de kaboutersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:Dizzy-lizzy
Wie heeft je nou genegeerd?
Das waar jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:46 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach morgen kan je lekker uitslapen.![]()
Daar heb ik serieus nog nooooit op gelet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Post Icon. Zie linksboven mijn post
Dat blijktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:47 schreef melke het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus nog nooooit op gelet!![]()
Zit Manu nou alweer eendje te pesten?quote:
Nee Melkequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit Manu nou alweer eendje te pesten?
even teruglezen naar de post van beertje en supermom begrijpt hem ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit Manu nou alweer eendje te pesten?
Henk gaat helemaal voor blond hoor dus ik wens je veel succes.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy stopt ff de trein naar zweden en haalt Henk uit die trein, zou je niet es ff leuk meedoen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
Manu leuke avatar heb je ..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
even teruglezen naar de post van beertje en supermom begrijpt hem ook![]()
ik snap het niet, wat bedoel je nou pcies?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
even teruglezen naar de post van beertje en supermom begrijpt hem ook![]()
Van Friendsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik snap het niet, wat bedoel je nou pcies?is dat van tv of zo
![]()
ben ook blond en niet grijs blond maar oprecht blontquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Henk gaat helemaal voor blond hoor dus ik wens je veel succes.![]()
![]()
Ik ben ook blondquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ben ook blond en niet grijs blond maar oprecht blont![]()
![]()
En weer een droom in diggelenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Henk gaat helemaal voor blond hoor dus ik wens je veel succes.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy stopt ff de trein naar zweden en haalt Henk uit die trein, zou je niet es ff leuk meedoen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
Echt echt echt blont? want alleen de echte blontjes weten dat blont met een T isquote:
Ik ben ook niet blond, normaal ben donkerharig, nu antiekblond, als ik het niet verf.quote:
Hoi hoi Henkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan het niet wat op een vriendelijker manier![]()
![]()
![]()
Morwenquote:
Echt blont ja al heel mn levenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Echt echt echt blont? want alleen de echte blontjes weten dat blont met een T is![]()
Ik niet maar ik doe vaak blond scheelt een stuk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ben ook blond en niet grijs blond maar oprecht blont![]()
![]()
Etos daar verkopen ze spulquote:
kan wel maar ja verdien je dat ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan het niet wat op een vriendelijker manier![]()
![]()
![]()
Ik wil geen Tom Tom, laat mij maar dwalen, kom je meer tegen dan op de platgetreden padenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Morwen![]()
![]()
![]()
Ga jij morgen maar eerst een nieuwe Tom Tom kopen, deze werkt niet zo goed geloof ik
Blondjes kunnen ook heel lief zijn hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Etos daar verkopen ze spul
Alhoewel ik echt blond mooier vindt![]()
Yolande is niet blond maar die is liever, om maar een vergelijking te maken![]()
![]()
Is niet normaal als je met een straaljager uit de trein gehaald wordt op weg naar de blonde damesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kan wel maar ja verdien je dat ook![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Yolande is niet blond maar die is liever, om maar een vergelijking te maken![]()
![]()
Is waar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil geen Tom Tom, laat mij maar dwalen, kom je meer tegen dan op de platgetreden paden![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |