idee voor de volgende date: de hooischuurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een schuur geweest, laat staan in een schuurfeest![]()
![]()
Nee, dat is niksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
idee voor de volgende date: de hooischuur
date daarna feest in een hooischuurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is goed, wanneer, waar en hoe laat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan zuipen met de domineequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
date daarna feest in een hooischuur![]()
quote:
morgen 12 uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:20 schreef melke het volgende:
[..]
Is goed, wanneer, waar en hoe laat?![]()
quote:
quote:
en Gert Timmerman komt zingenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Rare ideeen heb jij, feesten in de hooischuur met een dominee.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens als de sodemieter je bed opzoeken. Morgenochtend moet je wel fris verschijnen op je sollicitatie gesprek
![]()
Dankzij Lizzyquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Rare ideeen heb jij, feesten in de hooischuur met een dominee.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Waar zijn Henk en Yo eigenlijk? tram gemist of zo???![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens als de sodemieter je bed opzoeken. Morgenochtend moet je wel fris verschijnen op je sollicitatie gesprek
![]()
Heb veel uitgevreten, heb genoeg meegemaakt. Maar een dominee heb ik nog nooit mee in een hooischuur genomen. Dat gaat me dan toch weer iets te ver.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:23 schreef melke het volgende:
[..]
Dankzij LizzyZij feesten en zuipen in het dorp met de dominee
![]()
Ik dacht dat ze wel in Rotterdam woonde...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:21 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
die zijn zo oud nog niet EN die wonen niet in Rotterdam
![]()
maar wel in een tent met koelwagen waar de kratten bier zo uitkomenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:23 schreef melke het volgende:
[..]
Dankzij LizzyZij feesten en zuipen in het dorp met de dominee
![]()
slaap lekker en superveel succes morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja mam
Truste [afbeelding]
En inderdaad de rest ook tot morgen, ik ben er hier vandoor![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Aquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja mam
Truste [afbeelding]
![]()
![]()
Hij luistert naar mequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja mam
Truste [afbeelding]
![]()
![]()
Ik bedoelde het ook niet zo....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb veel uitgevreten, heb genoeg meegemaakt. Maar een dominee heb ik nog nooit mee in een hooischuur genomen. Dat gaat me dan toch weer iets te ver.![]()
Ik zeg het tochquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:25 schreef Yolande het volgende:
Goedemorgen![]()
allemaal uit Capelle a.d. IJssel
![]()
![]()
![]()
Onwijs veel succes morgen en je kunt het hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja mam
Truste [afbeelding]
![]()
![]()
Hoi Yolandequote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:25 schreef Yolande het volgende:
Goedemorgen![]()
allemaal, uit Capelle a.d. IJssel
![]()
![]()
![]()
kan je daar ook beter een priester voor nemen, zijn minder zeldzaam en ff rokkie omhoog enquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb veel uitgevreten, heb genoeg meegemaakt. Maar een dominee heb ik nog nooit mee in een hooischuur genomen. Dat gaat me dan toch weer iets te ver.![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:25 schreef Yolande het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
SHIT!!!! Dan had ik het mis.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:25 schreef Yolande het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kan je daar ook beter een priester voor nemen, zijn minder zeldzaam en ff rokkie omhoog en![]()
Heb ik het dan toch niet een heeeel klein beetje goed?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:27 schreef Yolande het volgende:
[..]
Klopt we werken alleen maar in Rrrrrrotterrrrrrdam![]()
![]()
Nee, je zit gewoon goed fout en nu niet meer zeurenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:30 schreef melke het volgende:
[..]
Heb ik het dan toch niet een heeeel klein beetje goed?![]()
die zit in Zwedenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:30 schreef Manu82 het volgende:
Yo waar heb je Henkie gelaten? Je hebt hem toch wel meegetrokken uit de tram he?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kan je daar ook beter een priester voor nemen, zijn minder zeldzaam en ff rokkie omhoog en![]()
Sorryquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Brrr nou heb ik dat beeld Weer voor ogen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |