hij financiert de boel toch ook?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef Bupatih het volgende:
Ach, als hij weet dat er genoeg tiet in de film zit, komt hij in ieder geval wel opdagen.
Hij had beloofd dat hij zo'n 3 miljoen euro beschikbaar zou stellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij financiert de boel toch ook?!
daar gaat m'n allimentatiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
Hij had beloofd dat hij zo'n 3 miljoen euro beschikbaar zou stellen.
Ow, prinses Alexia speelt de rol van Lotte.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:01 schreef pberends het volgende:
Talpa heeft Geert Hoes gereanimeerd voor de serie Lotte.
Slet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:07 schreef babette21 het volgende:
vijfst
en m'n ik-ga-niet-fokken-plan-vandaag valt bij deze in duigen
De royalties die ik voor mijn bijrol kreeg waren echter allesbehalve nietsbetekend!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:22 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar als Zhenar - Niets betekende bijrol
Poll: Wat moet Babette doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
zal ik gtst gaan kijken of zal ik 'n tukkie gaan doen?!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Poll: Wat moet Babette doen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Poll: Wat moet Babette doen?GTST kijken Een tukkie doen Geen van beide Wiehierkliktishomo!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
* geef Bupa het laatste hapje chocolademousse
quote:
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat moet Babette doen?
Je hebt gestemd op: GTST kijken
Hehe, jij begrijpt mequote:
Klik eens op die link in je sigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Bups usericon doet het hier niet.
Mooi moment om een fatsoenlijke te nemen.
Fresh Princequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:06 schreef Bupatih het volgende:
RTL 4 - de 10 grootste komieken.
Zit Will Smith erin.![]()
![]()
Zoals?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Bups usericon doet het hier niet.
Mooi moment om een fatsoenlijke te nemen.
Niks tegen Will Smith, hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Fresh Prince. Daarna ging het alleen maar bergafwaarts. Maar het is niet echt een komiek die iets speciaal kan, maar gewoon een acteur met heel af en toe een grappige script.
Oeioeioeioei!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:07 schreef niksan het volgende:
[..]
Klik eens op die link in je sig
Ja??
Geklikt??
Mooi zo, blijf daar maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |