quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:41 schreef Patch het volgende:
op imitaties & hannibal afgaande: Tim Roth toch?
dolle_hond +1quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:50 schreef dolle_hond het volgende:
sokolsky: madadayo?
ho ho hoquote:
HA !quote:
ik ging na de eerste of tweede reactie na je vraag offlinequote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:09 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
dolle_hond +1
Ik dacht dat je er nog was gisteravond.
ReSpawn + 1quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:34 schreef ReSpawn het volgende:
Komt dat niet uit Toys?
welk spul?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:33 schreef Sokolsky het volgende:
Hoeveel van dat spul heb je eigenlijk gezien Patch?
Wel dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:34 schreef ReSpawn het volgende:
Komt dat niet uit Toys?
Ik realiseer me net dat dit misschien wel een onvervalste spampost van onze Patch is... Dat het totaal niet slaat op de vraagquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:42 schreef twentemeisje het volgende:
Dan gok ik bij deze op La Mala educación
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:46 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik realiseer me net dat dit misschien wel een onvervalste spampost van onze Patch is... Dat het totaal niet slaat op de vraagm.a.w. ik heb echt geen flauw idee...
En het wordt nog erger... het goede antwoord was allang gegeven... jemig wat ben ik een sloaperd!
een stuk of 6 of zo, boeien me niet zo, sorryquote:
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoeveel vragen hebben we nu lopen? Alleen die van ReSpawn?
Jaaaaaa! Er leeft nog iemand...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:53 schreef Mark het volgende:
Wilde gok op Viggo Mortensen
Nee.... Maar nu zeker de goede film... Laat ze maar komen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:00 schreef Mark het volgende:
Orlando Bloom dan?
was idd een gok op acteur, niet op film
En toevallig zoek ik ook een oudere man...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:09 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, nu ben ik vragen door elkaar aan het halen
Ik dacht dat die Hannibalhint hier ook bij haalde, dus zocht een wat oudere acteur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |