Het is donker... lijkt me een uitstekend tijdstip...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe weet je dat,
dat het slim is om nu te gaan slapen?
Ik gok altijd maar een beetje...
Friction.... ScienceFriction....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik houd je niet tegen, Science-dinges...
Maar waaróm dan Wiccie, waaróm?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik ben al de hele week laat gaan slapen.
En ook morgen moet ik weer werken.
Zie je die schaduw op de grond? Dat zijn mijn wallen.
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik ben al de hele week laat gaan slapen.
En ook morgen moet ik weer werken.
Zie je die schaduw op de grond? Dat zijn mijn wallen.
Ik hou mezelf uit mijn slaap. Ik wil niet slapen, maar ik moet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar waaróm dan Wiccie, waaróm?
Wat houd je uit je slaap? Wat doet je werken?
Hopelijk gebeurt je dat vaak!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hou mezelf uit mijn slaap. Ik wil niet slapen, maar ik moet.
Ik hou van de nacht. Niet van de ochtend, wel als ik lief wakker gekust word![]()
Da's ook zoiets.... ik vergeet te drinken. Als ik dorst heb, dan negeer ik dat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als ik dorst heb, drink ik wat.
Waarom negeer je dat dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's ook zoiets.... ik vergeet te drinken. Als ik dorst heb, dan negeer ik dat.
Nee, wat dat betreft ben ik gewoon een beetje vergeetachtig en chaotisch.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waarom negeer je dat dan?
Om jezelf te pesten, of zo?
Ach, met toiletten en ander sanitair is het zo dat je het wel moet negeren. Anders blijven ze steeds om meer aandacht vragen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:36 schreef wyccie het volgende:
Nee, wat dat betreft ben ik gewoon een beetje vergeetachtig en chaotisch.![]()
Hetzelfde geldt voor het toilet.... ook dat negeer ik soms. Niet goed, ik weet het.
En da's best kut. Ik kan er weinig aan veranderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:42 schreef LXIV het volgende:
Maar heb je het dan zo druk, of is het gewoon een karaktereigenschap?
Wat heb je er van opgestoken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:03 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen. Mijn agenda is leeg voor vandaag.
Ik heb het boek 'tekstanalyse, een pragmatische benadering' van Henk Pander Maat naast me liggen. Dat heb ik een paar jaar geleden eens gekocht, maar het kwam er nooit van om me erin te verdiepen. Heb er de afgelopen dagen wat in gelezen en ik vind 't toch wel erg interessant.
Soms mis ik het wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Géén testen meer, ik heb genoeg proefwerken gezien deze week.
Mwa, ik denk wel dat het redelijk is gegaan, en de vakantie begint nu onder de naam "Carnavalsvakantie".quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Soms mis ik het wel.
Maar eh, ging het een beetje? En waarom heb jij geen voorjaarsvakantie?
Ik vind 't erg interessant. Het boek laat zien hoe je een tekst kunt analyseren en ook hoe je 'm vervolgens kunt beoordelen en/of kunt herschrijven.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon nieuwsgierig.![]()
Ah, 'boven de rivieren' hadden ze deze week vakantie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, ik denk wel dat het redelijk is gegaan, en de vakantie begint nu onder de naam "Carnavalsvakantie".
Ik hou niet van Carnaval.
Ik zie de krantenkoppen al voor me:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, 'boven de rivieren' hadden ze deze week vakantie.
Ik houd ook niet van carnaval, maar ik woon dan ook al mijn hele leven boven de rivieren. Kun je niet vluchten?
Ik had natuurlijk 'vluchten' tussen aanhalingstekens moeten zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie de krantenkoppen al voor me:
17-jarige vlucht voor carnaval
Jonge Eindhovenaar vermist
Nee, ik blijf gewoon thuis, met de ramen en deuren dicht. Een paar dagen volledige opsluiting zal em goeddoen.
Nee, familie woont eigenlijk allemaal in brabant, en in limburg. Als ik moet kiezen, dan ga ik toch voor Brabantquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk 'vluchten' tussen aanhalingstekens moeten zetten.
Heb je geen leuke oom en tante in Zwolle?
Nu wel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Biancavia!
Pittige Tijden - Nieuws voor de fans Al gezien?
Jip!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:40 schreef Jip het volgende:
Hoi mensen![]()
* Jip komt ff langsgelopen![]()
Ow ik zal me ff voorstellen: ik ben Jip![]()
( ik denk dat DO2 me wel kent)
ach...... hier en daar zijn gangetjequote:
Wow!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:48 schreef Jip het volgende:
[..]
ach...... hier en daar zijn gangetje![]()
* Jip heeft ne uitslag van citotoets!
mijn score is 549( max. score is 550, ik heb 15 fouten)
dat is ruim genoeg voor vwo!![]()
Ach...Hier en daar z'n gangetje, he.quote:en hoe stat het er met jouw voor ( drinken erbij neemz)![]()
ik ga waarschijlijk naar mencia( kwee nie of het iets zegt)quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wow!!
Goed gedaan, jongen!
[..]
Ach...Hier en daar z'n gangetje, he..
Mencia de mendoza jahquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mencia zegt me niks.
Maar ik heb 't even opgezocht, en ik denk te weten waar het is.
BdT is voorbij, Jip.
De schilderijen waren op,.
dank u meneer DO2quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, je wordt weer eens verwend, zie ik..
Eet smakelijk!
Geef ze maar een dikke knuffel van me...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef Jip het volgende:
[..]
hoe het gaat met een raar mens dat mijn moeder schijnt te zijn?![]()
gewoon zijn gangetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |