quote:model 1286cc TI
max speed 102 mph
0-60mph 12.1 sec
standing ¼ mile 18.5 sec
standing km 34.8 sec
weight 838kg
Bijl lenen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die Friezen waren anders ook bloeddorstig heur
toch Alexxxx?![]()
AK-47 toch?quote:
En ik me gisteren maar inhouden mbt grappen onder de gordelquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef BoJo het volgende:
ik was overigens na de Baf! underground meet, nog even door heel Bijlmer en Zuid-Oost gereden maar nergens die minderjarige straathoeren gezien hoor![]()
leugenaars![]()
ik had geen zin, en waar ik nog een grotere hekel aan heb is als je er dan 1 aan het maken bent dat er net wanneer je op "Invoeren" wilt drukken er net eentje al weer staatquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maak er zelf dan 1
Ik was rustig aan het bijlezen
volgedne keer je matten met duct tape uit het raam laten wapperenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:01 schreef BoJo het volgende:
ik was overigens na de Baf! underground meet, nog even door heel Bijlmer en Zuid-Oost gereden maar nergens die minderjarige straathoeren gezien hoor![]()
leugenaars![]()
GOOGLE is your friendquote:
M5, lipje en TF lijken er niet te zijn, en ik had gezegd er niet een ta mekn wat had je kunnen gebeuiren?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had geen zin, en waar ik nog een grotere hekel aan heb is als je er dan 1 aan het maken bent dat er net wanneer je op "Invoeren" wilt drukken er net eentje al weer staat![]()
ik heb altijd wel zin in van die lange road tripsquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
Bojo ik rij wel met jou mee naar noorwegen dude ik heb geen zin om zover te rijden
de kans dat het had kunnen gebeuren was genoegquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
M5, lipje en TF lijken er niet te zijn, en ik had gezegd er niet een ta mekn wat had je kunnen gebeuiren?
Afgelopen zomer: tank leeg: "Goh, het is al 10 uur, goh we rijden al bijna 6u nonstopquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb altijd wel zin in van die lange road trips![]()
ja met die Jeep was helemaal een eitjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Afgelopen zomer: tank leeg: "Goh, het is al 10 uur, goh we rijden al bijna 6u nonstop"
Mja als je met 2e ofzo in auto zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb altijd wel zin in van die lange road trips![]()
En ik kon het toen niet echt geloven dat we al zover waren, had ondanks die vrij korte nacht pas het idee net vertrokken te zijn. Was wel goed gevoel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja met die Jeep was helemaal een eitje![]()
ja dat lijkt me ook kut zo'n eind achter elkaar moeten rijden. In je eentje of met z'n 2en in 1 auto vind ik toch wel het meest relaxtequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja als je met 2e ofzo in auto zitmaar achter elkaar aanrijden is zo saai
Achter elkaar aanrijdenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja als je met 2e ofzo in auto zitmaar achter elkaar aanrijden is zo saai
Woensdag-doen-alsof-je-een-leven=hebt-dagquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik miste je al
waar was je? He zeg op !![]()
ik was meer verbaasd over de afstand die we haalden op 1 tankquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik kon het toen niet echt geloven dat we al zover waren, had ondanks die vrij korte nacht pas het idee net vertrokken te zijn. Was wel goed gevoel.
Neequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft er al iemand een 838 gevonden?
jij bent idd verschrikkelijk met colone rijden met meetingsquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achter elkaar aanrijdendat doe ik alleen maar met een meeting van de Alfa club, verder weiger ik dat te doen
![]()
Er is altijd wel zo'n kansloos figuur bij welke niet kan rijden en de rest ophoudtik vertrek wel later en ga in mn eentje, om vervolgens eerder aan te komen
ja preciesquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achter elkaar aanrijdendat doe ik alleen maar met een meeting van de Alfa club, verder weiger ik dat te doen
![]()
Er is altijd wel zo'n kansloos figuur bij welke niet kan rijden en de rest ophoudtik vertrek wel later en ga in mn eentje, om vervolgens eerder aan te komen
donequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie geeft het teiltje even door?quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Alleen lange afstand rijden is dan beter, lekker met de radio mee blèèren en alleen stoppen om vreten te kopen (en dat al rijdend zonder knoeien proberen te eten)
oh, ik heb mijne naar vrijdag verschovenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Woensdag-doen-alsof-je-een-leven=hebt-dag
"Ooh, nog 28km tot de volgende tankstation, dat redden we wel" Slaan we 4km ervoor af naar een andere snelwegquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik was meer verbaasd over de afstand die we haalden op 1 tank![]()
wel iets wat 838 MPH gaat..quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Slome Butt 1.8 kan die V6en en Q4's natuurlijk niet bijhoudenquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij bent idd verschrikkelijk met colone rijden met meetings![]()
Vanaf morgen 3 uur is het voor mij weer weekendquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh, ik heb mijne naar vrijdag verschoven![]()
Je bedoelt toen met de clubspecials? Toen was ik een beetje opgefokt al jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij bent idd verschrikkelijk met colone rijden met meetings![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Slome Butt 1.8 kan die V6en en Q4's natuurlijk niet bijhouden
Ik heb vrijdag een ADVquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh, ik heb mijne naar vrijdag verschoven![]()
iedereen rijd achter elkaar met een normale tempo want het gaat niet om wie het eerst er is maar om het leuke van zo'n colone auto's van 1 club.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Slome Butt 1.8 kan die V6en en Q4's natuurlijk niet bijhouden
ik volgende week donderdagquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een ADV![]()
..hoop ik..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |