quote:model 1286cc TI
max speed 102 mph
0-60mph 12.1 sec
standing ¼ mile 18.5 sec
standing km 34.8 sec
weight 838kg
Bijl lenen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die Friezen waren anders ook bloeddorstig heur
toch Alexxxx?![]()
AK-47 toch?quote:
En ik me gisteren maar inhouden mbt grappen onder de gordelquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef BoJo het volgende:
ik was overigens na de Baf! underground meet, nog even door heel Bijlmer en Zuid-Oost gereden maar nergens die minderjarige straathoeren gezien hoor![]()
leugenaars![]()
ik had geen zin, en waar ik nog een grotere hekel aan heb is als je er dan 1 aan het maken bent dat er net wanneer je op "Invoeren" wilt drukken er net eentje al weer staatquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maak er zelf dan 1
Ik was rustig aan het bijlezen
volgedne keer je matten met duct tape uit het raam laten wapperenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef BoJo het volgende:
ik was overigens na de Baf! underground meet, nog even door heel Bijlmer en Zuid-Oost gereden maar nergens die minderjarige straathoeren gezien hoor![]()
leugenaars![]()
GOOGLE is your friendquote:
M5, lipje en TF lijken er niet te zijn, en ik had gezegd er niet een ta mekn wat had je kunnen gebeuiren?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had geen zin, en waar ik nog een grotere hekel aan heb is als je er dan 1 aan het maken bent dat er net wanneer je op "Invoeren" wilt drukken er net eentje al weer staat![]()
ik heb altijd wel zin in van die lange road tripsquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
Bojo ik rij wel met jou mee naar noorwegen dude ik heb geen zin om zover te rijden
de kans dat het had kunnen gebeuren was genoegquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
M5, lipje en TF lijken er niet te zijn, en ik had gezegd er niet een ta mekn wat had je kunnen gebeuiren?
Afgelopen zomer: tank leeg: "Goh, het is al 10 uur, goh we rijden al bijna 6u nonstopquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb altijd wel zin in van die lange road trips![]()
ja met die Jeep was helemaal een eitjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Afgelopen zomer: tank leeg: "Goh, het is al 10 uur, goh we rijden al bijna 6u nonstop"
Mja als je met 2e ofzo in auto zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb altijd wel zin in van die lange road trips![]()
En ik kon het toen niet echt geloven dat we al zover waren, had ondanks die vrij korte nacht pas het idee net vertrokken te zijn. Was wel goed gevoel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja met die Jeep was helemaal een eitje![]()
ja dat lijkt me ook kut zo'n eind achter elkaar moeten rijden. In je eentje of met z'n 2en in 1 auto vind ik toch wel het meest relaxtequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja als je met 2e ofzo in auto zitmaar achter elkaar aanrijden is zo saai
Achter elkaar aanrijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja als je met 2e ofzo in auto zitmaar achter elkaar aanrijden is zo saai
Woensdag-doen-alsof-je-een-leven=hebt-dagquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik miste je al
waar was je? He zeg op !![]()
ik was meer verbaasd over de afstand die we haalden op 1 tankquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik kon het toen niet echt geloven dat we al zover waren, had ondanks die vrij korte nacht pas het idee net vertrokken te zijn. Was wel goed gevoel.
Neequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft er al iemand een 838 gevonden?
jij bent idd verschrikkelijk met colone rijden met meetingsquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achter elkaar aanrijdendat doe ik alleen maar met een meeting van de Alfa club, verder weiger ik dat te doen
![]()
Er is altijd wel zo'n kansloos figuur bij welke niet kan rijden en de rest ophoudtik vertrek wel later en ga in mn eentje, om vervolgens eerder aan te komen
ja preciesquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achter elkaar aanrijdendat doe ik alleen maar met een meeting van de Alfa club, verder weiger ik dat te doen
![]()
Er is altijd wel zo'n kansloos figuur bij welke niet kan rijden en de rest ophoudtik vertrek wel later en ga in mn eentje, om vervolgens eerder aan te komen
donequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie geeft het teiltje even door?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Alleen lange afstand rijden is dan beter, lekker met de radio mee blèèren en alleen stoppen om vreten te kopen (en dat al rijdend zonder knoeien proberen te eten)
oh, ik heb mijne naar vrijdag verschovenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Woensdag-doen-alsof-je-een-leven=hebt-dag
"Ooh, nog 28km tot de volgende tankstation, dat redden we wel" Slaan we 4km ervoor af naar een andere snelwegquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik was meer verbaasd over de afstand die we haalden op 1 tank![]()
wel iets wat 838 MPH gaat..quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Slome Butt 1.8 kan die V6en en Q4's natuurlijk niet bijhoudenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij bent idd verschrikkelijk met colone rijden met meetings![]()
Vanaf morgen 3 uur is het voor mij weer weekendquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh, ik heb mijne naar vrijdag verschoven![]()
Je bedoelt toen met de clubspecials? Toen was ik een beetje opgefokt al jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij bent idd verschrikkelijk met colone rijden met meetings![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Slome Butt 1.8 kan die V6en en Q4's natuurlijk niet bijhouden
Ik heb vrijdag een ADVquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh, ik heb mijne naar vrijdag verschoven![]()
iedereen rijd achter elkaar met een normale tempo want het gaat niet om wie het eerst er is maar om het leuke van zo'n colone auto's van 1 club.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Slome Butt 1.8 kan die V6en en Q4's natuurlijk niet bijhouden
ik volgende week donderdagquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een ADV![]()
..hoop ik..![]()
whehe dat zijn de leukste bij een stoplichtsprintquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef M5 het volgende:
ah geen OP meer nodig zie ik
truste dan maar
Ik was niet de enige die dat deedquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
iedereen rijd achter elkaar met een normale tempo want het gaat niet om wie het eerst er is maar om het leuke van zo'n colone auto's van 1 club.
Maar peu toen naar zandvoort toe alles en iedereen inhalen etc.![]()
![]()
daarna? gelijk afstraffen manquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
whehe dat zijn de leukste bij een stoplichtsprintin 1e versnelling laten wegrijden en daarna heel hard afstraffen
![]()
Zie OPquote:
gelukkig ben jij ook niet de enige aso in de wereldquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was niet de enige die dat deed(wel de eerste
)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
iedereen rijd achter elkaar met een normale tempo want het gaat niet om wie het eerst er is maar om het leuke van zo'n colone auto's van 1 club.
Maar peu toen naar zandvoort toe alles en iedereen inhalen etc.![]()
![]()
* Opa_vertelt deed ook altijd sprintjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
whehe dat zijn de leukste bij een stoplichtsprintin 1e versnelling laten wegrijden en daarna heel hard afstraffen
![]()
Werd gelijk genaait, ik dacht naast een 1.7 8v te staan met 115pk, bleek er een getunede 2.0 8v in te liggen (+/- 160pk)quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik zat bij hem in de auto, schaamde me dooooodquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]iedereen denk dude doe normaal met je prut 4 cil
Gelukkig niet, anders zou ik nog meer opvallenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
gelukkig ben jij ook niet de enige aso in de wereld![]()
slaap zequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:12 schreef M5 het volgende:
ah geen OP meer nodig zie ik
truste dan maar
met?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
* Opa_vertelt deed ook altijd sprintjes![]()
Je zat me het hardst uit te lachenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat bij hem in de auto, schaamde me doooood![]()
![]()
zo...zeg dat welquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders zou ik nog meer opvallen
Z'n BMXquote:
niet zo gek als ik naast je zat + kennis heb van de meeste core leden en wat ze rijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zat me het hardst uit te lachen![]()
Gelukkig ben ik ondertussen ook al aardig op de hoogtequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet zo gek als ik naast je zat + kennis heb van de meeste core leden en wat ze rijden![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef Alfisti het volgende:
Snel deze SC vol posten voor die Alfa Süd weg geroest is!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef Alfisti het volgende:
Whehequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:19 schreef Alfisti het volgende:
Alfetta GTVquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoe heette trouwens dat ouwe sportieve model (jaren 80?) van alfa? GTV ofzo?
Beetje hoekig ding, echt een sportwagen uiterlijk (IMHO dan)
staat ie hier tussen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoe heette trouwens dat ouwe sportieve model (jaren 80?) van alfa? GTV ofzo?
Beetje hoekig ding, echt een sportwagen uiterlijk (IMHO dan)
Ik moet dat ding van mij toch eens de bochten door jagen....quote:
Gezien de resultaten destijds........quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik moet dat ding van mij toch eens de bochten door jagen....
Ik bedoel als jan lammers ermee geraced heeft die T5-r's dan moet er toch wel iets goed aan zijn of niet dan?
vanavond naar de BK toe had ik telkens vrachtwagens voor me op van die provenciale binnendoor wegen. Was in de race stemming dus heb alles en iedereen telkens lopen inhalen, leek net of ik in Servie & Montenegro reedquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dude niks leuker om even de indruk te wekken dat ze sneller zijn
Alfaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Was met de Alfa 145, de fijnste auto waarin in heb gereden. (qua rij-ervaring)
Hmmm die ligt wel erg laagquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:27 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
Die 2e 850 maakt een bekende beweging....... heb ik eerder gezien vanavond
Hoop niet dat hij zo dwars gingquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:27 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
Die 2e 850 maakt een bekende beweging....... heb ik eerder gezien vanavond
BTCC 1994quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hmmm die ligt wel erg laag![]()
Maargoed ze zetten zo'n bak niet zomaar in
Die Q4 van je is history
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
BTCC 1994
POS DRIVER CAR POINTS
1 Gabriele Tarquini Alfa Romeo 155 TS 298
2 Alain Menu Renault Laguna 222
3 Paul Radisich Ford Mondeo Ghia 206
4 John Cleland Vauxhall Cavalier 16v 177
5 Giampiero Simoni Alfa Romeo 155 TS 156
6 Joachim Winkelhock BMW 318i 147
7 Steve Soper BMW 318i 102
8 Patrick Watts Peugeot 405 Mi16 98
9 Tim Harvey Renault Laguna 77
10 Jeff Allam Vauxhall Cavalier 16v 76
11 Julian Bailey Toyota Carina E 66
== Andy Rouse Ford Mondeo Ghia 66
12 Will Hoy Toyota Carina E 48
13 Rickard Rydell Volvo 850 SE/GLT 27
14 Jan Lammers Volvo 850 SE/GLT 18
15 Kieth O’dor Nissan Primera eGT 16
16 Eugene O’Brien Peugeot 405 Mi16 14
17 Roberto Ravaglia BMW 318i 10
18 Tim Sugden Toyota Carina E 9
19 David Leslie Mazda Xedos 6 6
20 Tiff Needell Nissan Primera eGT 3
21 Eric van de Poele Nissan Primera eGT 2
22 Matt Neal Mazda Xedos 6 1
22 James Thompson Peugeot 405 Mi16 1
22 Nigel Smith Vauxhall Cavalier 16v 1
25 Nigel Albon Renault 19 16v 0
25 Chris Goodwin Vauxhall Cavalier 16v 0
25 Hamish Irvine BMW 318is Coupe 0
25 James Kaye Toyota Carina E 0
25 Ian Khan Toyota Carina E 0
25 Geoff Steel BMW 318is Coupe 0
Edit: Trusten Bara!
Spionquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah wat lief Sjoewe heeft op mn link geklikt
nee viel wel meequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij zo dwars ging
Anyway ik ga douchen en morgen naar ijmuiden
truzzelquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti gaat ook slapen
trusten mannen van de zuivere snelheid
Yep, zo één was het. Opa vertelt...quote:
'trustequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef Alfisti het volgende:
en ik dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:32 schreef Alfisti het volgende:
Mooi verhaal!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Yep, zo één was het. Opa vertelt...
Ik stond dus met mijn (eerste) witte crx voor het stoplicht (2 baans, 1 richting), toen er zo'n alfa naast
me kwam staan. Een felgele, met zo'n typisch gastje erin (zonnebrilletje op, arm uit raam en zo).
"Tssk, ouwe rotte alfa", denkt Opa, "wat wou die nou nog klaarmaken zeg"![]()
Opa geeft gas, Alfa doet hetzelfde.. Stoplicht op groen! Opa geeft de rex de sporen, en ziet de
alfa alrap kleiner worden in de spiegel. Overschakelen naar 3, en het moment dat ik overschakel
zit de alfa ineens naast me! Koppeling los, maar de alfa rijd al voor me uit.![]()
De alfa-rijder schakelt nog een keer over waarop Opa wordt getrakteerd op een knal en
het zich op een fikse steekvlam uit de uitlaten van de Alfa. Wat was dat een afstraffer zeg,
ik ben van narigheid maar afgeslagen![]()
leg haar in een doosje, wacht tot ze weer slaapt, en dan met doos en al buiten de kamer zetten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:34 schreef BoJo het volgende:
mijn kat ligt liev te maffen, maar ze gaat er toch uit geknikkert worden
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mooi verhaal!
( en echt slapen nu)
@ Alexxxxx: ook trusten voor mannen met een Canon camera
daar trapt ze niet inquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
leg haar in een doosje, wacht tot ze weer slaapt, en dan met doos en al buiten de kamer zetten.
die GTVs zijn nog steeds duurquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
..en toen wou ik zo'n Alfa kopen, maar toen ik de prijzen zag...
[afbeelding]
Waarom mag ze niet bij je op bed?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar trapt ze niet in![]()
ach ze kent de routine, tis elke avond hetzelfde
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom mag ze niet bij je op bed?
-omdat het een 1 persoons bed en ze altijd tussen m'n benen gaat liggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom mag ze niet bij je op bed?
als ik eenmaal slaap en ze ligt tussen mijn benen dan heb ik haar geheid weleens weg geduwtquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
Die van mij mag het wel, maar naar twee dagen kwam ze er achter dat dat helemaal niet zo geweldig was als het leek
Nu komt ze een kwartiertje evn knuffen en dan gaat ze op dr fleece dekentje liggen
Tskquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom doe jij je deur op slot Bo?
Mja, het blijft Amsterdam natuurlijk ehquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tsknooit gehoord van monsters enzo?
omdat vroegah mijn mams telkens mijn kamer binnen kwam denderen om met kleding te rommelen of op te ruimen sochtends.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom doe jij je deur op slot Bo?
nee hier zijn alleen tienerhoerenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het blijft Amsterdam natuurlijk eh
Goede zaakquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
omdat vroegah mijn mams telkens mijn kamer binnen kwam denderen om met kleding te rommelen of op te ruimen sochtends.![]()
luisteren deed ze niet toen ik vroeg daarmee te kappen, dus toen heb ik het slot van hun slaapkamer deur gejat![]()
Terwijl je net lekker aan het rukken was zeker?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
omdat vroegah mijn mams telkens mijn kamer binnen kwam denderen om met kleding te rommelen of op te ruimen sochtends.![]()
luisteren deed ze niet toen ik vroeg daarmee te kappen, dus toen heb ik het slot van hun slaapkamer deur gejat![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat heb ik eens gehad jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Terwijl je net lekker aan het rukken was zeker?
ja dat kon ik daarna ook gewoon doen in alle privacyquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Terwijl je net lekker aan het rukken was zeker?
agents? wtf doe jij voor werk?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef BoJo het volgende:
ik zit naar muziek te luisteren van 1 van mijn nieuwe agents, hij heeft een eigen bandje. Best goed![]()
![]()
Dat CRX topicquote:
Vandaar je pr0n collectiequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat kon ik daarna ook gewoon doen in alle privacy![]()
ja zo noemen wij zequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
agents? wtf doe jij voor werk?
Dat ook jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaar
Ik wel een paar keer tijdens de sex, da's minder erg denk ik
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat CRX topic
Je wilt nierte weten hoe moelijk het is om mensne te laten stoppen te zeggen dat het een foeilelijke bak is terwijl ik het zlef een foeilelijke bak vind
hey die heb ik verwijderd hequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vandaar je pr0n collectieHet wordt me ineens allemaal duidelijk
'brigadier'quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja zo noemen wij ze![]()
Service Desk Agents aka helpdesk sletten en ik ben Service Desk Technical Mentor aka opperslet.![]()
Manhoerquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja zo noemen wij ze![]()
Service Desk Agents aka helpdesk sletten en ik ben Service Desk Technical Mentor aka opperslet.![]()
in de US noemen ze het weer Team Lead.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Manhoer![]()
Die "mentor" titel is trouwens wel stoer![]()
Het is de sc dudequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
is het spam als ik die link plaats naar die site met 3 nummers van die gast?
ik vind het wel relaxte muziek![]()
Nee, dat mag je doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
is het spam als ik die link plaats naar die site met 3 nummers van die gast?
ik vind het wel relaxte muziek![]()
Opperbiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatchquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja zo noemen wij ze![]()
Teamleader bedoel jequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
in de US noemen ze het weer Team Lead.
ach 't zijn alleen maar naampjes![]()
ik had geen ruimte meer om normale films op te slaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om een nieuwe aan te kunnen leggen? Je was ze zat?
ik ga het topic even opschonen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat CRX topic
Je wilt nierte weten hoe moelijk het is om mensne te laten stoppen te zeggen dat het een foeilelijke bak is terwijl ik het zlef een foeilelijke bak vind
Damn youquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had geen ruimte meer om normale films op te slaan![]()
Als je mijn laatste reply maar met rust laat!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ga het topic even opschonen!![]()
Bij ons heet het teamleader.quote:
Freakquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah het was dat of een extra HD erbij kopen
puik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee hij jengelt op alle 3quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bij ons heet het teamleader.
Die muziek is trouwens best leuk, totdat die gast begin te jengelen![]()
Heeft hij niets zonder zang?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
botte bijl er doorheen halenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mijn reply, wat doe je??![]()
(haal dan die quote van die gast ook ff weg uit mijn reply)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dan luister ik nog liever naar turbofolk!![]()
Dankquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
botte bijl er doorheen halen![]()
quote weggehaald
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:59 schreef BoJo het volgende:
je moet wel van Accoustisch houden.
Simon Bell
Totale chaos in dat topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ook nog maar een reply van mezlef weggehaalddie was wat nutteloos geworden nu de reply waar ik op reageerde weg was
Wat dinges zegtquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef Fugie het volgende:
die crx is echt te triest, ding heeft al 340x schade gehad en wordt steeds opnieuw opgebouwd. Van al dat geld had die knakker al een echte snelle auto kunnen kopen
Ach, als zij er blij mee zijn.. (ik vindt het trouwens een erg leuke wagen)quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef Fugie het volgende:
die crx is echt te triest, ding heeft al 340x schade gehad en wordt steeds opnieuw opgebouwd. Van al dat geld had die knakker al een echte snelle auto kunnen kopen
Of misschien gewoon stoppen met auto rijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:11 schreef Fugie het volgende:
zij hebben geen smaak.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:14 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Of misschien gewoon stoppen met auto rijden
Maar goed ik ga hun daar niet lopen bashen omdat mijn auto smaak anders is als die van hun.
nieuwe layoutquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.shoarmateam.nl/forum/index.php
nieuwe Karbo
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Damn man, wat is dit?![]()
[afbeelding]
dat is een kutfotoquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Damn man, wat is dit?![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef BazzoS het volgende:
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=GSFs7iIuy10&eurl=&iurl=http%3A//static10.youtube.com/get_still.php%3Fvideo_id%3DGSFs7iIuy10
Mark, je maten
Sterf maar, ik kan niet meer inloggen en registreren lukt ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.shoarmateam.nl/forum/index.php
nieuwe Karbo
wat een langzame kut sitequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef BazzoS het volgende:
http://www.youtube.com/p.swf?video_id=GSFs7iIuy10&eurl=&iurl=http%3A//static10.youtube.com/get_still.php%3Fvideo_id%3DGSFs7iIuy10
Mark, je maten
fapfapfapquote:
Ik bedoelde eigenlijk dat getekende beest eropquote:maar dat grijzige (is chroom maja dat zie je niet) ding is een veel te dure versterker
maar hij klinkt wel lekker![]()
![]()
![]()
Over die tekst zullen ze wel lang gedaan hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef BazzoS het volgende:
Mark, je maten
Je moet idd opnieuw registreren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sterf maar, ik kan niet meer inloggen en registreren lukt ook niet
zal ik baf maar weer online gooien danquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sterf maar, ik kan niet meer inloggen en registreren lukt ook niet
Ik heb meegezongenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:20 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Over die tekst zullen ze wel lang gedaan hebben
Foutmeldingquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je moet idd opnieuw registreren.
Waar gaat het mis met registreren dan?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal ik baf maar weer online gooien dan![]()
scheer jij je savonds?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben m'n murkenbaard er maar ff afraggen en dan tukken
succesquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:22 schreef Fugie het volgende:
ik ga ook mijn nieuwe bed maar eens uittesten![]()
![]()
![]()
aahquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel nu ik om een totaal belachelijke tijd eruit moet
ik moet morgen ochtend weerquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
doe ik ook meestal, 's ochtends nooit zin in
Een versterker van ¤1.449,00 in een vectra van 1993? Wow man.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:20 schreef Fugie het volgende:
klik hier voor meer info over die spin
slaap zequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:22 schreef Fugie het volgende:
ik ga ook mijn nieuwe bed maar eens uittesten![]()
![]()
![]()
doe niet aan foto's op fokquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dus ik kan veel fotootjes verwachten in US
300quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hoeveel replies gaan er in een topic?
het zijn vaak wel dezelfde modsquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tenzij een mod niet in de gaten heeft dat ie dicht is, dan wat meer
maar jij gaat dus 839 maken?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
*grinnik*
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er posten ook zoveel mods in de PTA SC
bijna niet danquote:
die foto in je fotoboek past wel bij jequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
*grinnik*
Dat is de laatste maagd op deze aardkloot, en ze is van mij! VAN MIJ!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
die foto in je fotoboek past wel bij je![]()
![]()
HP iPAQ hw6515 Mobile Messengerquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
Iemand trouwens enig idee of er een smartphone is met een touchscreen, wifi én goede camera?
(Opa is te lui om te zoeken, en misschien dat iemand hier het weet)
ik ben verbaasd dat je niet uitgehuwelijkt bent aan een 16 jarige ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat is de laatste maagd op deze aardkloot, en ze is van mij! VAN MIJ!!!
![]()
dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra is nog aan het wasophangen en zo
YAY!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
HP iPAQ hw6515 Mobile Messenger
-kan je een wifi kaartje in pluggen.
-1,3 mp camera.
-gps voor navigatie
-volwaardig pda
andere zou ik zo niet op kunnen noemen die dit heeft.
alleen wel die 1,3 mp camera die je nu al zo bagger vind hequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
YAY!![]()
Dat zou hem maar zo kunnen worden, heb hier nog wel een SDIO wifi kaartje liggen
16? Te oudquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben verbaasd dat je niet uitgehuwelijkt bent aan een 16 jarige ofzo![]()
ow fuck jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
alleen wel die 1,3 mp camera die je nu al zo bagger vind he![]()
wie heb een perm ban ??quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:40 schreef ThaFreak het volgende:
permban.....mail checken [afbeelding]
kut dingquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
HP iPAQ hw6515 Mobile Messenger
-kan je een wifi kaartje in pluggen.
-1,3 mp camera.
-gps voor navigatie
-volwaardig pda
andere zou ik zo niet op kunnen noemen die dit heeft.
nextquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kut ding![]()
verouderde software, kleine kuttoetsen en de kwaliteit/stabiliteit is ook niet om over naar huis te schrijven!
quote:
"Get the Finest Rolex Watch Replica"quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:40 schreef ThaFreak het volgende:
permban.....mail checken [afbeelding]
Lahku Nocquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef BoJo het volgende:
mijn bed ziet er aantrekkelijk uit, ik ga er lekker inliggen denk ik
truzzel
welke niet bedoel jequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
"Get the Finest Rolex Watch Replica"
"Secret Stock Files"
"CHEAP WAY TO BIGGER UR SHORT & THIN D11CK"
"Prescription inexpenssive Killers, free shipping"
"Want it larger?"
Welke komt van jou af?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef BoJo het volgende:
mijn bed ziet er aantrekkelijk uit, ik ga er lekker inliggen denk ik
truzzel
Nog ff en ik heb om elke pols een rolex, een paal in de broek waar je U tegenquote:
werkt gegarandeerd hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nog ff en ik heb om elke pols een rolex, een paal in de broek waar je U tegen
zegt, en ogen zo groot als 2euro-munten door alle goedkope dope die ik slik!
*klikt op "confirm order"
apartquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
Misschien koop ik wel zo'n grilletje
Vertel mij watquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef BazzoS het volgende:
Alex
Eerst prijs afspreken, dan pas proefrit? Reltopic
specsquote:This laser will speak for itself. Absolutely no smoke or fog is necessary to see this beam. Use with extreme caution, as people miles away will be able to see the beam and its origin. Professional use only.
quote:Name: 55mW
Range: 25 Miles
Output power: 55mW CLASS 3B
Operation voltage: 3V
Average loop: <550mA
Battery source: 2xAAA Batteries
Dimensions: Ø13×143mm
Laser lifetime: 3000-5000 hours
Battery lifetime: 2.5 Hours
Crystal efficiency: Very good
Beam divergence: <1.2mRad
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
15. 184 Alexxxxx
16. 177 BoJo
ik heb posthoerconcurrentie
Jesil' se naspavao?quote:
Wow 55mw! Wat kost dat geintje?quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:08 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft een nieuw speeltje besteld![]()
[..]
specs
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Schijnt niet zo ver
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
en tot slot een filmpje. Ik heb de 55MW besteld![]()
http://www.wickedlasers.com/compar.wmv
Ik heb wel medeleiden met die Wout, probeerd als enige van het personeel nog het zinkende schip te redden volgens mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:40 schreef BazzoS het volgende:
Alex
Eerst prijs afspreken, dan pas proefrit? Reltopic
Ik ben ook nu net pas begonnenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:52 schreef BoJo het volgende:
ik kon mijn nest ook niet uit komen, kwam een half uur later op m'n werk
m'n supervisor maakt het helemaal bont, die is er nog steeds niet. Komt ergens vanmiddag wel zei ie![]()
![]()
een boot hoef je van mij niet zo snel te verwachten, een tractor of Lada des te meerquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:49 schreef Spyronius het volgende:
Zolang het maar geen tractor, boot of lada is...
In dat geval, maak hier wat moois van:quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een boot hoef je van mij niet zo snel te verwachten, een tractor of Lada des te meer
Waarom jij zelf niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:01 schreef Spyronius het volgende:
[..]
In dat geval, maak hier wat moois van:
http://www.jalopnik.com/c(...)ner-crazy-120793.php
839 ft/lb, daar is je 839
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |