Wij hebben genoeg Lotusquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef waterreus23 het volgende:
Werd vandaag gek van klanten, want er zijn leveringsproblemen met:
- Lotus 24 rollen
- Pampers (diverse soorten)
Wij hebben ook een Konmar in de buurtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:20 schreef kmaestro het volgende:
Zit er bij jullie een Konmar of Edah in de buurt? En zo ja, wat is het beste en slechtste scenario wat jullie kan overkomen bij een overname?
Bij ons(1151) zit een Konmar die groot is(nog wel een stuk kleiner dan 1151) Deze draait ook maar iets meer dan de helft van onze omzet. Deze gaat dus ook weg. Rampscenario: Jumbo. Goed scenario:Ik hoorde dat Mediamarkt het pand graag wil hebben
Jumbo zal wel niet gebeuren, want Laurus wil alle fillialen in 1 keer verkopen, en daar heeft Jumbo geen geld voor
Ik morgen 3 tot 6quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:08 schreef anti-virus het volgende:
Vandaag van 15 tot 18, wtf is dat nou weer? 3 uurtjes![]()
Ik word btw gek van die mensen die voor je neus het bonnetje gaan uitpluizen, om te kijken of alles wel klopt en of ik niets verkeerd heb gedaan. En dan toch zeiken als de bonus niet erbij zit!
Ja hallo niet mijn schuld, ik doe het goed, de computer gewoon niet
Niet meer dan terecht, wie zegt dat jij niet iets per ongeluk 2 keer scanned? Of dat je idd vergeet een bonus oid goed te doen? Daarnaast idd ook de computer problemen, maar daar heeft de klant niets mee te maken. De klant heeft met jou (en eventueel de balie) te maken, ook al is het niet jou fout, de klant maakt het jou fout, en dat is terecht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:08 schreef anti-virus het volgende:
Vandaag van 15 tot 18, wtf is dat nou weer? 3 uurtjes![]()
Ik word btw gek van die mensen die voor je neus het bonnetje gaan uitpluizen, om te kijken of alles wel klopt en of ik niets verkeerd heb gedaan. En dan toch zeiken als de bonus niet erbij zit!
Ja hallo niet mijn schuld, ik doe het goed, de computer gewoon niet
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:08 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht, wie zegt dat jij niet iets per ongeluk 2 keer scanned? Of dat je idd vergeet een bonus oid goed te doen? Daarnaast idd ook de computer problemen, maar daar heeft de klant niets mee te maken. De klant heeft met jou (en eventueel de balie) te maken, ook al is het niet jou fout, de klant maakt het jou fout, en dat is terecht.
Zoiets heet service, en daarvoor hebben ze een balie waar je ze dan lijkt mij naar verwijst![]()
Ende die koekepannen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:46 schreef waterreus23 het volgende:
Gelukkig kwam er vannochtend weer Lotus binnen, en vanmiddag weer Pampers. Deze week lopen sommige akties waanzinnig zeg!
PEPSI
![]()
LOTUS
![]()
PAMPERS
![]()
Daar liggen mijn wortels!quote:
Het pand is precies even groot grapjasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:20 schreef kmaestro het volgende:
Zit er bij jullie een Konmar of Edah in de buurt? En zo ja, wat is het beste en slechtste scenario wat jullie kan overkomen bij een overname?
Bij ons(1151) zit een Konmar die groot is(nog wel een stuk kleiner dan 1151) Deze draait ook maar iets meer dan de helft van onze omzet. Deze gaat dus ook weg. Rampscenario: Jumbo. Goed scenario:Ik hoorde dat Mediamarkt het pand graag wil hebben
Jumbo zal wel niet gebeuren, want Laurus wil alle fillialen in 1 keer verkopen, en daar heeft Jumbo geen geld voor
Op de site staan jullie als:quote:Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef Atlasvlinder het volgende:
Even voorstellen:
Naam: Mons, Jeffrey (Quirinus)
Filiaal: 1123, Heemskerk (Experimentele Pilot)
Winkelgrootte: 5 (Geen sticker meer op winkelruit, gebaseerd op situatie november 2005)
In dienst sinds: Periode 1, 2002
Functie: Caissière 2/ B
Afdeling: Verkoopafhandeling/ Vka (Beter bekend als: 'kassa' in reguliere filialen)
Huidig materieel: 4x regulier NCR 7453, 2x aangepaste 7453 voor Servicebalie en Servicepunt, 4x 'betaalpaal' van Wincor voor zelfscanning. (3e generatie, na Utrecht en Amersfoort.)
![]()
Verbouwen is vetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:15 schreef blrrrt het volgende:
AH Voorburg is dus de hele week al dicht tot aanstaande woensdag ivm een verbouwing. Al die klanten komen deze week bij ons. Om 1100 uur alle kassa's open en nog rijen.
Dat heb ik dus ook zoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:21 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
[..]
Verbouwen is vet![]()
Ik vond het leuk om mee te maken dat onze winkel werd verbouwd (naar XL).
Alles leeghalen enzo, met al het vulploegpersoneel. En daarna alles vullen met alle werknemers, en dan vet veel dingen niet kunnen vinden
.
Bij het leeghalen kon ik trouwens na een half uur alweer naar huis want de klanten hadden het meeste al meegenomenquote:
Is gewoon zo, mischien in de nieuwbouw niet meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:55 schreef Renesite het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal scheefstaande kassa'sBij ons staan ze kaarsrecht
Bij ons staat het al 15 jaar, dus ik denk ut nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Is gewoon zo, mischien in de nieuwbouw niet meer.
Dan mischien nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons staat het al 15 jaar, dus ik denk ut niet![]()
klopt. gister 1e 6000 collie er alweer in gegooid, vandaag restante van oude winkel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:15 schreef blrrrt het volgende:
AH Voorburg is dus de hele week al dicht tot aanstaande woensdag ivm een verbouwing. Al die klanten komen deze week bij ons. Om 1100 uur alle kassa's open en nog rijen.
Dat zie ik bij de SM hier niet snelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:05 schreef tazman89 het volgende:
[..]
klopt. gister 1e 6000 collie er alweer in gegooid, vandaag restante van oude winkel.
onze winkel ziet er nu echt strak uiten groter ook.
en vanavond ff een biertje met ze 10e gedaan.( wel meer dan 1![]()
)
mgoed. eerst moest ik van 9 tot 13, toen werd het van 9 tot 18vind het niet zo erg. maar ben nu wel redelijk kapot.
oohja een SM met teveel bier op is lachen![]()
![]()
![]()
Bij ons wel, is altijd wel. Is altijd lachen, hij heeft dan van die kinderachtige humorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zie ik bij de SM hier niet snel![]()
Enorm onzinnigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:02 schreef PoisonouS het volgende:
Gezellig, lijkt me niks, kost ook beetje veel tijd he elke keer dat gewissel
Zover ik hoorde verliep alles na de implementatie daar, en met de hulp van zooi mensen uit Zwolle goed. Tja dat het allemaal wat later komt kan, maar dat ligt waarschijnlijk niet aan de software, maar misschien aan andere regels/procedures die gelijk zijn ingetreden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:05 schreef febster het volgende:
Leuk hoor dat CELS, maar ELKE dag anderhalf uur je houdbaarvracht te laat.... Ik was verdomme gister om 23:45 klaar (nou ja de vulploeg dan) ik sloot de winkel om 0:20 de winkel af
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |