Kijk, en dat is de eerste verkeerde stap in je denken: Rude leest niet wat hij schrijft.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:25 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Mwah, hij zal best lezen wat ie zelf schrijft denk ik hoor![]()
nee het kwadraat zou gelijk zijn. En dat is natuurlijk ook zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:58 schreef rudeonline het volgende:
Ik lees alles wat jullie schrijven. Alleen ontreekt de logica nog wel eens is met wat jullie stellen.
-1 x -1 = 1
1 x 1 = 1
dan zou -1 gelijk zijn aan 1. dat is niet logisch.
Feedback!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:58 schreef rudeonline het volgende:
Ik lees alles wat jullie schrijven. Alleen ontreekt de logica nog wel eens is met wat jullie stellen.
-1 x -1 = 1
1 x 1 = 1
Daarom heb je nu al tien keer iets gevraagd wat in hetzelfde topic, op dezelfde pagina al eerder werd beantwoordquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:17 schreef rudeonline het volgende:
Waarom zou ik geen discussie mogen voeren? En ik lees alles, maar ik ben het niet ovetral mee eens. En dat is mijn goed recht.
8/4 = 2quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:58 schreef rudeonline het volgende:
-1 x -1 = 1
1 x 1 = 1
maak er dan ook een discussie van!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:17 schreef rudeonline het volgende:
Waarom zou ik geen discussie mogen voeren? En ik lees alles, maar ik ben het niet ovetral mee eens. En dat is mijn goed recht.
Niet vragen naar de bekende weg. Ik stel voor dat je onze laatste emailconversatie nog eens goed doorleest, en je doordringt van wat daar staat. En neem van mij aan: het zijn geen loze woorden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:17 schreef rudeonline het volgende:
Beetje lachen met mijquote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:41 schreef rudeonline het volgende:
massa = beweging
Waarom is dit topic dicht?
Dan verschillen wij daar over van mening.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:12 schreef rudeonline het volgende:
Geen idee.. vond de stelling heel redelijk.
jaaaaaa nog een rondjequote:Op maandag 13 maart 2006 14:51 schreef Haushofer het volgende:
Zullen we de hele kermis nog es opnieuw doen?
En weet Hauhover ook wat Boedisstisch denken is? En waarom zou ik inbinden? Omdat ik mijn mening geef? Laat me niet lachen..quote:Op maandag 13 maart 2006 14:57 schreef Doffy het volgende:
Ik ben ook de scheidsrechter
Haushofer studeert natuurkunde, jij hebt er nog nooit zelfs maar een boek over gelezen, rude. QED.
En de discussie eindigt hier, want we gaan het niet allemaal nog eens doen. Inbinden, rude. Je weet wat er kan gebeuren.
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:01 schreef 14.gif het volgende:
Rude, je kunt net zo goed alle topics die je de afgelopen 2 jaar hebt geopent nog een teruglezen, dat heeft hetzelfde effect, alle topics verlopen in hetzelfde cirkeltje, alles is gezegd... althans, niet alles maar op de manier waarop jij discussieert, en waarop jij 'wiskunde' denkt te kunnen bedrijven valt er niets verder te vertellen, je begrijpt het namelijk gewoonweg niet.
Ik wil je es 1 ding meegeven, Rudeonline:quote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef rudeonline het volgende:
Waarom niet? Er zijn nog genoeg vragen onbeantwoord in de wetenschap.. Het lijkt wel of jij de scheidsrechter bent ( of Doffy) terwijl jullie ook nog geen echte faam hebben behaalt in wetenschapswereld.
Wat heeft dit met boeddhisme te maken? (zorg op z'n minst dat je iets correct spelt!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:03 schreef rudeonline het volgende:
[..]
En weet Hauhover ook wat Boedisstisch denken is? En waarom zou ik inbinden? Omdat ik mijn mening geef? Laat me niet lachen..![]()
Ik weet prima wat het boeddhisme inhoudt.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:03 schreef rudeonline het volgende:
[..]
En weet Hauhover ook wat Boedisstisch denken is? En waarom zou ik inbinden? Omdat ik mijn mening geef? Laat me niet lachen..![]()
Nee omdat hier een discussie gevoerd dient te worden. Dat doe jij niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:03 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Idd! Rude, je hebt je eigen forum (het loopt er storm!), daar kun je naar hartelust van gedachen wisselen met anderen. Hier op Fok! ben je uitgeluld en weggebonjourd!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:05 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik wil je es 1 ding meegeven, Rudeonline:
Hoe zou jij het vinden als jij iemand je idee voorlegt, en die persoon zegt zonder het te lezen en zonder de moeite te doen zich er ook maar een beetje in te verdiepen: wat een flauwekul. Dan zou je raar opkijken ej? Terwijl je zelf al 2 jaar met zulke praktijken bezig bent. En dat maakt je heel erg dom.
Er was een discussie gaande over Massa en beweging, waarom die dicht moest is mij totaal onduidelijk. Jij zou moeten weten dat als er massa is, er ook sprake van beweging moet zijn. 0K kunnen we vooralsnog niet bereiken.. ( snap je?)quote:Op maandag 13 maart 2006 15:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee omdat hier een discussie gevoerd dient te worden. Dat doe jij niet.
Ja, maar ik vond het al niet slim dat je niet vroeg 'in vergelijking waarmee?'quote:Op maandag 13 maart 2006 17:32 schreef Adelante het volgende:
en Alicey maar zeggen dat dit zo'n vreedzaam subforum is
Als ik er ben dan is het ook altijd een vreedzaam subforum. De trollen schieten meestal uit de grond net op het moment dat ik er niet ben.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:32 schreef Adelante het volgende:
en Alicey maar zeggen dat dit zo'n vreedzaam subforum is
Wetenschappers worden nooit gewaardeerd in hun eigen tijdquote:Op maandag 13 maart 2006 17:19 schreef Doffy het volgende:
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
rudeonline mag 48 uur koelen, bij wijze van waarschuwing. Vooralsnog blijft hij -daarna- welkom in WFL om zich te bemoeien met alles behalve zijn eigen "theoriën" op het gebied van relativiteit en wiskunde. Mocht hij zich daar, ondanks eerdere waarschuwingen, mailconversaties en dreigementen, niet aan houden, dan volgt een langere WFL-ban, net zolang totdat die nadert naar oneindig.
Voorts wordt een ieder verzocht de troll niet langer te voeren, en discussies over rude's hersenspinsels te voeren op zijn eigen website, maar niet in WFL. Dank u.
Het is ooit in WFL begonnen, uiteindelijk is er in WFL toen een postverbod met betrekking tot rude's theorie ontstaan. Hierna is hij in TRU verder gegaan, waar men hem ook op een gegeven moment zat werd, en toen kwam alles weer terug naar hier.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:24 schreef Doderok het volgende:
De onrusten, begonnen in TRU, breidden zich als een olievlek uit over de andere subfora ...![]()
ik mis toch wel een van mijn dagelijkse bezighedenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is ooit in WFL begonnen, uiteindelijk is er in WFL toen een postverbod met betrekking tot rude's theorie ontstaan. Hierna is hij in TRU verder gegaan, waar men hem ook op een gegeven moment zat werd, en toen kwam alles weer terug naar hier.
Snaartjes werken niet want het model is onjuist:probeer eens het standaard modelquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:24 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
He Doffy,
Ik weet dat dit een crappy first posts is maar IMHO verdient dit topic toch tenminste een oprechte kans... Iemand die idd met zo'n design op de proppen zou komen heeft een veel zwaarder machtsmiddel in handen dan de gemiddelde terrorist met een H-bom... dussum open gooien dat topic ??? _pleazzzz_![]()
![]()
PS 'k ga nu ff stappen... reargeer vanavond (tegen 12'en) wel weer mazzl...
Het desbetreffende topic:
De eerste snaar bom
Huillie, als je op je teentjes getrapt bent, ga dan gewoon weg uit het topic?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:50 schreef ATuin-hek het volgende:
Heeft biologische evolutie wel of geen doel?
Mogen dit soort posts eigelijk wel?
Ik vind zulke posts persoonlijk tever gaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Huillie, als je op je teentjes getrapt bent, ga dan gewoon weg uit het topic?
Dit begint al werkelijk op wetenschapsfundamentalisme te lijken. Leg iedereen het zwijgen op die een andere visie heeft. Ongelofelijk, de geschiedenis herhaalt zich bij de andere partij.
Wie heeft het over dood moetenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik vind zulke posts persoonlijk tever gaanDat zulke mensen eigelijk maar dood zouden moeten zijn kan ik niet echt waarderen.
nou, jij dus:quote:
quote:Ik zei alleen dat die mensen uit hun lijden moeten worden verlost.
Uit lijden verlossen betekent niet bekeren. Uit lijden verlossen betekent doodmaken. Je kunt draaien wat je wilt, het is de algemeen aanvaardbare definitie van die uitdrukking. Als jij de uitdrukking gebruikt kun je niet later gaan roepen, dat je wat anders bedoelde. dan had je een andere uitdrukking moeten gebruiken.quote:Daarmee bedoel ik uiteraard dat ze bekeerd moeten worden of iets dergelijks. Waarom is lezen toch zo moeilijk voor iedereen?
Oh, nou wordt me een heleboel een stuk duidelijker. Jij hebt je eigen taal en je gebruikt je eigen betekenis bij de posts die je hier zet. Wij dachten jou te kunnen volgen, maar je hebt het over hele andere zaken. Wij proberen woorden te gebruiken met de betekenissen zoals ze in de meeste Nederlandse woordenboeken voorkomen. Jij gebruikt fuifduifiaanse taal en betekenissen. In onze terminologie noemen wij jou een warhoofd. In het fuifduifiaans zal dat waarschijnlijk iets zijn als een mededogende supermarktbezoeker.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:09 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan het niet helpen dat sommigen moeite hebben met zaken in een bredere context te plaatsen. Ik ga mijn eigen taalkundige vrijheid niet beperken vanwege kortzichtigheid. Kom nou.
En jij bent alwetend ?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:01 schreef Doffy het volgende:
Ik vind het getroll, geen humor.
well duhhhhquote:
De maatstaf ben je zelf. Jij weet als geen ander wat je ware intenties zijn geweest achter een post. Een ander kan daar alleen maar naar gissen.quote:
In dat geval ben ik inderdaad alwetendquote:Op zondag 19 maart 2006 19:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
De maatstaf ben je zelf. Jij weet als geen ander wat je ware intenties zijn geweest achter een post. Een ander kan daar alleen maar naar gissen.
Nope...maar aangezien jij wel degene bent die mijn posts aanpast omdat jij "meent" te weten dat het getroll betreft lijkt mij die vraag niet geheel uit de lucht gegrepen denk jij wel ?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:02 schreef Doffy het volgende:
Heb ik dat ergens geclaimed?
Fijn zo. Je hebt ook weinig keusquote:Op zondag 19 maart 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
Maar goed...ik zal mij vooralsnog berusten in uw brute optreden zonder al te veel tegenstrubbelingen.....![]()
Ligt dat dan aan mij ? Waarin verschilt islam en christendom dan met mijn nieuwe religie ?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef Doffy het volgende:
Begin je eigen website maar over je nieuwe religie. Maar niet in WFL, want dat topic is een recept voor een gebrek aan discussie en vooral veel geflame.
quote:
Verder alles goed GrootVarkensPaulus"quote:Paulus schreef het volgende Wie in Jezus gelooft als de Messias krijgt het eeuwige leven. Wie niet die gaat naar de hel
Sinds wanneer mogen wij niet onze mening geven over islam en christendom ?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef 14.gif het volgende:
Islam en Christendom zijn niet op fok gestart, en zijn ook niet gestart om de belachelijkheid van andere religies aan te tonen...
Sinds FOK! een discussieforum is, is het de bedoeling dat er gediscussieerd wordt.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen wij niet onze mening geven over islam en christendom ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |