ongesteld, zwanger?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zin in komkommer
Maar de frietpan dstaat aan voor een lekker kroketontbijtje
Ik was altijd al luiquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Wet zijn jullie ook een stelletje huftersals er 299 berichten in staan wil niemadn hem vol maken, of een nieuwe maken, maar als er eenmala een nieuwe is storten z zich er als aasgieren op
Julie zijn lui geworden
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Wet zijn jullie ook een stelletje huftersals er 299 berichten in staan wil niemadn hem vol maken, of een nieuwe maken, maar als er eenmala een nieuwe is storten z zich er als aasgieren op
Julie zijn lui geworden
met je reno???quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik boek die supra makkelijk hendig![]()
Is t een goatse geworden? Nee toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:26 schreef BoJo het volgende:
Wat zit er voor plaatje dan hier bovenin?![]()
ik ben aant werkquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Julie zijn lui geworden
Watr voor mattenset heb je? Krijg je complimenten van je cliënt daarvoor?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ey, 'tis wel een gechipte diesel mên![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Oude tijden herlevenIk heb een Unimog in een cabriotopic gepost
Waar is het favo PTA kloontje als je hem nodig hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |