Ik zou voor de Candy gaat om deze redenen:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zit wel een bovenkant op, en dat karton is juist slim!
Mwoah. In die films zaten meer grappen. Maar je moet ook maar van dat soort films houden, omdat die films echt gedragen worden door hem en zijn gekke bekken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dat warenfilms. En deze is
film
SpongeRoberto SquarePanatalones![]()
![]()
Dat is wel zo. Alleen ik zou dat dus niet een heel film door kunnen trekken. Daarom spreken zijn films zoals The Truman Show, Bruce Almighty en nu dus FWDAJ veel meer aan. Alleen ESOTSM is uiteraard de beste.. maar dat is meer een serieuze rolquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah. In die films zaten meer grappen. Maar je moet ook maar van dat soort films houden, omdat die films echt gedragen worden door hem en zijn gekke bekken.
Truman Show is ook niet echt een comedy te noemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Alleen ik zou dat dus niet een heel film door kunnen trekken. Daarom spreken zijn films zoals The Truman Show, Bruce Almighty en nu dus FWDAJ veel meer aan. Alleen ESOTSM is uiteraard de beste.. maar dat is meer een serieuze rol
Irene.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:31 schreef Zhenar het volgende:
Me, Myself en Irene was ook tof. of was het Eileen?
Vooral die negerzoons![]()
![]()
Is toch wel een beetje lachwekkend? Heb hem echt veels te lang niet gezien... wordt tijdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Truman Show is ook niet echt een comedy te noemen.
Mwoah. Sommige momenten waren wel lachwekkend, maar het draaide vooral om het feit dat Truman gefilmd wordt (en of dat ethisch verantwoord was) en dat zijn verboden liefde hem wilt 'bevrijden'.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is toch wel een beetje lachwekkend? Heb hem echt veels te lang niet gezien... wordt tijd
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:32 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Hopelijk is ie vanavond van mij
Oh, ik heb al een anderequote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou voor de Candy gaat om deze redenen:
- Ziet er wat beter uit
- Heeft een bovenkant
- Is toch voor een studentenkamer
Maar het allerbelangrijkst:
- heeft aan de zijkant van de deur ruimte voor grote flessen omdat ie een kleindere groenteladen heeft. De Aeg heeft dat niet omdat ie een te grote groentela heeft
Cool, kast!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik heb al een andere! Voor 15 eur!
Welke is het geworden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik heb al een andere! Voor 15 eur! En je kan niet echt zeggen dat de Candy er beter uitziet, daarvoor zijn de foto's te wazig!
Andijviequote:
Niet die van hierboven. Via viaquote:
Aeg 30 euroquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet die van hierboven. Via via! Wat zou jij voor die koelkasten hierboven bieden trouwens
?
Drie teentjes knoflook en een okkernoot!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet die van hierboven. Via via! Wat zou jij voor die koelkasten hierboven bieden trouwens
?
Maar...quote:
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar...... dat was helemaal geen andijvie-moment!
![]()
Want andijvie heeft juist wél wat met een koelkast te maken!
![]()
Oh, ik snap nu Buups woordgrapje pasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar...... dat was helemaal geen andijvie-moment!
![]()
Want andijvie heeft juist wél wat met een koelkast te maken!
![]()
Echt niet!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik snap nu Buups woordgrapje pas.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:03 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nee, ik vond dat dat van Buup, nergens op slaan, dus zei ik "Andijvie" omdat dat ook nergens op slaatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt niet!Want jij hebt ook al eerder over "andijvie-momenten" gesproken en wist toen heel goed waar je het over had!
![]()
Kun je nagaan hoe geniaal ik ben!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik snap nu Buups woordgrapje pas.
Ach so.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik vond dat dat van Buup, nergens op slaan, dus zei ik "Andijvie" omdat dat ook nergens op slaat [afbeelding]. Maar nu snap ik 'm pas [afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef Bupatih het volgende:
Maar "Andijvie!" sláát ook nergens op!Dat is het hele eieren eten!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding] <-- Volgens MB de meest gaye smiley![]()
quote:
Dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef Bupatih het volgende:
Maar "Andijvie!" sláát ook nergens op!Dat is het hele eieren eten!
+quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding] <-- Volgens MB de meest gaye smiley![]()
=quote:
quote:Andijvie:
Tsja, hoe en waarom het begonnen is, weet ik niet.
Ik gebruikte het wel eens als iemand een lang verhaal had gepost (vaak als reactie op mijn reactie) en ik geen zin had in een eindeloze, kutdiscussie. Dus postte ik "Andijvie" met [14.gif] als PI
Of als users om mijn mening vroegen om iets, waar ik niks van af wist of waarbij ik geen antwoord wilde geven, kwam "Andijvie!" weer langs.
quote:
Wat stellen jouw fans domme vragenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef Bupatih het volgende:
Uit een mail-conversatie met één van mijn fans:
[..]
Ja, ik heb er een paar rotte appels tussen zitten!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat stellen jouw fans domme vragen![]()
De laatste Buup-post zonder tergende "quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nieuwe Harry Potter best verkochte boek.
edit:
Oh wacht, dat is Balkenende niet...
Ach, maak je niet zo sappel!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De laatste Buup-post zonder tergende ""
![]()
Je irriteert me mateloos met je blije kutsmiley!quote:
Ei, ei, ei, en we zijn zo blij!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je irriteert me mateloos met je blije kutsmiley!![]()
!
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Where the eagles fly...
...on a mountain high!
...
* Zhenar wacht tot heel SC spontaan in een musical verandert, inclusief achtergronddanseressen.![]()
Een van de leukste SC-'rellen' ooitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ShowChat #199: Ei, ei, ei en we zijn zo blij
Christine vs. Bupa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |