quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, ik had toch al geen zin in een discussie want ik ga slapen, want morgen naar eenbegrafenis
Tjaquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja
Maar goed, welterusten dus!
Doerakquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:03 schreef BVO het volgende:
* BVO gaat nog niet slapen, heb weekend.
quote:
Hehe.quote:
Niet met jouquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gaat lekker :/
Oohquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee. Maar er was lekkere drank daarzo.. Ik ben niet zo snel dronken, dat weet je toch?!
En ook weer goedemorgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh
Maar ik ga naar bed.
Weltrusten Airelle
Weltrusten Svensational
Nee, niet als je er dan nog niet uit hoeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:36 schreef PeRi het volgende:
Ik word sinds deze week telkens rond half7 wakker. Iets waar ik niet blij mee ben.
En ik hoef dus nog niet uit bed hè.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, niet als je er dan nog niet uit hoeft.
Ik ook nog niet. Meestal...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
En ik hoef dus nog niet uit bed hè.
Doe dat. Ik luister meziekjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:55 schreef PeRi het volgende:
Ik ga me maar eens aankleden en ontbijten ofzo.
Ik ben vrijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Doe dat. Ik luister meziekjes. Hoef pas om elf uur naar school
.
NEEEEEEEEEEEEEEE AAAAARGHHHH!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben vrij. Maar ik ga om 11uur van huis, richting carnavalland
.
Nee, niet jij! Ik had je hoger ingeschat. Je gaat toch niet meedoen aan die ongein?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:01 schreef PeRi het volgende:
Ik ben gedwongen. Vergeef me.
Aaarghquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:03 schreef PeRi het volgende:
Ik zal wel moeten, anders nemen ze me niet op in de familie.
Dudettequote:
Nou dan was je wel een late vroegiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dudette. Vroegie is van 6 tot 9
.
IK ZEI OOK NIET DAT IK EEN VROEGE VROEGIE WASquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dan was je wel een late vroegie.
Mag ik Bupa spelen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:07 schreef babette21 het volgende:
vijfst
en m'n ik-ga-niet-fokken-plan-vandaag valt bij deze in duigen
Hè, wat jammer nou.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:07 schreef babette21 het volgende:
vijfst
Voor jou is wel erg vroeg of niet? Chaggerijn!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
IK ZEI OOK NIET DAT IK EEN VROEGE VROEGIE WAS![]()
![]()
Bupa spelenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mag ik Bupa spelen?
Het is: bij dezen.
Nou inderdaad. Dat was nog eens leukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa spelen. Nostalgie
. Dat speelde ik vroeger altijd met alle kindjes uit de straat
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Voor jou is het wel erg vroeg of niet? Chagrijn!
Hé, wat tof, je begrijpt mequote:
Het was geen onrecht wat je werd aangedaan. Gewoon een constatering. Je bent een late vroegie, deal with it!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:10 schreef Svensational het volgende:
[..]Nee hoor, maar ik kan er gewoon niet tegen onrecht
!
Ik ook niet, wel een sapjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah shut up, ik heb nog geeneens koffie op...... mèn....
altijd tochquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:11 schreef Svensational het volgende:
Hé, wat tof, je begrijpt me! (O+)
Gewoon, ik probeer een rel te creëren. Doe ff mee ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
altijd toch![]()
maar waarom doe je zo onlief tegen mij?!??![]()
De oplettende lezer heeft opgemerkt dat ik in deze post ook Bupa speelde.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:10 schreef Svensational het volgende:
[..]Nee hoor, maar ik kan er gewoon niet tegen onrecht
!
Sukkel, jij altijd!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon, ik probeer een rel te creëren. Doe ff mee ofzo!
Nee, ik was altijd tegen onrecht. Zie de hoe-labiel-ben-ik-quiz.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
De oplettende lezer heeft opgemerkt dat ik in deze post ook Bupa speelde.
Hee, normaal is datquote:
oh. maar ik ben niet zo in de stemming....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:13 schreef Svensational het volgende:
Gewoon, ik probeer een rel te creëren. Doe ff mee ofzo!
Houd je bek man! met je getut.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, normaal is dat [afbeelding] Zhenar [afbeelding], maar die zit nu in : Rotterdam.
Daar had ik het niet over, Airellebellequote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, ik was altijd tegen onrecht. Zie de hoe-labiel-ben-ik-quiz.
Pfffquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:18 schreef PeRi het volgende:
Airellebelle? Heeft Sven een oogje op Airelle? Liefde?.
Wel je had het over wie er tegen onrecht was. Ik dus. Niet bupa, hij werkt ongelijkheid in de hand... Je hebt het dus helemaal misquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over, Airellebelle
Hoppa, 1-0 voor mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel je had het over wie er tegen onrecht was. Ik dus. Niet bupa, hij werkt ongelijkheid in de hand... Je hebt het dus helemaal mis.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoppa, 1-0 voor mij
Ik had het over jouw spelfouten.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik maakte er helemaal geen. Ik wees babette er juist op een spelfout. BEN JE AL WAKKER?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoppa, 1-0 voor mij
Ik had het over jouw spelfouten.
En dat vind je omdat... ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom niet? Sven en jij zouden best een leuk paar zijn.
Oh ik dat geval.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon net zo even net besloten.
Broodje met Pizza Quick Saus en kaas?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:23 schreef PeRi het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten, help me.
Wel ontbijtverantwoordelijk svpquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Broodje met Pizza Quick Saus en kaas?
Dat is ontbijtverantwoordelijk. Gebakken eitje dan? Of als je helemaal gaar wil worden: boterhammetje met hagelslag?quote:
Lekker met bacon en prei. (Ja, dat eet ik 's ochtends).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:27 schreef PeRi het volgende:
Hm eitje kan wel. Ik zal eens in de koelkast gaan loeren.
Schreer je weg man. Bacon is een Nederlands woordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:28 schreef pberends het volgende:
Wat is bacon? Amerikaanse pulpwoord voor varkensvlees toch?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:14 schreef Airelle het volgende:
"Harry Potter books are banned" ???
Hehe, hoe grappig dat je daar een 'issue' over kreeg. Ik heb die nog niet gehad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
alles om het mijn burgers lastig te maken he
![]()
Gatverdammequote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Schreer je weg man. Bacon is een Nederlands woord.
ba·con (het ~)
1 licht gezouten en gerookt spek met vlees eraan
ik zo even kijken hoe het met mijn landjes staatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:35 schreef Airelle het volgende:
Hehe, hoe grappig dat je daar een 'issue' over kreeg. Ik heb die nog niet gehad.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:58 schreef Dizer het volgende:
BABETTE: http://www.apple.com/trailers/wb/happyfeet/
geen geluidsbestand ofzo???? [vanwege werk.....]quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:53 schreef Dizer het volgende:
Jawel, het is een trailer van een nieuwe animatiefilm... you'll love itquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen geluidsbestand ofzo???? [vanwege werk.....]
is het zonder geluid ook leuk?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:55 schreef Dizer het volgende:
Jawel, het is een trailer van een nieuwe animatiefilm... you'll love it
Is te doen... het gaat om het idee waar het over gaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
is het zonder geluid ook leuk?!
anders kan ik 't nl niet openen
zal zo kijken, ben nu aan de telefoonquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:03 schreef Dizer het volgende:
Is te doen... het gaat om het idee waar het over gaat
Business womanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
zal zo kijken, ben nu aan de telefoon
Nee.. geen harry potter boeken... NOU DAT IS SPANNENDquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:38 schreef babette21 het volgende:
ik krijg het filmpje niet aan de praat Diz... probeer het later thuis wel even....
edit: een tekenfilm over pinguïns lijkt me trouwens wel ubergeil.....![]()
samen gaan??[in nov. 2006
]
aaaah kunnen we lekker lang zenuwachtig zijn....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:40 schreef Dizer het volgende:Ja is goed... we hebben een date! In nov 2006
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mag ik Bupa spelen?
Het is: bij dezen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupa spelen. Nostalgie
. Dat speelde ik vroeger altijd met alle kindjes uit de straat
Oh ja?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ho hoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel je had het over wie er tegen onrecht was. Ik dus. Niet bupa, hij werkt ongelijkheid in de hand... Je hebt het dus helemaal mis.
quote:
en niet zomaar één, maar een super- superlelijke........quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:16 schreef Dizer het volgende:
Een onderbreking van een mooie avatar reeks
Inderdaad. Echt gewoon een zwaar lelijke avatar dat ook nog zegt: ik hou van een persoonquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
en niet zomaar één, maar een super- superlelijke........
Waar zie jij dat staan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt gewoon een zwaar lelijke avatar dat ook nog zegt: ik hou van een persoonje mag wel houden van avtars nemen, maar dan wel van dieren of materialistische dingen
![]()
zo'nquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:19 schreef Dizer het volgende:
Inderdaad. Echt gewoon een zwaar lelijke avatar dat ook nog zegt:
Whehehequote:Mijn leven is schitterend
Mijn liefde is puur
Ik zag een engel
Daar ben ik zeker van
Ze lachte me toe in de metro
Ze was bij een andere man
Maar ik zal daar geen slaap voor laten
Want ik heb een plan
Je bent mooi. Je bent mooi
Je bent mooi, het is waar
Ik zag je gezicht op een drukke plaats
En ik weet niet wat te doen,
Want ik zal nooit bij jou zijn
Ja, ze ving mijn blik op
Toen we elkaar voorbijliepen
Ze kon aan mijn gezicht zien dat ik
stapelverliefd was
En ik denk niet dat ik haar opnieuw zal zien
Maar we deelden een moment dat zal blijven duren tot het einde
Ik zag je gezicht op een drukke plaats
En ik weet niet wat te doen,
Want ik zal nooit bij jou zijn
Er moet een engel zijn met een glimlach op haar gezicht
Toen ze uitdacht dat ik bij jou zou moeten zijn
Maar het is tijd om de waarheid onder ogen te zien
Ik zal nooit bij jou zijn
Ehmm...ik heb wat gemist, geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga ook richting bed.Trusten!
niksan, mocht je dit lezen: een kwartel is ook maar een kleine, bruine hoendervogel.![]()
![]()
En oh ja, Zhenar: Shakespeare is geboren in 1564.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:12 schreef niksan het volgende:
[..]
Ehmm...ik heb wat gemist, geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik wilde gewoon dat je nog iets had om over na te denken in bed.
Dat je de hele avond zou malen, nadenkend over wat ik zei en waar het op sloeg...
Zei hij met avatars van Edward Norton en huilende kinderenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt gewoon een zwaar lelijke avatar dat ook nog zegt: ik hou van een persoonje mag wel houden van avtars nemen, maar dan wel van dieren of materialistische dingen
![]()
huilende kinderen?!??!?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:31 schreef niksan het volgende:
Zei hij met avatars van Edward Norton en huilende kinderen
Ik was aan het eten!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:24 schreef niksan het volgende:
En nu durf je weer niets te zeggen, he?
Dat ene meisje huilde toch?quote:
Het was geen jongenquote:
quote:
Wanna see the sun??quote:
Moeilijk he?quote:
Dit is belangrijkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was bezig.
Met andere dingen.
Dus.
Zal best, maar ik vind het gewoon altijd tof om op dat mens te kotsen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
die heeft hij toch nooit in zijn ava gehad??
wát??? jij bent een kinderkotser?!?!?!??quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:55 schreef Bupatih het volgende:
Zal best, maar ik vind het gewoon altijd tof om op dat mens te kotsen.
Niks mis met kinderen, maar wel metquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
wát??? jij bent een kinderkotser?!?!?!??![]()
.... ik ook![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:10 schreef Airelle het volgende:
Weer een dvd verkocht. Niet verwacht
.
quote:
ach, de prikkelbare darm staat er ook bijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:22 schreef Airelle het volgende:
http://www.voedingscentru(...)htm?searchfor=koffie.
Toch maar eens lezen...
Ik had net gekeken naar Rondom Tien, vandaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach, de prikkelbare darm staat er ook bij
maar no way dat ik minder koffie ga drinken...
ik eet me al suf aan vezels [in welke vorm dan ook]
welcomequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:19 schreef Airelle het volgende:
Ik ben de RG&WL ook kwijt. Bedankt nog voor de tip.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:28 schreef Airelle het volgende:
Ik had net gekeken naar Rondom Tien, vandaar.
Ik drink er ook niet minder koffie om (zoveel drink ik trouwens niet).
geen koffie én geen rosé meer..............quote:Houd normale hoeveelheden koffie, thee en alcohol aan: per dag een paar kopjes koffie en thee en niet meer dan twee glazen alcoholische drank
zie je wel dat ik 't wel kanquote:Civil Rights: Very Good
Economy: Strong
Political Freedoms: Superb
UN Category: Moralistic Democracyquote:
ik heb er nog éénquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:42 schreef Airelle het volgende:
UN Category: Moralistic Democracy New York Times Democracy
Civil Rights: Rare
Economy: Strong
Political Freedoms: Below Average.
quote:and the government is avowedly atheist
geweldig ditquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:48 schreef Bupatih het volgende:
Where's The Love Gone?
So the government should make it mandatory: call your spouse 'darling' at least once a day, or face a fine."
En zo hoort het.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:48 schreef babette21 het volgende:
Babettelonia staat boven aan waar haar het gaat om "meest religieus"
hoe tof!!
edit: nu zie ik ook waarom Buup in het lijstje ontbreekt:
[..]
Wist niet dat jij zo left wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:07 schreef Airelle het volgende:
Hier komen jullie nooit aan:
UN Category: Left-Leaning College State
Civil Rights:Superb
Economy:Thriving
Political Freedoms:Very Good
Jah, ik vroeg hoe ik m'n vers landje naar een regio kon verhuizen en niemand die iets zei!quote:
Welk landje, welke regio?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jah, ik vroeg hoe ik m'n vers landje naar een regio kon verhuizen en niemand die iets zei!
Dus toen ik hetzelf gevonden had, besloot ik dat jullie het niet verdienden verblijd te worden met een vraag van Paltos.![]()
Is ook niet zo links hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo left was.
Alleen mijn political fr. zijn below average, alleen maar omdat ik een nazi-partij uitsloot.
* BVO gaat vanavond naar het tennis.
Qua spelers natuurlijk wel een stuk minder, maar het blijft toch altijd wel leuk daar
. Baal er alleen heeel erg van dat ik Nadal niet kan zien spelen
. Zag hem wel zondag bij Ahoy lopen
, hij kwam zich afmelden
.
http://www.nationstates.net/quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Welk landje, welke regio?
Volgens mij kom ik hier te weinig de laatste tijd![]()
FOK!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Welk landje, welke regio?
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef Tania18 het volgende:
Niks mee te maken, Tania!quote:
jij hebt twee weken voorsprongquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:07 schreef Airelle het volgende:
Hier komen jullie nooit aan:
UN Category: Left-Leaning College State
Civil Rights:Superb
Economy:Thriving
Political Freedoms:Very Good
ja zeg, ik zat net ff in de auto.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Paltos het volgende:
Jah, ik vroeg hoe ik m'n vers landje naar een regio kon verhuizen en niemand die iets zei!
Dus toen ik hetzelf gevonden had, besloot ik dat jullie het niet verdienden verblijd te worden met een vraag van Paltos.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja zeg, ik zat net ff in de auto.....
dat betekent toch niet dat je niet meer in fok!-regio wil horen
Vond je 'Fun with Dick and Jane' echt leuk?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks mee te maken, Tania!
Dit kun je ons gewoon niet aandoen!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vond je 'Fun with Dick and Jane' echt leuk?![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:21 schreef Bupatih het volgende:
Niet meer van het soort Dumb and Dumber, Ace Ventura of Liar Liar, maar toch nog steeds vermakelijk!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:22 schreef Dizer het volgende:
Ja maar dat warenfilms. En deze is
film
SpongeRoberto SquarePanatalones![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
Mwoah. In die films zaten meer grappen. Maar je moet ook maar van dat soort films houden, omdat die films echt gedragen worden door hem en zijn gekke bekken.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef Dizer het volgende:
Dat is wel zo. Alleen ik zou dat dus niet een heel film door kunnen trekken. Daarom spreken zijn films zoals The Truman Show, Bruce Almighty en nu dus FWDAJ veel meer aan. Alleen ESOTSM is uiteraard de beste.. maar dat is meer een serieuze rol
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:31 schreef Bupatih het volgende:
Truman Show is ook niet echt een comedy te noemen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:31 schreef Zhenar het volgende:
Me, Myself & Irene was ook tof. of was het Eileen?
Vooral die negerzoons![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:31 schreef Dizer het volgende:
Is toch wel een beetje lachwekkend? Heb hem echt veels te lang niet gezien... wordt tijd
In deze scène speelden mee:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:33 schreef Bupatih het volgende:
Mwoah. Sommige momenten waren wel lachwekkend, maar het draaide vooral om het feit dat Truman gefilmd wordt (en of dat ethisch verantwoord was) en dat zijn verboden liefde hem wilt 'bevrijden'.
Leukste komedie sinds jarenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vond je 'Fun with Dick and Jane' echt leuk?![]()
[..]
Voor jou is wel erg vroeg of niet? Chaggerijn!
[..]
Voor jou is het wel erg vroeg of niet? Chagrijn!
Whahahahaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
In deze scène speelde mee:
Bupatih als Bupatih - Hoofdrol
Dizer als Dizer - Hoofdrol
Zhenar als Zhenar - Niets betekende bijrol
Oplettende lezer ben ik, hè?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:23 schreef Svensational het volgende:
En ja, die "er" had weggemoeten.
Nope, nog niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe zit het met mijn scènes?! hebbie al een stukske script voor me?!![]()
momentje, dan stap ik even in mijn rol.......quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
Nope, nog niet!
I need some inspiration.!
ja voordat ie af is, maar ik neem aan dat er al 'n soort van draft is ofzoquote:Ik zei toch binnen 3, 4 jaar?![]()
Die ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
momentje, dan stap ik even in mijn rol.......
edit: ik zou voor deze look gaan he?
[afbeelding]
[..]
ja voordat ie af is, maar ik neem aan dat er al 'n soort van draft is ofzo
vertel!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:32 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja...het idee is er al. De looks, houding e.d van de hoofdrolspeler ook.
Nu de tekst nog en de rest.![]()
Neen! Da's top secret!quote:
hey als leading lady heb ik toch wel recht op íets van informatiequote:
ik las bedscènequote:De beginscène is trouwens al wel klaar.
Nou ja, de hoofdrolspeler is een beetje klungelig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
hey als leading lady heb ik toch wel recht op íets van informatie
Whehe. Nee, over díe scènes ga ik langer nadenken.quote:ik las bedscène![]()
maar vertel 's over de begin scène dan![]()
[grappig? spannend? shocking? drama? sexy? of een Baantjerachtig lijk??]
Babette heeft meer tiet.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Babette bij de première van de film ******* van regisseur, auteur, producent, toiletjuffrouw en director Bupatih.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
In deze scène speelden mee:
Bupatih als Bupatih - Hoofdrol
Dizer als Dizer - Hoofddrol
ik speel toch niet zo'n muts die uiteindelijk voor de nerd valt hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, de hoofdrolspeler is een beetje klungelig.![]()
standaard klinkt niet écht heel denderend...quote:Die is standaard.Een standaard-beginscène.
quote:
Whehe.quote:verder moet deze look wel lukken, al moet ik tegen die tijd m'n haar ietsjepietsje meer laten groeien...
en mijn première-date moet zich wel even scheren van te voren
[afbeelding]
![]()
![]()
zeg Diz, wat is dit?!?quote:Users
Vooral Zhenar, MissBliss en Svensational
Maar ook Skaai, Airelle, Babette21, Bupatih, tonks, Christine, Vivi, Hare, Mikkie, Timo20, SaintOfKillers, BrainOverfloW, kinqy_queen, Mike, Shogo, FremantleDockers, Twisted_Logic, Frey, ElisaB, Tania18, Tom_Tom-, BVO, pberends, _ELMaikel_, Dada, timbob en Iwan1964
Ik zei klungelig, niet nerd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik speel toch niet zo'n muts die uiteindelijk voor de nerd valt he
[..]
standaard klinkt niet écht heel denderend...
nou ja, ik snap dat je nog weinig kan zeggen vanwege plagiaatgevaar...
mail me binnenkort maar even een dialoogje
hij financiert de boel toch ook?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef Bupatih het volgende:
Ach, als hij weet dat er genoeg tiet in de film zit, komt hij in ieder geval wel opdagen.
Hij had beloofd dat hij zo'n 3 miljoen euro beschikbaar zou stellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij financiert de boel toch ook?!
daar gaat m'n allimentatiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
Hij had beloofd dat hij zo'n 3 miljoen euro beschikbaar zou stellen.
Ow, prinses Alexia speelt de rol van Lotte.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:01 schreef pberends het volgende:
Talpa heeft Geert Hoes gereanimeerd voor de serie Lotte.
Slet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:07 schreef babette21 het volgende:
vijfst
De royalties die ik voor mijn bijrol kreeg waren echter allesbehalve nietsbetekend!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:22 schreef Bupatih het volgende:
Poll: Wat moet Babette doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
zal ik gtst gaan kijken of zal ik 'n tukkie gaan doen?!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Poll: Wat moet Babette doen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Poll: Wat moet Babette doen?GTST kijken Een tukkie doen Geen van beide Wiehierkliktishomo!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
* geef Bupa het laatste hapje chocolademousse
quote:
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat moet Babette doen?
Je hebt gestemd op: GTST kijken
Hehe, jij begrijpt mequote:
Klik eens op die link in je sigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Bups usericon doet het hier niet.
Mooi moment om een fatsoenlijke te nemen.
Fresh Princequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
RTL 4 - de 10 grootste komieken.
Zit Will Smith erin.![]()
![]()
Zoals?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Bups usericon doet het hier niet.
Mooi moment om een fatsoenlijke te nemen.
Niks tegen Will Smith, hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Fresh Prince. Daarna ging het alleen maar bergafwaarts. Maar het is niet echt een komiek die iets speciaal kan, maar gewoon een acteur met heel af en toe een grappige script.
Oeioeioeioei!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:07 schreef niksan het volgende:
[..]
Klik eens op die link in je sig
Ja??
Geklikt??
Mooi zo, blijf daar maar![]()
kansloos bij Niksan.......quote:
leg je er dan eens bij neer, hou op met dat eeuwige geslijmquote:
Nee!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:07 schreef niksan het volgende:
[..]
Klik eens op die link in je sig
Ja??
Geklikt??
Mooi zo, blijf daar maar![]()
Ik ben alleen kansloos bij haar wat betreft GTST, hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
leg je er dan eens bij neer, hou op met dat eeuwige geslijm
EN NEEM 'S EEN NIEUWE AVATAR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Smerig Tokkie-publiek die RTL4 kijkers inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks tegen Will Smith, hoor.Ik vind hem nog best een goede acteur ook...maar om hem nou in de top 10 van grootste komieken te zetten.
Damn, weer een bewijs wat voor dom publiek RTL 4 heeft. (Ja, deze mag ingekopt worden.)
Je moest lang zoeken naar die smiley he??quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef niksan het volgende:
[..]
Je moest lang zoeken naar die smiley he??
Die is leukquote:
Kan dat wel?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:21 schreef niksan het volgende:
[..]
Die is leuk
Nog leuker dan de vorige![]()
Die komt ooit nog wel eens terug.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:21 schreef pberends het volgende:
KD-icon blijft het beste.
Ja, poffertjes!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg een beetje rekening houden met mijn epilepsie mag ook wel
die clowm is zoveel toffer
deze niet iig, ik word er naar van.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
Ja, poffertjes!Welke moet ik nou doen?
Lekker hoor poffertjes, kant en klaar bij de supermarkt. Met een kontje boter erop.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, poffertjes!Welke moet ik nou doen?
quote:
Nog meer slechte ideeën?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog meer slechte ideeën?
Voor Conan moet je bij niksan zijn, geloof ik.
Nouquote:
Wat een lieve, mooie foto.quote:
Uit welke film is die scène dan?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uit welke film is die scène dan?
De Notenkraker?![]()
![]()
Ze zijn allemaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] / [afbeelding]
Welke avatar?
» Jim Carrey
» Bumba de Clown
» Plons de gekke kikker
» Shaky Sukkel
» Kristin Davis
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Beetje stom bericht natuurlijk omdat het sowieso over is met B&vD, maar nu wordt dat gekoppeld aan slechte kijkcijfers, wat er niets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
Is het over voor Barend en van Dorp?
Sowieso over? Ze gaan nog vele maanden door hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Beetje stom bericht natuurlijk omdat het sowieso over is met B&vD, maar nu wordt dat gekoppeld aan slechte kijkcijfers, wat er niets mee te maken heeft.
quote:Ouwe hap
de Volkskrant, 24 februari 2006
Column
Wim de Jong
Eerste drie afleveringen gezien van de maandag begonnen tweede helft van het laatste seizoen Barend & Van Dorp. Er komt nog een toegift met Villa Bvd (am Titisee) tijdens het WK voetbal in Duitsland, en tot die tijd glijden we dus met de twee mannen en sidekick Jan Mulder naar het definitieve einde van hun talkshow bij Talpa. Herstel: 'glijden' is hier niet het juiste woord, omdat het programma, zo kort voor zijn tv-VUT, thuis trekkeriger overkomt dan ooit.
De vragen, vraagjes, ballonnetjes, kruisverhoortjes, veronderstellingen, het hardop-denken, de grimassen van Mulder: onder de motorkap van Barend & Van Dorp hoor je alle kleppen en zuigers hun werk weer doen. Maar om de een of andere reden raak je er niet meer opgewonden van en lijken al dat verbale machismo en interactieve geharrewar aan die nootjesbar intussen vooral een karikatuur van zichzelf geworden.
Er waren afgelopen week door de redactie dan bovendien nog eens geen gasten opgetrommeld die al dat gebruikelijke instant-rumoer een beetje mochten rechtvaardigen. De ouwe hap zat er weer achter zijn glaasje water en eerder genoemde knabbeltjes. Alweer Alexander Pechtold over de 'vuilheid en vunzigheid' van Den Haag. Opnieuw Marco Pastors over zijn politieke missie. Nog maar weer eens Rob de Wijk. Plus een interview met PvdA-Kamerlid Godelieve van Heteren, die op nota bene 6 februari als enige van haar fractie tegen troepenzending naar Afghanistan stemde en die actie twee weken na dato nog eens moest komen toelichten. Was toch al meer iets voor Andere tijden geweest, zou je denken.
Hooguit kon maandag de komst van Heleen van Royen het puntje van de luie stoel wat dichterbij brengen, maar die schrijfster blijkt ook allang one of the boys van het programma en zit er alleen nog maar om de schijn op te houden dat ze deel uitmaakt van een journalistieke gebeurtenis. De recensenten mogen haar nieuwe boek goeddeels hebben afgebrand, in de thuiswedstrijd bij Barend & Van Dorp werd volstaan met de opmerking dat we hier te maken hebben met een 'prachtige roman'; ja, dat de 'nieuwe Jan Wolkers of Jan Cremer' is opgestaan.
Zelfs op het enige nieuwe onderdeel van Barend & Van Dorp zit al direct de sleet: dagelijks brengt ene Jaïr op komieke wijze nieuws uit het Heineken House. Na Filemon Wesselink (BNN) en Paul de Leeuws 'Adje' alweer het derde tv-jongetje dat zich voor adoptie aanbiedt.
quote:
Je hebt het stukje niet eens gelezen, hè, deugniet.quote:
Ik lees pberends' posts nooitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt het stukje niet eens gelezen, hè, deugniet..
quote:
Rekels!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik lees pberends' posts nooit
Goh Bassie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Rekels!
Jullie groeien nog eens op voor galg en rad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |