quote:
Mark +1quote:Sean spent much of his free time bodybuilding, a pastime that eventually started his acting career. His hobby of bodybuilding culminated in a bid for the 1950 Mr. Universe title where he placed third.
Da's snelquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Pi.
Ik had ook eigenlijk wel alle vijf Oscars kunnen vragen van meneer Williams volgens mij... Jaws en Fiddler on the Roof.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:54 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een tempo!
Steeg +1quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:42 schreef steeg het volgende:
hunt for red october
basic
medicine man
en de al genoemde hierboven
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:14 schreef steeg het volgende:
hij speelt altijd een mens
hint: in terminator, tegen sarah conner
Cyborgs don't feel pain. I do. Don't do that again
De snelste ondanks het uitgebreide antwoordquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:32 schreef steeg het volgende:
chris elliot uit something about mary?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:41 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik probeerde te antwoorden op een vraag die een half uur oud was.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik weet wel wel een stad en voetbalclub.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:29 schreef wyccie het volgende:
Styx?
Dubbel neen...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:30 schreef wyccie het volgende:
Ik ga gewoon al die namen opnoemen
Agamemnon?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:36 schreef steeg het volgende:
tethys?
Die legt pas halverwege het loodjequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:41 schreef wyccie het volgende:
Menelaos?
Voormalig sterkste man van de wereldquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef Asap het volgende:
Of tenminste een ex-worstelaar
Niet bepaaldquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:47 schreef wyccie het volgende:
Hercules?
En net die zoek ik!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:49 schreef wyccie het volgende:
Oh, het is in die scène waarin de twee legers tegenover elkaar staan en Brad Pitt uit zijn hutje gehaald meot worden....
Ik weet niet meer hoe die grote kerel heette....
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Op de valreep!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:49 schreef wyccie het volgende:
Boagrius?
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:01 schreef wyccie het volgende:
Niet handig van mij. Ik had moeten zeggen, met minstens 1000 votes.
En wat betekent een (V) achter een film in IMDb eigenlijk?![]()
Oja, inderdaad. Het staat voor Straight-to-video.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
direct naar video denk ik
Ik ken de Dekalog 'films' niet, misschien kan Sokolsky daar iets zinnigs over zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:04 schreef EricusMaximus het volgende:
Zijn de Dekalog 'films' nou een serie, een miniserie of een reeks films?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:10 schreef EricusMaximus het volgende:
Il vangelo secondo Matteo?
Ik vind het een serie films, Gorro vindt het een miniserie. Dat zorgt bij elk tournament weer voor discussie; d_h heeft ze in Polen nu als één opgenomen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken de Dekalog 'films' niet, misschien kan Sokolsky daar iets zinnigs over zeggen.
Ik had het niet eens opgemerkt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Discovery of Heaven natuurlijk!Maar dat zal je wel gesnapt hebben.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Last temptation of Christ?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Donnie Darko. En daarna doet Donnie het voorstel aan de lerares "to forcibly insert the card into her anus" ofzoiets.
quote:A champion of a brutal cross-country car race of the future where pedestrians are run down for points has a change of heart while being hounded by rivals and a conspiracy seeking to stop the race.
Die vader is helemaal geweldig, ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Bijna leuker nog is de reactie van de vader van Donnie.
Van welke film is dit een plot summary op imdb?
[..]
Volgens mij pleurde SoK anderhalf uur geleden de imdb-link in #ftr. Maar daar ga ik nu natuurlijk niet meer op klikken, dat zou niet eerlijk zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb t net gelezen in een topic
das snelquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:27 schreef Sokolsky het volgende:
Jean Renoir
Tip: het is een bekende naam.quote:Actor - filmography
(2000s) (1990s) (1980s) (1970s)
1. Torrente 3: El protector (2005) .... Drunk man
2. Any Given Sunday (1999) .... Tug Kowalski
3. Nixon (1995) (voice) (uncredited) .... Closing Narration
4. The Doors (1991) (uncredited) .... UCLA Film Professor
5. Born on the Fourth of July (1989) .... News Reporter
6. Wall Street (1987) .... Trader - Office
7. Platoon (1986) (uncredited) .... Alpha Company major in bunker
8. The Hand (1981) .... Bum
9. The Battle of Love's Return (1971) .... Cliff
Hm.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:07 schreef Sokolsky het volgende:
Oliver Stone?
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Sokolsky het volgende:
Tja wyccie, sorry, ze weten allemaal niet hoe de laatste film van Kurosawa heet![]()
Nee, maar wel mooi hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef Sokolsky het volgende:
Heeft bovenstaand verhaal iets met mijn vraag te maken? Nee hoor.
Natuurlijk kijkt Kakushi Toride No San-Akunin beter weg, maar die is lang niet zo briljant. Shichinin no Samurai wel, maar duurt weer een stuk langer.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:24 schreef REFUSED het volgende:
Shichinin No Samurai kijkt beter weg als je er eens een moet proberen.
Of The Hidden Fortress, waarvan de originele titel me even ontschoten is.
Jou nodig ik iig niet uit op mijn verjaardagsfeestje.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens gaf ik 'm een 7 SoK. Dat heb ik nog niet eerder gedaan bij een Kurosawa. Maar ik kan wel inzien waarom sommigen 'm beter vinden; dat sfeertje is niet mijn ding. Ik houd niet van gezellige feestjes, ik kijk liever naar feestjes à la Festen of Familie.
Ik zou moeten slapen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:05 schreef Sokolsky het volgende:
Nou, stelt er nog iemand een vraag? Of moet ik weer in Slowchat het antwoord gaan voorzeggen?
Aan die SoK heb je ook niks.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Sokolsky het volgende:
Aan jullie heb je ook niks.
Oh ja, dubbele punten. Met mijn scorereeks van het afgelopen etmaal mag ik dat natuurlijk niet missen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:58 schreef wyccie het volgende:
Zorg er dan in ieder geval voor dat het dubbelepunten topic morgenavond pas begint
Mij heb je in ieder geval aangespoord om die film te gaan kijken. En nee, ik ga nu ook slapen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:22 schreef Sokolsky het volgende:
Uitleg over Rashômon
Ik dacht dat ik veel wist van tekenfilms & stemmen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:51 schreef twentemeisje het volgende:
Hint je daarmee richting All dogs go to Heaven.... ?
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:01 schreef twentemeisje het volgende:
Is de door jou afgebeelde dame ook een voormalig Bondgirl dan?
Soms... heel soms... daarom win ik ook altijd met Trivianten :-) ik ben goed in het opslaan van nutteloze feitjes...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik veel wist van tekenfilms & stemmen...
Respect![]()
Die van mij ook niet... Maar hier sta ik dan wel weer achter: www.craignotbond.comquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:12 schreef ReSpawn het volgende:
Ik geef op... Bond is niet mijn sterkste vak....
Kan ik t ook wel mee eens zijn ja... Maar ik kan pas oordelen wanneer ik de film heb gezien.. En ik wacht tot hij op tv komt, dus dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Die van mij ook niet... Maar hier sta ik dan wel weer achter: www.craignotbond.com
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:21 schreef ReSpawn het volgende:
Gewoon Sheena dan maar?
Tanya Roberts!?
Jaaa!!! Ik denk, laat ik weer eens een vraag stellen over de film waar het grootste gedeelte van mijn Fok!-carrière mijn avatar van was... (kun je t nog volgen?)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:40 schreef twentemeisje het volgende:
T-Bird in the Crow!doet me denken aan mijn zusje, die me helemaal gek maakt met een gitaarsolo van de Crow soundtrack! Als ze deze draait belt ze me standaard op om 'm in mijn oren te laten tetteren... (is ook een geweldig nummer trouwens).
Als ik jouw nick zie moet ik ook altijd nog denken aan die avatar!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:42 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Jaaa!!! Ik denk, laat ik weer eens een vraag stellen over de film waar het grootste gedeelte van mijn Fok!-carrière mijn avatar van was... (kun je t nog volgen?)
En fijn dat je m hebt geraden!
Twentemeisje +1
En de beurt aan u weledelgestrenge jongedame
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:47 schreef ReSpawn het volgende:
Euh... Ace Ventura?
Geloof me... T kan lang duren
Jullie denken te moeilijk....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Oudkerk -> hoeren, arts, ambtenaar
man met tijgertjes -> tijgertjes
Ewan McGregor -> Trainspotting, drugs, Moulin Rouge
Leeuw -> leeuwik kan er niks van maken.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:51 schreef twentemeisje het volgende:[/b]
[..](en ik maar denken dat je 'm in 1x zou zien... maar dat komt natuurlijk omdat ik 'm zelf gemaakt heb
)
In dit geval...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:35 schreef Sokolsky het volgende:
anti-Britische sentimenten? Da's pas letterlijk vertalen
quote:His father changed the family name from the more British "Smith" toin the 40s after World War II because he was a journalist who traveled in countries that disliked the British.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:41 schreef Patch het volgende:
op imitaties & hannibal afgaande: Tim Roth toch?
dolle_hond +1quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:50 schreef dolle_hond het volgende:
sokolsky: madadayo?
ho ho hoquote:
HA !quote:
ik ging na de eerste of tweede reactie na je vraag offlinequote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:09 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
dolle_hond +1
Ik dacht dat je er nog was gisteravond.
ReSpawn + 1quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:34 schreef ReSpawn het volgende:
Komt dat niet uit Toys?
welk spul?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:33 schreef Sokolsky het volgende:
Hoeveel van dat spul heb je eigenlijk gezien Patch?
Wel dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:34 schreef ReSpawn het volgende:
Komt dat niet uit Toys?
Ik realiseer me net dat dit misschien wel een onvervalste spampost van onze Patch is... Dat het totaal niet slaat op de vraagquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:42 schreef twentemeisje het volgende:
Dan gok ik bij deze op La Mala educación
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:46 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik realiseer me net dat dit misschien wel een onvervalste spampost van onze Patch is... Dat het totaal niet slaat op de vraagm.a.w. ik heb echt geen flauw idee...
En het wordt nog erger... het goede antwoord was allang gegeven... jemig wat ben ik een sloaperd!
een stuk of 6 of zo, boeien me niet zo, sorryquote:
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoeveel vragen hebben we nu lopen? Alleen die van ReSpawn?
Jaaaaaa! Er leeft nog iemand...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:53 schreef Mark het volgende:
Wilde gok op Viggo Mortensen
Nee.... Maar nu zeker de goede film... Laat ze maar komen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:00 schreef Mark het volgende:
Orlando Bloom dan?
was idd een gok op acteur, niet op film
En toevallig zoek ik ook een oudere man...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:09 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, nu ben ik vragen door elkaar aan het halen
Ik dacht dat die Hannibalhint hier ook bij haalde, dus zocht een wat oudere acteur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |