idee voor de volgende date: de hooischuurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een schuur geweest, laat staan in een schuurfeest![]()
![]()
Nee, dat is niksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
idee voor de volgende date: de hooischuur
date daarna feest in een hooischuurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is goed, wanneer, waar en hoe laat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan zuipen met de domineequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
date daarna feest in een hooischuur![]()
quote:
morgen 12 uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:20 schreef melke het volgende:
[..]
Is goed, wanneer, waar en hoe laat?![]()
quote:
quote:
en Gert Timmerman komt zingenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Rare ideeen heb jij, feesten in de hooischuur met een dominee.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens als de sodemieter je bed opzoeken. Morgenochtend moet je wel fris verschijnen op je sollicitatie gesprek
![]()
Dankzij Lizzyquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Rare ideeen heb jij, feesten in de hooischuur met een dominee.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Waar zijn Henk en Yo eigenlijk? tram gemist of zo???![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens als de sodemieter je bed opzoeken. Morgenochtend moet je wel fris verschijnen op je sollicitatie gesprek
![]()
Heb veel uitgevreten, heb genoeg meegemaakt. Maar een dominee heb ik nog nooit mee in een hooischuur genomen. Dat gaat me dan toch weer iets te ver.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:23 schreef melke het volgende:
[..]
Dankzij LizzyZij feesten en zuipen in het dorp met de dominee
![]()
Ik dacht dat ze wel in Rotterdam woonde...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:21 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
die zijn zo oud nog niet EN die wonen niet in Rotterdam
![]()
maar wel in een tent met koelwagen waar de kratten bier zo uitkomenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:23 schreef melke het volgende:
[..]
Dankzij LizzyZij feesten en zuipen in het dorp met de dominee
![]()
slaap lekker en superveel succes morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja mam
Truste [afbeelding]
En inderdaad de rest ook tot morgen, ik ben er hier vandoor![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Aquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja mam
Truste [afbeelding]
![]()
![]()
Hij luistert naar mequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja mam
Truste [afbeelding]
![]()
![]()
Ik bedoelde het ook niet zo....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb veel uitgevreten, heb genoeg meegemaakt. Maar een dominee heb ik nog nooit mee in een hooischuur genomen. Dat gaat me dan toch weer iets te ver.![]()
Ik zeg het tochquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:25 schreef Yolande het volgende:
Goedemorgen![]()
allemaal uit Capelle a.d. IJssel
![]()
![]()
![]()
Onwijs veel succes morgen en je kunt het hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja mam
Truste [afbeelding]
![]()
![]()
Hoi Yolandequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:25 schreef Yolande het volgende:
Goedemorgen![]()
allemaal, uit Capelle a.d. IJssel
![]()
![]()
![]()
kan je daar ook beter een priester voor nemen, zijn minder zeldzaam en ff rokkie omhoog enquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb veel uitgevreten, heb genoeg meegemaakt. Maar een dominee heb ik nog nooit mee in een hooischuur genomen. Dat gaat me dan toch weer iets te ver.![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:25 schreef Yolande het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
SHIT!!!! Dan had ik het mis.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:25 schreef Yolande het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kan je daar ook beter een priester voor nemen, zijn minder zeldzaam en ff rokkie omhoog en![]()
Heb ik het dan toch niet een heeeel klein beetje goed?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:27 schreef Yolande het volgende:
[..]
Klopt we werken alleen maar in Rrrrrrotterrrrrrdam![]()
![]()
Nee, je zit gewoon goed fout en nu niet meer zeurenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:30 schreef melke het volgende:
[..]
Heb ik het dan toch niet een heeeel klein beetje goed?![]()
die zit in Zwedenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:30 schreef Manu82 het volgende:
Yo waar heb je Henkie gelaten? Je hebt hem toch wel meegetrokken uit de tram he?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kan je daar ook beter een priester voor nemen, zijn minder zeldzaam en ff rokkie omhoog en![]()
Sorryquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Brrr nou heb ik dat beeld Weer voor ogen![]()
Doe eens niet zo boos jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, je zit gewoon goed fout en nu niet meer zeuren![]()
Hai Melkequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:28 schreef melke het volgende:
[..]
SHIT!!!! Dan had ik het mis.....![]()
Hallo trouwens Yolande uit Capelle a.d IJssel![]()
Dat maak ik toevallig nog altijd wel zelf uitquote:
Bestaat een klein beetje dood? bestaat een klein beetje niet mooi als je die hotelgast ziet???quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:30 schreef melke het volgende:
[..]
Als ik ipv een eetlepel suiker een theelepel suiker krijg noem ik dat een btjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bestaat een klein beetje dood? bestaat een klein beetje niet mooi als je die hotelgast ziet???
bestaat een klein beetje uberhaupt?
Het is inmiddels als weer 3 1/2 uur vrijdag hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:33 schreef Manu82 het volgende:
het is trouwens wel "naked-Thursday"
Henk zit halverwege Zweden en in een tram heb ik al 30 jaar niet meer gezeten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:30 schreef Manu82 het volgende:
Yo waar heb je Henkie gelaten? Je hebt hem toch wel meegetrokken uit de tram he?
'n klein beetje...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bestaat een klein beetje dood? bestaat een klein beetje niet mooi als je die hotelgast ziet???
bestaat een klein beetje uberhaupt?
Heb je gemist het is Fridayquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:33 schreef Manu82 het volgende:
het is trouwens wel "naked-Thursday"
in Amerika nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het is inmiddels als weer 3 1/2 uur vrijdag hoor
Jij slaapt al uren, is beter voor jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als ik ipv een eetlepel suiker een theelepel suiker krijg noem ik dat een btje![]()
Nee echt nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:30 schreef melke het volgende:
[..]
Nou ja! Je doet maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat maak ik toevallig nog altijd wel zelf uit![]()
Slaap al niet uren anders kan ik niet postenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jij slaapt al uren, is beter voor je![]()
Foutjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:37 schreef melke het volgende:
[..]
Nee bedoelde het zwaaien ook meer als hoi ipv gedag
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:38 schreef Yolande het volgende:
mag ik ook nog even mijn stats neerzetten. ??????
Statistieken
Laatste bezoek: -1 seconden geleden
Aantal posts: 1910 (gemiddeld 2 per dag)
Als je moet werken dan zeg je: dizzy had gelijk, had ik maar geluisterdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Slaap al niet uren anders kan ik niet posten![]()
Die stuurde morwen zeker een heg inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:38 schreef Snaptnix het volgende:
Hey... is Morwen d'r Tom Tom veloren ofzo?
Als ik nu ga slapen ben ik nog erger geslooptquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je moet werken dan zeg je: dizzy had gelijk, had ik maar geluisterd![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je moet werken dan zeg je: dizzy had gelijk, had ik maar geluisterd![]()
Ga je nu wakker blijven tot aan het werken danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als ik nu ga slapen ben ik nog erger gesloopt![]()
Stomme Tom Tom ook altijdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die stuurde morwen zeker een heg in![]()
Lijkt me niet zo'n goed planquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga je nu wakker blijven tot aan het werken dan![]()
op vrijdag is het te doen, op maandag is het lastiger maar beide keren geen aanraderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je me maar hoort spoken de komende dagenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is gelukkig de laatste dag van de weekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
op vrijdag is het te doen, op maandag is het lastiger maar beide keren geen aanradersucces ook jij
![]()
![]()
jij nerd, die deed het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:44 schreef melke het volgende:
Manu!!! Waar is Onslow?
Post Icon. Zie linksboven mijn postquote:
Gezellig je mag best komen spoken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je me maar hoort spoken de komende dagen![]()
jijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:Dizzy-lizzy
Wie heeft je nou genegeerd?
de kaboutersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:Dizzy-lizzy
Wie heeft je nou genegeerd?
Das waar jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:46 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach morgen kan je lekker uitslapen.![]()
Daar heb ik serieus nog nooooit op gelet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Post Icon. Zie linksboven mijn post
Dat blijktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:47 schreef melke het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus nog nooooit op gelet!![]()
Zit Manu nou alweer eendje te pesten?quote:
Nee Melkequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit Manu nou alweer eendje te pesten?
even teruglezen naar de post van beertje en supermom begrijpt hem ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit Manu nou alweer eendje te pesten?
Henk gaat helemaal voor blond hoor dus ik wens je veel succes.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy stopt ff de trein naar zweden en haalt Henk uit die trein, zou je niet es ff leuk meedoen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
Manu leuke avatar heb je ..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
even teruglezen naar de post van beertje en supermom begrijpt hem ook![]()
ik snap het niet, wat bedoel je nou pcies?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
even teruglezen naar de post van beertje en supermom begrijpt hem ook![]()
Van Friendsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik snap het niet, wat bedoel je nou pcies?is dat van tv of zo
![]()
ben ook blond en niet grijs blond maar oprecht blontquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Henk gaat helemaal voor blond hoor dus ik wens je veel succes.![]()
![]()
Ik ben ook blondquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ben ook blond en niet grijs blond maar oprecht blont![]()
![]()
En weer een droom in diggelenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Henk gaat helemaal voor blond hoor dus ik wens je veel succes.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy stopt ff de trein naar zweden en haalt Henk uit die trein, zou je niet es ff leuk meedoen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
Echt echt echt blont? want alleen de echte blontjes weten dat blont met een T isquote:
Ik ben ook niet blond, normaal ben donkerharig, nu antiekblond, als ik het niet verf.quote:
Hoi hoi Henkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan het niet wat op een vriendelijker manier![]()
![]()
![]()
Morwenquote:
Echt blont ja al heel mn levenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Echt echt echt blont? want alleen de echte blontjes weten dat blont met een T is![]()
Ik niet maar ik doe vaak blond scheelt een stuk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ben ook blond en niet grijs blond maar oprecht blont![]()
![]()
Etos daar verkopen ze spulquote:
kan wel maar ja verdien je dat ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan het niet wat op een vriendelijker manier![]()
![]()
![]()
Ik wil geen Tom Tom, laat mij maar dwalen, kom je meer tegen dan op de platgetreden padenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Morwen![]()
![]()
![]()
Ga jij morgen maar eerst een nieuwe Tom Tom kopen, deze werkt niet zo goed geloof ik
Blondjes kunnen ook heel lief zijn hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Etos daar verkopen ze spul
Alhoewel ik echt blond mooier vindt![]()
Yolande is niet blond maar die is liever, om maar een vergelijking te maken![]()
![]()
Is niet normaal als je met een straaljager uit de trein gehaald wordt op weg naar de blonde damesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kan wel maar ja verdien je dat ook![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Yolande is niet blond maar die is liever, om maar een vergelijking te maken![]()
![]()
Is waar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil geen Tom Tom, laat mij maar dwalen, kom je meer tegen dan op de platgetreden paden![]()
quote:
Oeh, spulquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Etos daar verkopen ze spul
Alhoewel ik echt blond mooier vindt![]()
![]()
ik ook, die goede oude tijdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Henk heeft hier GVD een trein gekaapt met een zootje molukkers, en een school ook nog, god wat een trieste tijd was datWeet het nog goed
![]()
Aan het dwalen, melkequote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:03 schreef melke het volgende:
Morwen waar was je?
Die heb je fout, op vakantie hebbenwij meer wegen gezien zo mooi in Oosterijk door TomTom, waar we met kaarten nooit gekomen waren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil geen Tom Tom, laat mij maar dwalen, kom je meer tegen dan op de platgetreden paden![]()
Ik kon Capelle niet uit omdat de wijk afgegrendeld was met tanks, rupsvoertuigen, ME en politie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Henk heeft hier GVD een trein gekaapt met een zootje molukkers, en een school ook nog, god wat een trieste tijd was datWeet het nog goed
![]()
Eigenlijk zeg je nu dus dat ie daar ook fout ging en daarom op afgelegen stukken terecht kwamquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die heb je fout, op vakantie hebbenwij meer wegen gezien zo mooi in Oosterijk door TomTom, waar we met kaarten nooit gekomen waren.![]()
![]()
![]()
![]()
In Nederland gaat hij de fout in als je de weg kent![]()
Als het donker is zijn we allemaal zwartquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oneeben zwart, vraag maar aan Doka
Verdwalen heet de touristische route nemen mijn kids zijn er gek op, komen altijd op Schiphol uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Echt zwart?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
naturel zwart of gothic zwart??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, het is heel donker bruin hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Echt zwart?
Mooi![]()
Ik ben een soort roodbruin dingus achtig![]()
Ja geef mij de schuld maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Ik had het over mijn geestelijke Tom Tomquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die heb je fout, op vakantie hebbenwij meer wegen gezien zo mooi in Oosterijk door TomTom, waar we met kaarten nooit gekomen waren.![]()
![]()
![]()
![]()
In Nederland gaat hij de fout in als je de weg kent![]()
En nu mag je er enkele uren per dag uit, je gaat vooruitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:06 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik kon Capelle niet uit omdat de wijk afgegrendeld was met tanks, rupsvoertuigen, ME en politie.![]()
ALS ik nagellak op heb is het rood.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:09 schreef Manu82 het volgende:
Wat voor kleur nagellak hebben jullie?
Ja maar nog steeds onder begeleiding hoor. En na 1:30 is in Capele iedereen verdacht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En nu mag je er enkele uren per dag uit, je gaat vooruit![]()
Verschillende kleurenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:09 schreef Manu82 het volgende:
Wat voor kleur nagellak hebben jullie?
donkerrood?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:10 schreef Yolande het volgende:
[..]
ALS ik nagellak op heb is het rood.![]()
Eh ja, dus alleen TomTom gebruiken als je echt de weg niet weetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je nu dus dat ie daar ook fout ging en daarom op afgelegen stukken terecht kwam
Moet je maar geen trein kapen he, dan mis je al die dingenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja geef mij de schuld maar![]()
Maar ik ben er toch, en mis mijn opgenomen tv programma![]()
Ik spoel wel terug of start opnieuw met liefde![]()
Ja, maar de manier waarop jij mijn trein naar Zweden stil zette, leek er wel heel erg opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je maar geen trein kapen he, dan mis je al die dingen![]()
Misschien wil hij t uittestenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
Zeg, gaan we nu make up tips met Manu uitwisselen ofzo
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
Jawel je heb licht rood gewoon rood donker rood en bordeu roodquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:15 schreef Yolande het volgende:
[..]
Trouwens er bestaat geen andere kleur rood.![]()
![]()
Manu mist Tann misschien een beetje, laat hem nouquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
Vertelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]je moest eens weten wat je daar allemaal mee kunt!
Ach ja waarom niet kan hij nog wat van lerenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
Wil je gewoon hier houden en niet met die Zweedse dames delen. moet hier al teveel delenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, maar de manier waarop jij mijn trein naar Zweden stil zette, leek er wel heel erg op![]()
Van je man niet of van de dokter?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:
Ow, ik natuurlijk naturel, ik mag geen nagellak![]()
kan het niet laten zien, m'n camera is stukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vertel![]()
En vooral laat eens zien.
We hadden het over nagellakquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]je moest eens weten wat je daar allemaal mee kunt!
Zou dat het zijn joh? Nee toch zeker, hij zal toch niet van slag zijn nu?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Manu mist Tann misschien een beetje, laat hem nou![]()
en ja, ik mis Tann, heb nog geen eten gehaald voor morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Manu mist Tann misschien een beetje, laat hem nou![]()
Doe eens niet zo boos, zou Melke nu zeggenquote:
Van de dokter mag ik alles, is een aardige ventquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Van je man niet of van de dokter?
Nee LB er is maar EEN rode kleur. Ferrari rood, net zoals er maar een kleur groen is, Rover groen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jawel je heb licht rood gewoon rood donker rood en bordeu rood![]()
Heb al eten in huisquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en ja, ik mis Tann, heb nog geen eten gehaald voor morgen![]()
Je kan me hier houden door te vertellen met wie je een overeenkomst hebt in het BB6 zwedenhuis,quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wil je gewoon hier houden en niet met die Zweedse dames delen. moet hier al teveel delen![]()
En beren bruinquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:18 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee LB er is maar EEN rode kleur. Ferrari rood, net zoals er maar een kleur groen is, Rover groen.
![]()
![]()
Je bent niet de enige wat denk je wat ik te lijden heb op het werk??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wil je gewoon hier houden en niet met die Zweedse dames delen. moet hier al teveel delen![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en ja, ik mis Tann, heb nog geen eten gehaald voor morgen![]()
Jessica das mijn cloon lieve meid die zich niet zomaar in laar palmenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je kan me hier houden door te vertellen met wie je een overeenkomst hebt in het BB6 zwedenhuis,
HBB kan ik je niet vragen denk ik![]()
Niet dat ik het geloof, maar dat is een ander verhaal![]()
Ik hoop het, dan kunnen we de pasta op etenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
vrijdag in Grun vreten ze alles wat de pot schaft, kliekjes van de hele week![]()
Wat heb je met haar gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe eens niet zo boos, zou Melke nu zeggen![]()
En forel grijsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:21 schreef Yolande het volgende:
[..]
Juist en om in beren taal te blijven, zalm roze![]()
![]()
Ik niks, zou niet durvenquote:
Ja zoiets jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zit met de dominee in de hooischuur
We hadden nog zo gezegt blijf van die rok afquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zit met de dominee in de hooischuur
Dat was bij de priester schatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
We hadden nog zo gezegt blijf van die rok af![]()
zondag wel je soep klaar hebben hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik hoop het, dan kunnen we de pasta op eten
Eet vandaag soepquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
zondag wel je soep klaar hebben he![]()
Rode nagellak gaat wel, maar rode lippenstift ligt aan het type vrouw, en dan staat het bij een heleboel niet en nog niet eens mijn smaakquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Van de dokter mag ik alles, is een aardige vent![]()
die soep hier is niet te vreten, ik mis knorrquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
zondag wel je soep klaar hebben he![]()
Knorrquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die soep hier is niet te vreten, ik mis knorr
Dat is toch unox soepenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:
Ze is zo vast wel weer wakkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jep je heb unox worsten en soepquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, kan ook zijn daar ook geen rookworsten van?![]()
Heb je nog nooit mijn soep gegeten, ik heb geen knorr nodig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben van de afterpatat generatie, maar wel van de pakjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Heb je nog nooit mijn soep gegeten, ik heb geen knorr nodig.![]()
Hihihihihhi, je kent de namen beter als ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jessica das mijn cloon lieve meid die zich niet zomaar in laar palmen![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben van de afterpatat generatie, maar wel van de pakjes
Zie je nou dat ik niks met melke heb gedaanquote:
jij niet, maar de domineequote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zie je nou dat ik niks met melke heb gedaan![]()
Ik hou niet van rood op mijn lijf, ik ben zo al explosief genoegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Rode nagellak gaat wel, maar rode lippenstift ligt aan het type vrouw, en dan staat het bij een heleboel niet en nog niet eens mijn smaak![]()
![]()
Uhm, melke?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zie je nou dat ik niks met melke heb gedaan![]()
het bijzondere muntje van Viola, een halve kroon, die is geld waar , denkt ze en ja hoor het is 6 cent waard, een kroon is 12 cent geen geld toch voor Jessicaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hihihihihhi, je kent de namen beter als ik![]()
Ik heb alleen de link afgelopen week geplaatst en de url van de gratis streams in mediaplayer gezet.
Verder (voor de teruglezers) om die cam te besturen moet je die plugin(axtiveX) installeren en dan betalen iets van 20 KR per (hoeveel weet ik niet)
Het is niet gratis, het besturen![]()
Ik ga even kijken wie Jessica is![]()
quote:
HBB topicquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:35 schreef F4iTH het volgende:
Hmmmm waar ben ik? Komt me bekend voor hier....![]()
lost on an island not so far awayquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:35 schreef F4iTH het volgende:
Ach ben je verdwaald, ik kan je TomTom aanraden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:35 schreef F4iTH het volgende:
Ah ik ben weer terug in m'n ouwe nestquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:35 schreef F4iTH het volgende:
F4iTHquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:35 schreef F4iTH het volgende:
Hey F4ithquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:37 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ah ik ben weer terug in m'n ouwe nest![]()
Haaai![]()
Ik wacht even op BB belgie, Op een gratis streams naar dames kijken is goed maar betalen nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
het bijzondere muntje van Viola, een halve kroon, die is geld waar , denkt ze en ja hoor het is 6 cent waard, een kroon is 12 cent geen geld toch voor Jessica![]()
Snaptnixquote:
Je kan nog typen, dat scheelt alweerquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:38 schreef F4iTH het volgende:
Hallo allemaal![]()
And specially:
[..]
Snaptnix![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat Yo je niet eens ff afstempelen danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik wacht even op BB belgie, Op een gratis streams naar dames kijken is goed maar betalen niet![]()
Ik ben geen vrijgezel dus dat hoeft niet.![]()
Zie je wel, je vind me wel liefquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kan nog typen, dat scheelt alweer![]()
Snappie heeft geen blijvende schade aangericht dus.............mja amateur![]()
Goed hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kan nog typen, dat scheelt alweer![]()
Snappie heeft geen blijvende schade aangericht dus.............mja amateur![]()
Tuurlijk vind ik je lief..........*kuch amateur......kloteverkoudheid wil maar niet weggaan ookquote:
Ben best lief voor je geweest toch?quote:
Heb jou ook gemist hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe is het met je? Heb je gemist hoor![]()
Je moet ermee het circus ingaanquote:
Met het kleine kuiken is alles primaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:44 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Heb jou ook gemist hoor.
Gaat lekker hier hoor. Heb HBB even gevolgd maar BB is toch anders....met BB6 ben ik dus weer 24/7 van de partij. Tentamens heb ik ook gehad, gingen best lekker aangezien ik verder toch even geen afleiding heb.![]()
Hoe is het met jou en de kleine?
Ik ben lief voor jou/jullie geweest bedoel jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben best lief voor je geweest toch?![]()
Dat jij geen PI's kent, daar kan ik tenslotte ook niets aan doen. Dat ligt aan jou![]()
Gaan we moeilijk doen, eigenwijs kind.... Kom maar op danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben lief voor jou/jullie geweest bedoel je![]()
Wat ga je daar doen dan? De kloon uithangen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nah ik ga wel met Henk en Yo naar het circus![]()
Dat lijkt me nou gezelligquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Vechten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaan we moeilijk doen, eigenwijs kind.... Kom maar op dan![]()
![]()
Ik kan alles wel aflaten stempelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
laat Yo je niet eens ff afstempelen dan. laat je toch wel een afdruk he
![]()
Gwoon laten retourenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:48 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik kan alles wel aflaten stempelen.![]()
Gezellie maar dan neem je wel Arliator mee toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nope Henk de Clown, YO de aangever en ik de lachende 3equote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen dan? De kloon uithangen?![]()
Last van opvliegers zo te zienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaan we moeilijk doen, eigenwijs kind.... Kom maar op dan![]()
![]()
Eg welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:49 schreef Yolande het volgende:
[..]
Gezellie maar dan neem je wel Arliator mee toch?![]()
Dat klinkt heel goed!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met het kleine kuiken is alles prima![]()
Dat kan beter!quote:En verder leef ik nog en post ik nog, dus dat zit ook wel goed
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed!
[..]
Dat kan beter!
Klinkt me niet positief genoeg. Moet aan gewerkt worden!
Ik ga nu maar eens m'n bedje opzoeken maar kom jullie gauw weer een bezoekje brengen. Kan toch niet zonder jullie![]()
Fijne avo... nacht nog!
Trusten![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:42 schreef Kimske het volgende:
Voor de liefhebbers![]()
Vichyssoise
60 g plantaardige margarine
500 g prei
250 g aardappelen
400 ml water
4 el sojasaus
500 ml sojamelk
zout & peper (naar smaak)
Bereidingswijze:
Zo maak je dit gerecht: Smelt de boter in een pan op een laag vuur. Snij de prei in ringen en bak die al roerend ongeveer 15 minuten in de margarine. Hak de aardappels in stukjes en voeg ze met het water aan de prei toe. Breng aan de kook, zet het vuur lager en laat ongeveer een kwartiertje staan (tot de aardappels gaar zijn). Haal de pan van het vuur. Doe de soep over in een blender, voeg sojasaus en sojamelk toe en meng tot een gladde soep. De soep kan zowel warm als koud geserveerd worden. Voeg peper en zout voor het serveren toe.
quote:
Slaap lekker Morwenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
Ik ga maar eens iemand anders irriteren, tot morgen kanjers![]()
![]()
![]()
Alwee zo'n brutaal pubertje, waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig. Krijgen ook totaal geen opvoeding meer, je dient respect te hebben voor de ouderen onder onsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:49 schreef melke het volgende:
[..]
Last van opvliegers zo te zienTja, dat krijg je met zo'n leeftijd, he oma
![]()
![]()
Trusten alvast Morwen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
Ik ga maar eens iemand anders irriteren, tot morgen kanjers![]()
![]()
![]()
Zeg moet ik voor jou nou ook al een rolator halenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alwee zo'n brutaal pubertje, waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig. Krijgen ook totaal geen opvoeding meer, je dient respect te hebben voor de ouderen onder ons![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:52 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen, ik ga slapen. Gedraag jullie en tot morgen
![]()
Trusten F4iTH, misschien tot morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed!
[..]
Dat kan beter!
Klinkt me niet positief genoeg. Moet aan gewerkt worden!
Ik ga nu maar eens m'n bedje opzoeken maar kom jullie gauw weer een bezoekje brengen. Kan toch niet zonder jullie![]()
Fijne avo... nacht nog!
Trusten![]()
Slaap lekker snappiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:52 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Snaptnix lekker slapen en ik zal me niet gedragen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:52 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Snaptnix lekker slapen en ik zal me niet gedragen.![]()
![]()
![]()
hee het is een vis soepquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:51 schreef Manu82 het volgende:
Alvast een hint voor het eten van morgen:
[..]
doe me best en slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:52 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Das waar danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik gedraag me nooit, dus is heel makkelijk te zeggen toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |