abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35722887
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:05 schreef febster het volgende:
Hadden wij dus eerst met vers!
Haha!
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_35723294
Per 24-3 ben ik ex-AH medewerker.
pi_35723349
maar ik ga maandag wel (eindelijk) overleggen over de reiskosten vergoeding die ik in anderhalf jaar niet gehad heb
  Moderator zaterdag 4 maart 2006 @ 22:21:59 #204
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35723358
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:19 schreef super-muffin het volgende:
Per 24-3 ben ik ex-AH medewerker.
waaaaaaaaaaai?
ontslag?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_35723429
Hijs 18 geworden (dus te duur
pi_35723445
ontslag ja, mn contract is al 2 keer verlengt, en een contract voor onbepaaldetijd kan helaas niet meer.

Maar hij zei wel dat ik over 3 maanden terug kan komen, dan ben ik volledig uit het systeem van de AH en kan ik weer beginnen. Wie weet doe ik dat wel, als ik nog geen andere baan heb.
  Moderator zaterdag 4 maart 2006 @ 22:24:15 #207
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35723447
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef PoisonouS het volgende:
Hijs 18 geworden (dus te duur
Ja, das kut
pi_35723489
Nee dat is het niet.
Er werken meer mensen die ouder zijn dan 18.
pi_35723490
Nou ik heb de sneeuwhellingen getrotseerd in de Zwitserse alpen Echt van die lekkere nederlanders daar hoor, zie je mensen met curverkratten met AH kaas, pindakaas, Biologische yochert/vla/melk enzo

Maargoed, dinsdag weer gewoon beginnen, hopelijk mag ik weer 's vullen ipv alleen maar spiegelen/schoonmaken...
pi_35723533
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:25 schreef stevenp het volgende:
Mocht vandaag ook schoonmaken.
Mijn eigen zooi die ik had gemaakt Zat niet op te letten he Carpento.
Zuivelcel geschrobt.
Vers afdeling twee keer geschrobt.
Stukje buiten de zuivelcel met superreiniger, de vloer is weer te zien.
pi_35723703
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:25 schreef super-muffin het volgende:
Nee dat is het niet.
Er werken meer mensen die ouder zijn dan 18.
Maar graag hebben ze bij albert hein die niet (iig niet in de vulploegen) Ze sturen die mensen vaak door naar DC's als die in de buurt zijn. Lopen nl bij DCO zat mensen rond die 18/19 zijn vers uit filiaal getrapt om vervolgens lekker meer te gaan verdienen met karretjes te vullen
pi_35723765
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:24 schreef super-muffin het volgende:
ontslag ja, mn contract is al 2 keer verlengt, en een contract voor onbepaaldetijd kan helaas niet meer.

Maar hij zei wel dat ik over 3 maanden terug kan komen, dan ben ik volledig uit het systeem van de AH en kan ik weer beginnen. Wie weet doe ik dat wel, als ik nog geen andere baan heb.
Dat verhaal vna over 3 maanden weer terug komen heb ik vaker gehoord, toevallig bij wat matties die bij ons weg moeten omdat ze 18 zijn.
  Moderator zaterdag 4 maart 2006 @ 22:36:05 #213
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35723857
zogenaamde 'leiders' van +/- 18, 19 hebben wij wel Verder een heeele boel 16 jarigen
pi_35724130
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:08 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Hadden wij dus eerst met vers!
Haha!
Bij ons is dat sinds CELS standaard en dan krijg je 2 vrachtwagens, allebei KUT beladen, zwaar onlogisch, allebei dik te laat, en dan ook nog eens tig zieken, en bedankt DC... Maar goed, dat ze ooit iets goed gaan doen daar (zoals STAPELEN, wellicht) daar geloof ik niet meer in .

Vandaag ook, panklaar met kortere code dan er al in ligt. Hulde.

Hoezo opgekropte frustratie jegens het DC .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_35724328
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef febster het volgende:
Wehehhe, containers omgedonderd, halve vrachtwagen vol met melk omdat er wat kapot is gegaan, yoghurt die de druk niet aan kon en dus verpakkingen die zijn gesprongen, container met sinasappels, met onderop een doos manderijnen, container met maaltijden met onderop een colli brood. Dat soort dingen bedoel je?
  Moderator zaterdag 4 maart 2006 @ 22:52:34 #216
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35724462
Wat is dat de laatste tijd met die flessen fris?
Vandaag achter mijn rug eentje geknapt

Collega:

"O help! spuit spuit spuit"
pi_35724496
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:50 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Wehehhe, containers omgedonderd, halve vrachtwagen vol met melk omdat er wat kapot is gegaan, yoghurt die de druk niet aan kon en dus verpakkingen die zijn gesprongen, container met sinasappels, met onderop een doos manderijnen, container met maaltijden met onderop een colli brood. Dat soort dingen bedoel je?
Geen idee waar je het over hebt .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_35724827
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:53 schreef febster het volgende:

[..]

Geen idee waar je het over hebt .
Haha, overtuigend.
pi_35724925
De DC's zijn _NIET_ verantwoordelijk voor wat er in de vrachtwagen gebeurt.
De chauffeur laat de wagen zelf, de "laders" op het DC scannen enkel, en geven de container over op de klep aan de chauffer, die is dus ook verantwoordelijk voor het neerzetten, en het vervoerdbedrijf draait op voor de kosten bij breuk.

Onlogische stapeling is gewoon een verkeerde opzet van de paden in het DC, gebeurt soms, meestal in de actie gangen.

Slechte stappeling, ach ja polen en alles wat uit geldermalsem komt (daar stapelen ze niet maar gooien ze het met afstand op de karren. Wij vragen ons dan altijd af of ze wedstrijden doen wie vanaf het verst af iets in de container kan gooien daar
pi_35725077
haha over het algemeen is de vulling van geldermalsen prima alleen als het geplits word he bje van die jongen kneuzen die notabene ledinggevende aan de vulploeg die niet weten hoe ze een container moeten stapelen !!! ontslaan die gasten, erger eer me kapot aan, pak je een doos van de container valt de hele container uit elkaar.
pi_35732137
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 23:04 schreef PoisonouS het volgende:
De DC's zijn _NIET_ verantwoordelijk voor wat er in de vrachtwagen gebeurt.
De chauffeur laat de wagen zelf, de "laders" op het DC scannen enkel, en geven de container over op de klep aan de chauffer, die is dus ook verantwoordelijk voor het neerzetten, en het vervoerdbedrijf draait op voor de kosten bij breuk.

Onlogische stapeling is gewoon een verkeerde opzet van de paden in het DC, gebeurt soms, meestal in de actie gangen.

Slechte stappeling, ach ja polen en alles wat uit geldermalsem komt (daar stapelen ze niet maar gooien ze het met afstand op de karren. Wij vragen ons dan altijd af of ze wedstrijden doen wie vanaf het verst af iets in de container kan gooien daar
Interesseert me geen zak wie het stapelt . Ik krijg op mijn flikker als ik 1 uur teveel gebruik, laat staan 20 zoal gister. Maar als jullie kloothomels op het DC jullie shit niet voor elkaar hebben voer het dan NIET in!! Telefoontjes van jullie vracht komt over 2 uur, terwijl ik hem zie binnenrijden, of andere grappen met chips onder, en wijn erboven op, er komt een tijd dat er mensen in de filialen gewoon alles terug gaan sturen en dat jullie je eigen shit eens gaan opruimen. Misschien bot, maar ik heb het helemaal gehad met het DC, er gebeurt weinig tot zelden iets goeds vanuit die plek.
pi_35733560
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 10:55 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Daar liggen mijn wortels!
[..]

Het pand is precies even groot grapjas

En ze draaien minder dan de helft van onze omzet. Hun kerstomzet was zelfs maar 1/3 van de onze
[..]

Op de site staan jullie als:

Formule: Doorbraak

ps. Ik ben weer terug van de wintersport!
Albert Heijn Heemskerk is géén vijfde formule, maar is bedoeld ter vervanging van de huidige wijkwinkel. De website geeft bij winkelinformatie nog steeds grootte 5 aan, vandaar dat ik dat heb ingevuld.
pi_35733630
quote:
Op zondag 5 maart 2006 05:13 schreef febster het volgende:

[..]

Interesseert me geen zak wie het stapelt . Ik krijg op mijn flikker als ik 1 uur teveel gebruik, laat staan 20 zoal gister. Maar als jullie kloothomels op het DC jullie shit niet voor elkaar hebben voer het dan NIET in!! Telefoontjes van jullie vracht komt over 2 uur, terwijl ik hem zie binnenrijden, of andere grappen met chips onder, en wijn erboven op, er komt een tijd dat er mensen in de filialen gewoon alles terug gaan sturen en dat jullie je eigen shit eens gaan opruimen. Misschien bot, maar ik heb het helemaal gehad met het DC, er gebeurt weinig tot zelden iets goeds vanuit die plek.
Lol terug sturen? de dag dat zoiets gebeurt lig ik nu al dubbel, dat filiaal zal dan ws in zo'n kutrooster gedrukt worden dat ze met hangende pootjes komen vragen of het toch weer mag zoals het eerst gebeurde...

Daarnaast de software die ze draaien is al 2 jaar getest in DCO, waar het probleemloos werkt. Dat het bij DCT misschien nog niet helemaal goed loopt, ligt eerder aan de mensen dan aan de software.

Daarnaast kun je natuurlijk gewoon foto's gaan maken van karren die niet kunnen en die opsturen naar het DC. Zet daarbij ook de naam van de ophaler, die kan er op worden aangesproken. Zo doen wij dat bij DCO ook af en toe met karren van geldermalsem.
pi_35733990
Problemen met stapelen met containers vanuit het DCO zitten vooral bij Zuivel.
Soms krijg je wel eens zo'n AGF container met hoes mee, zit er wel een half kratje tomaten in, ook wel de moeite waard...
Ooit is eens een vrachtwagen een deellevering van 1 container komen brengen, met daarop 1 doos bananen...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35734312
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:13 schreef highway101 het volgende:
Soms krijg je wel eens zo'n AGF container met hoes mee, zit er wel een half kratje tomaten in, ook wel de moeite waard...
Ooit is eens een vrachtwagen een deellevering van 1 container komen brengen, met daarop 1 doos bananen...
dure bananen zijn dat
Zuid is trouwens toch ook dat filiaal dat van die rest containers krijgt? (kapotte colli's enzo)
  zondag 5 maart 2006 @ 11:43:22 #226
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_35734508
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:40 schreef Atlasvlinder het volgende:

[..]

Albert Heijn Heemskerk is géén vijfde formule, maar is bedoeld ter vervanging van de huidige wijkwinkel. De website geeft bij winkelinformatie nog steeds grootte 5 aan, vandaar dat ik dat heb ingevuld.
Ga maar is naar de kaart en klik dan op het icoontje van Heemskerk
Het leven is geen krentenbol.
pi_35734798
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:13 schreef highway101 het volgende:
Nog zoiets ja.
Dat van die foto's is wel een idee.
pi_35737344
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:34 schreef PoisonouS het volgende:

[..]

dure bananen zijn dat
Zuid is trouwens toch ook dat filiaal dat van die rest containers krijgt? (kapotte colli's enzo)
Jep. Erg blij zijn ze er bij HB niet mee...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35738077
Appel actiekop van de week door mij gemaakt;

Kiwi actie kop, ook deze week;

Vrijdagavond er achter gekomen dat er leverings problemen zijn om een berg ah toetjes te leveren, we hadden er dus actimel dingen neergezet, gisteravond panklaar gevuld, einde van de avond loop ik langs zuivel vind ik dit;

Vraag je aan zo'n josti waarom de actimel is weg gehaald krijg je als antwoord; "ja ze horen daar niet, dus ik moest ze weg halen van P"
Ga je naar P toe, vraag je om uitleg krijg je dit; "Ja ze horen daarniet, en als je had gewild dat ze daar bleven had je met maar moeten zeggen."

Leuk als josties zelf gaan nadenken.
pi_35740749
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef highway101 het volgende:

[..]

Jep. Erg blij zijn ze er bij HB niet mee...
Begrijpbaar als ik die karren soms zie, maargoed kost dan ook bijna niks die karren
pi_35741249
Weet iemand wat je gaat verdienen bij de AH als je 17 bent geworden?
............................
pi_35741375
Ben je verkoper 1 of 2?
  Moderator zondag 5 maart 2006 @ 15:05:26 #233
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35741440
quote:
Op zondag 5 maart 2006 15:00 schreef sander89 het volgende:
Weet iemand wat je gaat verdienen bij de AH als je 17 bent geworden?
Werkte je er voorheen ook al?
Ik ben aangenomen 27 jan. en 26 jan was ik jarig.
Ik verdiende eerst dus 3.11 en nu ik er een jaar werk én 17 ben 3.79 geloof ik.
pi_35743563
WTF? 3.79?? Damn, dat is toch niks?

Als 19-jarige verdiende ik bij het DC 6.64 (ben nu 21 en verdien er 7.85) Volgens mij is het als 18-jarige iets van 6.20 ofzo. Daaronder mag je niet bij DC, maargoed 3.79.. kun je beter in de horeca gaan werken afwassen ofzo (jaren gedaan overigens
pi_35743585
quote:
Op zondag 5 maart 2006 15:03 schreef SHERMAN het volgende:
Ben je verkoper 1 of 2?
Kun je mij overigens eens in de lijst zetten? DCO
pi_35743782
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef PoisonouS het volgende:

Als 19-jarige verdiende ik bij het DC 6.64 (ben nu 21 en verdien er 7.85) Volgens mij is het als 18-jarige iets van 6.20 ofzo. Daaronder mag je niet bij DC, maargoed 3.79.. kun je beter in de horeca gaan werken afwassen ofzo (jaren gedaan overigens
Hmm dan verdien je bij het DC dus de helft meer... Ik ben 18 en verdien 4,79 per uur.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35743794
Nouja verdienen... Krijgen is beter. Ik verdien natuurlijk veel meer!
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35744078
Gisterochtend in totaal 120 karren vers ofzo, echt ziekelijk... We hadden veel klanten uit 1109 erbij omdat ze aan het verbouwen zijn. alle kassa's waren open en er stonden nog rijen tot aan het middenpad. Toen zijn ze maar met koekjes langs de klanten gegaan om ze tevreden te houden
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_35744792
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:09 schreef highway101 het volgende:

[..]

Hmm dan verdien je bij het DC dus de helft meer... Ik ben 18 en verdien 4,79 per uur.
Kan wel kloppen dan, maargoed dit is voor AH zelf, werk je via uitzendbureau verdien je wat minder, maargoed ook dat ligt weer aan de regeling die jij hebt, etc

maar wat ik het fijne vind is dat je bij DC gewoon 8 uur kan werken, en niet zoals ik hier lees elke keer maar paar uur. Dat schiet in mijn ogen niet op ff 3 uurtjes werken ofzo. Daarnaast kan ik in de vakanties vaak wel 5 dagen per week werken dus dat gaat er altijd lekker in
pi_35744840
Ik werk bijna elke dag wel 8 uur, soms wat minder. Ik wissel ook vaak van afdeling. Net 2 maand kassa gehad ( ) Een weekje AGF (veel te kort ) En nu Zuivel/Deli-kaas.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  zondag 5 maart 2006 @ 17:34:35 #241
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35746849
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:19 schreef kmaestro het volgende:
Gisterochtend in totaal 120 karren vers ofzo, echt ziekelijk... We hadden veel klanten uit 1109 erbij omdat ze aan het verbouwen zijn. alle kassa's waren open en er stonden nog rijen tot aan het middenpad. Toen zijn ze maar met koekjes langs de klanten gegaan om ze tevreden te houden
Deden wij ook een keer Waren alle kassa's ineens uitgevallen, op zaterdagmiddag, rond kerst Dus maar koekjes met koffie gaan uitdelen aan klanten
pi_35748321
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef PoisonouS het volgende:

In de horeca verdien je ook niet zo veel meer hoor .
pi_35749410
quote:
Op zondag 5 maart 2006 18:29 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

In de horeca verdien je ook niet zo veel meer hoor .
Jaren in de horeca gewerkt, verdiende er beter dan die lonen die ik hoor van mensen die in een supermarkt werken. Maargoed als je boven een leeftijd uit komt houdt het ook op in de horeca met goeie lonen. (weinig komt er bij op per jaar, als dat al gebeurt)
pi_35749421
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Deden wij ook een keer Waren alle kassa's ineens uitgevallen, op zaterdagmiddag, rond kerst Dus maar koekjes met koffie gaan uitdelen aan klanten
We delen ze vrijdag en Zaterdag koekjes uit - of we demonstreren elke week een product
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_35753414
quote:
Wij hebben er op een zaterdag hoogstens 20, meestal zo'n 15
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_35756617
quote:
Op zondag 5 maart 2006 15:05 schreef Renesite het volgende:

[..]

Werkte je er voorheen ook al?
Ik ben aangenomen 27 jan. en 26 jan was ik jarig.
Ik verdiende eerst dus 3.11 en nu ik er een jaar werk én 17 ben 3.79 geloof ik.
Ooh ik werk per aug. bij ah maar ik zal ook wel iets van 3.79 gaan verdienen verdienden ook eerst 3.11 ik weet het is weining maar als je veel werkt heb je toch aardig wat geld. Ik hoef nog niks echt te betalen dus lekker sparen voor autorijbewijs en voor uitgaan enz.
............................
  zondag 5 maart 2006 @ 22:29:55 #247
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_35757064
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:35 schreef SHERMAN het volgende:
[afbeelding]
Jonagold
Plu-code 498

Jaaa ik leer 't wel na 7 dagen achter de kassa
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_35758962
Bij ons mag je afwegen...

Als de Broccoli in de aanbieding is, is dat een ramp, want dan vergeet iedereen ineens af te wegen..
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35765655
Bij DCO (Zwolle) kwamen de vrachtwagens bij het verscentrum niet meer tegen het dok omhoog vanwege de sneeuwval. Vers vertraging is dus mogelijk, aldus een chauffeur die ik sprak
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35766771
Staat nog niets van op WinkelWeb...
Het alledaagse bereikbaar, het bijzondere betaalbaar
pi_35766899
Misschien valt het mee. Sommige chauffeurs gaven het na een kwartier op, en gingen koffiedrinken. De chauffeur bij ons was gewoon achteruit geraced BOEM tegen het dok aan...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 13:09:44 #252
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35771443
7 dagen
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:29 schreef anti-virus het volgende:

[..]

Jonagold
Plu-code 498

Jaaa ik leer 't wel na 7 dagen achter de kassa
pi_35772165
Mijn broertje werkt bij de C1000, dit is zijn kamerdeur:

/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 13:40:44 #254
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35772376
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:33 schreef highway101 het volgende:
Mijn broertje werkt bij de C1000, dit is zijn kamerdeur:
[afbeelding]

pi_35775265
Vandaag is het proces tegen Cees van der hoeven, Michiel Meurs, Jan Andreae en Rohland Fahlin begonnen. Ik ben benieuwd of de klanten hier nog iets over gaan zeggen......
pi_35775789
Waar ging dat proces ook al weer over ?
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_35775884
Vier gewezen kopstukken van het supermarktconcern, onder wie topman Cees van der Hoeven, moeten verantwoording afleggen voor de fraude die begin 2003 aan het licht kwam.
pi_35775972
Helaas denken veel mensen: AH=Ahold, Ahold=AH. Ik heb vaak gehoord dat mensen dachten dat het om het bestuur van AH zelf ging.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  maandag 6 maart 2006 @ 16:34:43 #259
48546 Shinadul
vidi, vici, veni
pi_35778094
quote:
Hou vol, 1109 gaat 8 of 9 mrt weer open
  maandag 6 maart 2006 @ 16:40:28 #260
111612 blrrrt
pi_35778287
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:34 schreef Shinadul het volgende:

[..]

Hou vol, 1109 gaat 8 of 9 mrt weer open
Woendag 8 maart om 10.00 uur dus.

En ze blijven die dag meteen tot 22.00 uur open

-edit-

Hier is het persbericht:
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=383750

En die naaiers krijgen gewoon Kies&Kook
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 17:40:47 #261
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35780306
"Hoi met H."
"Hoi"
"Kan jij om 6 uur werken? Er is iemand niet komen opdagen" (20 voor 6 )
"Ik kan nu niet eens meer op tijd komen, en ik moet nog eten..."
"Half 7 dan?"

Ja hoor, Reneeeeetje wel 1.5 uur
  maandag 6 maart 2006 @ 17:51:41 #262
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_35780587
Iemand enig idee, wanneer het volgende salaris wordt gestort?
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 17:52:57 #263
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35780617
Week 11
pi_35780626
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:40 schreef blrrrt het volgende:

[..]

-edit-

Hier is het persbericht:

WAAAAAAAT????
Als ze ons nou geen XL maken word ik gek.... Trouwens als je wil dat we XL worden moet je ff vvd stemmen morgen, die zijn wel voor dacht ik
  maandag 6 maart 2006 @ 18:06:54 #265
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_35781047
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:52 schreef Renesite het volgende:
Week 11
Pas over 5 weken???
pi_35781293
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:40 schreef blrrrt het volgende:

[..]

-edit-

Hier is het persbericht:

Gaat als een trein Kies & Kook bij ons, 1,5% van de omzet. Is de top van Nederland geloof ik.
  maandag 6 maart 2006 @ 18:54:36 #267
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35782832
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:40 schreef Renesite het volgende:
"Hoi met H."
"Hoi"
"Kan jij om 6 uur werken? Er is iemand niet komen opdagen" (20 voor 6 )
"Ik kan nu niet eens meer op tijd komen, en ik moet nog eten..."
"Half 7 dan?"

Ja hoor, Reneeeeetje wel 1.5 uur
Durf nee te zeggen, als je het zo erg vindt
pi_35782841
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:06 schreef anti-virus het volgende:

[..]

Pas over 5 weken???
Uhhh....
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35783033
Weg vrij voor Albert Heijn in Breukelen
BREUKELEN

De bouw van de Albert Heijn-supermarkt op de Markt/Dannestraat in Breukelen kan beginnen. De voorzieningenrechter heeft de bouwvergunning voor de winkel en 25 appartementen niet geschorst.

Juwelier Van ’t Hof stapte naar de bestuursrechter omdat hij voorziet dat het Breukelse centrum te weinig parkeerruimte krijgt. Volgens de gemeente, die verwijst naar een parkeeronderzoek van Grontmij, is dat niet zo. Hoewel het rapport bestreden is, mocht de gemeente haar beslissing er wel op baseren, vindt de rechter.

,,Ik ben blij dat het centrumplan in een volgende fase is. De ondernemers hebben al te lang moeten wachten,’’ reageert wethouder Van der Horst.

Van ’t Hof blijft het rapport bestrijden en stapt naar de Raad van State. ,,Ik kijk eerst wat de politiek doet, want een meerderheid is nu voor een parkeergarage.’’

Een nieuwe AH in Breukelen
pi_35783154
Albert Heijn opent filiaal bij Nettorama aan Gruttostraat

Den Bosch - In het pand aan de Gruttostraat in Den Bosch, bij de Orthenseweg, waar jarenlang een filiaal van Kwantum gevestigd was, komt nog voor de zomer een supermarkt van Albert Heijn. Volgens een woordvoerder van Albert Heijn gaat het om een wijkwinkel waarvoor honderd personeelsleden in dienst worden genomen. „Wij zijn erg blij met deze locatie“, aldus de woordvoerder.

Binnenkort begint een verbouwing van de winkel met een verkoopvloeroppervlak van 1400 vierkante meter. De winkel wordt gevestigd recht tegenover een filiaal van supermarkt Nettorama dat hier al enkele jaren zit. Een woordvoerder van het hoofdkantoor van Nettorama verwacht dat beide winkels naast elkaar kunnen bestaan. „De doelgroep van Nettorama is niet vergelijkbaar met die van Albert Heijn. Er zijn meer filialen van ons die in de buurt van Albert Heijn zijn gevestigd. Dat is geen enkel probleem. Wij hebben voldoende zelfvertrouwen om ons geen zorgen te maken“, aldus de woordvoerder.
pi_35783901
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:44 schreef highway101 het volgende:
Bij DCO (Zwolle) kwamen de vrachtwagens bij het verscentrum niet meer tegen het dok omhoog vanwege de sneeuwval. Vers vertraging is dus mogelijk, aldus een chauffeur die ik sprak
Nu nog? Daarnaast als vers vertraging heeft heeft houdbaar paar uur later vertraging. Die ritten sluiten zo krap op elkaar aan, dat als een chauffeur ritje vers en daarna ritje houdbaar heeft kan je erop rekenen dat houdbaar het later ook voor een deel heeft
pi_35784163
nee, mijn bericht was van 9:44 uur. Vanochtend waren er problemen.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35784762
Avond, enige mogelijkheid om mij ook in de lijst te krijgen aan het begin van deze topic?
AH 1089 Den Haag,
winkel 4
afdelingen: HB/AGF/VL/ZV/MAG/VVV en DP maar meestal is het AGF

Need 2 know more? just ask !!
pi_35785052
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef Meki het volgende:
Weg vrij voor Albert Heijn in Breukelen
BREUKELEN

De bouw van de Albert Heijn-supermarkt op de Markt/Dannestraat in Breukelen kan beginnen. De voorzieningenrechter heeft de bouwvergunning voor de winkel en 25 appartementen niet geschorst.

Juwelier Van ’t Hof stapte naar de bestuursrechter omdat hij voorziet dat het Breukelse centrum te weinig parkeerruimte krijgt. Volgens de gemeente, die verwijst naar een parkeeronderzoek van Grontmij, is dat niet zo. Hoewel het rapport bestreden is, mocht de gemeente haar beslissing er wel op baseren, vindt de rechter.

,,Ik ben blij dat het centrumplan in een volgende fase is. De ondernemers hebben al te lang moeten wachten,’’ reageert wethouder Van der Horst.

Van ’t Hof blijft het rapport bestrijden en stapt naar de Raad van State. ,,Ik kijk eerst wat de politiek doet, want een meerderheid is nu voor een parkeergarage.’’

Een nieuwe AH in Breukelen
Altijd leuk om te horen, woon er wel 5 km ervanaf
pi_35785119
Ik werd net gevraagd of ik iedere maandag van 6 tot 9 wou werken, en ik werk al van 4 tot 6
Heb ja gezegd en dus lekker iedere maandag eten bij de appie gein
pi_35785457
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:46 schreef Webgangster het volgende:
Ik werd net gevraagd of ik iedere maandag van 6 tot 9 wou werken, en ik werk al van 4 tot 6
Heb ja gezegd en dus lekker iedere maandag eten bij de appie gein
Een half uurtje etenspauze stelt niet echt veel voor.. gewoon veels te kort want tegen de tijd dat jouw magnetronmaaltijd en die van de anderen klaar zijn is dat halfuur alweer bijna voorbij
pi_35785569
Nou nee, lekker verse broodjes met lekkere kipfilet en dan fanta erbij met ene lekker danio toetje.
pi_35785676
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef Webgangster het volgende:
Nou nee, lekker verse broodjes met lekkere kipfilet en dan fanta erbij met ene lekker danio toetje.
Amen dat is het betere werk !
pi_35785780
hehe, ach meestal lopen half uurtjes wel uit tot 35/40 minuten neem ik aan

Trouwens, wat is AH bezig met veel nieuwe winkels, en ik las ook al het overnemen van franchise winkels naar eigen winkel enzo...
  maandag 6 maart 2006 @ 20:03:32 #280
111612 blrrrt
pi_35785885
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:01 schreef PoisonouS het volgende:

Trouwens, wat is AH bezig met veel nieuwe winkels, en ik las ook al het overnemen van franchise winkels naar eigen winkel enzo...
Ze willen zo'n 100 nieuwe winkels voor zover ik weet.
pi_35785899
Op naar de 1000 filialen!
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35786001
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:01 schreef PoisonouS het volgende:

Franchise winkels overnemen was niks nieuws toch ? Doet AH al wat langer dan vandaag toch ? heb in de regio den haag nog niet veel nieuwe winkels meegemaakt... ben wel in 1037 (XL winkelcentrum in de Bogaard) geweest om de boel daar te vullen.. 1109 ben ik ook wel benieuwd naar hopelijk volgt hier ook gauw een verbouwing... tis echt een zooi bij ons op dit moment
pi_35786556
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:06 schreef SG1-freak het volgende:

[..]

Franchise winkels overnemen was niks nieuws toch ? Doet AH al wat langer dan vandaag toch ? heb in de regio den haag nog niet veel nieuwe winkels meegemaakt... ben wel in 1037 (XL winkelcentrum in de Bogaard) geweest om de boel daar te vullen.. 1109 ben ik ook wel benieuwd naar hopelijk volgt hier ook gauw een verbouwing... tis echt een zooi bij ons op dit moment
Daar was ik ook bij
Van de 300 konden er misschien 10 voorraadbeheer, waaronder 3 uit 1151, wat een drama daar zeg
ze moeten daar de xl gewoon weghalen en bij ons xl van maken
pi_35786839
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef kmaestro het volgende:

[..]

Daar was ik ook bij
Van de 300 konden er misschien 10 voorraadbeheer, waaronder 3 uit 1151, wat een drama daar zeg
ze moeten daar de xl gewoon weghalen en bij ons xl van maken
Precies wat ik dacht ! het zou echt veel beter lopen daar dan als in de bogaard.. 1037 vind ik nou echt een van de "mindere" winkels en dan niet alleen qua omzet en dergelijke.. die Supermarktmanager daar is echt ... ik kan hem zn nek wel omdraaien.. dan zou ik nog liever jullie SM willen hebben btw.. wie is de nieuwe VM houdbaar bij jullie nu Willem W weg is?
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 20:37:43 #285
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35787261
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Durf nee te zeggen, als je het zo erg vindt
Niet erg, je intepreteert het fout...
pi_35787510
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef Renesite het volgende:

[..]

Niet erg, je intepreteert het fout...
Wij hebben nu Mark Lit als VM HB

He respect voor Wim! Hij is echt een goede SM, gezellig en grappig!
Toen hij hier net zat dacht iedereen dat hij niet de beste SM is die je kan hebben, maar nu is het echt een van of de beste die je kan hebben!
1151 for XL!
pi_35787872
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef kmaestro het volgende:

[..]

Wij hebben nu Mark Lit als VM HB

He respect voor Wim! Hij is echt een goede SM, gezellig en grappig!
Toen hij hier net zat dacht iedereen dat hij niet de beste SM is die je kan hebben, maar nu is het echt een van of de beste die je kan hebben!
1151 for XL!
Ik heb tot nu toe maar 2 SM's mee gemaakt.. de 1e heb ik maar heel kort mee gewerkt.. het was wel een vent waar je echt respect voor had..die moest toen ik er bijna 1 jaar werkte naar de Amsterdamsestraat toe.. Nu heb ik Robért, dat is echt iemand die weet hoe hij het wil.. maar wel vreselijk tof.. tis bij hem bijna altijd als we na half 9 nog moeten werken gratis drank in tegenstelling tot sommigen anderen
pi_35788045
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef SG1-freak het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe maar 2 SM's mee gemaakt.. de 1e heb ik maar heel kort mee gewerkt.. het was wel een vent waar je echt respect voor had..die moest toen ik er bijna 1 jaar werkte naar de Amsterdamsestraat toe.. Nu heb ik Robért, dat is echt iemand die weet hoe hij het wil.. maar wel vreselijk tof.. tis bij hem bijna altijd als we na half 9 nog moeten werken gratis drank in tegenstelling tot sommigen anderen
Spliet was een hele goede! Kijk eens op winkelweb bij berichten over het uit de schappen halen van producten. Daar staat zijn naam vaak onder
  maandag 6 maart 2006 @ 20:56:40 #289
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_35788102
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef Webgangster het volgende:
Bij mijn AH mag je bij de lunch eten wat je wil (qua brood+beleg+drinken etc), er worden tosties gemaakt, speciale broodjes..dat soort gedoe. Kost wel 1,25, maar ik lunch toch nooit bij de AH
Bij het avondeten wordt er gekookt voor je, eens in de 2 weken patat met vanalles en nog wat erbij, of je kan brood nemen met welk beleg en drinken je maar wil .
Wel goed geregeld . Bij ons andere franchisorfiliaal krijgen de werknemers 8 euro ofzo en dan mogen ze kopen wat ze willen..nou geef mij maar een lekkere gekookte maaltijd .
pi_35788264
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:56 schreef GotC het volgende:

[..]

Bij mijn AH mag je bij de lunch eten wat je wil (qua brood+beleg+drinken etc), er worden tosties gemaakt, speciale broodjes..dat soort gedoe. Kost wel 1,25, maar ik lunch toch nooit bij de AH
Bij het avondeten wordt er gekookt voor je, eens in de 2 weken patat met vanalles en nog wat erbij, of je kan brood nemen met welk beleg en drinken je maar wil .
Wel goed geregeld . Bij ons andere franchisorfiliaal krijgen de werknemers 8 euro ofzo en dan mogen ze kopen wat ze willen..nou geef mij maar een lekkere gekookte maaltijd .
Wat hebben wij het dan toch ook weer slecht zeg.. mag maar voor 8 euro aan eten halen en het moeten:
1 magnetronmaaltijd
1 blikje drinken of 1 petflesje of pakkie melk oid.. iig geen 1 lt flessen en groter en dat zulk zooi..
en 1 toetje.. iedereen nam toen maar een bak ijs van 3 euro ofzo... mag nou ook niet meer...

en de rest.. tja de rest.. bezuinigen ?

Zou er wel spontaan bijna een overplaatsing van willen aanvragen naar 1466
pi_35788658
Bij ons gewoon afboeken met code 33
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 21:13:33 #292
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35788884
Onze pauzes op kassa: "Je moet contant uitslaan (een nul-bon) en dan moet je terug komen en je bon laten zien.

SPOORT NIET!
pi_35788980
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef Webgangster het volgende:
Bij ons gewoon afboeken met code 33
mja uiteraard das standaard procedure alleen wordt er vreselijk veel misbruik van gemaakt in mijn filiaal.. iedereen die maar in de avond moet werken komt zo aan zijn of haar drinken.. ook al hebben ze er geen recht op
pi_35789608
Ah, das idd erg vreselijk en mensen met geen verandwoordelijkheid.
Kunnen ze neem ik aan ook natrekken want je moet inloggen met je eigen login en pass....
pi_35789719
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef Webgangster het volgende:
Ah, das idd erg vreselijk en mensen met geen verandwoordelijkheid.
Kunnen ze neem ik aan ook natrekken want je moet inloggen met je eigen login en pass....
nee.. het moet bij de infobalie gescand worden.. 90% van de vulploeg houdbaar weet niet eens wat een HT is bij ons
pi_35792493
Wij moeten al ons eten gewoon zelf betalen & hebben we een eetpauze van een half uur. Franchisor hè
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_35792705
Borne is 17 maart weer open begreep ik
pi_35792708
Die Franchiser van GotC is dat volgens mij, die heeft al eens de vakbladen gehaald vanwege zijn zeer goede personeelsbeleid.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_35792738
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:02 schreef Meki het volgende:
Albert Heijn opent filiaal bij Nettorama aan Gruttostraat

Den Bosch - In het pand aan de Gruttostraat in Den Bosch, bij de Orthenseweg, waar jarenlang een filiaal van Kwantum gevestigd was, komt nog voor de zomer een supermarkt van Albert Heijn. Volgens een woordvoerder van Albert Heijn gaat het om een wijkwinkel waarvoor honderd personeelsleden in dienst worden genomen. „Wij zijn erg blij met deze locatie“, aldus de woordvoerder.

Binnenkort begint een verbouwing van de winkel met een verkoopvloeroppervlak van 1400 vierkante meter. De winkel wordt gevestigd recht tegenover een filiaal van supermarkt Nettorama dat hier al enkele jaren zit. Een woordvoerder van het hoofdkantoor van Nettorama verwacht dat beide winkels naast elkaar kunnen bestaan. „De doelgroep van Nettorama is niet vergelijkbaar met die van Albert Heijn. Er zijn meer filialen van ons die in de buurt van Albert Heijn zijn gevestigd. Dat is geen enkel probleem. Wij hebben voldoende zelfvertrouwen om ons geen zorgen te maken“, aldus de woordvoerder.
Ha, het nieuwe filiaal van mijn baas (nou ja, hij is sinds drie weken weg). Ben benieuwd hoe het gaat lopen, maar denk wel dat ze goed onafhankelijk van elkaar kunnen draaien. Had eigenlijk wel mee gewild, nieuw filiaal opbouwen lijkt me super leuk.
pi_35792849
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:35 schreef SHERMAN het volgende:
[afbeelding]

Kiwi actie kop, ook deze week;
[afbeelding]

Vrijdagavond er achter gekomen dat er leverings problemen zijn om een berg ah toetjes te leveren, we hadden er dus actimel dingen neergezet, gisteravond panklaar gevuld, einde van de avond loop ik langs zuivel vind ik dit;
[afbeelding]

Vraag je aan zo'n josti waarom de actimel is weg gehaald krijg je als antwoord; "ja ze horen daar niet, dus ik moest ze weg halen van P"
Ga je naar P toe, vraag je om uitleg krijg je dit; "Ja ze horen daarniet, en als je had gewild dat ze daar bleven had je met maar moeten zeggen."

Leuk als josties zelf gaan nadenken.
hey, in dat filiaal daar werk ik ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')