quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef sheilatimmerman het volgende:
[..]
Geen e-mailadres? Ik vinkte die optie dacht ik wel aan...
Misschien kan de moderator me daarbij helpen? Mag van mij toegankelijk zijn... Alleen niet voor gestalk aub...
Eendje niet stalken zegt ze toch. Is nieuw voor je en zal moeilijk wordenquote:
Dat is logisch, ze kent me nog niet....quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eendje niet stalken zegt ze toch. Is nieuw voor je en zal moeilijk worden![]()
Hey sheila, was jij nou getrouwd met de zoon van Schukkink of was dat je zus?quote:
Mooie sig heb je hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef Snaptnix het volgende:
[quote] Sig:
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Shit, alles gemist
Waarom bewaren jullie dit soort dingen nou niet voor dagen dat ik het wat rustiger heb
Maar goed, iedereen is dus inmiddels weggejaagd en het topic sterft een stille dood...quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:38 schreef teamlead het volgende:
[..]prioriteiten stellen fluugs...
die komen vast wel weer terugquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar goed, iedereen is dus inmiddels weggejaagd en het topic sterft een rustige dood...
Er zouden aan het eind van de week toch nog onthullingen volgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, iedereen is dus inmiddels weggejaagd en het topic sterft een rustige dood...
Ja maar ik geloof dat ze vanmiddag wel heul erg veul tegengas hebben gekregen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Er zouden aan het eind van de week toch nog onthullingen volgen
Dat zou wel erg sneu zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Ja maar ik geloof dat ze vanmiddag wel heul erg veul tegengas hebben gekregen.
afgelopen? we zitten nu juist nieuwe hoofdstukken en personages toe te voegenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef demins het volgende:
Is het nou zo'n beetje afgelopen? Vanmiddag voor het eerst dit topic gevolgd (teruglezen doe ik niet aan) en val zomaar met mijn neusje in de boter!![]()
Is Hermien eigenlijk wel een natuurlijke dood gestorven?
en hoe is dat gerelateerd aan dit topicquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef Jappie het volgende:
@ Teamlead...in het nog recente verleden stond je bijkans huilend te jammeren dat sommige usertjes niet zo gemeen tegen je moesten doen omdat je anders je kleurtje wel in zou leveren....1 woord.......... "pathetic"![]()
Ja ja, doet zeer hè?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef Jappie het volgende:
Wat een stelletje vieze zelfingenomen zwijnen zitten hier toch ook....
@ Yvonne
Je eigen zielige kleinheid wint het helaas van je vermogen om dingen wel in goede banen te willen en kunnen leiden. Niets nieuws onder de zon verder...alleen dat ik het nu op papier heb gezet.![]()
Je kan beter dan dit, maar dit is makkelijker...ik weet het.....daarom is ook jou dit vergeven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ja, doet zeer hè?
Dingen klakkeloos geloven omdat "iemand" het op internet schrijft en het dus waar is
Ik wil ook vergeving, GOD!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kan beter dan dit, maar dit is makkelijker...ik weet het.....daarom is ook jou dit vergeven.
Mwah, ik vond wel dat je uit de reacties van de betreffende personen kon zien dat er behoorlijk veel pijn involved (kan even niet op het nederlandse woord komenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef yvonne het volgende:
Dingen klakkeloos geloven omdat "iemand" het op internet schrijft en het dus waar is
Ik vind wel dat je t.o.v. Yvonne een stuk vergevingsgezinder bent dan bij mij en TL...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pubers die vragen worden overgeslagen![]()
De pijn van mensen hoeft niet altijd zijn wortels in de realiteit te hebben. Ik kan niet beoordelen in hoeverre dat hier wel of niet het geval is. Dat heeft veel te maken met het medium (internet, geschreven woord).quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:00 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, ik vond wel dat je uit de reacties van de betreffende personen kon zien dat er behoorlijk veel pijn involved (kan even niet op het nederlandse woord komen) was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |