The Kooks zijn geweldig!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:58 schreef MaJo het volgende:
En dat vind ik dan inderdaad jammer dat ik the Futureheads niet kan zien. Heb daar van meerdere mensen positieve verhalen over gehoord. Moet ook eerlijk bekennen dat ik de muziek van the Kooks nog niet ken
quote:
Mijn idee. Sowieso, we hebben het niet over Noorse black metal, Puerto-Ricaanse bomba of Tuvaanse keelzangquote:Maar zo kun je het inderdaad ook bekijken. Bovendien vind ik het niet heel erg offtopic omdat het nog steeds om muziek gaat en niet welke film we gisteravond op tv hebben gezien. Zo lang het raakvlakken heeft met het onderwerp moet het kunnen toch?
Een goed gesprek op zijn tijd daarover is natuurlijk niet verkeerd, maar laten we dat inderdaad ergens anders doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef GLO het volgende:
[..]
![]()
[..]
Mijn idee. Sowieso, we hebben het niet over Noorse black metal, Puerto-Ricaanse bomba of Tuvaanse keelzang
Ik ruik een nieuw topicquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een goed gesprek op zijn tijd daarover is natuurlijk niet verkeerd, maar laten we dat inderdaad ergens anders doenIs overigens al een tijd geleden dat ik een boom heb opgezet over Tuvaanse keelzang
![]()
Haha, ik herken het gevoel helemaal!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef kreuk050 het volgende:
Heb ze gister Live gezien bij de afterparty van de Kaiser Chiefs. Stond helemaal vooraan en wat een feest mensen....niet normaal!
wow, dat klinkt goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef GLO het volgende:
[..]
Haha, ik herken het gevoel helemaal!
Dat is dus wat je te wachten staat MaJo!
Moet je ook je CD's maar niet bij de Free Record Shop kopen. Een fatsoenlijke zaak doet er dan even een nieuw doosje om.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:38 schreef Mryc het volgende:
Heb gisteren de cd maar gekocht aangezien ik hem wel erg leuk vond. Jammer alleen dat de FRS me een kapot doosje gaf
Ik vond het sowieso al bijzonder dat ze de cd van The Infadels hadden liggen. Ik kwam er thuis pas achter dat ie kapot wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Moet je ook je CD's maar niet bij de Free Record Shop kopen. Een fatsoenlijke zaak doet er dan even een nieuw doosje om.![]()
Ze heetten Infadels he, zonder the ervoor. Vandaar ook de titel van hun album: We are not THE Infadelsquote:Op zondag 5 maart 2006 08:59 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso al bijzonder dat ze de cd van The Infadels hadden liggen. Ik kwam er thuis pas achter dat ie kapot was
Sorryquote:Op zondag 5 maart 2006 12:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze heetten Infadels he, zonder the ervoor. Vandaar ook de titel van hun album: We are not THE Infadels
Maakt niet uitquote:
Over welke agenda heb jij het dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:47 schreef Lieke_K het volgende:
Nee, wij gaan 4 april naar The Infadels in Doornroosje (zo staat het in ieder geval in de agenda), ik lees hier net dat dat niet de bewuste types van dit topic zijn?![]()
o. LiveXS is dan ook niet het meest geweldige muziekblad.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:25 schreef Lieke_K het volgende:
Klopt, klopt. Ik had het uit de LiveXS.
Ik ben er in Doornroosje in elk geval bij!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
o. LiveXS is dan ook niet het meest geweldige muziekblad.
maargoed, al kaartjes gehaald?
tot dan!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ben er in Doornroosje in elk geval bij!
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon bestellen op de Doornroosje-site, komen verder geen extra kosten bij kijken. Moet je alleen even kijken of er een betaalmethode tussen zit die je daarbij kunt gebruiken.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Lieke_K het volgende:
Nee, lichtelijk amateuristisch
Nog geen tijd gehad om kaartjes te halen... Woensdag waarschijnlijk.
Ja dat weet ik, maar krijg je dan nog je RU-korting? Iedere euro is meegenomenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:47 schreef Grobbel het volgende:
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon bestellen op de Doornroosje-site, komen verder geen extra kosten bij kijken. Moet je alleen even kijken of er een betaalmethode tussen zit die je daarbij kunt gebruiken.
of zogenaamde HAN-kortingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar krijg je dan nog je RU-korting? Iedere euro is meegenomen![]()
Ja, geen probleem. Je kunt de kaartjes sowieso pas vanaf een dag voor het concert ophalen bij online bestellen, dus dan vragen ze wel een bewijs van je student-zijn aan de kassa.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar krijg je dan nog je RU-korting? Iedere euro is meegenomen![]()
Is dat zo? Bij mij vragen ze daar nooit naar... alleen naar ID; misschien omdat ik er zo ongelofelijk studentikoos uitzie...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, geen probleem. Je kunt de kaartjes sowieso pas vanaf een dag voor het concert ophalen bij online bestellen, dus dan vragen ze wel een bewijs van je student-zijn aan de kassa.
dacht dat iemand eerder al zei dat het uitverkocht was?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:12 schreef Wepeel2 het volgende:
Een vriend van me heeft vandaag al kaarten kunnen halen in Rotterdam, dus ik ga 1 april ook.
BIJNA uitverkocht. Staat op de website van Rotown:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
dacht dat iemand eerder al zei dat het uitverkocht was?![]()
ahh, okéquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:25 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
BIJNA uitverkocht. Staat op de website van Rotown:
Nog enkele kaarten Infadels
Diegene die nog een kaartje willen bemachtigen voor het concert van Infadels op za 1 april dienen snel te zijn. Er zijn slechts nog enkele kaarten beschikbaar bij Velvet en in Rotown zelf. Reseveren is helaas niet meer mogelijk.
Dus vandaar zag ik het even somber in, maar het is dus gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |