Ach ben je verdwaald, ik kan je TomTom aanraden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:35 schreef F4iTH het volgende:
Hmmmm waar ben ik? Komt me bekend voor hier....![]()
Ah ik ben weer terug in m'n ouwe nestquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:35 schreef F4iTH het volgende:
F4iTHquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:35 schreef F4iTH het volgende:
Hey F4ithquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:37 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ah ik ben weer terug in m'n ouwe nest![]()
Haaai![]()
Ik wacht even op BB belgie, Op een gratis streams naar dames kijken is goed maar betalen nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
het bijzondere muntje van Viola, een halve kroon, die is geld waar , denkt ze en ja hoor het is 6 cent waard, een kroon is 12 cent geen geld toch voor Jessica![]()
Snaptnixquote:
Je kan nog typen, dat scheelt alweerquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:38 schreef F4iTH het volgende:
Hallo allemaal![]()
And specially:
[..]
Snaptnix![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat Yo je niet eens ff afstempelen danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik wacht even op BB belgie, Op een gratis streams naar dames kijken is goed maar betalen niet![]()
Ik ben geen vrijgezel dus dat hoeft niet.![]()
Zie je wel, je vind me wel liefquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kan nog typen, dat scheelt alweer![]()
Snappie heeft geen blijvende schade aangericht dus.............mja amateur![]()
Goed hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kan nog typen, dat scheelt alweer![]()
Snappie heeft geen blijvende schade aangericht dus.............mja amateur![]()
Tuurlijk vind ik je lief..........*kuch amateur......kloteverkoudheid wil maar niet weggaan ookquote:
Ben best lief voor je geweest toch?quote:
Heb jou ook gemist hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe is het met je? Heb je gemist hoor![]()
Je moet ermee het circus ingaanquote:
Met het kleine kuiken is alles primaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:44 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Heb jou ook gemist hoor.
Gaat lekker hier hoor. Heb HBB even gevolgd maar BB is toch anders....met BB6 ben ik dus weer 24/7 van de partij. Tentamens heb ik ook gehad, gingen best lekker aangezien ik verder toch even geen afleiding heb.![]()
Hoe is het met jou en de kleine?
Ik ben lief voor jou/jullie geweest bedoel jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben best lief voor je geweest toch?![]()
Dat jij geen PI's kent, daar kan ik tenslotte ook niets aan doen. Dat ligt aan jou![]()
Gaan we moeilijk doen, eigenwijs kind.... Kom maar op danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben lief voor jou/jullie geweest bedoel je![]()
Wat ga je daar doen dan? De kloon uithangen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nah ik ga wel met Henk en Yo naar het circus![]()
Dat lijkt me nou gezelligquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Vechten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaan we moeilijk doen, eigenwijs kind.... Kom maar op dan![]()
![]()
Ik kan alles wel aflaten stempelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
laat Yo je niet eens ff afstempelen dan. laat je toch wel een afdruk he
![]()
Gwoon laten retourenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:48 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik kan alles wel aflaten stempelen.![]()
Gezellie maar dan neem je wel Arliator mee toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nope Henk de Clown, YO de aangever en ik de lachende 3equote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen dan? De kloon uithangen?![]()
Last van opvliegers zo te zienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaan we moeilijk doen, eigenwijs kind.... Kom maar op dan![]()
![]()
Eg welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:49 schreef Yolande het volgende:
[..]
Gezellie maar dan neem je wel Arliator mee toch?![]()
Dat klinkt heel goed!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met het kleine kuiken is alles prima![]()
Dat kan beter!quote:En verder leef ik nog en post ik nog, dus dat zit ook wel goed
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed!
[..]
Dat kan beter!
Klinkt me niet positief genoeg. Moet aan gewerkt worden!
Ik ga nu maar eens m'n bedje opzoeken maar kom jullie gauw weer een bezoekje brengen. Kan toch niet zonder jullie![]()
Fijne avo... nacht nog!
Trusten![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:42 schreef Kimske het volgende:
Voor de liefhebbers![]()
Vichyssoise
60 g plantaardige margarine
500 g prei
250 g aardappelen
400 ml water
4 el sojasaus
500 ml sojamelk
zout & peper (naar smaak)
Bereidingswijze:
Zo maak je dit gerecht: Smelt de boter in een pan op een laag vuur. Snij de prei in ringen en bak die al roerend ongeveer 15 minuten in de margarine. Hak de aardappels in stukjes en voeg ze met het water aan de prei toe. Breng aan de kook, zet het vuur lager en laat ongeveer een kwartiertje staan (tot de aardappels gaar zijn). Haal de pan van het vuur. Doe de soep over in een blender, voeg sojasaus en sojamelk toe en meng tot een gladde soep. De soep kan zowel warm als koud geserveerd worden. Voeg peper en zout voor het serveren toe.
quote:
Slaap lekker Morwenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
Ik ga maar eens iemand anders irriteren, tot morgen kanjers![]()
![]()
![]()
Alwee zo'n brutaal pubertje, waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig. Krijgen ook totaal geen opvoeding meer, je dient respect te hebben voor de ouderen onder onsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:49 schreef melke het volgende:
[..]
Last van opvliegers zo te zienTja, dat krijg je met zo'n leeftijd, he oma
![]()
![]()
Trusten alvast Morwen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
Ik ga maar eens iemand anders irriteren, tot morgen kanjers![]()
![]()
![]()
Zeg moet ik voor jou nou ook al een rolator halenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alwee zo'n brutaal pubertje, waar gaat het heen met de jeugd van tegenwoordig. Krijgen ook totaal geen opvoeding meer, je dient respect te hebben voor de ouderen onder ons![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:52 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen, ik ga slapen. Gedraag jullie en tot morgen
![]()
Trusten F4iTH, misschien tot morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed!
[..]
Dat kan beter!
Klinkt me niet positief genoeg. Moet aan gewerkt worden!
Ik ga nu maar eens m'n bedje opzoeken maar kom jullie gauw weer een bezoekje brengen. Kan toch niet zonder jullie![]()
Fijne avo... nacht nog!
Trusten![]()
Slaap lekker snappiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:52 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Snaptnix lekker slapen en ik zal me niet gedragen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:52 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Snaptnix lekker slapen en ik zal me niet gedragen.![]()
![]()
![]()
hee het is een vis soepquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:51 schreef Manu82 het volgende:
Alvast een hint voor het eten van morgen:
[..]
doe me best en slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:52 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |