Ik dacht dat ik veel wist van tekenfilms & stemmen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:51 schreef twentemeisje het volgende:
Hint je daarmee richting All dogs go to Heaven.... ?
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:01 schreef twentemeisje het volgende:
Is de door jou afgebeelde dame ook een voormalig Bondgirl dan?
Soms... heel soms... daarom win ik ook altijd met Trivianten :-) ik ben goed in het opslaan van nutteloze feitjes...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik veel wist van tekenfilms & stemmen...
Respect![]()
Die van mij ook niet... Maar hier sta ik dan wel weer achter: www.craignotbond.comquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:12 schreef ReSpawn het volgende:
Ik geef op... Bond is niet mijn sterkste vak....
Kan ik t ook wel mee eens zijn ja... Maar ik kan pas oordelen wanneer ik de film heb gezien.. En ik wacht tot hij op tv komt, dus dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Die van mij ook niet... Maar hier sta ik dan wel weer achter: www.craignotbond.com
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:21 schreef ReSpawn het volgende:
Gewoon Sheena dan maar?
Tanya Roberts!?
Jaaa!!! Ik denk, laat ik weer eens een vraag stellen over de film waar het grootste gedeelte van mijn Fok!-carrière mijn avatar van was... (kun je t nog volgen?)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:40 schreef twentemeisje het volgende:
T-Bird in the Crow!doet me denken aan mijn zusje, die me helemaal gek maakt met een gitaarsolo van de Crow soundtrack! Als ze deze draait belt ze me standaard op om 'm in mijn oren te laten tetteren... (is ook een geweldig nummer trouwens).
Als ik jouw nick zie moet ik ook altijd nog denken aan die avatar!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:42 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Jaaa!!! Ik denk, laat ik weer eens een vraag stellen over de film waar het grootste gedeelte van mijn Fok!-carrière mijn avatar van was... (kun je t nog volgen?)
En fijn dat je m hebt geraden!
Twentemeisje +1
En de beurt aan u weledelgestrenge jongedame
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:47 schreef ReSpawn het volgende:
Euh... Ace Ventura?
Geloof me... T kan lang duren
Jullie denken te moeilijk....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Oudkerk -> hoeren, arts, ambtenaar
man met tijgertjes -> tijgertjes
Ewan McGregor -> Trainspotting, drugs, Moulin Rouge
Leeuw -> leeuwik kan er niks van maken.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:51 schreef twentemeisje het volgende:[/b]
[..](en ik maar denken dat je 'm in 1x zou zien... maar dat komt natuurlijk omdat ik 'm zelf gemaakt heb
)
In dit geval...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:35 schreef Sokolsky het volgende:
anti-Britische sentimenten? Da's pas letterlijk vertalen
quote:His father changed the family name from the more British "Smith" toin the 40s after World War II because he was a journalist who traveled in countries that disliked the British.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |