De band gebruikt zelf een variant van de tweede, met nadruk op de eerste lettergreep (dus niet infaahdlz, maar dichter bij ìnfehdlz). Het is trouwens ook een niet bestaand woord (gewoon een verbastering van Infidels).quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:55 schreef MaJo het volgende:
Even een stomme vraag, maar: hoe spreek je Infadels uit? Als inveedels of infahdels?![]()
In een interview met Bnann (de zanger) las ik dat het ook gewoon als infidels bedoeld was, maar dat hij (Bnann) een spelfout gemaakt had - en het toen maar zo gelaten had.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De band gebruikt zelf een variant van de tweede, met nadruk op de eerste lettergreep (dus niet infaahdlz, maar dichter bij ìnfehdlz). Het is trouwens ook een niet bestaand woord (gewoon een verbastering van Infidels).
In de Lima, op zondag. Als afsluiter geloof ik, iig gelijktijdig met Nick Cave in de Grolsch.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef MaJo het volgende:
Waar stonden Infadels met Lowlands? Heb opeens het vermoeden dat ik ze gezien heb
Dacht ik al. Heb wel een band gezien in de Lima op zondag toen ik onderweg was naar Soulwax, dus dat was wat eerder op de dag (een uur of 6). Had het vermoeden dat dat misschien Infadels waren maar als zij gelijktijdig met Nick Cave stonden is dat wat lastigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef GLO het volgende:
[..]
In de Lima, op zondag. Als afsluiter geloof ik, iig gelijktijdig met Nick Cave in de Grolsch.
Ik heb 't ff nagekeken: dat kan dan alleen Cheb Balowski geweest zijn. Die speelden er tot kwart voor 6. Ook zwaar de moeite waard, maar heel wat anders. De volgende act, Amp Fiddler, begon pas om 7 uur, halverwege Soulwax. Tussendoor draaide er alleen een dj. Infadels speelden van 9 tot 10.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht ik al. Heb wel een band gezien in de Lima op zondag toen ik onderweg was naar Soulwax, dus dat was wat eerder op de dag (een uur of 6). Had het vermoeden dat dat misschien Infadels waren maar als zij gelijktijdig met Nick Cave stonden is dat wat lastig
Nee dan heb ik Infadels niet gezien denk ik. Tijdens Nick Cave ben ik geloof ik naar een ander optreden gegaan, ben even kwijt welke (prodigy?)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb 't ff nagekeken: dat kan dan alleen Cheb Balowski geweest zijn. Die speelden er tot kwart voor 6. Ook zwaar de moeite waard, maar heel wat anders. De volgende act, Amp Fiddler, begon pas om 7 uur, halverwege Soulwax. Tussendoor draaide er alleen een dj. Infadels speelden van 9 tot 10.
The Prodigy was op een andere dag. LCD Soundsystem wellicht, in de Bravo? Maar we dwalen af...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dan heb ik Infadels niet gezien denk ik. Tijdens Nick Cave ben ik geloof ik naar een ander optreden gegaan, ben even kwijt welke (prodigy?)
Ik had Nick Cave nog niet eerder gezien en ben dus niet naar Infadels geweest (zeer goede keus was dat overigens) maar omdat er zoveel mensen lovend over zijn, raak je wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef GLO het volgende:
Ik ben zelfs speciaal gaan kijken, vanwege de opruiende tekst in het programmaboekje. En omdat ik Cave al eens gezien had, niet te vergeten.
At your servicequote:Vergeet electroclash, vergeet punkfunk, hier zijn Infadels: een Oost-Londens zooitje ongeregeld dat helemaal uit zijn plaat gaat met een mix van punk, funk, electro, rave en artrock. En dat allemaal met een onweerstaanbare groove.
Even vloeken in de kerk: ik denk dat ik die dag toch maar naar London Calling ga...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:52 schreef MaJo het volgende:
Ik heb kaartjes voor de 31ste in de Melkweg
Wij misschien ook... zeker omdat we 1 april niet naar LC kunnen..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Even vloeken in de kerk: ik denk dat ik die dag toch maar naar London Calling ga...
Cool. Ben erg benieuwd naar My Latest Novelquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij misschien ook... zeker omdat we 1 april niet naar LC kunnen..![]()
Ken ze (nog) niet... is dat wat? What about the rest van 31 mrt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Cool. Ben erg benieuwd naar My Latest Novel
My Latest Novel is de nieuwste Schotse sensatie, ze worden wel de Schotse Arcade Fire genoemd. Maandag komt hun debuutalbum uit. Verder staan The Futureheads er, plus een hoop onbekende namen -- een lekker avondje ontdekkingsreizen dusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ken ze (nog) niet... is dat wat? What about the rest van 31 mrt?
Futureheads staan er toch zaterdags?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:10 schreef GLO het volgende:
[..]
My Latest Novel is de nieuwste Schotse sensatie, ze worden wel de Schotse Arcade Fire genoemd. Maandag komt hun debuutalbum uit. Verder staan The Futureheads er, plus een hoop onbekende namen -- een lekker avondje ontdekkingsreizen dus
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Futureheads staan er toch zaterdags?
Heb ook zitten twijfelen maar ga gewoon op zaterdag wel naar London Calling en vrijdag naar Infadels. Wil ze heel graag zien en ik ga ook al niet meer naar the Kaiser Chiefs dus daarom maar deze constructiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:40 schreef GLO het volgende:
[..]
Even vloeken in de kerk: ik denk dat ik die dag toch maar naar London Calling ga...
Voor jou is het ook pas de eerste keer Infadels, toch? Dan zou ik er ook voor kiezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ook zitten twijfelen maar ga gewoon op zaterdag wel naar London Calling en vrijdag naar Infadels. Wil ze heel graag zien en ik ga ook al niet meer naar the Kaiser Chiefs dus daarom maar deze constructie
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Voor jou is het ook pas de eerste keer Infadels, toch? Dan zou ik er ook voor kiezen.
Dat valt nog te bezien...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Baal er wel van dat het samen valt
Maar gelukkig is het twee dagen London Calling dus dan pik ik de beste dag (zaterdag) toch nog mee.
Haha ik dacht al dat je dat ging zeggenquote:
The Futureheads zijn toch al een stuk bekender lijkt me, en de cd van My Latest Novel is al door diverse periodieken onthaald als een van de platen van het jaar (wat ik bij die van The Kooks nog niet heb zien gebeuren - niet dat dat alles zegt, maar toch).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ik dacht al dat je dat ging zeggenAls ik zo naar de namen kijk dan zijn the Kooks het bekendst, maar dat wil natuurlijk niet veel zeggen. Maar over het algemeen schijnt de zaterdag beter te zijn dan de vrijdag (or so I've heard
)
Vastquote:Dit is trouwens wel een topic waarbij we steeds offtopic gaan, of zou het aan ons liggen?
En dat vind ik dan inderdaad jammer dat ik the Futureheads niet kan zien. Heb daar van meerdere mensen positieve verhalen over gehoord. Moet ook eerlijk bekennen dat ik de muziek van the Kooks nog niet kenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef GLO het volgende:
[..]
The Futureheads zijn toch al een stuk bekender lijkt me, en de cd van My Latest Novel is al door diverse periodieken onthaald als een van de platen van het jaar (wat ik bij die van The Kooks nog niet heb zien gebeuren - niet dat dat alles zegt, maar toch).
[..]
Ik las eerst monogaamquote:Vast
We zijn gewoon niet zo monomaan. Beter, toch?
The Kooks zijn geweldig!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:58 schreef MaJo het volgende:
En dat vind ik dan inderdaad jammer dat ik the Futureheads niet kan zien. Heb daar van meerdere mensen positieve verhalen over gehoord. Moet ook eerlijk bekennen dat ik de muziek van the Kooks nog niet ken
quote:
Mijn idee. Sowieso, we hebben het niet over Noorse black metal, Puerto-Ricaanse bomba of Tuvaanse keelzangquote:Maar zo kun je het inderdaad ook bekijken. Bovendien vind ik het niet heel erg offtopic omdat het nog steeds om muziek gaat en niet welke film we gisteravond op tv hebben gezien. Zo lang het raakvlakken heeft met het onderwerp moet het kunnen toch?
Een goed gesprek op zijn tijd daarover is natuurlijk niet verkeerd, maar laten we dat inderdaad ergens anders doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef GLO het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mijn idee. Sowieso, we hebben het niet over Noorse black metal, Puerto-Ricaanse bomba of Tuvaanse keelzang
Ik ruik een nieuw topicquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een goed gesprek op zijn tijd daarover is natuurlijk niet verkeerd, maar laten we dat inderdaad ergens anders doenIs overigens al een tijd geleden dat ik een boom heb opgezet over Tuvaanse keelzang
![]()
Haha, ik herken het gevoel helemaal!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef kreuk050 het volgende:
Heb ze gister Live gezien bij de afterparty van de Kaiser Chiefs. Stond helemaal vooraan en wat een feest mensen....niet normaal!
wow, dat klinkt goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef GLO het volgende:
[..]
Haha, ik herken het gevoel helemaal!
Dat is dus wat je te wachten staat MaJo!
Moet je ook je CD's maar niet bij de Free Record Shop kopen. Een fatsoenlijke zaak doet er dan even een nieuw doosje om.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:38 schreef Mryc het volgende:
Heb gisteren de cd maar gekocht aangezien ik hem wel erg leuk vond. Jammer alleen dat de FRS me een kapot doosje gaf
Ik vond het sowieso al bijzonder dat ze de cd van The Infadels hadden liggen. Ik kwam er thuis pas achter dat ie kapot wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Moet je ook je CD's maar niet bij de Free Record Shop kopen. Een fatsoenlijke zaak doet er dan even een nieuw doosje om.![]()
Ze heetten Infadels he, zonder the ervoor. Vandaar ook de titel van hun album: We are not THE Infadelsquote:Op zondag 5 maart 2006 08:59 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso al bijzonder dat ze de cd van The Infadels hadden liggen. Ik kwam er thuis pas achter dat ie kapot was
Sorryquote:Op zondag 5 maart 2006 12:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze heetten Infadels he, zonder the ervoor. Vandaar ook de titel van hun album: We are not THE Infadels
Maakt niet uitquote:
Over welke agenda heb jij het dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:47 schreef Lieke_K het volgende:
Nee, wij gaan 4 april naar The Infadels in Doornroosje (zo staat het in ieder geval in de agenda), ik lees hier net dat dat niet de bewuste types van dit topic zijn?![]()
o. LiveXS is dan ook niet het meest geweldige muziekblad.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:25 schreef Lieke_K het volgende:
Klopt, klopt. Ik had het uit de LiveXS.
Ik ben er in Doornroosje in elk geval bij!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
o. LiveXS is dan ook niet het meest geweldige muziekblad.
maargoed, al kaartjes gehaald?
tot dan!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ben er in Doornroosje in elk geval bij!
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon bestellen op de Doornroosje-site, komen verder geen extra kosten bij kijken. Moet je alleen even kijken of er een betaalmethode tussen zit die je daarbij kunt gebruiken.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Lieke_K het volgende:
Nee, lichtelijk amateuristisch
Nog geen tijd gehad om kaartjes te halen... Woensdag waarschijnlijk.
Ja dat weet ik, maar krijg je dan nog je RU-korting? Iedere euro is meegenomenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:47 schreef Grobbel het volgende:
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon bestellen op de Doornroosje-site, komen verder geen extra kosten bij kijken. Moet je alleen even kijken of er een betaalmethode tussen zit die je daarbij kunt gebruiken.
of zogenaamde HAN-kortingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar krijg je dan nog je RU-korting? Iedere euro is meegenomen![]()
Ja, geen probleem. Je kunt de kaartjes sowieso pas vanaf een dag voor het concert ophalen bij online bestellen, dus dan vragen ze wel een bewijs van je student-zijn aan de kassa.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar krijg je dan nog je RU-korting? Iedere euro is meegenomen![]()
Is dat zo? Bij mij vragen ze daar nooit naar... alleen naar ID; misschien omdat ik er zo ongelofelijk studentikoos uitzie...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, geen probleem. Je kunt de kaartjes sowieso pas vanaf een dag voor het concert ophalen bij online bestellen, dus dan vragen ze wel een bewijs van je student-zijn aan de kassa.
dacht dat iemand eerder al zei dat het uitverkocht was?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:12 schreef Wepeel2 het volgende:
Een vriend van me heeft vandaag al kaarten kunnen halen in Rotterdam, dus ik ga 1 april ook.
BIJNA uitverkocht. Staat op de website van Rotown:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
dacht dat iemand eerder al zei dat het uitverkocht was?![]()
ahh, okéquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:25 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
BIJNA uitverkocht. Staat op de website van Rotown:
Nog enkele kaarten Infadels
Diegene die nog een kaartje willen bemachtigen voor het concert van Infadels op za 1 april dienen snel te zijn. Er zijn slechts nog enkele kaarten beschikbaar bij Velvet en in Rotown zelf. Reseveren is helaas niet meer mogelijk.
Dus vandaar zag ik het even somber in, maar het is dus gelukt.
oh, ik was nog niet aan het juichen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:51 schreef Lieke_K het volgende:
Ik juich meeee
De kans is in elk geval wel aanwezig dat ze ernaar vragen (of ze het ook doen is een andere vraag), dus ik zou gewoon voor de zekerheid wel een collegepas meenemen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:31 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Is dat zo? Bij mij vragen ze daar nooit naar... alleen naar ID; misschien omdat ik er zo ongelofelijk studentikoos uitzie...![]()
De HAN is niet zo slim om collegekaarten in te nemen van mensen die stoppen met de studie daar, zit nu op de hogeschool van Amsterdam, maar door die oude collegekaart die ik nog heb krijg ik toch weer een beetje kortingquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De kans is in elk geval wel aanwezig dat ze ernaar vragen (of ze het ook doen is een andere vraag), dus ik zou gewoon voor de zekerheid wel een collegepas meenemen.
dan verwacht ik wel weer zo'n verslagje zoals van het AM concertquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even meejuichen, heb er ook zin in![]()
![]()
ik ga alleen op een andere dag
en eerder, dus dan kan ik alvast zeggen hoe leuk het is
Will do. Was het sowieso al van plan, vind het altijd leuk om recensies te schrijvenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
dan verwacht ik wel weer zo'n verslagje zoals van het AM concert
mja, ik ook. Maar bij mij word het altijd een onsamenhangend verhaalquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Will do. Was het sowieso al van plan, vind het altijd leuk om recensies te schrijven
Ik ben bijna klaar met een opleiding waardoor ik nu wel samenhangende verhalen kan schrijven (journalistiek) maar het blijft altijd lastig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
mja, ik ook. Maar bij mij word het altijd een onsamenhangend verhaal![]()
gelukkig doe ik een opleiding waarbij ik ooit nog eens leer schrijven, op een duidelijke manier..
ga jij trouwens soms heel toevallig de 18e naar club 8? en hoe vond je het vorige maand?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met een opleiding waardoor ik nu wel samenhangende verhalen kan schrijven (journalistiek) maar het blijft altijd lastig.
Ik ga inderdaad de 18e weer naar club 8. Vond het de vorige keer echt helemaal super! Er werden nummers gedraaid van onder andere Arctic Monkeys, White stripes, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand, Maximo Park en zelfs the Beatles dus ik ging helemaal losGa je deze keer ook?
Tram 12, 13 of 14, halte Admiraal de Ruijterweg. de halte zit zowat voor de deur, Club 8 zit naast de Dirk. En ik woon er heel vlakbijquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, Lieke_K en ik komen ook een keertje kijkenvertel mij eens welke tram enzo...ben dan wel Amsterdammer officieel, maar iets vinden kan ik nog niet...
danks, moet te vinden zijn dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tram 12, 13 of 14, halte Admiraal de Ruijterweg. de halte zit zowat voor de deur, Club 8 zit naast de Dirk. En ik woon er heel vlakbijLeuk dat jullie ook komen!
haha dat is goed hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
danks, moet te vinden zijn dus![]()
ik zal aan iedereen met rood haar vragen of 'MaJo' toevallig een belletje laat rinkelen bij ze
goed, succes met mij vinden dan hèquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
haha dat is goed hoorKunnen we de namen eens bij de gezichten plaatsen. Ik ga met een grote groep, ik neem iedereen mee waarvan ik denk dat die indie leuk vindt
komt vast hélemaal goed ja!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:39 schreef MaJo het volgende:
Zie je wel dat het nog maar 13 dagen is, voor jullie dan, want voor mij AL over 9 dagenZit elke dag het cdtje te luisteren en ga volgens mij helemaal los volgende week vrijdag. Maar dat ga ik nogal makkelijk hebben jullie al gezien
Had de verandering van je avatar al opgemerkt, zag het meteenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:48 schreef Lieke_K het volgende:
Ik vond dat ik mijn avatar maar weer moest veranderen. En hoe toepasselijk! Nog 13 nachtjuhsss!
Ik vraag me wel af hoe ze live zullen zijn, aangezien er allerlei effecten en andere computershit door die platen heen zit. Ben benieuwd!
Ik zag trouwens vandaag een stukje van de clip van I Can't Get Enough, wat een midget die zanger! Dat valt op de plaatjes heel wat minder op. Ik vind ook dat hij er heel anders uitziet dan zijn stem zou doen verwachten.
Herkende je die ouwe avatar van Liek niet? Da's uit een clip van Interpol. En zeg nou niet dat je dat niet kent.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had de verandering van je avatar al opgemerkt, zag het meteenVond je oude avatar altijd een beetje eng
Ben dus helemaal voor een Infadels avatar (sowieso eigenlijk
)
Heb die clip nog nooit gezien. Waar zag je hem? Vertel me niet dat je MTV2 hebt want dan word ik heel erg jaloers![]()
Hij ziet er inderdaad anders uit dan je zou denken, alleen dat het een dwerg is had ik dan weer niet verwacht
Tuurlijk ken ik Interpol, maar geen clips. Ik kijk eigenlijk niet meer naar MTV en TMF sinds er alleen maar bagger voorbij komt (en dat is al best lang kan ik je zeggenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Herkende je die ouwe avatar van Liek niet? Da's uit een clip van Interpol. En zeg nou niet dat je dat niet kent.
Ga maar jaloers worden op mij, ik heb MTV2![]()
oh, okéquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik Interpol, maar geen clips. Ik kijk eigenlijk niet meer naar MTV en TMF sinds er alleen maar bagger voorbij komt (en dat is al best lang kan ik je zeggen) Ik wil ook MTV2
![]()
![]()
Volgens mij had ik dat al eens gepost hier. Maar een dwerg he may be, hij heeft wel de uitstraling van een reus. Dat zul je wel merken volgende weekquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef MaJo het volgende:
[over Bnann]
Hij ziet er inderdaad anders uit dan je zou denken, alleen dat het een dwerg is had ik dan weer niet verwacht
Hé eh, tegen jou moest ik het ook vertellen, hoor. Net als van die plebejer, overigens.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:44 schreef lienelien het volgende:
Herkende je die ouwe avatar van Liek niet? Da's uit een clip van Interpol. En zeg nou niet dat je dat niet kent.
Toen ik ze zag bij de afterparty van de KC zat ik ook naar heel iemand anders te kijken waarvan ik verwachte dat hij het zou zingen. Dacht zelf even dat ze playbackten. Was dus de verkeerde waar ik naar zat te kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:48 schreef Lieke_K het volgende:
Ik zag trouwens vandaag een stukje van de clip van I Can't Get Enough, wat een midget die zanger! Dat valt op de plaatjes heel wat minder op. Ik vind ook dat hij er heel anders uitziet dan zijn stem zou doen verwachten.
Wat zeg je nu, Cap? Haardvuur? Uitslaande brand, more like!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal kapot van![]()
Op het eerste gehoor lijkt het me meer muziek voor in de zomer in je auto (met je raampje open) dan voor bij het haardvuur. Later kan ik m'n mening dus nog bijstellen![]()
Dat is juist zo typisch. Dit is echt muziek voor mij. Wild, energiek, dansbaar... Het zal op een later tijdstip nog wel goed komen met me hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat zeg je nu, Cap? Haardvuur? Uitslaande brand, more like!
haardvuur, njah, slecht ideequote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:55 schreef MaJo het volgende:
Het is inderdaad niet echt muziek voor bij het haardvuurMaar juist om uit je dak te gaan
Lienelien: Succes met je presentatie![]()
![]()
Heb je mijn mailtje over the Kooks nog gehad?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dat is juist zo typisch. Dit is echt muziek voor mij. Wild, energiek, dansbaar... Het zal op een later tijdstip nog wel goed komen met me hoor![]()
Misschien moet je het gewoon wat vaker horen. De eerste paar keer moest ik er nog wel aan wennen, nu vind ik het geweldigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dat is juist zo typisch. Dit is echt muziek voor mij. Wild, energiek, dansbaar... Het zal op een later tijdstip nog wel goed komen met me hoor![]()
Uur, anderhalf uur, zoiets. Niets uitzonderlijks iig.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:01 schreef JeroenV het volgende:
Voor degenen die al eerder naar ze toe geweest zijn;
Hoe lang duurde dat? Ivm met terugreis enzo.
Tweeëneenhalf uur duurt het zeker nietquote:Ik zag op de site dat om elf uur weer iets anders komt. Maar dan moet de rest er nog uit. Half negen begint Infadels. Heb het dan over de Melkweg.
Ik ook hoor. 't Is gewoon een betere liveband dan op de plaat, laten we het daarop houdenquote:Met de cd heb ik hetzelfde als MaJo. Een stuk of 6 nummers zijn echt heel erg goed, de rest redelijk.
Maar ik vind de eerste helft van de CD dus echt heel goed he? Dat betekent dat ik het wel naar mijn zin ga hebben vrijdagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:13 schreef GLO het volgende:
Ik ook hoor. 't Is gewoon een betere liveband dan op de plaat, laten we het daarop houden
Dat weet ik wel zeker!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar ik vind de eerste helft van de CD dus echt heel goed he? Dat betekent dat ik het wel naar mijn zin ga hebben vrijdag
Go girl!quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:50 schreef MaJo het volgende:
Morgen is het zoverHeb er echt zin in. Heb dit weekend helaas geen internet dus laat zondagavond wel even weten hoe het was
Misschien kan je met MaJo mee?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:50 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Ik zou gaan, maar gaat niet door. Degene met wie ik zou gaan had afgezegd, en kon niemand anders vinden...
Je zou MaJo kunnen mailen. Haar mailadres staat in haar profiel. Of een van de andere posters hier.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:48 schreef JeroenV het volgende:
Nu gaat het zowieso niet meer lukken voor mij...
Ja, je krijgt ongetwijfeld een herkansingquote:Jammer, maar helaas. Ze komen ongetwijfeld nog een keer. En heb ze al heel even gezien op de afterparty van de Chiefs.
Haha, dat zegt genoeg. Met z'n tong nog steeds op z'n kin, neem ik aanquote:Op zondag 2 april 2006 17:33 schreef MaJo het volgende:
Je hebt geen woord teveel gezegd!Ik had hoge verwachtingen en ben niet teleurgesteld, dat zegt denk ik wel genoeg! Had de zanger na het optreden nog even gesproken, kwam niet veel verder dan "you guys are fucking amazing"
Haha inderdaad, en badend in het zweet uiteraard. Dat beeld van hem als dansende robot zal ook niet snel van mijn netvlies verdwijnenquote:Op zondag 2 april 2006 17:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Haha, dat zegt genoeg. Met z'n tong nog steeds op z'n kin, neem ik aan
Even iets anders, er ligt een te verdienen puntje voor je klaar in Muziek Trivia...
Ik zie het zo voor me iddquote:Op zondag 2 april 2006 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha inderdaad, en badend in het zweet uiteraard. Dat beeld van hem als dansende robot zal ook niet snel van mijn netvlies verdwijnen
MuzTriv Les 1: Altijd eerst het antwoord typen. De rest edit je er dan bij en nog vergeet ik dat vaak, tot mijn ellende...quote:Was net te laat voor Trivia![]()
Het stomme was dat ik me bedacht terwijl ik typte dat het niet zo slim wasquote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me idd
[..]
MuzTriv Les 1: Altijd eerst het antwoord typen. De rest edit je er dan bij en nog vergeet ik dat vaak, tot mijn ellende...
dankjequote:Op maandag 3 april 2006 10:51 schreef MaJo het volgende:
Veel plezier! Ik zou best nog een keertje willen
En je hebt een vriendje erbij, en ik ookquote:Op maandag 3 april 2006 10:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
dankje![]()
Ik mag mezelf nu ook lid noemen van de Infadels-Hyve. ik heb een hekel aan hyves
Wat kijk je trouwens.. ehm...zwoel.. op die foto![]()
Jaaa, nog 1 nachtje slapen! En ik ken nog steeds niet alle nummers...quote:
ja? raar! en zondequote:Op maandag 3 april 2006 12:20 schreef DonStefano het volgende:
Niet uitverkocht. Maar 't zal wel druk worden. In ieder geval drukker dan bij de Mystery Jets gisteren waar je zo onderhand alle toeschouwers op een hand kon tellen
Cool, hyves-vriendjesquote:Op maandag 3 april 2006 11:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
En je hebt een vriendje erbij, en ik ook
Weet niet of het nou een compliment is of een beledigingHeb je trouwens mijn mailtje gehad over een zekere andere foto?
Zolang-ie verder gezond leeft zal dat wel meevallen denk ikquote:Op maandag 3 april 2006 16:21 schreef Exciter101 het volgende:
Ik ben gisteren bij de MTV opnames van the Infadels geweest in de Orange Flagship Store in Rotterdam.
Cool!!!!![]()
![]()
Heb me alleen verbaasd over die toetsenman..... Die gaat nog een keer dood neervallen....![]()
Ze staan op Bevrijdingsfestival Overijssel in Zwolle. Gratisquote:Op maandag 3 april 2006 16:15 schreef MaJo het volgende:
Ik zag op de Infadels My Space dat ze op 12 juli in Paradiso staan, de Paradiso site zegt er nog niets overIk ben er in ieder geval bij als het zo is
Ze staan de komende paar maanden echt een keer of 10 in NL. Voor de geïnteresseerden zal ik wel een lijstje posten
Nee, dit was voor 'genodigden', op de Lijnbaan in Rotterdam. Je kwam alleen binnen als je op de gastenlijst stond. Had ik even geregeld...quote:Op maandag 3 april 2006 16:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Waar is die Orange Flagship Store eigenlijk precies? En kom je daar alleen binnen als je een Orange-abo hebt?
Dat dacht ik ook jaquote:Op maandag 3 april 2006 16:21 schreef Exciter101 het volgende:
Heb me alleen verbaasd over die toetsenman..... Die gaat nog een keer dood neervallen....![]()
Ik geloof op 16 april op MTVquote:Op maandag 3 april 2006 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaDie gast staat vanaf de eerste seconde alleen maar te springen
Weet je ook wanneer het uitgezonden wordt?
Ja zag het ook al staan op hun website, ga misschien wel even een kijkje nemen. Een gratis concert is nooit weg natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2006 16:34 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ze staan op Bevrijdingsfestival Overijssel in Zwolle. Gratis![]()
www.bevrijdingsfestivaloverijssel.nl
Zo, ze maken serieus werk van de verovering van ons landjequote:Op maandag 3 april 2006 16:45 schreef MaJo het volgende:
Infadels zijn momenteel druk bezig met hun Europese tour. Hier zijn de Nederlandse data:
3 april - Ekko, Utrecht
4 april - Doornroosje, Nijmegen
20 april - Effenaar, Eindhoven
21 april - Vera, Groningen
5 mei - Bevrijdingsfestival Zwolle
5 mei - Groningen Festival
4 juni - Pinkpop, Landgraaf
12 juli - Paradiso, Amsterdam
26 augustus - Westerpopfestival, Delft
Het klijkt me nogal overdreven om het een Nederlandse hype te noemenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:20 schreef DonStefano het volgende:
Hoewel ik het alleen maar goed vind dat een engels indie-rock bandje zoals deze veel aandacht krijgt snap ik de (met name Nederlandse) hype niet echt. Zijn ze nou zoveel beter dan al die andere vergelijkbare bandjes? Op de plaat in ieder geval niet. Misschien dat ze live zo geweldig zijn, maar daar zal ik dan vanavond pas achterkomen. Of misschien is het gewoon de massale media aandacht die ze van 3FM en MTV de laatste tijd krijgen....
Haha, krijgen we dat weer!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:20 schreef DonStefano het volgende:
Hoewel ik het alleen maar goed vind dat een engels indie-rock bandje zoals deze veel aandacht krijgt snap ik de (met name Nederlandse) hype niet echt. Zijn ze nou zoveel beter dan al die andere vergelijkbare bandjes? Op de plaat in ieder geval niet. Misschien dat ze live zo geweldig zijn, maar daar zal ik dan vanavond pas achterkomen. Of misschien is het gewoon de massale media aandacht die ze van 3FM en MTV de laatste tijd krijgen....
Ach, wat is indrukwekkend? Ik vind het een welkome afwisseling en totaal niet standaard o.i.d.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:08 schreef Grobbel het volgende:
Maar hij heeft wel gelijk dat ze op plaat echt niet zo indrukwekkend zijn. Het is dat ik ze al vaker live heb gezien (de eerste keer eigenlijk bij toeval), anders zou ik vanavond ook niet gaan.
Zelfs ik vind het een lekkere plaat, lekkerder dan velen op dit moment.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:12 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ach, wat is indrukwekkend? Ik vind het een welkome afwisseling en totaal niet standaard o.i.d.
Ik heb er erg veel zin in, dat staat voorop!![]()
Jij mag blijven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:37 schreef belsen het volgende:
Zelfs ik vind het een lekkere plaat, lekkerder dan velen op dit moment.
Moet wel, anders kan ik, als onderdeel van jou, (MaJo bedankt) ook niet gaan.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:47 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Moet wel, anders kan ik, als onderdeel van jou, (MaJo bedankt) ook niet gaan.
Ik bedoel: natúúrlijk moet je mee! Zonder jou is er niks aan!quote:
eh eh, slijmerd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:53 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik bedoel: natúúrlijk moet je mee! Zonder jou is er niks aan!
We gaan onze Saturday Night Fever dansjes wel doen, toch? En handjeklap met de gitarist? Anders is de avond niet af....![]()
het spijt me
Geez, 't ligt wel gevoelig zegquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:05 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Haha, krijgen we dat weer!![]()
Vanavond wordt gewoon super leuk en gezellig en nou niet miepen over hype of geen hype, beter of niet beter dan andere bands, want anders blijf jij maar thuis, jongeman!![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:36 schreef belsen het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat het een hype is om alles uit Engeland een hype te noemen.
Dat heb ik hier toch al een paar keer geopperd: omdat ze zo'n aanstekelijke liveband zijn. Zo heeft NL ook met ze kennisgemaakt, eerst op Lowlands, daarna op London Calling en Eurosonic. De reputatie die ze met die shows opbouwden heeft de hype in gang gezet, een hype langs natuurlijke weg dus en dus eigenlijk geen hype te noemen. Dat de cd vervolgens wat tegenviel, kan ik alleen maar beamen. Er staan iets te veel mindere nummers op en de productie is veel te vlak. Maar voor veel mensen in dit topic is juist de cd de eerste kennismaking geweest, dus dat zegt ook genoeg over de kwaliteit van de rest van de schijf. Anyway, we zijn allemaal erg benieuwd naar je ervaringen van vanavond...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:20 schreef DonStefano het volgende:
Ik ben er gewoon (nog) niet zo kapot van en vraag me oprecht af waarom Infadels het zoveel beter doet dan velen andere vergelijkbare bands.
Als het goed zul je die laatste vooral na afloop hard nodig hebben - om het vochtverlies te compenseren!quote:Maargoed, ga me vanavond wel vermaken hoor... en anders is t sowieso weer n mooi excuus om wat biertjes achterover te keilen![]()
O god, waar ga ik in terecht komen..?!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:53 schreef GLO het volgende:
Als het goed zul je die laatste vooral na afloop hard nodig hebben - om het vochtverlies te compenseren!
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:20 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Geez, 't ligt wel gevoelig zeg
Ik ben er gewoon (nog) niet zo kapot van en vraag me oprecht af waarom Infadels het zoveel beter doet dan velen andere vergelijkbare bands. Maargoed, ga me vanavond wel vermaken hoor... en anders is t sowieso weer n mooi excuus om wat biertjes achterover te keilen![]()
Sorryquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Anders negeer je gewoon even mijn (uitgebreide) antwoord
Ik vraag me af hoe je erbij komt dat Infadels het zoveel beter doen dan vele andere vergelijkbare bands? Je doet alsof ze mega bekend zijn en dat valt echt wel mee hoor.
Haha maakt niet uit hoor, je hebt het weer goed gemaaktquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:44 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Sorryhehe, maak me lekker populair in dit topic zo
![]()
Maargoed, je hebt natuurlijk gelijk dat het mainstream-top-40-volk de Infadels niet kennen, maar die kennen de Arctic Monkeys over het algemeen ook niet en beschouwen Coldplay als "heel alternatief". Helaas bestaat 90% van mijn studie/vriendengroep uit dat soort mensen, maargoed, dat allemaal terzijde.
Het valt me de laatste tijd op dat Infadels toch (relatief) heel wat airplay krijgen. Op radio 3fm, MTV Brand New en zelfs in de stad bij 't uitgaan heb ik ze al een paar keer voorbij horen komen. Tel daarbij op dat ze bijna overal ook uitverkocht raken, en ik kom toch tot de conclusie dat ze het toch een stuk beter doen dan bijv. de Mystery Jets (ja sorry dat ik die er steeds bij haal, maar dat vind ik dus echt een heel vergelijkbaar bandje) die voor een nog niet half gevulde Doornroosje spelen. Kijk ook alleen maar naar dit topic, zijn maar weinig bands waar in zo korte tijd zoveel pagina's over gevuld worden. Maargoed, vind t allemaal prima hoor... en misschien snap ik morgen ook wel wat beter waarom iedereen ze zo tof vindt![]()
Met dien verstande dat die pagina's alleen maar zo snel vol raken dankzij een redelijk klein groepje Fok!kers. Ik zou er in ieder geval niet te veel achter zoeken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:44 schreef DonStefano het volgende:
Kijk ook alleen maar naar dit topic, zijn maar weinig bands waar in zo korte tijd zoveel pagina's over gevuld worden.
Hequote:Op dinsdag 4 april 2006 16:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Met dien verstande dat die pagina's alleen maar zo snel vol raken dankzij een redelijk klein groepje Fok!kers. Ik zou er in ieder geval niet te veel achter zoeken.
Je moet ook niet overal altijd iets achter willen zoekenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Met dien verstande dat die pagina's alleen maar zo snel vol raken dankzij een redelijk klein groepje Fok!kers. Ik zou er in ieder geval niet te veel achter zoeken.
Zie mijn uitleg. Waarbij voor mij dus essentieel is dat ik ze live leerde kennen. In vgl daarmee valt voor mij de cd tegen. Maar voor anderen hier ligt dat weer anders.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:57 schreef JeroenV het volgende:
Waarom vinden jullie de cd zo tegenvallen? Ik vind het juist erg goed.
Op Lowlands zat de sfeer er vanaf de eerste minuut goed in, maar vanavond in 'Roosje duurde het toch tot het een na laatste nummer voor de toegift dat de vlam er echt insloeg (tot die tijd nog te veel armen over elkaar en zachtjes meedeinende hoofdknikjes, je kent dat afwachtende gedoe welquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:20 schreef thaleia het volgende:
Ik kan wel stellen dat het dolle pret was, vanavond
Het een hangt wellicht met het ander samen. De band deed vanaf het begin nl wel hard zijn best, maar door het geluid kreeg je aanvankelijk een afstandelijk "wat staan die lui daar nou overdreven hun best te doen"-gevoel. Totdat de beuk er wel echt in ging, en dat gebeurde bij elk nummer weer ietsje meer.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:48 schreef Lieke_K het volgende:
Alleen die vuilbakken snapte ik niet helemaal, aangezien je ze toch niet hoorde. Verder vond ik het jammer dat je bij bijvoorbeeld Love Like Semtex de zanger bijna niet kon horen en ook dat ze daarmee begonnen... Publiek was de eerste nummers inderdaad nogal wat matjes
Dat gedoe met die vuilnisbakken was ook een beetje vaag inderdaad, hoorde er weinig van - voor geram op stukken metaal ben je toch beter af bij Kaizers Orchestra.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:48 schreef Lieke_K het volgende:
Nou, er was in ieder geval niets teveel gezegd over die toetsenist!![]()
Verder is het me echt 100% meegevallen, ik wist niet goed wat ik moest verwachten, maar vond het toch erg gaaf! Ik zou er best nog eens naartoe willen.![]()
Alleen die vuilbakken snapte ik niet helemaal, aangezien je ze toch niet hoorde. Verder vond ik het jammer dat je bij bijvoorbeeld Love Like Semtex de zanger bijna niet kon horen en ook dat ze daarmee begonnen... Publiek was de eerste nummers inderdaad nogal wat matjes, ik had het zelf leuker gevonden als ze Love Like Semtex een beetje hadden bewaard tot iedereen was opgewarmd, nu viel je er meteen zo in.
Die akoestische nummers waren erg mooi, dat klopt. Maar ik vond de rest ook gewoon zwaar oké, dus ach.
Zeg Grobbel, lijk jij op Giel Beelen? (or am I blowing your cover now?) lienelien en ik hebben wel lol gehad met 'raad de Grobbel'
![]()
Dat laatste is ook wel zo, maar vooral in het eerste gedeelte na de openingsnummers leken de verschillende nummers erg veel op elkaar, zat er gewoon weinig dynamiek in - als ze iets subtieler gebruik weten te maken van die beats (al is het maar om wat vaker crescendo/descendo of beatloze intermezzo's toe te passen) denk ik dat ze als band nog behoorlijk kunnen groeien.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:11 schreef thaleia het volgende:
Ze hebben het geluid ook dusdanig staan dat de nadruk op de beats ligt....althans vooral in het begin viel dat ons op. Tegen het eind hadden ze dat ofwel aangepast, ofwel het maakte niet meer uit omdat de tent toch al op z'n kop stond.
Maar ik zie ze ook helemaal niet als liedjesschrijvers. Ze moeten het toch ook gewoon van de beats hebben? Niets mis mee imo, voor prachtig gecomponeerde melodieen hebben we weer andere bands
Lucky you!quote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef Grobbel het volgende:
En nee, ik lijk niet echt op Giel Beelen.![]()
Gemquote:Op woensdag 5 april 2006 10:15 schreef thaleia het volgende:
[..]
Het een hangt wellicht met het ander samen. De band deed vanaf het begin nl wel hard zijn best, maar door het geluid kreeg je aanvankelijk een afstandelijk "wat staan die lui daar nou overdreven hun best te doen"-gevoel. Totdat de beuk er wel echt in ging, en dat gebeurde bij elk nummer weer ietsje meer.
Ik ben wel enthousiast, want na John Cale en Gem was dit het eerste concert in lange tijd waarbij we niet voortijdig zijn weggegaan omdat we vonden dat het nu wel lang genoeg had geduurd![]()
ja, idd.. behóórlijk doorweekt!quote:Op woensdag 5 april 2006 17:02 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat het toch wat tegenvielHet publiek klinkt ook wel erg leip... Is wel belangrijk bij een optreden vind ik, of het publiek een beetje actief is. Als ze er bijstaan als een stel zoutzakken dan is het gelijk een stuk minder leuk...
Die toetsenist is echt fucking mental heViel me ook op van zijn overhemd, dat ding was HE-LE-MAAL doorweekt, freaky...
Ik zeg niet dat hij niet kan zingen, alleen dat 'ie het niet zó geweldig doet. De band moet het daar niet van hebben. Dat akoestische nummer van de toegift klonk wel goed! Daar bewijst 'ie wel weer dat 'ie niet alleen schreeeuwerig kan doen, en dan klinkt het ook best oké. Maar ik had het vooral over het feit dat hij zo overstemd werd, idd.quote:Trouwens dat de zanger niet kan zingen ben ik niet mee eens, hij bewijst in de toegift dat wel degelijk te kunnen. Tijdens het optreden komt dat helaas niet uit de verf omdat hij overstemd wordt.
Gisteren was het rood! nouja.. euhm..we stonden bijna vooraan, en het leek toch écht rood. Al wist ik niet dat roze 'de kleur van Infadels' is.quote:Jammer dat je niet meer echt de behoefte hebt om ze nog een keer te gaan zien, denk dat je het een stuk leuker had gevonden in Amsterdam
Nog twee opmerkingen: roze is de kleur van Infadels dus niet zo vreemd dat ze allemaal roze details hebben (vond het sjaaltje van de zanger en de bretels van de gitarist wel degelijk roze, maar weet niet wat ze gister aanhadden ))
Nee, dat wist ik nog niet, zegquote:En dat je "we are not the Infadels" voorbij zag komen kan ook aan het feit liggen dat hun cd zo heet![]()
Die mogen nog wel een keer naar Nijmegen komenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:34 schreef DonStefano het volgende:
Publiek in Nijmegen als altijd vrij lam en tam. Behalve als Mando Diao optreedt, maar dan zijn er eigenlijk ook alleen maar Duitsers.
Dat is niet echt hun website, maar ze hebben dat adres ook opgekocht om mensen zo veel mogelijk door te schakelen naar het identieke http://www.infadels.co.uk/ .quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:37 schreef Evertje het volgende:
Als ze er zo mee zitten dat er The voor Infadels wordt gezet, waarom hebben ze dan als website www.theinfadels.com ?
Ja zag het ookquote:Op zondag 16 april 2006 18:01 schreef Lieke_K het volgende:
Net MTV gekeken? Was niet zo heel boeiend... Vraag me af wanneer ze het volledige optreden uit gaan zenden..!
He makes my dayquote:Op maandag 17 april 2006 16:58 schreef Lieke_K het volgende:
Nou het hele concert(je) werd dus gisteravond uitgezonden...Ik dacht zal wel dezelfde avond rond 0:00 zij, maar toen was het dus net afgelopen, heb alleen I Can't Get Enough gezien... En weer die zeiknatte toetsenist!
![]()
Die clip doet een beetje moeilijk hierquote:Op woensdag 19 april 2006 17:14 schreef MaJo het volgende:
Check de clip van Love like Semtex op http://www.myspace.com/infadels en dan naar beneden scrollen. Richie (keyboard gozer) is weer lekker fanatiek bezig, net als de rest overigens
Heel veel plezier morgen! Je gaat je wel vermaken heb ik zo'n vermoedenquote:
Wat een vet programmaquote:Op maandag 24 april 2006 16:31 schreef XxxPimxxX het volgende:
www.bevrijdingsfestivaloverijssel.nl
5 Mei in Zwolle, gratis
Idd, stom zegquote:Op maandag 24 april 2006 16:36 schreef MaJo het volgende:
Besef net dat ik moet werkenDe foto die bij Infadels staat is helemaal niet Infadels trouwens!
Misschien leuk voor bij de trivia?quote:Op maandag 24 april 2006 18:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Idd, stom zeg![]()
maar wie het dan wel zijn...
De triviaërs kennende weten zij allemaal het antwoord. Als er binnen 1 minuut 5x hetzelfde antwoord binnenkomt dan zal het wel goed zijnquote:Op maandag 24 april 2006 18:21 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, en dan op goed geluk een punt uitdelen![]()
Het was me even ontschoten haha.quote:Op maandag 24 april 2006 17:01 schreef Lieke_K het volgende:
@ Evertje: wat vond je ervan (waar blijft je verslag dus)?
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:16 schreef Prep2Fight het volgende:
Ook op parkpop toch? Las ik net in de metro
Stonden ze ook in Groningen? Wist wel dat ze in Zwolle stondenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:44 schreef MrGP het volgende:
Heb ze gezien op het bevrijdingsfestival in groningen, lekkere muziek!
* MrGP is fan!
Join the clubquote:
Ben laatst naar het optreden in de Melkweg geweest en vond ze echt super. Ze zijn zo energiek en de keyboard gast is gewoon gestoord (op een goeie manier). Die staat op en neer te springen alsof zijn leven ervan afhangtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:47 schreef Silviej het volgende:
Nee helaasMaar ik heb gehoord dat ze live echt heel goed moeten zijn.
Jij wel?
Nicequote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben laatst naar het optreden in de Melkweg geweest en vond ze echt super. Ze zijn zo energiek en de keyboard gast is gewoon gestoord (op een goeie manier). Die staat op en neer te springen alsof zijn leven ervan afhangtBinnenkort (25 juni) staan ze op Parkpop in Den Haag, ook nog eens gratis. Dus grijp je kans en gaat ze zien
Je moet zeker gaan is hartstikke leukquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:43 schreef Silviej het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik zit er wel over na te denken ja! Bedankt voor de tip!
Nee, nog niet helemaal.quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
Dat dacht ik al ja. Vond het wat al te toevallig dat ze net in Paradiso stonden tijdens 5 days offWel cool trouwens! Ook mooi dat ze op een woensdag optreden, dan valt dat in ieder geval niet samen met NSJ (ben bang dat Maxïmo Park wel tijdens NSJ gaat vallen...) Is de hele programmering voor 5 days off bekend trouwens?
Ja maar dat is voor Paradiso (waar ook nog twee andere bands spelen: maar die ken ik niet, Hot Chip en New Young Ponyclub) en de Melkweg samen. En in de Melkweg spelen de Happy Mondays! Daar draaien ook de dj's (niet in Paradiso), o.a. Dave Clarke, Ellen Allien en Ricardo Villalobos. Kijk, dan wordt het toch een stuk meer waar voor je geldquote:Edit: Ik zie op www.5daysoff.nl dat een passepartout 70 euro kost. Ik hoop dat er ook dagkaarten zijn? Ik ga niet voor twee bands 70 piek neerleggen![]()
![]()
Edit2: Ik zie op www.paradiso.nl dat Maxïmo Park ook op die woensdag speeltEen dagkaart kost alleen 47,50 euro wat ik nog steeds erg prijzig vind voor 2 bandjes!
![]()
Dat is natuurlijk waarquote:Op donderdag 11 mei 2006 03:09 schreef GLO het volgende:
Ja maar dat is voor Paradiso (waar ook nog twee andere bands spelen: maar die ken ik niet, Hot Chip en New Young Ponyclub) en de Melkweg samen. En in de Melkweg spelen de Happy Mondays! Daar draaien ook de dj's (niet in Paradiso), o.a. Dave Clarke, Ellen Allien en Ricardo Villalobos. Kijk, dan wordt het toch een stuk meer waar voor je geld
De Happy Mondays waren samen met de Stone Roses de twee grote namen van de Madchester-stroming eind jaren '80. Supersterren in Engeland, cultbands elders, maar bij de alternatieve popliefhebber ook hier overbekend. Al met al tamelijk legendarisch toch wel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waarDe Happy Mondays ken ik niet
Aan jouw reactie te zien zou ik die wel moeten kennen?
En de dj´s zeggen me ook niet veel... Het is dat ik Maxïmo Park zo graag wil zien, dus ik zal het geld er wel voor uitgeven schat ik zo in
![]()
I'm such a n00bquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:58 schreef GLO het volgende:
[..]
De Happy Mondays waren samen met de Stone Roses de twee grote namen van de Madchester-stroming eind jaren '80. Supersterren in Engeland, cultbands elders, maar bij de alternatieve popliefhebber ook hier overbekend. Al met al tamelijk legendarisch toch wel.
Dave Clarke en Ellen Allien zijn twee grote technonamen en Ricardo Villalobos is dé minimal-dj. Alledrie bovendien erg goed. Je kunt sets van ze vinden op de 3voor12-site
That's the spiritquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
I'm such a n00bIk zal eens wat van al die namen gaan checken dan. Stone Roses wel van gehoord, Happy Mondays niet. Techno is niet echt mijn ding (hoewel ik Tiësto op z'n tijd wel kan waarderen
) maar als ik er dan toch voor betaal dan ga ik er heen ook
![]()
Als ik een gaatje kan vinden (heb het in juli altijd megadruk) ga ik het wel proberen ja. Vooral die woensdag ziet er interessant uit.quote:Minimal-dj klinkt interessant, ga dat ook eens opzoeken. Ga jij overigens naar 5 days off?
OMG jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:26 schreef OMG het volgende:
Je zegt dat je de CD hebt gekocht. De teksten staan gewoon in het boekje.
Da's altijd het eerste wat ik doe.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik bekijk die boekjes nooit.
Ja ook sorry hoor, maar als het je na een maand nog niet in je op komt om eens te kijken of de songtekst die je zoekt wellicht gewoon in het het boekje staat.......quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik bekijk die boekjes nooit.
En het is goedgekomen met me. In maart viel het me ontzettend tegen en ik heb het album maandenlang niet meer gedraaid. Vorige week bij 30+ celsius maar weer eens uit de kast getrokken en het is geweldig!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Heb je ook nog met eentje gedanst, zoals ie in Paradiso beloofde?quote:Op maandag 4 september 2006 00:05 schreef MaJo het volgende:
14 september in Tivoli ga ik ze voor de 4de keer zienOp Lowlands waren ze weer geweldig, beste optreden tot nu toe. De hele zaal ontplofte gewoon, echt super! Heb ook nog de cd/dvd gekocht (met dvd van het optreden in Paradiso in juli waar ik ook bij was). Heb het gelijk door de hele band laten signeren
Nee nog steeds nietquote:Op maandag 4 september 2006 02:27 schreef Evertje het volgende:
[..]
Heb je ook nog met eentje gedanst, zoals ie in Paradiso beloofde?
Ik vond ze ook de beste act op Lowlandsquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:59 schreef S_T_W het volgende:
ik had het niet verwacht, maar ze waren misschien wel de beste act die ik op lowlands gezien heb
Wil je Bnann de groetjes doen? (de meisjes die aan z'n schoenen zaten in Paradisoquote:Op zondag 10 september 2006 00:05 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Moet ze donderdag interviewen! Erg benieuwd, muziek is fijn
Als ik ze spreek (en dat is toch wel de bedoelingquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wil je Bnann de groetjes doen? (de meisjes die aan z'n schoenen zaten in Paradiso)
En Ritchie ook![]()
Ja, maar dan zul je zien dat ze weer naar een radio uitzendig moeten ofzo...quote:Op woensdag 13 september 2006 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik ze spreek (en dat is toch wel de bedoeling) dan zal ik groetjes van je doen
Wel ja ik doe de groetjes ook!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wil je Bnann de groetjes doen? (de meisjes die aan z'n schoenen zaten in Paradiso)
En Ritchie ook![]()
Maar hij heeft nu écht beloofd om met me te dansenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, maar dan zul je zien dat ze weer naar een radio uitzendig moeten ofzo...![]()
Jij dacht dat 'ie gewoon verder kon springen?quote:Op woensdag 20 september 2006 01:59 schreef MaJo het volgende:
Ik lees net op the Infadels website dat Richie (keyboardgast) de komende tijd niet mee zal touren omdat hij zijn knie in Paradiso uit de kom heeft gedanst. Het laatste wist ik al maar dat hij het rustig aan moet doen is nieuw
In Breda heeft ie ook gewoon in een rolstoel gespeeldquote:Op woensdag 20 september 2006 07:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jij dacht dat 'ie gewoon verder kon springen?
Gedanstquote:Op woensdag 20 september 2006 15:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jezus, MaJo..wat heb je met die gozer gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |