Die commode is eigenlijk voor een 3ling hé.... Er passen namelijk precies 3 aankleedkussen naast elkaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:31 schreef Lois het volgende:
Wat een prachtige commode Nicole, heel handig groot!
Lief kamertje
Leuk he, wat een werk om dat er mooi op te krijgen voor iemand die niet zo handig is als ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:36 schreef Anitra het volgende:
Leuk die fotolijstjes met het behang!
Een heel leuk kamertje!
Vind het echt heel leuk gedaan, zo hoort het ook echt bij het kamertje!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:44 schreef sjak het volgende:
[..]
Leuk he, wat een werk om dat er mooi op te krijgen voor iemand die niet zo handig is als ik![]()
In het midden komt straks een foto van de baby in eenzelfde soort lijstje.
Wij ook,ik vind het prettig dat er latjes in zitten ipv spijltjes, geeft wat minder een kooi idee.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
jelief ik vind jullie ledikantje erg mooi, waar heb je die gekocht als ik vragen mag?
Beter goed gejat dan slecht bedacht tochquote:Op maandag 10 juli 2006 11:54 schreef Jelief het volgende:
Leuk idee ook die foto's van jou en Schanul![]()
![]()
![]()
Dank je, ik hou mijn ogen open. Erg leuk, ik ben dol op lig- en speelcomfortquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef kozakken het volgende:
Het ligkussen is van Present Time en ik heb 'm gevonden (of eigenlijk kozakkenman) bij de PT-outlet in Bataviastad. We vinden Jonne er regelmatig op trouwens. Of hij dan uit bed gekieperd is of dat hij besloten heeft een beetje te slaapwandelen is me nog niet helemaal duidelijk. Maar werken doet het dus zeker!
ik zag hem ineens hier:quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:04 schreef Tan het volgende:
[..]
Dank je, ik hou mijn ogen open. Erg leuk, ik ben dol op lig- en speelcomfort
En terecht! Zeer gaaf is hetquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:59 schreef Lishe het volgende:
Dank jullie!Ik ben zelf ook helemaal opgetogen over het resultaat...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |