Oeh, spulquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Etos daar verkopen ze spul
Alhoewel ik echt blond mooier vindt![]()
Yolande is niet blond maar die is liever, om maar een vergelijking te maken![]()
![]()
ik ook, die goede oude tijdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Henk heeft hier GVD een trein gekaapt met een zootje molukkers, en een school ook nog, god wat een trieste tijd was datWeet het nog goed
![]()
Aan het dwalen, melkequote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:03 schreef melke het volgende:
Morwen waar was je?
Die heb je fout, op vakantie hebbenwij meer wegen gezien zo mooi in Oosterijk door TomTom, waar we met kaarten nooit gekomen waren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil geen Tom Tom, laat mij maar dwalen, kom je meer tegen dan op de platgetreden paden![]()
Ik kon Capelle niet uit omdat de wijk afgegrendeld was met tanks, rupsvoertuigen, ME en politie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Henk heeft hier GVD een trein gekaapt met een zootje molukkers, en een school ook nog, god wat een trieste tijd was datWeet het nog goed
![]()
Eigenlijk zeg je nu dus dat ie daar ook fout ging en daarom op afgelegen stukken terecht kwamquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die heb je fout, op vakantie hebbenwij meer wegen gezien zo mooi in Oosterijk door TomTom, waar we met kaarten nooit gekomen waren.![]()
![]()
![]()
![]()
In Nederland gaat hij de fout in als je de weg kent![]()
Als het donker is zijn we allemaal zwartquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oneeben zwart, vraag maar aan Doka
Verdwalen heet de touristische route nemen mijn kids zijn er gek op, komen altijd op Schiphol uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil geen Tom Tom, laat mij maar dwalen, kom je meer tegen dan op de platgetreden paden![]()
Echt zwart?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
naturel zwart of gothic zwart??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, het is heel donker bruin hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Echt zwart?
Mooi![]()
Ik ben een soort roodbruin dingus achtig![]()
Ja geef mij de schuld maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Ik had het over mijn geestelijke Tom Tomquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die heb je fout, op vakantie hebbenwij meer wegen gezien zo mooi in Oosterijk door TomTom, waar we met kaarten nooit gekomen waren.![]()
![]()
![]()
![]()
In Nederland gaat hij de fout in als je de weg kent![]()
En nu mag je er enkele uren per dag uit, je gaat vooruitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:06 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik kon Capelle niet uit omdat de wijk afgegrendeld was met tanks, rupsvoertuigen, ME en politie.![]()
ALS ik nagellak op heb is het rood.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:09 schreef Manu82 het volgende:
Wat voor kleur nagellak hebben jullie?
Ja maar nog steeds onder begeleiding hoor. En na 1:30 is in Capele iedereen verdacht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En nu mag je er enkele uren per dag uit, je gaat vooruit![]()
Verschillende kleurenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:09 schreef Manu82 het volgende:
Wat voor kleur nagellak hebben jullie?
donkerrood?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:10 schreef Yolande het volgende:
[..]
ALS ik nagellak op heb is het rood.![]()
Eh ja, dus alleen TomTom gebruiken als je echt de weg niet weetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je nu dus dat ie daar ook fout ging en daarom op afgelegen stukken terecht kwam
Moet je maar geen trein kapen he, dan mis je al die dingenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja geef mij de schuld maar![]()
Maar ik ben er toch, en mis mijn opgenomen tv programma![]()
Ik spoel wel terug of start opnieuw met liefde![]()
Ja, maar de manier waarop jij mijn trein naar Zweden stil zette, leek er wel heel erg opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je maar geen trein kapen he, dan mis je al die dingen![]()
Misschien wil hij t uittestenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
Zeg, gaan we nu make up tips met Manu uitwisselen ofzo
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
Jawel je heb licht rood gewoon rood donker rood en bordeu roodquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:15 schreef Yolande het volgende:
[..]
Trouwens er bestaat geen andere kleur rood.![]()
![]()
Manu mist Tann misschien een beetje, laat hem nouquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
Vertelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]je moest eens weten wat je daar allemaal mee kunt!
Ach ja waarom niet kan hij nog wat van lerenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
Wil je gewoon hier houden en niet met die Zweedse dames delen. moet hier al teveel delenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, maar de manier waarop jij mijn trein naar Zweden stil zette, leek er wel heel erg op![]()
Van je man niet of van de dokter?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:
Ow, ik natuurlijk naturel, ik mag geen nagellak![]()
kan het niet laten zien, m'n camera is stukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vertel![]()
En vooral laat eens zien.
We hadden het over nagellakquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]je moest eens weten wat je daar allemaal mee kunt!
Zou dat het zijn joh? Nee toch zeker, hij zal toch niet van slag zijn nu?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Manu mist Tann misschien een beetje, laat hem nou![]()
en ja, ik mis Tann, heb nog geen eten gehaald voor morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Manu mist Tann misschien een beetje, laat hem nou![]()
Doe eens niet zo boos, zou Melke nu zeggenquote:
Van de dokter mag ik alles, is een aardige ventquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Van je man niet of van de dokter?
Nee LB er is maar EEN rode kleur. Ferrari rood, net zoals er maar een kleur groen is, Rover groen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Jawel je heb licht rood gewoon rood donker rood en bordeu rood![]()
Heb al eten in huisquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en ja, ik mis Tann, heb nog geen eten gehaald voor morgen![]()
Je kan me hier houden door te vertellen met wie je een overeenkomst hebt in het BB6 zwedenhuis,quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wil je gewoon hier houden en niet met die Zweedse dames delen. moet hier al teveel delen![]()
En beren bruinquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:18 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee LB er is maar EEN rode kleur. Ferrari rood, net zoals er maar een kleur groen is, Rover groen.
![]()
![]()
Je bent niet de enige wat denk je wat ik te lijden heb op het werk??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wil je gewoon hier houden en niet met die Zweedse dames delen. moet hier al teveel delen![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en ja, ik mis Tann, heb nog geen eten gehaald voor morgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |