Het is donker... lijkt me een uitstekend tijdstip...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe weet je dat,
dat het slim is om nu te gaan slapen?
Ik gok altijd maar een beetje...
Friction.... ScienceFriction....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik houd je niet tegen, Science-dinges...
Maar waaróm dan Wiccie, waaróm?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik ben al de hele week laat gaan slapen.
En ook morgen moet ik weer werken.
Zie je die schaduw op de grond? Dat zijn mijn wallen.
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik ben al de hele week laat gaan slapen.
En ook morgen moet ik weer werken.
Zie je die schaduw op de grond? Dat zijn mijn wallen.
Ik hou mezelf uit mijn slaap. Ik wil niet slapen, maar ik moet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar waaróm dan Wiccie, waaróm?
Wat houd je uit je slaap? Wat doet je werken?
Hopelijk gebeurt je dat vaak!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hou mezelf uit mijn slaap. Ik wil niet slapen, maar ik moet.
Ik hou van de nacht. Niet van de ochtend, wel als ik lief wakker gekust word![]()
Da's ook zoiets.... ik vergeet te drinken. Als ik dorst heb, dan negeer ik dat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als ik dorst heb, drink ik wat.
Waarom negeer je dat dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's ook zoiets.... ik vergeet te drinken. Als ik dorst heb, dan negeer ik dat.
Nee, wat dat betreft ben ik gewoon een beetje vergeetachtig en chaotisch.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waarom negeer je dat dan?
Om jezelf te pesten, of zo?
Ach, met toiletten en ander sanitair is het zo dat je het wel moet negeren. Anders blijven ze steeds om meer aandacht vragen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:36 schreef wyccie het volgende:
Nee, wat dat betreft ben ik gewoon een beetje vergeetachtig en chaotisch.![]()
Hetzelfde geldt voor het toilet.... ook dat negeer ik soms. Niet goed, ik weet het.
En da's best kut. Ik kan er weinig aan veranderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:42 schreef LXIV het volgende:
Maar heb je het dan zo druk, of is het gewoon een karaktereigenschap?
Wat heb je er van opgestoken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:03 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen. Mijn agenda is leeg voor vandaag.
Ik heb het boek 'tekstanalyse, een pragmatische benadering' van Henk Pander Maat naast me liggen. Dat heb ik een paar jaar geleden eens gekocht, maar het kwam er nooit van om me erin te verdiepen. Heb er de afgelopen dagen wat in gelezen en ik vind 't toch wel erg interessant.
Soms mis ik het wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Géén testen meer, ik heb genoeg proefwerken gezien deze week.
Mwa, ik denk wel dat het redelijk is gegaan, en de vakantie begint nu onder de naam "Carnavalsvakantie".quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Soms mis ik het wel.
Maar eh, ging het een beetje? En waarom heb jij geen voorjaarsvakantie?
Ik vind 't erg interessant. Het boek laat zien hoe je een tekst kunt analyseren en ook hoe je 'm vervolgens kunt beoordelen en/of kunt herschrijven.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon nieuwsgierig.![]()
Ah, 'boven de rivieren' hadden ze deze week vakantie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, ik denk wel dat het redelijk is gegaan, en de vakantie begint nu onder de naam "Carnavalsvakantie".
Ik hou niet van Carnaval.
Ik zie de krantenkoppen al voor me:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, 'boven de rivieren' hadden ze deze week vakantie.
Ik houd ook niet van carnaval, maar ik woon dan ook al mijn hele leven boven de rivieren. Kun je niet vluchten?
Ik had natuurlijk 'vluchten' tussen aanhalingstekens moeten zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie de krantenkoppen al voor me:
17-jarige vlucht voor carnaval
Jonge Eindhovenaar vermist
Nee, ik blijf gewoon thuis, met de ramen en deuren dicht. Een paar dagen volledige opsluiting zal em goeddoen.
Nee, familie woont eigenlijk allemaal in brabant, en in limburg. Als ik moet kiezen, dan ga ik toch voor Brabantquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk 'vluchten' tussen aanhalingstekens moeten zetten.
Heb je geen leuke oom en tante in Zwolle?
Nu wel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Biancavia!
Pittige Tijden - Nieuws voor de fans Al gezien?
Jip!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:40 schreef Jip het volgende:
Hoi mensen![]()
* Jip komt ff langsgelopen![]()
Ow ik zal me ff voorstellen: ik ben Jip![]()
( ik denk dat DO2 me wel kent)
ach...... hier en daar zijn gangetjequote:
Wow!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:48 schreef Jip het volgende:
[..]
ach...... hier en daar zijn gangetje![]()
* Jip heeft ne uitslag van citotoets!
mijn score is 549( max. score is 550, ik heb 15 fouten)
dat is ruim genoeg voor vwo!![]()
Ach...Hier en daar z'n gangetje, he.quote:en hoe stat het er met jouw voor ( drinken erbij neemz)![]()
ik ga waarschijlijk naar mencia( kwee nie of het iets zegt)quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wow!!
Goed gedaan, jongen!
[..]
Ach...Hier en daar z'n gangetje, he..
Mencia de mendoza jahquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mencia zegt me niks.
Maar ik heb 't even opgezocht, en ik denk te weten waar het is.
BdT is voorbij, Jip.
De schilderijen waren op,.
dank u meneer DO2quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, je wordt weer eens verwend, zie ik..
Eet smakelijk!
Geef ze maar een dikke knuffel van me...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef Jip het volgende:
[..]
hoe het gaat met een raar mens dat mijn moeder schijnt te zijn?![]()
gewoon zijn gangetje![]()
knuffel terugquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Geef ze maar een dikke knuffel van me...
Met als enige memorie aan het verleden de talloze topics die ooit hier geplaatst zijn. Waar je dan als alleenheerser doorheen dwaalt, vol melancholische herinneringen hoe het ooit was.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er komt een dag dat dit alles van en voor mij alleen is, LXIV.
Die dag is de dag dat ik torenhoge muren om mij heen bouw,
met in het midden een piepklein gaatje om doorheen te kijken.
Ik kijk er nu al naar uit.
Ja,quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met als enige memorie aan het verleden de talloze topics die ooit hier geplaatst zijn. Waar je dan als alleenheerser doorheen dwaalt, vol melancholische herinneringen hoe het ooit was.
Dat gevoel heb ik ooit wel eens. Wanneer ik diep in de nacht hier door FOK! struin. Alsof ik door een uitgestorven kasteel loop. Waarbij ieder topic een door mensen verlaatte verlaten kamer is.
Krijg je dan nooit de neiging alle fatsoensnormen te laten varen? Tenslotte is er toch niemand die je ziet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met als enige memorie aan het verleden de talloze topics die ooit hier geplaatst zijn. Waar je dan als alleenheerser doorheen dwaalt, vol melancholische herinneringen hoe het ooit was.
Dat gevoel heb ik ooit wel eens. Wanneer ik diep in de nacht hier door FOK! struin. Alsof ik door een uitgestorven kasteel loop. Waarbij ieder topic een door mensen verlaatte verlaten kamer is.
Lienekien komt vast nog met het antwoord.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
of is het nu verlate kamer??
Dan is het net alsof die kamer te laat is.
Gelukkig stinkt het hier op TTK niet zo. Daarvoor moet je eerder in POL, WGR of KLB zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja,
een uitgestorven kasteel, waar in elke hoek ( - en die heb je veel, in een kasteel - ) -
een doordringende urine-lucht hangt.
Ik bedoel maar...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja,
een uitgestorven kasteel, waar in elke hoek ( - en die heb je veel, in een kasteel - ) -
een doordringende urine-lucht hangt.
Vaak trek ik dan mijn kleren uit en ga naakt achter mijn laptop zitten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Krijg je dan nooit de neiging alle fatsoensnormen te laten varen? Tenslotte is er toch niemand die je ziet.
Naughty, naughty!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vaak trek ik dan mijn kleren uit en ga naakt achter mijn laptop zitten.
(Niemand die het ziet!)![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er komt een dag dat dit alles van en voor mij alleen is, LXIV.
Die dag is de dag dat ik torenhoge muren om mij heen bouw,
met in het midden een piepklein gaatje om doorheen te kijken.
Ik kijk er nu al naar uit.
Doet me denken aan Paul Austerquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga er gemakshalve vanuit dat iedereen altijd naakt achter de computer zit.
Wat moet je ook alweer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:31 schreef wyccie het volgende:
Hoi!
Ik ben weer in zo'n bui.... ik wil niet, maar ik moet![]()
Hoi wycciequote:
We hebben een compliment gekregen, DO2!quote:Door zijn rijke en onverwacht droomachtige proza, wordt Paul Auster beschouwd als één van de grootste levende schrijvers uit de V.S.
Dat ligt maar helemaal aan je beleving van aangenaam of vervelend natuurlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daarmee voorkom je vervelende verrassingen, he...
quote:Tabee
ta·bee
/tabe/, /tAbe/
tussenw.
(1906) <Mal. tabe <Oud-Ind. tubham ((datief) aan u)
(informeel)
1
- gegroet!, dag!, saluut!, adieu!
- nou, tabee hoor
- nou tabee dan
Wat moet je onthouden? Om te gaan slapen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
Onthouden, voorbereiden, slapen.
Moet je dan ook blozen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ach...Complimenten...
Ik word daar altijd een beetje verlegen van.
WaaaaaHaaaaat IiiiiiiiiiHiiiiiis DiiiiiiiiiiiHiiiiiiiiiiiiiiiiiiit VooooooooooHoooooooooooooooRquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja.
Houdoe!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:36 schreef LXIV het volgende:
Sakkerloot! Ben ik helemaal de tijd vergeten!
Moet nu bier gaan drinken, anders is het te laat!
Tabee...
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat moet je onthouden? Om te gaan slapen?
Mijn gevoel zegt me dat ik niet moet luisterenquote:Oh ja, da's waar ook...
Jij vergeet naar je gevoel te luisteren.
Nu je het hebt gevraagd niet meerquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als ik ja zeg,
ga je me dan complimenteren?
Als jij lief voor me bent wil ik best blozen hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu je het hebt gevraagd niet meer![]()
Maar ik vind het wel heel lief, blozende mannen.
Dat kan toch niet! Ik geloof je niet. Je bent vast wel eens lief voor een ander, en dan is die ander ook lief voor jou.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou,
als mensen lieve dingen tegen me zeggen, wil ik nog wel eens blozen, ja.
Ik bloos zelden of nooit, dus.
(. )
Uhhhh.... dat was niet de bedoeling!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Als jij lief voor me bent wil ik best blozen hoor.![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij heb je wyccie weggejaagd, k_man.
Ik ben - naar mijn weten - geen slechte jongen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan toch niet! Ik geloof je niet. Je bent vast wel eens lief voor een ander, en dan is die ander ook lief voor jou.
Ik vind het veel enger als ze te dichtbij komen staanquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ben - naar mijn weten - geen slechte jongen.
Ik help graag mensen die om hulp verlegen zitten.
Maar zodra mensen lief gaan doen tegen mij, vind ik het toch een beetje eng worden.
Dat je beter weet, verzacht de pijn wel een beetje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik deed het expres, Tha_Erik.
I agreequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
"Deze topic". Het doet pijn.
Ik zou zeggen This topic. Ik heb altijd gelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is, officieel, nog altijd deze topic, he.
Daar zijn jullie je toch wel van bewust, hoop ik?
Heb jij dat in je nieuwe driedelige Dikke van Dale der Nederlandse taal, deel XIV met de nieuwe Nederlandse spelling, ter waarde van 185 euro opgezocht?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is, officieel, nog altijd deze topic, he.
Daar zijn jullie je toch wel van bewust, hoop ik?
Hé, ik ook. Dus dan zijn we het altijd eens.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen This topic. Ik heb altijd gelijk.
Of een ijsje. Festini Peer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
De stilte is een prima excuus om een biertje te pakken.
Nee, iemand met 't nieuwe driedelige Dikke van Dale der Nederlandse taal,quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij dat in je nieuwe driedelige Dikke van Dale der Nederlandse taal, deel XIV met de nieuwe Nederlandse spelling, ter waarde van 185 euro opgezocht?
Ik gloei helemaal in de warmte van jouw gezelschap.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
Festini peer.... dat bewaar ik voor de zomer. Mijn rechterhand is al ijskoud. Hebben jullie dat ook als je over het wereldwijde web surft?
Ik surf daar te weinig voor, denk ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
Festini peer.... dat bewaar ik voor de zomer. Mijn rechterhand is al ijskoud. Hebben jullie dat ook als je over het wereldwijde web surft?
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik gloei helemaal in de warmte van jouw gezelschap.![]()
gatver, wat een slijmbal ben ik ook
Onder surfen valt ook telkens op MyAt klikken, of F5' en.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik surf daar te weinig voor, denk ik.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je wordt er al beter in, wyccie.
Oh...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onder surfen valt ook telkens op MyAt klikken, of F5' en.
Ik vind dat je ze daar op aan mag spreken! Stuur een mail!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Is het de weblog of het weblog of het weblog? '
Dat zou eeuwig zonde zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
Krijg je het warm van bier? Misschien moet ik mijn hand in een glas bier steken.
Of heel misschien...heb ik hem weggejaagd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zou k_man zich verstikt hebben in z'n Festina ijsje?
Een mooie topic klinkt natuurlijk voor geen meter.quote:Bij de-woorden verbuigen we die: de rode trui, een rode trui en die rode trui; bij het-woorden verbuigen we niet na een: het grote huisen dat grote huis, maar een groot huis .
Ik heb in stilte genoten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zou k_man zich verstikt hebben in z'n Festina ijsje?
Ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Zonde van mijn hand?
Truste!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Afijn, het wordt zo onderhand tijd mijn moede hooft te rusten te leggen.
Welterustenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Afijn, het wordt zo onderhand tijd mijn moede hooft te rusten te leggen.
Geeft niet...ik wou al flauwe grapjes maken over PC Hooft of iets dergelijks, maar dat leek me niet nodig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:37 schreef k_man het volgende:
Wel verdorie. Hoofd met een T. Ik ben echt te moe om hier nog een literair verantwoorde bijdrage te leveren.![]()
Hoe dan ook, ik groet u allen.
Bokkepootjequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Biertje?
Knap hè?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat is selectief luisteren, he.
Daarom moest ik mij zo haasten. Anders had ik helemaal geen bier kunnen drinken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat doe je snel, LXIV.
Als ik elders bier ga drinken, zie je me de hele nacht niet meer, hoor.
Als jij je laat vaccineren, word je dan ook raar aangekeken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom moest ik mij zo haasten. Anders had ik helemaal geen bier kunnen drinken.
Helaas leef ik op een totalitaire institutie midden op de Veluwe, waar het Gezag bepaald heeft dat er na 23:30 niet meer gedronken mag worden.
Zeg maar gerust heet! pfft.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Knap hè?
LXIV, heb jij het ook zo warm gekregen van al dat bier?
Nu heb ik hier zeker een volle minuut over nagedacht... En nog snap ik hem niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:52 schreef wyccie het volgende:
Als jij je laat vaccineren, word je dan ook raar aangekeken?
Ik was bezig mijn mooie keten van woorden te maken, zodat jij het ook begrijpt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is jullie beurt om iets te zeggen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nu weet ik tenminste zeker dat ik er geen zak van begrijp.
Toch fijn, om die zekerheid te hebben.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nu weet ik tenminste zeker dat ik er geen zak van begrijp.
Toch fijn, om die zekerheid te hebben.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh...
Dan geef ik jou de schuld.
Is dat goed?
Bijbelgordel en vaccinatiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je was me al kwijt bij 'Bible-Belt', wyccie.
Niet doen... absurdisme is oke.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:08 schreef LXIV het volgende:
Op dit moment ben ik bezig een verhaal over kaas te schrijven. (Dat is al eerder gedaan, ik weet het). Nu wil ik de protagonist in een situatie terecht laten komen waarbij hij volledig omringd wordt door enorme hompen kaas. (Betrokkene heeft een kaas-fobie).
Hoe kan ik hem daar nu op een geloofwaardige manier laten belanden, hij die alles doet om kaas te vermijden?
PS Weten jullie wat kaas is in het Grieks?
Dat klopt. Het wordt ook beslist absurdistisch. Maar het moet óók, voor de lezer, tóch heel geloofwaardig zijn. Snap je wat ik bedoel?quote:
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar hij moet de confrontatie bewust aangaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik denk aan een vrachtwagen van UnieKaas, waarachter de man in kwestie rijdt, die omslaat, LXIV.
Eigenlijk dus een Paul Auster-scenarioquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt. Het wordt ook beslist absurdistisch. Maar het moet óók, voor de lezer, tóch heel geloofwaardig zijn. Snap je wat ik bedoel?
Ken je bijvoorbeeld Der Verwandlung van Kafka? Daar verandert de protagonist in een kever. Zonder dat het op een enkel moment ongeloofwaardig overkomt.
Niet dat ik mezelf ook maar enigzins zou kunnen meten aan K., uiteraard. Dat zou wel erg aanmatigend zijn.
natuurlijk welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben even pissen, hoor.
Dat vinden jullie niet erg, he?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar hij moet de confrontatie bewust aangaan.
Zelf zat ik al te denken aan een, wellicht geniale, maar in ieder geval zeer excentrieke psychiater die hem een dergelijke confrontatie oplegd om te genezen.
Verwandlung is natuurlijk vrouwelijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eigenlijk dus een Paul Auster-scenario![]()
Die Verwandlung had ik gelezen voor mijn boekenlijst. Wel met de vertaling erbij (werkt toch een stuk sneller dan een woordenboek)
Een boek over een man die zijn angsten moet zien te overwinnen, dus.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar hij moet de confrontatie bewust aangaan.
Zelf zat ik al te denken aan een, wellicht geniale, maar in ieder geval zeer excentrieke psychiater die hem een dergelijke confrontatie oplegd om te genezen.
Boek, boek. Zo kun je het niet noemen. Gewoon een kort verhaaltje ter vermaak van het FOK!-publiek.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Een boek over een man die zijn angsten moet zien te overwinnen, dus.
Da's de insteek, begrijp ik?
Laat je het wel even weten als je dat niet meer doet?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:26 schreef wyccie het volgende:
En ik leef nog.
Als je iets voelt, maar niemand ziet. Dan ben ik dood.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Laat je het wel even weten als je dat niet meer doet?
Bel maar aan, dan vertel ik het je wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:34 schreef LXIV het volgende:
Ik kom trouwens volgende week bij je op bezoek, wyccie. Waar woon je precies?
Hmm... als ik dood ben zal ik je dat wel in je oor fluisteren. Je bent niet doof hè?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Denk je dat ik dat kan voelen, wyccie?
Wanneer jij dood gaat?
Ik voel veel,
maar of mijn sprieten zo ver kunnen reiken, durf ik niet te zeggen...
Als ik dood ben, kun je me niet zien. Dat hoop ik tenminste voor jou.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee.
En anders is er altijd nog gebarentaal.
China is veel groter.quote:
Oh, dat is wel heel erg lang geleden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:43 schreef LXIV het volgende:
Nu weet ik dat de zin: Ik ben kaas in Oud-Grieks Turos eimi is. Maar wat is nu kaas, en wat is nu ik ben?
Het is toch wel Noorwegen hé? Niet Denemarken of Zweden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
China is veel groter.
[..]
Oh, dat is wel heel erg lang geleden.
*prrr prr prr*
Turos is kaas (Tik het maar in bij Google, dan krijg je recepten).
Ik ben wel eens in Denemarken geweest.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is toch wel Noorwegen hé? Niet Denemarken of Zweden.
Dat zeiden ze er op televisie nooit bij. Maar wanneer ik je Viking-dorpje zie, dan herken ik het wel.
Volgende week ga ik naar Noorwegen!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel eens in Denemarken geweest.
FMT slowchattopic deel 5555: 5ecret of the lo5t que5tion5
De dood kan -op haar of zijn manier - ook erg mooi zijn, wyccie.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik dood ben, kun je me niet zien. Dat hoop ik tenminste voor jou.
Wat houdt zo'n snoepreis nou eigenlijk in? Lijkt mij ook wel leuk. Ik houd wel van snoep.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgende week ga ik naar Noorwegen!![]()
Op snoepreis!
Inderdaad. Ik ben niet bang voor de dood. Eigenlijk ben ik er benieuwd naar. Niet dat ik nu dood wil. Maar wie weet is het 'leven' na de dood wel veel prettiger. Niet dat ik geloof in een leven na de dood. Maar toch...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De dood kan -op haar of zijn manier - ook erg mooi zijn, wyccie.
Dat wil weer niet zeggen dat ik je graag dood zie, he!
Voordat we daar weer misverstanden over krijgen...
Halloquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:59 schreef jpzegthallo het volgende:
l o s s e l e t t e r s z i e n i s n e t a l s o f j e i n h e t m e t a f y s i s c h e z i t
Geen idee. Is voor mij ook de eerste keer. Ik weet niet eens wat voor snoepjes ze daar hebben. Ullevellen, lijkt me vrij waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Wat houdt zo'n snoepreis nou eigenlijk in? Lijkt mij ook wel leuk. Ik houd wel van snoep.
lijkt mij vrij waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geen idee. Is voor mij ook de eerste keer. Ik weet niet eens wat voor snoepjes ze daar hebben. Ullevellen, lijkt me vrij waarschijnlijk.
Wat ik denk. Of beter gezegd, wat ik hoop dat het zou zijn. Als je dood bent, dan zit je op een wolk, 's nachts. Zittend op die wolk kun je dan de aarde bekijken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, en de dood straalt rust uit.
Als iets rust uitstraalt, dan is het wel de dood.
En rust is mooi.
Ja, maar wat ga je daar dan doen? Vakantie, werk, studie? Excursie van de snoepvereniging?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geen idee. Is voor mij ook de eerste keer. Ik weet niet eens wat voor snoepjes ze daar hebben. Ullevellen, lijkt me vrij waarschijnlijk.
Ik moet er niet aan denken dat ik na mijn dood de rest van 'mijn leven' op een wolk moet doorbrengen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat ik denk. Of beter gezegd, wat ik hoop dat het zou zijn. Als je dood bent, dan zit je op een wolk, 's nachts. Zittend op die wolk kun je dan de aarde bekijken.
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
lijkt mij vrij waarschijnlijk.
Rijm aan het begin is stafrijm, is er ook een benaming voor rijm in het midden van het woord?
Hoe konden de mensen toch ooit ergens achter komen voordat er Google en Wikipedia was?quote:Van halfrijm spreekt men bij gelijkheid van klank (rijm) de klinkers van de beklemtoonde lettergrepen. Halfrijm wordt ook wel assonantie of klinkerrijm genoemd.
kinderen - verslingeren
bewegen - lepel
diep - niet
lief - diep
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik na mijn dood de rest van 'mijn leven' op een wolk moet doorbrengen.
Zeker niet als het uitzicht de aarde is.
Boeken!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Hoe konden de mensen toch ooit ergens achter komen voordat er Google en Wikipedia was?
Het is voor het werk. Gewoon een beetje rondneuzen, neem ik aan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar wat ga je daar dan doen? Vakantie, werk, studie? Excursie van de snoepvereniging?
En-cy-clo-pe-die!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Hoe konden de mensen toch ooit ergens achter komen voordat er Google en Wikipedia was?
Potdoriequote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je overleden?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry voor het verstoren, ik ben al weer weg.
Ik eigenlijk ook nietquote:
Welterusten!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Zojuist gedaan. Nu ben ik bijna zeker van een goed uitslaap-moment, morgen ochtend.
Ik noteer het vast in mijn agenda.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga het vanavond weer op een zuipen zetten.
Dat jullie daar alvast rekening mee houden.
Verwacht je ingrijpende gebeurtenissen met betrekking tot het forum? Ik bereid me graag een beetje voor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Thuis of ergens anders?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Alleen als ik me vergis.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Drink je uberhaupt wel eens iets waar alcohol in zit?
Zeker niet uit geloofsoverwegingen. Ik lust het gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Uit principe?
Over een paar minuten mag je het al ochtendeten noemen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:52 schreef wyccie het volgende:
En mijn avondeten wordt opgewarmd.
Komt zeker door het bier.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben traag vandaag. Maar dat zeg ik elke dag.
Nog 3 minuten en je kan het nog een keer zeggen, dan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben traag vandaag. Maar dat zeg ik elke dag.
Jullie?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
Dat beweerde ik ook niet.
Typen jullie langzamer en beroerder als je heel veel gedronken hebt?
Tot nu toe is het allemaal erg meegevallen. Of jij edit supersnel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik type in alle gevallen even langzaam en beroerd...
Ik ben een zeldzame drinker, en als ik drink, is het nooit te veel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar val jij ook onder. Drink je nooit te veel?
In het dagelijks leven ben ik 17.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben jij pas 12, Tha_Erik?
Op geen enkele leeftijdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
En op mijn leeftijd behoor je ook niet elke avond zat te zijn, tenminste, ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |