Hadden wij dus eerst met vers!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:05 schreef febster het volgende:
waaaaaaaaaaai?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:19 schreef super-muffin het volgende:
Per 24-3 ben ik ex-AH medewerker.
Mocht vandaag ook schoonmaken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:25 schreef stevenp het volgende:
Maar graag hebben ze bij albert hein die niet (iig niet in de vulploegen) Ze sturen die mensen vaak door naar DC's als die in de buurt zijn. Lopen nl bij DCO zat mensen rond die 18/19 zijn vers uit filiaal getrapt om vervolgens lekker meer te gaan verdienen met karretjes te vullenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:25 schreef super-muffin het volgende:
Nee dat is het niet.
Er werken meer mensen die ouder zijn dan 18.
Dat verhaal vna over 3 maanden weer terug komen heb ik vaker gehoord, toevallig bij wat matties die bij ons weg moeten omdat ze 18 zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:24 schreef super-muffin het volgende:
ontslag ja, mn contract is al 2 keer verlengt, en een contract voor onbepaaldetijd kan helaas niet meer.
Maar hij zei wel dat ik over 3 maanden terug kan komen, dan ben ik volledig uit het systeem van de AH en kan ik weer beginnen.Wie weet doe ik dat wel, als ik nog geen andere baan heb.
Bij ons is dat sinds CELS standaardquote:
Wehehhe, containers omgedonderd, halve vrachtwagen vol met melk omdat er wat kapot is gegaan, yoghurt die de druk niet aan kon en dus verpakkingen die zijn gesprongen, container met sinasappels, met onderop een doos manderijnen, container met maaltijden met onderop een colli brood. Dat soort dingen bedoel je?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef febster het volgende:
Geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wehehhe, containers omgedonderd, halve vrachtwagen vol met melk omdat er wat kapot is gegaan, yoghurt die de druk niet aan kon en dus verpakkingen die zijn gesprongen, container met sinasappels, met onderop een doos manderijnen, container met maaltijden met onderop een colli brood. Dat soort dingen bedoel je?
Haha, overtuigend.quote:
Interesseert me geen zak wie het stapeltquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:04 schreef PoisonouS het volgende:
De DC's zijn _NIET_ verantwoordelijk voor wat er in de vrachtwagen gebeurt.
De chauffeur laat de wagen zelf, de "laders" op het DC scannen enkel, en geven de container over op de klep aan de chauffer, die is dus ook verantwoordelijk voor het neerzetten, en het vervoerdbedrijf draait op voor de kosten bij breuk.
Onlogische stapeling is gewoon een verkeerde opzet van de paden in het DC, gebeurt soms, meestal in de actie gangen.
Slechte stappeling, ach ja polen en alles wat uit geldermalsem komt (daar stapelen ze niet maar gooien ze het met afstand op de karren. Wij vragen ons dan altijd af of ze wedstrijden doen wie vanaf het verst af iets in de container kan gooien daar
Albert Heijn Heemskerk is géén vijfde formule, maar is bedoeld ter vervanging van de huidige wijkwinkel. De website geeft bij winkelinformatie nog steeds grootte 5 aan, vandaar dat ik dat heb ingevuld.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Daar liggen mijn wortels!
[..]
Het pand is precies even groot grapjas
En ze draaien minder dan de helft van onze omzet. Hun kerstomzet was zelfs maar 1/3 van de onze
[..]
Op de site staan jullie als:
Formule: Doorbraak
ps. Ik ben weer terug van de wintersport!![]()
Lol terug sturen? de dag dat zoiets gebeurt lig ik nu al dubbel, dat filiaal zal dan ws in zo'n kutrooster gedrukt worden dat ze met hangende pootjes komen vragen of het toch weer mag zoals het eerst gebeurde...quote:Op zondag 5 maart 2006 05:13 schreef febster het volgende:
[..]
Interesseert me geen zak wie het stapelt. Ik krijg op mijn flikker als ik 1 uur teveel gebruik, laat staan 20 zoal gister. Maar als jullie kloothomels op het DC jullie shit niet voor elkaar hebben voer het dan NIET in!! Telefoontjes van jullie vracht komt over 2 uur, terwijl ik hem zie binnenrijden, of andere grappen met chips onder, en wijn erboven op, er komt een tijd dat er mensen in de filialen gewoon alles terug gaan sturen en dat jullie je eigen shit eens gaan opruimen. Misschien bot, maar ik heb het helemaal gehad met het DC, er gebeurt weinig tot zelden iets goeds vanuit die plek.
dure bananen zijn datquote:Op zondag 5 maart 2006 11:13 schreef highway101 het volgende:
Problemen met stapelen met containers vanuit het DCO zitten vooral bij Zuivel.
Soms krijg je wel eens zo'n AGF container met hoes mee, zit er wel een half kratje tomaten in, ook wel de moeite waard...
Ooit is eens een vrachtwagen een deellevering van 1 container komen brengen, met daarop 1 doos bananen...
Ga maar is naar de kaart en klik dan op het icoontje van Heemskerkquote:Op zondag 5 maart 2006 10:40 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Albert Heijn Heemskerk is géén vijfde formule, maar is bedoeld ter vervanging van de huidige wijkwinkel. De website geeft bij winkelinformatie nog steeds grootte 5 aan, vandaar dat ik dat heb ingevuld.
Nog zoiets ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:13 schreef highway101 het volgende:
Problemen met stapelen met containers vanuit het DCO zitten vooral bij Zuivel.
Soms krijg je wel eens zo'n AGF container met hoes mee, zit er wel een half kratje tomaten in, ook wel de moeite waard...
Ooit is eens een vrachtwagen een deellevering van 1 container komen brengen, met daarop 1 doos bananen...
Jep. Erg blij zijn ze er bij HB niet mee...quote:Op zondag 5 maart 2006 11:34 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
dure bananen zijn dat
Zuid is trouwens toch ook dat filiaal dat van die rest containers krijgt? (kapotte colli's enzo)
Begrijpbaar als ik die karren soms zie, maargoed kost dan ook bijna niks die karrenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef highway101 het volgende:
[..]
Jep. Erg blij zijn ze er bij HB niet mee...
Werkte je er voorheen ook al?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:00 schreef sander89 het volgende:
Weet iemand wat je gaat verdienen bij de AH als je 17 bent geworden?
Hmm dan verdien je bij het DC dus de helft meer... Ik ben 18 en verdien 4,79 per uur.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef PoisonouS het volgende:
WTF? 3.79?? Damn, dat is toch niks?
Als 19-jarige verdiende ik bij het DC 6.64 (ben nu 21 en verdien er 7.85) Volgens mij is het als 18-jarige iets van 6.20 ofzo. Daaronder mag je niet bij DC, maargoed 3.79.. kun je beter in de horeca gaan werken afwassen ofzo(jaren gedaan overigens
Kan wel kloppen dan, maargoed dit is voor AH zelf, werk je via uitzendbureau verdien je wat minder, maargoed ook dat ligt weer aan de regeling die jij hebt, etcquote:Op zondag 5 maart 2006 16:09 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hmm dan verdien je bij het DC dus de helft meer... Ik ben 18 en verdien 4,79 per uur.
Deden wij ook een keerquote:Op zondag 5 maart 2006 16:19 schreef kmaestro het volgende:
Gisterochtend in totaal 120 karren vers ofzo, echt ziekelijk... We hadden veel klanten uit 1109 erbij omdat ze aan het verbouwen zijn. alle kassa's waren open en er stonden nog rijen tot aan het middenpad. Toen zijn ze maar met koekjes langs de klanten gegaan om ze tevreden te houden
In de horeca verdien je ook niet zo veel meer hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 16:04 schreef PoisonouS het volgende:
WTF? 3.79?? Damn, dat is toch niks?
Als 19-jarige verdiende ik bij het DC 6.64 (ben nu 21 en verdien er 7.85) Volgens mij is het als 18-jarige iets van 6.20 ofzo. Daaronder mag je niet bij DC, maargoed 3.79.. kun je beter in de horeca gaan werken afwassen ofzo(jaren gedaan overigens
Jaren in de horeca gewerkt, verdiende er beter dan die lonen die ik hoor van mensen die in een supermarkt werken. Maargoed als je boven een leeftijd uit komt houdt het ook op in de horeca met goeie lonen. (weinig komt er bij op per jaar, als dat al gebeurt)quote:Op zondag 5 maart 2006 18:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
In de horeca verdien je ook niet zo veel meer hoor.
We delen ze vrijdag en Zaterdag koekjes uit - of we demonstreren elke week een productquote:Op zondag 5 maart 2006 17:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Deden wij ook een keerWaren alle kassa's ineens uitgevallen, op zaterdagmiddag, rond kerst
Dus maar koekjes met koffie gaan uitdelen aan klanten
![]()
Wij hebben er op een zaterdag hoogstens 20, meestal zo'n 15quote:Op zondag 5 maart 2006 16:19 schreef kmaestro het volgende:
Gisterochtend in totaal 120 karren vers ofzo, echt ziekelijk... We hadden veel klanten uit 1109 erbij omdat ze aan het verbouwen zijn. alle kassa's waren open en er stonden nog rijen tot aan het middenpad. Toen zijn ze maar met koekjes langs de klanten gegaan om ze tevreden te houden
Ooh ik werk per aug. bij ah maar ik zal ook wel iets van 3.79 gaan verdienen verdienden ook eerst 3.11 ik weet het is weining maar als je veel werkt heb je toch aardig wat geld. Ik hoef nog niks echt te betalen dus lekker sparen voor autorijbewijs en voor uitgaan enz.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Werkte je er voorheen ook al?
Ik ben aangenomen 27 jan. en 26 jan was ik jarig.
Ik verdiende eerst dus 3.11 en nu ik er een jaar werk én 17 ben 3.79 geloof ik.
Jonagoldquote:Op zondag 5 maart 2006 13:35 schreef SHERMAN het volgende:
Appel actiekop van de week door mij gemaakt;
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |