quote:Op zondag 5 maart 2006 22:29 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Jonagold
Plu-code 498
Jaaa ik leer 't wel na 7 dagen achter de kassa
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:33 schreef highway101 het volgende:
Mijn broertje werkt bij de C1000, dit is zijn kamerdeur:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou vol, 1109 gaat 8 of 9 mrt weer openquote:Op zondag 5 maart 2006 16:19 schreef kmaestro het volgende:
Gisterochtend in totaal 120 karren vers ofzo, echt ziekelijk... We hadden veel klanten uit 1109 erbij omdat ze aan het verbouwen zijn. alle kassa's waren open en er stonden nog rijen tot aan het middenpad. Toen zijn ze maar met koekjes langs de klanten gegaan om ze tevreden te houden
Woendag 8 maart om 10.00 uur dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:34 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Hou vol, 1109 gaat 8 of 9 mrt weer open
WAAAAAAAT????quote:Op maandag 6 maart 2006 16:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Woendag 8 maart om 10.00 uur dus.
En ze blijven die dag meteen tot 22.00 uur open
-edit-
Hier is het persbericht:
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=383750
En die naaiers krijgen gewoon Kies&Kook
Pas over 5 weken???quote:Op maandag 6 maart 2006 17:52 schreef Renesite het volgende:
Week 11
Gaat als een trein Kies & Kook bij ons, 1,5% van de omzet. Is de top van Nederland geloof ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:40 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Woendag 8 maart om 10.00 uur dus.
En ze blijven die dag meteen tot 22.00 uur open
-edit-
Hier is het persbericht:
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=383750
En die naaiers krijgen gewoon Kies&Kook
Durf nee te zeggen, als je het zo erg vindtquote:Op maandag 6 maart 2006 17:40 schreef Renesite het volgende:
"Hoi met H."
"Hoi"
"Kan jij om 6 uur werken? Er is iemand niet komen opdagen" (20 voor 6)
"Ik kan nu niet eens meer op tijd komen, en ik moet nog eten..."
"Half 7 dan?"
Ja hoor, Reneeeeetje wel1.5 uur
![]()
Nu nog? Daarnaast als vers vertraging heeft heeft houdbaar paar uur later vertraging. Die ritten sluiten zo krap op elkaar aan, dat als een chauffeur ritje vers en daarna ritje houdbaar heeft kan je erop rekenen dat houdbaar het later ook voor een deel heeftquote:Op maandag 6 maart 2006 09:44 schreef highway101 het volgende:
Bij DCO (Zwolle) kwamen de vrachtwagens bij het verscentrum niet meer tegen het dok omhoog vanwege de sneeuwval. Vers vertraging is dus mogelijk, aldus een chauffeur die ik sprak![]()
Altijd leuk om te horen, woon er wel 5 km ervanafquote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef Meki het volgende:
Weg vrij voor Albert Heijn in Breukelen
BREUKELEN
De bouw van de Albert Heijn-supermarkt op de Markt/Dannestraat in Breukelen kan beginnen. De voorzieningenrechter heeft de bouwvergunning voor de winkel en 25 appartementen niet geschorst.
Juwelier Van ’t Hof stapte naar de bestuursrechter omdat hij voorziet dat het Breukelse centrum te weinig parkeerruimte krijgt. Volgens de gemeente, die verwijst naar een parkeeronderzoek van Grontmij, is dat niet zo. Hoewel het rapport bestreden is, mocht de gemeente haar beslissing er wel op baseren, vindt de rechter.
,,Ik ben blij dat het centrumplan in een volgende fase is. De ondernemers hebben al te lang moeten wachten,’’ reageert wethouder Van der Horst.
Van ’t Hof blijft het rapport bestrijden en stapt naar de Raad van State. ,,Ik kijk eerst wat de politiek doet, want een meerderheid is nu voor een parkeergarage.’’
Een nieuwe AH in Breukelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |