Ik heb hem op Ebay gekocht voor $50 en $15 verzendkostenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wowie! Echt heel erg mooi! Hoeveel heeft ie gekost incl verzenden?
Trouwens, ik ken dat merk helemaal niet, waar vind je die meestal?
Dat shirt is idd niet al te klein.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:51 schreef Setambre het volgende:
zeg maar gerust shirt inplaats van shirtje
quote:Ik ben niet die persoon op die fotos.
Als ik zin heb welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:24 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Leuk gedaan, dat wel, maar ga je dat nu bij ieder nieuw kledingstuk doen?
vettttquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:54 schreef _SnoepHond het volgende:
[afbeelding]
Een shirtje
[afbeelding]
David Vs Goliath broek
Ik ben niet die persoon op die fotos.
http://www.looptroop.nu/shop/quote:Op zondag 26 februari 2006 14:47 schreef FB-aight het volgende:
[..]
vetttt
waar waar waar o waar haal je die broek ?
CC zeker?quote:
Ja, of 'Cash In Advance'.quote:
doe je leukquote:Op zondag 26 februari 2006 00:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Als ik zin heb wel
Twee nieuwe shirtjes!
[afbeelding]
Vette slippersquote:Op zondag 26 februari 2006 17:22 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
slippers van stro/riet
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker vest met capuchon, sorry van de flits, spiegelfoto enzo...
Afgelopen week in Barcelona gekocht. De winkels zijn daar echt veel netter, ruimer ennne.. gewoon beter
Mooie schoenen, ik krijg volgende week ofzo mijn Tiffany's binnenquote:Op zondag 26 februari 2006 17:28 schreef FB-aight het volgende:
[..]
eigen volk eerst...
het is zondag knul... zelfs het BLO is gesloten...
...mag ik dan in plaats daarvan gaan liften...met nadruk op paal?
ontopic
[afbeelding]
Kon mezelf niet inhouden...gelimiteerde Avengers oplage
ahh tiffany's kon ze niet meer in 9.5 vindenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:32 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Mooie schoenen, ik krijg volgende week ofzo mijn Tiffany's binnenkan niet wachten
![]()
de kont van snopprinsesquote:Op zondag 26 februari 2006 00:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Als ik zin heb wel
Twee nieuwe shirtjes!
[afbeelding]
mm nice!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:43 schreef DeFlip het volgende:
Van Ebay ja. Bij Lijfstijl in Rotterdam hadden ze ook eentje van maat 45 maar ze durven daar 190 euro's voor te vragen. Ik heb zelf een 8.5 maar tijdens mn zoektoch kwam ik 9.5 best vaak tegen. Zie .b.v hier: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7746265200
Vette slippah's en leuke tas.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:22 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
slippers van stro/riet
[afbeelding]
[afbeelding]
Afgelopen week in Barcelona gekocht. De winkels zijn daar echt veel netter, ruimer ennne.. gewoon beter
bij de H&M in Barcelona dus, maar grote kans dat ze het hier ook hebben hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:52 schreef PrewT het volgende:
[..]
Vette slippah's en leuke tas.
De hamvraag: Waar en hoeveel?
Slippers en tas hebben ze hier ook inderdaad...quote:Op zondag 26 februari 2006 19:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
bij de H&M in Barcelona dus, maar grote kans dat ze het hier ook hebben hoor.
Slippers 6,90, tas 16,90, trui 24,90.
De slippers hadden ze ook met het groene bandje in het zwart, de tas was er geloof ik ook in het donkerblauw ofzo, de trui ook in het groen en het blauw.
Very cheap, ben eigenlijk niet gewend zo goedkoop uit te zijn
Jup, ook in Barcelona. Ik vind het zelf een heel tof ding, zomerse kleur, en toch lekker warm. gewoon voor een frisse zomeravond op het strandquote:Op zondag 26 februari 2006 20:21 schreef DeFlip het volgende:
Heb je die vest ook bij de H&M in Barcelona gehaald? In Nederland heb je ze namelijk niet.
ziet er goed uitquote:Op zondag 26 februari 2006 17:22 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
slippers van stro/riet
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vest is wel heel erg vetquote:Op zondag 26 februari 2006 17:22 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
slippers van stro/riet
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Als ik zin heb wel
Twee nieuwe shirtjes!
[afbeelding]
Ik kom hier nooit in de H&M, veel te rommelig, en vol met 'gekleurde medebewoners van Rotterdam' die alles bekijken en ergens neerpleuren. Het zou dus best kunnen, maar ik hoor anderen nee zeggen..quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat vest is wel heel erg vet![]()
Niet in Nederland te krijgen dus?
Er zit idd troep bij, maar dat heb je bij de Bijenkorf ook.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef TheEnemy het volgende:
H&M![]()
Vorige week een shirt gekocht en nu onder de oksle helemaal uitgescheurt![]()
dan betaal ik wel wat meer, maar heb je wel kwaliteit
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Als ik zin heb wel
Twee nieuwe shirtjes!
[afbeelding]
Staat die je in het echt ook zo goed als 'ie het model staat?quote:
mooie shirtjesquote:Op maandag 27 februari 2006 22:40 schreef amokjeeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vette schoene!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:40 schreef amokjeeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice! En de schoenenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:40 schreef amokjeeh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ongeveer 20 topics hier onder: Asos.comquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:52 schreef Coconut het volgende:
[..]
Nice! En de schoenenMaar die versturen ze toch alleen binnen UK?
Niet zo bijdehand tegen coco hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:03 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
ongeveer 20 topics hier onder: Asos.com
mwa....
Daarom juist. Als je namelijk even wat verder had gekeken dan je neus lang is, had je kunnen lezen dat Asos tegenwoordig alleen schoenen verzend binnen de UK.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:03 schreef gtsmrt het volgende:
ongeveer 20 topics hier onder: Asos.com
mwa....
Incluis jijzelf?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:56 schreef BadKeukenTegel het volgende:
De uitverkoop is beeindigd en de FOK!ertjes kopen geen nieuwe kleden meer.
Ik show nooit m'n kleden op het internet aangezien ik te lui ben om een foto te maken van een in elkander gemaakt stukje stof, edoch zijn zijn m'n kleden vaak danwel met heel veel werk en liefde gemaakt.quote:
1) je hoort in dit topic: Pimp hier met je schoenen Deel 7 Ik kreeg er iig gezeik mee toen ik iets over schoenen postte in het kleding topicquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:46 schreef TheEnemy het volgende:
[[url=http://img342.imageshack.us/img342/8682/0011999b6mo.jpg]afbeelding][/URL]
nieuwe schoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |