En jij krabbelde je echt niet eens op je achterhoofd bij deel 1 van deze reeks?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:28 schreef APK het volgende:
[..]
Als er steeds vragen gesteld worden is het wel zo netjes om te antwoorden.
Bovendien zijn er inmiddels nieuwe ontwikkelingen.
Ja. In heel HBB5 kennen 5 man elkaar IRL, en dan nog via Fok!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:19 schreef APK het volgende:
Nogmaals, het begon met een topic waar Timmerman bejubeld werd als toffe kerel. Daarna Reageerde iemand (zal Francis wel geweest zijn) dat het een klootzak is en daaropvolgend kwamen er (waarschijnlijk) meerdere mensen dit beamen. Het is gewoon moeilijk om niet te reageren als je inside info hebt.
Dat is ook het lastige als iemand even komt buurten en denk een mening te hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
had je misschien eerder in moeten stappen, die grapjes zijn voor topic 2/3/4
Wat hebben jullie precies bereikt? Dat door roddel en achterklap een site uit de lucht is gehaald?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef Leukeleu het volgende:
Mensen, wat bereikt moest worden is bereikt. GT, die onder druk van Babs nieuwe roem moest behalen is behoorlijk neergesabeld onder leiding van Francis C.
De publiciteit voor hem en Babs moest hij behalen door allerlei leugens richting Hermien in de media te verspreiden. Daarbij tevens vertellen hoe geweldig lief Babs toch wel is.
Nou die moet je dan maar eens een halve dag meemaken of haar spreek en schrijfwijze kennen.
Het is meer dan terecht dat Francis de knuppel in het hoenderhok heeft gegooid en dit resultaat heeft bereikt.
Ben benieuwd of het management het lintje ook heeft meegenomen, Hermien heeft, het eventueel posthuum, zowiezo verdiend.
Stel je niet aan, zeikerd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef Manu82 het volgende:
had je misschien eerder in moeten stappen, die grapjes zijn voor topic 2/3/4
op Fok ja.. maar of hij daar wakker van ligtquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef Leukeleu het volgende:
Mensen, wat bereikt moest worden is bereikt. GT, die onder druk van Babs nieuwe roem moest behalen is behoorlijk neergesabeld onder leiding van Francis C.
Wat ik begrepen heb van Overdinkel heerst dat daar nogalquote:De publiciteit voor hem en Babs moest hij behalen door allerlei leugens richting Hermien in de media te verspreiden. Daarbij tevens vertellen hoe geweldig lief Babs toch wel is.
Nou die moet je dan maar eens een halve dag meemaken of haar spreek en schrijfwijze kennen.
Tenzij Beatrix in zijn management zit of zat heeft ie dat lintje nog steedsquote:Het is meer dan terecht dat Francis de knuppel in het hoenderhok heeft gegooid en dit resultaat heeft bereikt.
Ben benieuwd of het management het lintje ook heeft meegenomen, Hermien heeft, het eventueel posthuum, zowiezo verdiend.
En jij ook niet net doen alsof je ineens dom bent. De ironie droop van dat vorbeeld af, kan je niet missen, zelfs als je er niet over bent uitgegleden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef PH52 het volgende:
Oh, dat was jouw achterliggende motivatie mbt die 10 kinderlijkjes in de tuin van de familie ?![]()
Nou, nog geen Chapeau. Het zijn tot nu toe alleen nog maar oude feiten waarmee zij komen. Kom eens met nieuwe feiten aan en dan pas, Chapeau.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef feiten het volgende:
Vraag aan degene die de aanmedlingen kunnen zien. Jij kunt toch gewoon zien of Sheila ook daadwerkeljk is wie ze zegt dat ze is. Waaraan moet ze voldoen om te weten dat ze zichzelf is. Overigens maakt het haar verder ook niets uit. ze moest even haar ei kwijt en ze wilde Francis steunen. Dat heeft ze gedaan. Chapeau
Moet je niet weer zeggen dat ik terug moet naar de SC?quote:
Betraptquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
En jij ook niet net doen alsof je ineens dom bent. De ironie droop van dat vorbeeld af, kan je niet missen, zelfs als je er niet over bent uitgegleden.
Nee natuurlijk kun je dat aan een registratie niet zien wie wie is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef feiten het volgende:
Vraag aan degene die de aanmedlingen kunnen zien. Jij kunt toch gewoon zien of Sheila ook daadwerkeljk is wie ze zegt dat ze is. Waaraan moet ze voldoen om te weten dat ze zichzelf is. Overigens maakt het haar verder ook niets uit. ze moest even haar ei kwijt en ze wilde Francis steunen. Dat heeft ze gedaan. Chapeau
En ik ben nog steeds benieuwd naar de echte beweegredenen hiervoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef Leukeleu het volgende:
oh ja, want meelezen en niet posten dat mag alleen de dochter van Gertquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:32 schreef feiten het volgende:
[..]
Dat is ook het lastige als iemand even komt buurten en denk een mening te hebben.
Hulde of HULDE?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het vragen om duidelijkheid. Ikzelf heb in deze topicreeks ook vaak genoeg kritische kanttekeningen geplaatst bij wat er allemaal beweerd werd. Echter, sinds een kleine 24 uur is dit topic het nieuwe speeltje geworden van een stel verveelde users dat hier met, zo komt het op mij over, openlijke minachting en misplaatst superioriteisgevoel bezig is met het afbranden van de protagonisten in deze reeks. Ik snap best de achterdocht, maar dit topic leent zich m.i. niet als speeltje. Je kunt je reserves ook kenbaar maken zónder de leukste te willen zijn ten koste van een ander.
Er is al meerdere malen aangegeven waarom FrancisC c.s. hebben gekozen voor een groot forum als platform. Toegegeven: het heeft iets tegenstrijdigs, al snap ik het wel.
Maar dit betekent niet dat zij dan ook meteen maar loslopend wild zijn, waarop just for fun geknald kan worden. Tuurlijk, dat risico loop je, als je op Fok publiceert. Maar moet het dan ook maar gebeuren? Ik vind het in dit geval smakeloos en makkelijk.
Ik hou er niet van om de heilige uit te hangen, en ik heb in deze topicreeks ook wel eens een provocerende opmerking gemaakt. Maar de manier waarop jullie als clubje, elkaar lekker voorzetjes gevend, maar totaal respectloos door blijven hakken, stoort me enorm.
Laat ik bij deze kleur bekennen: ik geloof wél dat we echt te maken hebben met de dochter van Gert Timmerman. En als je het niét gelooft: dat is geen vrijbrief om deze user dan maar meteen belachelijk te maken. Je weet namelijk ook niet zeker dat zij het niét is.
Ja, daar is 22 jaar naar toegewerkt, Stali.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat hebben jullie precies bereikt? Dat door roddel en achterklap een site uit de lucht is gehaald?
Gefeliciteerd dan..
Wat is er mis met Overdinkelquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef teamlead het volgende:
knip
Wat ik begrepen heb van Overdinkel heerst dat daar nogal
knip
Chapeau voor het feit dat zij zich wederom zo kwetsbaar heeft opgesteld en nu weer volledig kapot thuis zit, vol van emoties. het is ook moeilijk om haar verhaal te voelen en te begrijpen. Zoals zij al aangaf zijn aan de ene kant zaken niet te bewijzen en aan de andere kant zijn de items dermate complex dat het soms wel maanden en jaren duurt voordat je snapt waar het omgaat. En als je dan ook nog eens een buitenstaander bent dan duurt het wellicht enkele lichtjaren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:38 schreef berney het volgende:
[..]
Nou, nog geen Chapeau. Het zijn tot nu toe alleen nog maar oude feiten waarmee zij komen. Kom eens met nieuwe feiten aan en dan pas, Chapeau.![]()
Dat weet je zelf ook wel toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:38 schreef Manu82 het volgende:
Moet je niet weer zeggen dat ik terug moet naar de SC?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:47 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Wat is er mis met OverdinkelEn ik heb echt geen rare dingen aan overgehouden hoor
Ja en dan quote ik jou even uit je eerdere stukquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, daar is 22 jaar naar toegewerkt, Stali.
Hou me ten goede maar met dit soort gedraai zou het dus net zo goed kunnen zijn dat er nooit incest heeft plaatsgevonden. Dat zou pas een primeur zijn: Volledig eerherstel Gert Timmerman.quote:wekenlang is er niets meer boven tafel gekomen dan insunaties enbeschuldigingen over incest, die dan overigens opeens ook weer ingetrokken worden "ik heb nooooooit gezegd, dat er sprake was van incest" en opeens uis het vooral een zakelijk conflict.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef teamlead het volgende:
[..]je wilt toch niet beweren dat jij normaal bent gebleven he?
quote:
hoe verrassendquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:50 schreef milagro het volgende:
Grappig, de reactie van Timmerhout is verwijderd uit het gastenboek "daar".
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:50 schreef milagro het volgende:
Grappig, de reactie van Timmerhout is verwijderd uit het gastenboek "daar".
HOUTS, TimmerHOUTSquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee natuurlijk kun je dat aan een registratie niet zien wie wie is.
Sheila, of ze het wel of niet is, boeit me niet zo,
ik vond Timmermans stukken interessanter.
grappig ook dat Timmerhout dat kan, edittenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar goed dat ik hem gekwoot heb dan
Dat klinkt als echte vriendschap, achter haar rug om lullen over haar vader en verleden terwijl ze er niet bij is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:48 schreef feiten het volgende:
<..>
Ps: Sheila is mijn partner en was niet op de hoogte van mijn activiteiten tot nu.
<..>
Ze leest toch mee?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat klinkt als echte vriendschap, achter haar rug om lullen over haar vader en verleden terwijl ze er niet bij is.
Wat zei je straks tegen haar? "Hé schat, alemaal mensen die het over jouw kutvader hebben op internet, kijk nou!".
![]()
nou blijkbaar zonder dat ze het wistquote:
notice the puntjes ....quote:Sheila is mijn partner en was niet op de hoogte van mijn activiteiten tot nu. Dus lees mijn posts nog maar eens en kijk dan eens in haar ziel. Zonder dat zij het wist heb ik haar gevoel en mening met jullie gedeeld..
Buk 's wat verder naar voren dan ....quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef milagro het volgende:
[..]
nou blijkbaar zonder dat ze het wist
Timmerhout beweert dat ze al die tijd meelas
Haar partner beweert wat anders
[..]
notice the puntjes ....
Je bedoelt ws hééél paranoiaquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:08 schreef berney het volgende:
Héél scherp Milagro.
Lastig he, niet op de man spelen, als je ziet dat er overduidelijke tegenstrijdigheden zijn.quote:
Nou, om je de waarheid te zeggen vind ik het maar een heel triest gebeuren, ik heb het zo allemaal wel gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Lastig he, niet op de man spelen, als je ziet dat er overduidelijke tegenstrijdigheden zijn.
Geeft niet, lieverd, leef je uit, zou ik zeggen.
Nee nee nee, je moet eerst bibberend een reactie zetten in dat gastenboekquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, om je de waarheid te zeggen vind ik het maar een heel triest gebeuren, ik heb het zo allemaal wel gezien.
IK KAP ER MEE, Ik POST HIER NIET MEER![]()
Berneyquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:28 schreef feiten het volgende:
En ik vond het tijd mijn identiteit openbaar te maken. Het is goed tijdens de discussie anoniem te zijn. Vaak zijn de anderen dan ook openen en eerlijker tegen je. IK denk dat het ook goed zou zijn dat anderen op hun tijd aangeven wie ze zijn. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.
Van Francis en mij weet je wie we zijn. Wie zijn jullie?????
Voor de 3e keer nuquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:28 schreef feiten het volgende:
En ik vond het tijd mijn identiteit openbaar te maken. Het is goed tijdens de discussie anoniem te zijn. Vaak zijn de anderen dan ook openen en eerlijker tegen je. IK denk dat het ook goed zou zijn dat anderen op hun tijd aangeven wie ze zijn. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.
Peter Kuijpersquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:28 schreef feiten het volgende:
Jullie zijn echt blij en tevreden dat je 7 topics lang bakken met drek en speculaties en beschuldigingen hebt kunnen uiten?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:27 schreef feiten het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Sheila leest wel mee, en dat wist ik wel. Maar Sheila wist niet dat ik |Feiten was. Ik weet dat ze veel baat gehad heeft bij Feiten omdat ik natuurlijk goed op de hoogte ben van haar gevoelens. Ik heb ook geen echte persooonlijke of geheime dingen gezegt. Vaak schreef ik vanuit een objectieve geinteresseerde die tegen de zaak aankijkt vanuit een psychologisc e invalshoek. Ik haar en de anderen gesteud omdat ik de waarheid ken. Ook net heeft ze mij aangegeven dat ze erg blij is geweest met mijn acties. In iedergeval het is goed geweest zo. Al een tijd vandaag is de inhoud verdwenen en heeft verder posten geen zin meer. Veel plezier iedereen met FOK, Het is een mooi iets waar je met veel mensen kunt discussieren.
CU
wil je ook een stalkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor de 3e keer nu
Yvonne Heslinga
quote:
Ik BEN Babs..quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:28 schreef feiten het volgende:
M'n naam staat op FOK! al zo vaak vermeld, heeft me geeneen leuke stalker opgeleverdquote:
Ik wil je met alle plezier wel stalken hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n naam staat op FOK! al zo vaak vermeld, heeft me geeneen leuke stalker opgeleverd
Hè ja!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef berney het volgende:
[..]
Ik wil je met alle plezier wel stalken hoor
![]()
Eerst een hele poos meegelezen, en me steeds meer gaan verbazen, tot ik het niet meer kon houdenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef Manu82 het volgende:
Yvonne wat ik me afvraag is waarom je je niet eerder hebt gemengd in de discussie en nu wel? Vind wel dat je terechte kritieken hebt btw, maar vroeg het me gewoon af!
LY2quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:51 schreef sheilatimmerman het volgende:
Yvonne, dát gevoel ken ik!! :-((
Het lijkt mij dat er heel veel is gezegd, veel moet nog worden onderzocht en veel mensen zouden zich bekend moeten maken, willen ze me ook maar iets helpen.
Ik ben het hele gedoe rond mijn vader zó zat, dat kan ik in woorden niet uitdrukken! Ook wat er hier gebeurt, maar geloof mij; er waren meer forums en er zijn veel bladen en kranten die over hem (en mijn zus en mij) schrijven.
Wát een toestand, als je mij vroeger had verteld dat mijn leven zo zou lopen, ik mijn moeder zo vroeg (ze is 59 geworden) en op zo'n tragische wijze kwijt zou raken, mijn vader niet meer zou spreken terwijl hij 10 kilometer verderop woont, ik mijn broer ook niet meer zou zien en hij helaas flink wat nare gevolgen en erfelijkheden heeft overgehouden aan het hele ellende-verhaal, ik zo'n last zou gaan krijgen van alles wat ik heb moeten zien en meemaken in mijn jeugd, was ik ws toen alvast gevlucht naar een ver land ( in de armen van lieve 'gewone' adoptieouders ofzo... ?) maar goed, het is wat het is. Gek genoeg hou ik van mijn ouders (meer van mijn moeder, zij onderging veel van alle shit ongewild en daardoor vergat ze vaak het gevoel van de kinderen en koos voor het rustig houden van mijn vader, koste wat het kost) en dat anderen schelden op ze (vooral op mijn vader dan nu), helpt mij niets, maar dat heb ik al eens aangegeven op mijn vaders site, in zijn gastenboek. Dit schreef ik in een tijd dat hij nog niet zo raaskalde en rare dingen over mijn moeder naar buiten meende te moeten brengen. Mijn milde wrok werd daarna een stuk wranger... Ik vind nu dat schelden op hem niet meer zo pijnlijk en zelfs een logisch gevolg van zijn daden. Hij liep zijn eigen risico's toen hij opvallen verkoos, boven een teruggetrokken leven leiden; wat hij véééél beter had kunnen doen. Er zijn nu eenmaal veel getuigen en slachtoffers door hem.
Hij zoekt het nu maar uit...
Mijn moeder is er niet meer, hij moet zijn eigen kooltjes uit het vuur halen.
Ik hoop dat we gauw wat erkenning krijgen en mensen ons wat meer willen ontzien met hun rakende opmerkingen en meningen. Het is al heavy genoeg. Gelukkig hebben we ook veel lieve veel-wetende-mensen (niemand weet echt alles...) om ons heen. Daar gaan we voor!
met FOK heb ik verder niets, ik werd attent gemaakt op dit gebeuren en las het een hele tijd. Het is naar mijn mening zeker niet DE manier om iets te bereiken, maar weet ook niet hoe dan wel?? Mijn overtuiging was dat ik er zelf mee moet leven en het dus in mezelf moet verwerken. Maar ik kan je vertellen dat dat niet meevalt, als je zo'n publiek figuur als pa hebt en mensen overal in het land je menen te moeten vastklampen en opdringen wat je moet voelen!!
Ik wist niet dat mijn vriend onder dat pseudoniem meeschreef. ben wel van meer mensen benieuwd wie ze zijn... Francis ken ik natuurlijk goed en hij is echt Francis. Ik ben ik, en mijn vriend noemt zich hier feiten (past bij zijn karakter overigens :-)) (l.y.)
Sheila
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef berney het volgende:
Sheila,
Ik bedacht me zostraks iets. laat je verhaal opschrijven. Geef het uit. Zo bereik je meer mensen dan hier alleen op het forum.
Doe er iets aan. Is het zo dat bij incest je niet aangifte kan doen omdat het verjaard is? Ik meende altijd dat je bij incest altijd aangifte kunt doen.
Heb je andere zaken die niet verjaard zijn? Doe daar aangifte van dan. Voor het te laat is en je er spijt van krijgt achteraf.
Doe het voor je moeder desnoods.
Denk je nu echt dat ik alles gelezen heb.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gaan we nu ideeen jatten, ga even terug naar deel 1
je kunt je natuurlijk afvragen of een eventuele strafzaak het voor Sheila makkelijker maakt om er mee om te gaan...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef berney het volgende:
Sheila,
Ik bedacht me zostraks iets. laat je verhaal opschrijven. Geef het uit. Zo bereik je meer mensen dan hier alleen op het forum.
Doe er iets aan. Is het zo dat bij incest je niet aangifte kan doen omdat het verjaard is? Ik meende altijd dat je bij incest altijd aangifte kunt doen.
Heb je andere zaken die niet verjaard zijn? Doe daar aangifte van dan. Voor het te laat is en je er spijt van krijgt achteraf.
Dat weet je natuurlijk nooit, maar in ieder geval heelt het misschien een klein beetje alle wonden. die nu toch open zijn door die beerput die open is gegaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
je kunt je natuurlijk afvragen of een eventuele strafzaak het voor Sheila makkelijker maakt om er mee om te gaan...
a- een strafzaak maakt het er niet bepaald makkelijker op en kan je ook spijt van krijgen achterafquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef berney het volgende:
Sheila,
Het maakt het er misschien niet makkelijker op, dat heb ik ook niet beweerd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
a- een strafzaak maakt het er niet bepaald makkelijker op en kan je ook spijt van krijgen achteraf![]()
b- verjaarde zaken kan je wel aangeven, je hebt er alleen niets aan. Wordt niets meegedaan, kan alleen eventueel meewegen bij soortgelijk delict wat wordt aangegeven en nog niet verjaard is.
Dan gooi je het allemaal op FOK! waarna het nog jaren en jaren sowieso hier zichtbaar is en via google ook..quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
je kunt je natuurlijk afvragen of een eventuele strafzaak het voor Sheila makkelijker maakt om er mee om te gaan...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan gooi je het allemaal op FOK! waarna het nog jaren en jaren sowieso hier zichtbaar is en via google ook..
Ik begrijp sowieso niet waarom er geen zaak van werd gemaakt toen Sheila en Sandra de incest bekend maakten na de scheiding van Gert en Hermien. Toen is het zwart maken van Gert begonnen door Hermien. Alles werd gewoon de media ingeslingerd maar daar hield het mee op. In november 2005 is er bij de KRO een programma geweest waar Sheila en Sandra allerlei nare verhalen ophingen over Gert Timmerman . Hierop volgden weer reacties van Gert in de bekende bladen en onder meer bij Barend en Van Dorp.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is niet alleen nu, dat had altijd zo geweest ook met een strafzaak. Zijn niet de makkelijkste zaken om te bewijzen en hard te maken, als een partij niet doorslaat is het altijd het ene verhaal tegen het andere. Niemand is erbij geweest dus je zal altijd verschillende kampen blijven houden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom er geen zaak van werd gemaakt toen Sheila en Sandra de incest bekend maakten na de scheiding van Gert en Hermien. Toen is het zwart maken van Gert begonnen door Hermien. Alles werd gewoon de media ingeslingerd maar daar hield het mee op. In november 2005 is er bij de KRO een programma geweest waar Sheila en Sandra allerlei nare verhalen ophingen over Gert Timmerman . Hierop volgden weer reacties van Gert in de bekende bladen en onder meer bij Barend en Van Dorp.
Vreemde familie om maar steeds publiciteit te zoeken om het daar uit te vechten. Het is nu maar net wie je gelooft.
Ik herinner me dat inderdaad ook, maar ook dat er toen een luchtje aan die zaak zat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is niet alleen nu, dat had altijd zo geweest ook met een strafzaak. Zijn niet de makkelijkste zaken om te bewijzen en hard te maken, als een partij niet doorslaat is het altijd het ene verhaal tegen het andere. Niemand is erbij geweest dus je zal altijd verschillende kampen blijven houden.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:57 schreef Leukeleu het volgende:
Sandra, Sheila en familie ook jullie gefeliciteerd met het resultaat wat Francis bereikt heeft.
Hopelijk duikt G&B nu terug in de mand, het zou voor iedereen beter zijn.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef sheilatimmerman het volgende:
[..]
Geen e-mailadres? Ik vinkte die optie dacht ik wel aan...
Misschien kan de moderator me daarbij helpen? Mag van mij toegankelijk zijn... Alleen niet voor gestalk aub...
Eendje niet stalken zegt ze toch. Is nieuw voor je en zal moeilijk wordenquote:
Dat is logisch, ze kent me nog niet....quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eendje niet stalken zegt ze toch. Is nieuw voor je en zal moeilijk worden![]()
Hey sheila, was jij nou getrouwd met de zoon van Schukkink of was dat je zus?quote:
Mooie sig heb je hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef Snaptnix het volgende:
[quote] Sig:
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Shit, alles gemist
Waarom bewaren jullie dit soort dingen nou niet voor dagen dat ik het wat rustiger heb
Maar goed, iedereen is dus inmiddels weggejaagd en het topic sterft een stille dood...quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:38 schreef teamlead het volgende:
[..]prioriteiten stellen fluugs...
die komen vast wel weer terugquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar goed, iedereen is dus inmiddels weggejaagd en het topic sterft een rustige dood...
Er zouden aan het eind van de week toch nog onthullingen volgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, iedereen is dus inmiddels weggejaagd en het topic sterft een rustige dood...
Ja maar ik geloof dat ze vanmiddag wel heul erg veul tegengas hebben gekregen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Er zouden aan het eind van de week toch nog onthullingen volgen
Dat zou wel erg sneu zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Ja maar ik geloof dat ze vanmiddag wel heul erg veul tegengas hebben gekregen.
afgelopen? we zitten nu juist nieuwe hoofdstukken en personages toe te voegenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef demins het volgende:
Is het nou zo'n beetje afgelopen? Vanmiddag voor het eerst dit topic gevolgd (teruglezen doe ik niet aan) en val zomaar met mijn neusje in de boter!![]()
Is Hermien eigenlijk wel een natuurlijke dood gestorven?
en hoe is dat gerelateerd aan dit topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef Jappie het volgende:
@ Teamlead...in het nog recente verleden stond je bijkans huilend te jammeren dat sommige usertjes niet zo gemeen tegen je moesten doen omdat je anders je kleurtje wel in zou leveren....1 woord.......... "pathetic"![]()
Ja ja, doet zeer hè?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef Jappie het volgende:
Wat een stelletje vieze zelfingenomen zwijnen zitten hier toch ook....
@ Yvonne
Je eigen zielige kleinheid wint het helaas van je vermogen om dingen wel in goede banen te willen en kunnen leiden. Niets nieuws onder de zon verder...alleen dat ik het nu op papier heb gezet.![]()
Je kan beter dan dit, maar dit is makkelijker...ik weet het.....daarom is ook jou dit vergeven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ja, doet zeer hè?
Dingen klakkeloos geloven omdat "iemand" het op internet schrijft en het dus waar is
Ik wil ook vergeving, GOD!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kan beter dan dit, maar dit is makkelijker...ik weet het.....daarom is ook jou dit vergeven.
Mwah, ik vond wel dat je uit de reacties van de betreffende personen kon zien dat er behoorlijk veel pijn involved (kan even niet op het nederlandse woord komenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:
Dingen klakkeloos geloven omdat "iemand" het op internet schrijft en het dus waar is
Ik vind wel dat je t.o.v. Yvonne een stuk vergevingsgezinder bent dan bij mij en TL...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pubers die vragen worden overgeslagen![]()
De pijn van mensen hoeft niet altijd zijn wortels in de realiteit te hebben. Ik kan niet beoordelen in hoeverre dat hier wel of niet het geval is. Dat heeft veel te maken met het medium (internet, geschreven woord).quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, ik vond wel dat je uit de reacties van de betreffende personen kon zien dat er behoorlijk veel pijn involved (kan even niet op het nederlandse woord komen) was.
Ik geloof helaas niet in de absolutiequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kan beter dan dit, maar dit is makkelijker...ik weet het.....daarom is ook jou dit vergeven.
Dat ga ik tegen mijn moeder vertellen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pubers die vragen worden overgeslagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |