abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 15:32:22 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35408606
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:28 schreef APK het volgende:

[..]

Als er steeds vragen gesteld worden is het wel zo netjes om te antwoorden.
Bovendien zijn er inmiddels nieuwe ontwikkelingen.
En jij krabbelde je echt niet eens op je achterhoofd bij deel 1 van deze reeks?
Vanuit het niets opeens mensen die met beschuldigingen aankomen die wij nieteens kunen controleren?
Voor hetzelfde geld is Timmermans een jaloerse fan, weet jij veel.

Zeg niet dat dat zo is, maar je catcht my drift wel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:32:40 #103
242 Pinball
Electric Monk
pi_35408618
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:19 schreef APK het volgende:

Nogmaals, het begon met een topic waar Timmerman bejubeld werd als toffe kerel. Daarna Reageerde iemand (zal Francis wel geweest zijn) dat het een klootzak is en daaropvolgend kwamen er (waarschijnlijk) meerdere mensen dit beamen. Het is gewoon moeilijk om niet te reageren als je inside info hebt.
Ja. In heel HBB5 kennen 5 man elkaar IRL, en dan nog via Fok!
Maar als er in een achterafforumpje op internet een topic over Gert T. gaat komt ineens de complete kennissenkring van Gert van 20 jaar geleden -die hem allemaal het liefst vergeten- opdagen om massaal mee te lullen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35408631
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef Manu82 het volgende:

[..]

had je misschien eerder in moeten stappen, die grapjes zijn voor topic 2/3/4
Dat is ook het lastige als iemand even komt buurten en denk een mening te hebben.
pi_35408644
Mensen, wat bereikt moest worden is bereikt. GT, die onder druk van Babs nieuwe roem moest behalen is behoorlijk neergesabeld onder leiding van Francis C.

De publiciteit voor hem en Babs moest hij behalen door allerlei leugens richting Hermien in de media te verspreiden. Daarbij tevens vertellen hoe geweldig lief Babs toch wel is.
Nou die moet je dan maar eens een halve dag meemaken of haar spreek en schrijfwijze kennen.

Het is meer dan terecht dat Francis de knuppel in het hoenderhok heeft gegooid en dit resultaat heeft bereikt.
Ben benieuwd of het management het lintje ook heeft meegenomen, Hermien heeft, het eventueel posthuum, zowiezo verdiend.
pi_35408718
Vraag aan degene die de aanmedlingen kunnen zien. Jij kunt toch gewoon zien of Sheila ook daadwerkeljk is wie ze zegt dat ze is. Waaraan moet ze voldoen om te weten dat ze zichzelf is. Overigens maakt het haar verder ook niets uit. ze moest even haar ei kwijt en ze wilde Francis steunen. Dat heeft ze gedaan. Chapeau
pi_35408746
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef Leukeleu het volgende:
Mensen, wat bereikt moest worden is bereikt. GT, die onder druk van Babs nieuwe roem moest behalen is behoorlijk neergesabeld onder leiding van Francis C.

De publiciteit voor hem en Babs moest hij behalen door allerlei leugens richting Hermien in de media te verspreiden. Daarbij tevens vertellen hoe geweldig lief Babs toch wel is.
Nou die moet je dan maar eens een halve dag meemaken of haar spreek en schrijfwijze kennen.

Het is meer dan terecht dat Francis de knuppel in het hoenderhok heeft gegooid en dit resultaat heeft bereikt.
Ben benieuwd of het management het lintje ook heeft meegenomen, Hermien heeft, het eventueel posthuum, zowiezo verdiend.
Wat hebben jullie precies bereikt? Dat door roddel en achterklap een site uit de lucht is gehaald?
Gefeliciteerd dan. .
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:35:54 #108
242 Pinball
Electric Monk
pi_35408751
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef Manu82 het volgende:

had je misschien eerder in moeten stappen, die grapjes zijn voor topic 2/3/4
Stel je niet aan, zeikerd.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:35:56 #109
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35408753
quote:
op Fok ja.. maar of hij daar wakker van ligt
quote:
Wat ik begrepen heb van Overdinkel heerst dat daar nogal
quote:
Tenzij Beatrix in zijn management zit of zat heeft ie dat lintje nog steeds
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35408812
Ik zag dat je op de clubsite van gert en hermien een kaarsje kunt aansteken voor Hermien. Wellicht dat mensen een beetje door hebben hoe Gert is geweest en wat voor een el dit geweest moet zijn voor hermien. Diverse mensen zijn je al voorgegaan
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:37:28 #111
242 Pinball
Electric Monk
pi_35408814
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef PH52 het volgende:

Oh, dat was jouw achterliggende motivatie mbt die 10 kinderlijkjes in de tuin van de familie ?
En jij ook niet net doen alsof je ineens dom bent. De ironie droop van dat vorbeeld af, kan je niet missen, zelfs als je er niet over bent uitgegleden.
pi_35408861
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef feiten het volgende:
Vraag aan degene die de aanmedlingen kunnen zien. Jij kunt toch gewoon zien of Sheila ook daadwerkeljk is wie ze zegt dat ze is. Waaraan moet ze voldoen om te weten dat ze zichzelf is. Overigens maakt het haar verder ook niets uit. ze moest even haar ei kwijt en ze wilde Francis steunen. Dat heeft ze gedaan. Chapeau
Nou, nog geen Chapeau. Het zijn tot nu toe alleen nog maar oude feiten waarmee zij komen. Kom eens met nieuwe feiten aan en dan pas, Chapeau.
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 15:38:40 #113
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35408872
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef Pinball het volgende:

[..]

Stel je niet aan, zeikerd.
Moet je niet weer zeggen dat ik terug moet naar de SC?
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:38:49 #114
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35408878
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:37 schreef Pinball het volgende:

[..]

En jij ook niet net doen alsof je ineens dom bent. De ironie droop van dat vorbeeld af, kan je niet missen, zelfs als je er niet over bent uitgegleden.
Betrapt
_ De mens is de maat van alle dingen _
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 15:40:13 #115
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35408949
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef feiten het volgende:
Nee natuurlijk kun je dat aan een registratie niet zien wie wie is.
Sheila, of ze het wel of niet is, boeit me niet zo,
ik vond Timmermans stukken interessanter.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin donderdag 23 februari 2006 @ 15:42:01 #116
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35409037
quote:
En ik ben nog steeds benieuwd naar de echte beweegredenen hiervoor.

pi_35409039
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:32 schreef feiten het volgende:

[..]

Dat is ook het lastige als iemand even komt buurten en denk een mening te hebben.
oh ja, want meelezen en niet posten dat mag alleen de dochter van Gert

een mening vorm je door alle topics eens door te lezen, het tijdstip waarop je dat doet, doet niet terzake.

wekenlang is er niets meer boven tafel gekomen dan insunaties enbeschuldigingen over incest, die dan overigens opeens ook weer ingetrokken worden "ik heb nooooooit gezegd, dat er sprake was van incest" en opeens uis het vooral een zakelijk conflict.

waarom komen er uit alle hoeken en gaten opeens slachtoffers opduiken als er ergens op een subforumpje over een slecht bekeken programma een handje vol compleet vreemden een positieve mening hebben over Gert Timmerman?

als je het niet kunt verdragen dat je directe omgeving zo een mening erop na houdt, soit, maar wat boeit dit nu? waarom het zo opzoeken en blijven drammen dat men je móet geloven.

wij moeten helemaal niets, we lezen en vormen onze mening, en zolang jullie niet met feiten komen, maar enkel vage insinuaties , geloof ik iig nog helemaal niets.

en dat er users zijn die meejammeren over respect en problemen hebben met mijn vermoeden dat het hier om kloons gaat van 1 en dezelfde persoon, is helemaal een gotspe

een vermoeden uitspreken over kloons gelijk stellen aan beschuldigingen van incest en fraude en weet ik wat
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:42:45 #118
135585 kitchenbitch
culinaire creatie
pi_35409076
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Het gaat me niet om het vragen om duidelijkheid. Ikzelf heb in deze topicreeks ook vaak genoeg kritische kanttekeningen geplaatst bij wat er allemaal beweerd werd. Echter, sinds een kleine 24 uur is dit topic het nieuwe speeltje geworden van een stel verveelde users dat hier met, zo komt het op mij over, openlijke minachting en misplaatst superioriteisgevoel bezig is met het afbranden van de protagonisten in deze reeks. Ik snap best de achterdocht, maar dit topic leent zich m.i. niet als speeltje. Je kunt je reserves ook kenbaar maken zónder de leukste te willen zijn ten koste van een ander.

Er is al meerdere malen aangegeven waarom FrancisC c.s. hebben gekozen voor een groot forum als platform. Toegegeven: het heeft iets tegenstrijdigs, al snap ik het wel.
Maar dit betekent niet dat zij dan ook meteen maar loslopend wild zijn, waarop just for fun geknald kan worden. Tuurlijk, dat risico loop je, als je op Fok publiceert. Maar moet het dan ook maar gebeuren? Ik vind het in dit geval smakeloos en makkelijk.
Ik hou er niet van om de heilige uit te hangen, en ik heb in deze topicreeks ook wel eens een provocerende opmerking gemaakt. Maar de manier waarop jullie als clubje, elkaar lekker voorzetjes gevend, maar totaal respectloos door blijven hakken, stoort me enorm.

Laat ik bij deze kleur bekennen: ik geloof wél dat we echt te maken hebben met de dochter van Gert Timmerman. En als je het niét gelooft: dat is geen vrijbrief om deze user dan maar meteen belachelijk te maken. Je weet namelijk ook niet zeker dat zij het niét is.
Hulde of HULDE?
Zij die weinig denken,vergissen zich heel veel.(daVinci)
pi_35409128
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat hebben jullie precies bereikt? Dat door roddel en achterklap een site uit de lucht is gehaald?
Gefeliciteerd dan. .
Ja, daar is 22 jaar naar toegewerkt, Stali.
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:47:52 #120
111339 whitef0x
toch nie zo blond als gedacht
pi_35409298
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef teamlead het volgende:

knip

Wat ik begrepen heb van Overdinkel heerst dat daar nogal

knip
Wat is er mis met Overdinkel En ik heb echt geen rare dingen aan overgehouden hoor
While we live according to race, colour or creed
While we rule by blind madness and pure greed
Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the eons, and on and on
pi_35409314
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:38 schreef berney het volgende:

[..]

Nou, nog geen Chapeau. Het zijn tot nu toe alleen nog maar oude feiten waarmee zij komen. Kom eens met nieuwe feiten aan en dan pas, Chapeau.
Chapeau voor het feit dat zij zich wederom zo kwetsbaar heeft opgesteld en nu weer volledig kapot thuis zit, vol van emoties. het is ook moeilijk om haar verhaal te voelen en te begrijpen. Zoals zij al aangaf zijn aan de ene kant zaken niet te bewijzen en aan de andere kant zijn de items dermate complex dat het soms wel maanden en jaren duurt voordat je snapt waar het omgaat. En als je dan ook nog eens een buitenstaander bent dan duurt het wellicht enkele lichtjaren.

Maar als je dicht bij iemand staat zoals ik en je ziet haar maanden en jaren worstelen en knokken en ze probeert aan te geven waar het over gaat, dan kost dat veel tijd, moeite en inlevingsvermogen om dat te snappen, Maar boven al moet je de wil hebben om het te willen begrijpen. En dat kost tijd en veel energie. Ik weet waar ik over praat, dus neem ik niemand ook iets kwalijk. Wellicht over een tijd zullen jullie het snappen. Maar dan moet je wel willen.

Succes hier allemaal, het was me een genoegen.

Ps: Sheila is mijn partner en was niet op de hoogte van mijn activiteiten tot nu. Dus lees mijn posts nog maar eens en kijk dan eens in haar ziel. Zonder dat zij het wist heb ik haar gevoel en mening met jullie gedeeld.. Ik hou erg veel van haar en ze is werkelijk een fantastische vrouw geworden ondanks haar verleden. Dus nogmaals Chapeau voor haar. Ik ben erg trots op haar en dat ik haar vriend mag zijn.
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:48:22 #122
242 Pinball
Electric Monk
pi_35409326
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:38 schreef Manu82 het volgende:

Moet je niet weer zeggen dat ik terug moet naar de SC?
Dat weet je zelf ook wel toch?

Maar daar gaat dit topic niet over. Hier gaat het over vage insinuaties, grote onthullingen die nog gaan komen, en -denk ik- een hoop oud zeer van 1 of meer mensen die blijkbaar een hekel hebben aan Gert T., maar niets concreets om hem aan te klagen.
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:49:16 #123
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35409368
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:47 schreef whitef0x het volgende:

[..]

Wat is er mis met Overdinkel En ik heb echt geen rare dingen aan overgehouden hoor
je wilt toch niet beweren dat jij normaal bent gebleven he?
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_35409394
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:43 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja, daar is 22 jaar naar toegewerkt, Stali.
Ja en dan quote ik jou even uit je eerdere stuk
quote:
wekenlang is er niets meer boven tafel gekomen dan insunaties enbeschuldigingen over incest, die dan overigens opeens ook weer ingetrokken worden "ik heb nooooooit gezegd, dat er sprake was van incest" en opeens uis het vooral een zakelijk conflict.
Hou me ten goede maar met dit soort gedraai zou het dus net zo goed kunnen zijn dat er nooit incest heeft plaatsgevonden. Dat zou pas een primeur zijn: Volledig eerherstel Gert Timmerman.
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:50:22 #125
111339 whitef0x
toch nie zo blond als gedacht
pi_35409407
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef teamlead het volgende:

[..]

je wilt toch niet beweren dat jij normaal bent gebleven he?

wou je beweren van niet
While we live according to race, colour or creed
While we rule by blind madness and pure greed
Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the eons, and on and on
pi_35409425
Grappig, de reactie van Timmerhout is verwijderd uit het gastenboek "daar" .
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:51:06 #127
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35409437
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:50 schreef whitef0x het volgende:

[..]

wou je beweren van niet
natuurlijk ben jij niet normaal gebleven.... maar dat kan ook aan die Duitse invloeden liggen natuurlijk
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:51:49 #128
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35409462
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:50 schreef milagro het volgende:
hoe verrassend
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 15:52:13 #129
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35409476
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:50 schreef milagro het volgende:

Maar goed dat ik hem gekwoot heb dan

Admin donderdag 23 februari 2006 @ 15:52:51 #130
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35409499
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee natuurlijk kun je dat aan een registratie niet zien wie wie is.
Sheila, of ze het wel of niet is, boeit me niet zo,
ik vond Timmermans stukken interessanter.
HOUTS, TimmerHOUTS

pi_35409560
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar goed dat ik hem gekwoot heb dan
grappig ook dat Timmerhout dat kan, editten

en ja heel goed dat je hem gequote had, het enige echte bewijs in deze topicreeks vooralsnog
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:56:52 #132
242 Pinball
Electric Monk
pi_35409670
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:48 schreef feiten het volgende:

<..>
Ps: Sheila is mijn partner en was niet op de hoogte van mijn activiteiten tot nu.
<..>
Dat klinkt als echte vriendschap, achter haar rug om lullen over haar vader en verleden terwijl ze er niet bij is.
Wat zei je straks tegen haar? "Hé schat, alemaal mensen die het over jouw kutvader hebben op internet, kijk nou!".

† In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 15:57:57 #133
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35409711
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:56 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat klinkt als echte vriendschap, achter haar rug om lullen over haar vader en verleden terwijl ze er niet bij is.
Wat zei je straks tegen haar? "Hé schat, alemaal mensen die het over jouw kutvader hebben op internet, kijk nou!".

Ze leest toch mee?
Room 23
pi_35409781
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:57 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ze leest toch mee?
nou blijkbaar zonder dat ze het wist

Timmerhout beweert dat ze al die tijd meelas
Haar partner beweert wat anders
quote:
Sheila is mijn partner en was niet op de hoogte van mijn activiteiten tot nu. Dus lees mijn posts nog maar eens en kijk dan eens in haar ziel. Zonder dat zij het wist heb ik haar gevoel en mening met jullie gedeeld..
notice the puntjes ....
pi_35410153
Héél scherp Milagro.
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:08:45 #136
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35410161
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef milagro het volgende:

[..]

nou blijkbaar zonder dat ze het wist

Timmerhout beweert dat ze al die tijd meelas
Haar partner beweert wat anders
[..]

notice the puntjes ....
Buk 's wat verder naar voren dan ....
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:09:21 #137
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35410195
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:08 schreef berney het volgende:
Héél scherp Milagro.
Je bedoelt ws hééél paranoia
pi_35410361
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef PH52 het volgende:

[..]

Als ik zeg heel scherp dan bedoel ik ook heel scherp en niet paranoia. .
pi_35410388
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef PH52 het volgende:

[..]

Lastig he, niet op de man spelen, als je ziet dat er overduidelijke tegenstrijdigheden zijn.
Geeft niet, lieverd, leef je uit, zou ik zeggen.
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:18:21 #140
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_35410569
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef milagro het volgende:

[..]

Lastig he, niet op de man spelen, als je ziet dat er overduidelijke tegenstrijdigheden zijn.
Geeft niet, lieverd, leef je uit, zou ik zeggen.
Nou, om je de waarheid te zeggen vind ik het maar een heel triest gebeuren, ik heb het zo allemaal wel gezien.

IK KAP ER MEE, Ik POST HIER NIET MEER
pi_35410683
In caps?
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 16:21:43 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35410698
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:18 schreef PH52 het volgende:

[..]

Nou, om je de waarheid te zeggen vind ik het maar een heel triest gebeuren, ik heb het zo allemaal wel gezien.

IK KAP ER MEE, Ik POST HIER NIET MEER
Nee nee nee, je moet eerst bibberend een reactie zetten in dat gastenboek
Daarna terugkomen en stippeltjes gebruiken

pi_35410889
Even voor de duidelijkheid, Sheila leest wel mee, en dat wist ik wel. Maar Sheila wist niet dat ik |Feiten was. Ik weet dat ze veel baat gehad heeft bij Feiten omdat ik natuurlijk goed op de hoogte ben van haar gevoelens. Ik heb ook geen echte persooonlijke of geheime dingen gezegt. Vaak schreef ik vanuit een objectieve geinteresseerde die tegen de zaak aankijkt vanuit een psychologisc e invalshoek. Ik haar en de anderen gesteud omdat ik de waarheid ken. Ook net heeft ze mij aangegeven dat ze erg blij is geweest met mijn acties. In iedergeval het is goed geweest zo. Al een tijd vandaag is de inhoud verdwenen en heeft verder posten geen zin meer. Veel plezier iedereen met FOK, Het is een mooi iets waar je met veel mensen kunt discussieren.

CU
pi_35410929
En ik vond het tijd mijn identiteit openbaar te maken. Het is goed tijdens de discussie anoniem te zijn. Vaak zijn de anderen dan ook openen en eerlijker tegen je. IK denk dat het ook goed zou zijn dat anderen op hun tijd aangeven wie ze zijn. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.

Van Francis en mij weet je wie we zijn. Wie zijn jullie?????
pi_35410989
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:28 schreef feiten het volgende:
En ik vond het tijd mijn identiteit openbaar te maken. Het is goed tijdens de discussie anoniem te zijn. Vaak zijn de anderen dan ook openen en eerlijker tegen je. IK denk dat het ook goed zou zijn dat anderen op hun tijd aangeven wie ze zijn. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.

Berney

Aangenaam
pi_35410999
Ik BEN Rens WIlders...
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 16:33:06 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35411103
quote:

Voor de 3e keer nu
Yvonne Heslinga

donderdag 23 februari 2006 @ 16:35:32 #148
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35411194
quote:

Peter Kuijpers
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 16:39:19 #149
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35411344
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:27 schreef feiten het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Sheila leest wel mee, en dat wist ik wel. Maar Sheila wist niet dat ik |Feiten was. Ik weet dat ze veel baat gehad heeft bij Feiten omdat ik natuurlijk goed op de hoogte ben van haar gevoelens. Ik heb ook geen echte persooonlijke of geheime dingen gezegt. Vaak schreef ik vanuit een objectieve geinteresseerde die tegen de zaak aankijkt vanuit een psychologisc e invalshoek. Ik haar en de anderen gesteud omdat ik de waarheid ken. Ook net heeft ze mij aangegeven dat ze erg blij is geweest met mijn acties. In iedergeval het is goed geweest zo. Al een tijd vandaag is de inhoud verdwenen en heeft verder posten geen zin meer. Veel plezier iedereen met FOK, Het is een mooi iets waar je met veel mensen kunt discussieren.

CU
Jullie zijn echt blij en tevreden dat je 7 topics lang bakken met drek en speculaties en beschuldigingen hebt kunnen uiten?
Vreemd hoor.
Francis komt vanuit het niets in deel 1 binnen wandelen, uit allerlei beschuldigingen, in de tussentijd evolueert Timmerhouts zich tot het zoveelste slachtoffer, dan hebben we het liefje en de dochter, en nog wat believers.
En daar doe je het voor?
Dat gaf genoegdoening?
Of had Frances nog een appeltje met Gert te schillen over een financiele kwestie, zeg maar een rechtenkwestie, en als er al eenmaal beschuldigingen van incest geuit zijn daar eens even flink op mee surft.
Ook dat is namelijk een optie, niet dan?
En ja, dit is speculatie, maar daar heb ik nu genoeg delen van gezien..

† In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 16:39:37 #150
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35411363
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Voor de 3e keer nu
Yvonne Heslinga
wil je ook een stalker
Room 23
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:40:44 #151
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35411411
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef Manu82 het volgende:

[..]

wil je ook een stalker
Yvonne stalken
Jij hebt lef
pi_35411483
quote:

Ik BEN Babs.. .
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 16:43:46 #153
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35411533
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:42 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik BEN Babs.. .
Room 23
pi_35411560
Het feest is compleet.
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 16:45:10 #155
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35411577
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef Manu82 het volgende:

[..]

wil je ook een stalker
M'n naam staat op FOK! al zo vaak vermeld, heeft me geeneen leuke stalker opgeleverd

pi_35411601
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

M'n naam staat op FOK! al zo vaak vermeld, heeft me geeneen leuke stalker opgeleverd
Ik wil je met alle plezier wel stalken hoor

† In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 16:45:57 #157
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35411618
Yvonne wat ik me afvraag is waarom je je niet eerder hebt gemengd in de discussie en nu wel? Vind wel dat je terechte kritieken hebt btw, maar vroeg het me gewoon af!
Room 23
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 16:46:44 #158
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35411642
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef berney het volgende:

[..]

Ik wil je met alle plezier wel stalken hoor

Hè ja!

Admin donderdag 23 februari 2006 @ 16:47:56 #159
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35411688
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef Manu82 het volgende:
Yvonne wat ik me afvraag is waarom je je niet eerder hebt gemengd in de discussie en nu wel? Vind wel dat je terechte kritieken hebt btw, maar vroeg het me gewoon af!
Eerst een hele poos meegelezen, en me steeds meer gaan verbazen, tot ik het niet meer kon houden

pi_35411826
Yvonne, dát gevoel ken ik!! :-((

Het lijkt mij dat er heel veel is gezegd, veel moet nog worden onderzocht en veel mensen zouden zich bekend moeten maken, willen ze me ook maar iets helpen.
Ik ben het hele gedoe rond mijn vader zó zat, dat kan ik in woorden niet uitdrukken! Ook wat er hier gebeurt, maar geloof mij; er waren meer forums en er zijn veel bladen en kranten die over hem (en mijn zus en mij) schrijven.
Wát een toestand, als je mij vroeger had verteld dat mijn leven zo zou lopen, ik mijn moeder zo vroeg (ze is 59 geworden) en op zo'n tragische wijze kwijt zou raken, mijn vader niet meer zou spreken terwijl hij 10 kilometer verderop woont, ik mijn broer ook niet meer zou zien en hij helaas flink wat nare gevolgen en erfelijkheden heeft overgehouden aan het hele ellende-verhaal, ik zo'n last zou gaan krijgen van alles wat ik heb moeten zien en meemaken in mijn jeugd, was ik ws toen alvast gevlucht naar een ver land ( in de armen van lieve 'gewone' adoptieouders ofzo... ?) maar goed, het is wat het is. Gek genoeg hou ik van mijn ouders (meer van mijn moeder, zij onderging veel van alle shit ongewild en daardoor vergat ze vaak het gevoel van de kinderen en koos voor het rustig houden van mijn vader, koste wat het kost) en dat anderen schelden op ze (vooral op mijn vader dan nu), helpt mij niets, maar dat heb ik al eens aangegeven op mijn vaders site, in zijn gastenboek. Dit schreef ik in een tijd dat hij nog niet zo raaskalde en rare dingen over mijn moeder naar buiten meende te moeten brengen. Mijn milde wrok werd daarna een stuk wranger... Ik vind nu dat schelden op hem niet meer zo pijnlijk en zelfs een logisch gevolg van zijn daden. Hij liep zijn eigen risico's toen hij opvallen verkoos, boven een teruggetrokken leven leiden; wat hij véééél beter had kunnen doen. Er zijn nu eenmaal veel getuigen en slachtoffers door hem.
Hij zoekt het nu maar uit...
Mijn moeder is er niet meer, hij moet zijn eigen kooltjes uit het vuur halen.

Ik hoop dat we gauw wat erkenning krijgen en mensen ons wat meer willen ontzien met hun rakende opmerkingen en meningen. Het is al heavy genoeg. Gelukkig hebben we ook veel lieve veel-wetende-mensen (niemand weet echt alles...) om ons heen. Daar gaan we voor!

met FOK heb ik verder niets, ik werd attent gemaakt op dit gebeuren en las het een hele tijd. Het is naar mijn mening zeker niet DE manier om iets te bereiken, maar weet ook niet hoe dan wel?? Mijn overtuiging was dat ik er zelf mee moet leven en het dus in mezelf moet verwerken. Maar ik kan je vertellen dat dat niet meevalt, als je zo'n publiek figuur als pa hebt en mensen overal in het land je menen te moeten vastklampen en opdringen wat je moet voelen!!
Ik wist niet dat mijn vriend onder dat pseudoniem meeschreef. ben wel van meer mensen benieuwd wie ze zijn... Francis ken ik natuurlijk goed en hij is echt Francis. Ik ben ik, en mijn vriend noemt zich hier feiten (past bij zijn karakter overigens :-)) (l.y.)

Sheila
pi_35411930
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:51 schreef sheilatimmerman het volgende:
Yvonne, dát gevoel ken ik!! :-((

Het lijkt mij dat er heel veel is gezegd, veel moet nog worden onderzocht en veel mensen zouden zich bekend moeten maken, willen ze me ook maar iets helpen.
Ik ben het hele gedoe rond mijn vader zó zat, dat kan ik in woorden niet uitdrukken! Ook wat er hier gebeurt, maar geloof mij; er waren meer forums en er zijn veel bladen en kranten die over hem (en mijn zus en mij) schrijven.
Wát een toestand, als je mij vroeger had verteld dat mijn leven zo zou lopen, ik mijn moeder zo vroeg (ze is 59 geworden) en op zo'n tragische wijze kwijt zou raken, mijn vader niet meer zou spreken terwijl hij 10 kilometer verderop woont, ik mijn broer ook niet meer zou zien en hij helaas flink wat nare gevolgen en erfelijkheden heeft overgehouden aan het hele ellende-verhaal, ik zo'n last zou gaan krijgen van alles wat ik heb moeten zien en meemaken in mijn jeugd, was ik ws toen alvast gevlucht naar een ver land ( in de armen van lieve 'gewone' adoptieouders ofzo... ?) maar goed, het is wat het is. Gek genoeg hou ik van mijn ouders (meer van mijn moeder, zij onderging veel van alle shit ongewild en daardoor vergat ze vaak het gevoel van de kinderen en koos voor het rustig houden van mijn vader, koste wat het kost) en dat anderen schelden op ze (vooral op mijn vader dan nu), helpt mij niets, maar dat heb ik al eens aangegeven op mijn vaders site, in zijn gastenboek. Dit schreef ik in een tijd dat hij nog niet zo raaskalde en rare dingen over mijn moeder naar buiten meende te moeten brengen. Mijn milde wrok werd daarna een stuk wranger... Ik vind nu dat schelden op hem niet meer zo pijnlijk en zelfs een logisch gevolg van zijn daden. Hij liep zijn eigen risico's toen hij opvallen verkoos, boven een teruggetrokken leven leiden; wat hij véééél beter had kunnen doen. Er zijn nu eenmaal veel getuigen en slachtoffers door hem.
Hij zoekt het nu maar uit...
Mijn moeder is er niet meer, hij moet zijn eigen kooltjes uit het vuur halen.

Ik hoop dat we gauw wat erkenning krijgen en mensen ons wat meer willen ontzien met hun rakende opmerkingen en meningen. Het is al heavy genoeg. Gelukkig hebben we ook veel lieve veel-wetende-mensen (niemand weet echt alles...) om ons heen. Daar gaan we voor!

met FOK heb ik verder niets, ik werd attent gemaakt op dit gebeuren en las het een hele tijd. Het is naar mijn mening zeker niet DE manier om iets te bereiken, maar weet ook niet hoe dan wel?? Mijn overtuiging was dat ik er zelf mee moet leven en het dus in mezelf moet verwerken. Maar ik kan je vertellen dat dat niet meevalt, als je zo'n publiek figuur als pa hebt en mensen overal in het land je menen te moeten vastklampen en opdringen wat je moet voelen!!
Ik wist niet dat mijn vriend onder dat pseudoniem meeschreef. ben wel van meer mensen benieuwd wie ze zijn... Francis ken ik natuurlijk goed en hij is echt Francis. Ik ben ik, en mijn vriend noemt zich hier feiten (past bij zijn karakter overigens :-)) (l.y.)

Sheila
LY2
pi_35412023
Sheila,

Ik bedacht me zostraks iets. laat je verhaal opschrijven. Geef het uit. Zo bereik je meer mensen dan hier alleen op het forum.

Doe er iets aan. Is het zo dat bij incest je niet aangifte kan doen omdat het verjaard is? Ik meende altijd dat je bij incest altijd aangifte kunt doen.

Heb je andere zaken die niet verjaard zijn? Doe daar aangifte van dan. Voor het te laat is en je er spijt van krijgt achteraf.

Doe het voor je moeder desnoods.
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 16:58:50 #163
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35412083
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef berney het volgende:
Sheila,

Ik bedacht me zostraks iets. laat je verhaal opschrijven. Geef het uit. Zo bereik je meer mensen dan hier alleen op het forum.

Doe er iets aan. Is het zo dat bij incest je niet aangifte kan doen omdat het verjaard is? Ik meende altijd dat je bij incest altijd aangifte kunt doen.

Heb je andere zaken die niet verjaard zijn? Doe daar aangifte van dan. Voor het te laat is en je er spijt van krijgt achteraf.

gaan we nu ideeen jatten, ga even terug naar deel 1
Room 23
pi_35412129
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef Manu82 het volgende:

[..]

gaan we nu ideeen jatten, ga even terug naar deel 1
Denk je nu echt dat ik alles gelezen heb.
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:16:22 #165
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35412672
quote:
Sheila,

je kunt je natuurlijk afvragen of een eventuele strafzaak het voor Sheila makkelijker maakt om er mee om te gaan...
pi_35412880
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:

[..]

je kunt je natuurlijk afvragen of een eventuele strafzaak het voor Sheila makkelijker maakt om er mee om te gaan...
Dat weet je natuurlijk nooit, maar in ieder geval heelt het misschien een klein beetje alle wonden. die nu toch open zijn door die beerput die open is gegaan.
pi_35412923
quote:
Sheila,

a- een strafzaak maakt het er niet bepaald makkelijker op en kan je ook spijt van krijgen achteraf
b- verjaarde zaken kan je wel aangeven, je hebt er alleen niets aan. Wordt niets meegedaan, kan alleen eventueel meewegen bij soortgelijk delict wat wordt aangegeven en nog niet verjaard is.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_35413041
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:23 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

a- een strafzaak maakt het er niet bepaald makkelijker op en kan je ook spijt van krijgen achteraf
b- verjaarde zaken kan je wel aangeven, je hebt er alleen niets aan. Wordt niets meegedaan, kan alleen eventueel meewegen bij soortgelijk delict wat wordt aangegeven en nog niet verjaard is.
Het maakt het er misschien niet makkelijker op, dat heb ik ook niet beweerd.
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 17:28:06 #169
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35413050
quote:

[..]

Dan gooi je het allemaal op FOK! waarna het nog jaren en jaren sowieso hier zichtbaar is en via google ook..

donderdag 23 februari 2006 @ 17:31:06 #170
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35413137
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan gooi je het allemaal op FOK! waarna het nog jaren en jaren sowieso hier zichtbaar is en via google ook..
ik zei niet dat dat slimmer was
pi_35413140
quote:

[..]

Ik begrijp sowieso niet waarom er geen zaak van werd gemaakt toen Sheila en Sandra de incest bekend maakten na de scheiding van Gert en Hermien. Toen is het zwart maken van Gert begonnen door Hermien. Alles werd gewoon de media ingeslingerd maar daar hield het mee op. In november 2005 is er bij de KRO een programma geweest waar Sheila en Sandra allerlei nare verhalen ophingen over Gert Timmerman . Hierop volgden weer reacties van Gert in de bekende bladen en onder meer bij Barend en Van Dorp.

Vreemde familie om maar steeds publiciteit te zoeken om het daar uit te vechten. Het is nu maar net wie je gelooft.
pi_35413319
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:31 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik begrijp sowieso niet waarom er geen zaak van werd gemaakt toen Sheila en Sandra de incest bekend maakten na de scheiding van Gert en Hermien. Toen is het zwart maken van Gert begonnen door Hermien. Alles werd gewoon de media ingeslingerd maar daar hield het mee op. In november 2005 is er bij de KRO een programma geweest waar Sheila en Sandra allerlei nare verhalen ophingen over Gert Timmerman . Hierop volgden weer reacties van Gert in de bekende bladen en onder meer bij Barend en Van Dorp.

Vreemde familie om maar steeds publiciteit te zoeken om het daar uit te vechten. Het is nu maar net wie je gelooft.
Dat is niet alleen nu, dat had altijd zo geweest ook met een strafzaak. Zijn niet de makkelijkste zaken om te bewijzen en hard te maken, als een partij niet doorslaat is het altijd het ene verhaal tegen het andere. Niemand is erbij geweest dus je zal altijd verschillende kampen blijven houden.
pi_35413558
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:37 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Dat is niet alleen nu, dat had altijd zo geweest ook met een strafzaak. Zijn niet de makkelijkste zaken om te bewijzen en hard te maken, als een partij niet doorslaat is het altijd het ene verhaal tegen het andere. Niemand is erbij geweest dus je zal altijd verschillende kampen blijven houden.
Ik herinner me dat inderdaad ook, maar ook dat er toen een luchtje aan die zaak zat.
Niemand is erbij geweest maar om dan zomaar even allerlei vuilspuiterij van 1 kamp voor waarheid aan te nemen? Maar ja het is sowieso allemaal erg smakeloos.
pi_35413928
Sandra, Sheila en familie ook jullie gefeliciteerd met het resultaat wat Francis bereikt heeft.
Hopelijk duikt G&B nu terug in de mand, het zou voor iedereen beter zijn.
pi_35414051
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:57 schreef Leukeleu het volgende:
Sandra, Sheila en familie ook jullie gefeliciteerd met het resultaat wat Francis bereikt heeft.
Hopelijk duikt G&B nu terug in de mand, het zou voor iedereen beter zijn.
En wat heeft ie dan ineens voor bewonderswaardigs bereikt? Een website die plat is, een goedlopend topic???

Sorry, maar ik zie het niet.
pi_35414288
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef sheilatimmerman het volgende:

[..]

Geen e-mailadres? Ik vinkte die optie dacht ik wel aan...
Misschien kan de moderator me daarbij helpen? Mag van mij toegankelijk zijn... Alleen niet voor gestalk aub...
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35414344
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:11 schreef PC eend het volgende:

[..]

Eendje niet stalken zegt ze toch. Is nieuw voor je en zal moeilijk worden
pi_35414629
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Eendje niet stalken zegt ze toch. Is nieuw voor je en zal moeilijk worden
Dat is logisch, ze kent me nog niet....
Maar ik heb nou al het gevoel dat ik helemaal op haar level zit
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35414981
Ja, absoluut ik zit ook op haar level. Heb enorm veel respect voor haar gekregen nu zij haar verhaal geschreven heeft. al waren de feiten al bekend. toch knap dat ze het doet
  donderdag 23 februari 2006 @ 18:39:43 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_35415014
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:51 schreef sheilatimmerman het volgende:
...

Sheila
Hey sheila, was jij nou getrouwd met de zoon van Schukkink of was dat je zus?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35415225
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef Snaptnix het volgende:

[quote] Sig:

Mooie sig heb je hoor. . Deze moet Mirrorman maar eens lezen. .
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:14:01 #182
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35416201
Shit, alles gemist

Waarom bewaren jullie dit soort dingen nou niet voor dagen dat ik het wat rustiger heb
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:38:28 #183
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35417112
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Shit, alles gemist

Waarom bewaren jullie dit soort dingen nou niet voor dagen dat ik het wat rustiger heb
prioriteiten stellen fluugs...
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:41:41 #184
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35417225
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:38 schreef teamlead het volgende:

[..]

prioriteiten stellen fluugs...
Maar goed, iedereen is dus inmiddels weggejaagd en het topic sterft een stille dood...
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:42:49 #185
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35417270
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Maar goed, iedereen is dus inmiddels weggejaagd en het topic sterft een rustige dood...
die komen vast wel weer terug
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:43:59 #186
6941 APK
Factual, I think.
pi_35417317
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:

Maar goed, iedereen is dus inmiddels weggejaagd en het topic sterft een rustige dood...
Er zouden aan het eind van de week toch nog onthullingen volgen
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:44:46 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35417343
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef APK het volgende:

[..]

Er zouden aan het eind van de week toch nog onthullingen volgen
Ja maar ik geloof dat ze vanmiddag wel heul erg veul tegengas hebben gekregen.
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:49:27 #188
242 Pinball
Electric Monk
pi_35417506
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:44 schreef flugeltje het volgende:

Ja maar ik geloof dat ze vanmiddag wel heul erg veul tegengas hebben gekregen.
Dat zou wel erg sneu zijn.
Als ze ondanks incest, mishandeling, afpersing en bedreiging tóch hun verhaal op internet willen gooien, maar dan ineens afhaken omdat een paar fokkers even tegenstribbelen.
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:52:32 #189
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35417631
Wat een stelletje vieze zelfingenomen zwijnen zitten hier toch ook....

@ Yvonne
Je eigen zielige kleinheid wint het helaas van je vermogen om dingen wel in goede banen te willen en kunnen leiden. Niets nieuws onder de zon verder...alleen dat ik het nu op papier heb gezet.

@ Teamlead...in het nog recente verleden stond je bijkans huilend te jammeren dat sommige usertjes niet zo gemeen tegen je moesten doen omdat je anders je kleurtje wel in zou leveren....1 woord.......... "pathetic"

@ FrancisC en co....mochten jullie hier niets meer schrijven dan weet ik het log te vinden.

@ Gert; APK en nog een klein aantal andere users...... -->
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:53:03 #190
130054 demins
We weten niks
pi_35417653
Is het nou zo'n beetje afgelopen? Vanmiddag voor het eerst dit topic gevolgd (teruglezen doe ik niet aan) en val zomaar met mijn neusje in de boter!

Is Hermien eigenlijk wel een natuurlijke dood gestorven?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 19:54:45 #191
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35417712
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef demins het volgende:
Is het nou zo'n beetje afgelopen? Vanmiddag voor het eerst dit topic gevolgd (teruglezen doe ik niet aan) en val zomaar met mijn neusje in de boter!

Is Hermien eigenlijk wel een natuurlijke dood gestorven?
afgelopen? we zitten nu juist nieuwe hoofdstukken en personages toe te voegen Denk dat we nu toch wel redelijk richting het plot gaan!
Room 23
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:55:18 #192
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35417744
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef Jappie het volgende:

@ Teamlead...in het nog recente verleden stond je bijkans huilend te jammeren dat sommige usertjes niet zo gemeen tegen je moesten doen omdat je anders je kleurtje wel in zou leveren....1 woord.......... "pathetic"
en hoe is dat gerelateerd aan dit topic
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 19:55:35 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35417751
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef Jappie het volgende:
Wat een stelletje vieze zelfingenomen zwijnen zitten hier toch ook....

@ Yvonne
Je eigen zielige kleinheid wint het helaas van je vermogen om dingen wel in goede banen te willen en kunnen leiden. Niets nieuws onder de zon verder...alleen dat ik het nu op papier heb gezet.
Ja ja, doet zeer hè?
Dingen klakkeloos geloven omdat "iemand" het op internet schrijft en het dus waar is

pi_35417794
Ze happen goed vandaag
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:57:18 #195
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35417815
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja ja, doet zeer hè?
Dingen klakkeloos geloven omdat "iemand" het op internet schrijft en het dus waar is
Je kan beter dan dit, maar dit is makkelijker...ik weet het.....daarom is ook jou dit vergeven.
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:58:51 #196
130054 demins
We weten niks
pi_35417874
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:

[..]

Je kan beter dan dit, maar dit is makkelijker...ik weet het.....daarom is ook jou dit vergeven.
Ik wil ook vergeving, GOD!
  donderdag 23 februari 2006 @ 20:00:13 #197
6941 APK
Factual, I think.
pi_35417942
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:

Mwah, ik vond wel dat je uit de reacties van de betreffende personen kon zien dat er behoorlijk veel pijn involved (kan even niet op het nederlandse woord komen ) was.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 23 februari 2006 @ 20:01:42 #198
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35418003
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:58 schreef demins het volgende:

[..]

Ik wil ook vergeving, GOD!
Pubers die vragen worden overgeslagen
  donderdag 23 februari 2006 @ 20:03:07 #199
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35418063
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:01 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik vind wel dat je t.o.v. Yvonne een stuk vergevingsgezinder bent dan bij mij en TL...

Of is het dat je haar al hebt afgeschreven en ons nog niet...

O nee wacht... Ons kun je nog aan

Toch eens een stageplek bij Yvonne aan gaat vragen
  donderdag 23 februari 2006 @ 20:04:02 #200
130054 demins
We weten niks
pi_35418103
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:00 schreef APK het volgende:

[..]

Mwah, ik vond wel dat je uit de reacties van de betreffende personen kon zien dat er behoorlijk veel pijn involved (kan even niet op het nederlandse woord komen ) was.
De pijn van mensen hoeft niet altijd zijn wortels in de realiteit te hebben. Ik kan niet beoordelen in hoeverre dat hier wel of niet het geval is. Dat heeft veel te maken met het medium (internet, geschreven woord).
  Admin donderdag 23 februari 2006 @ 20:05:06 #201
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35418147
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik geloof helaas niet in de absolutie

donderdag 23 februari 2006 @ 20:05:13 #202
130054 demins
We weten niks
pi_35418149
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:01 schreef Jappie het volgende:

[..]

Dat ga ik tegen mijn moeder vertellen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties