wow, dat klinkt goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef GLO het volgende:
[..]
Haha, ik herken het gevoel helemaal!
Dat is dus wat je te wachten staat MaJo!
Moet je ook je CD's maar niet bij de Free Record Shop kopen. Een fatsoenlijke zaak doet er dan even een nieuw doosje om.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:38 schreef Mryc het volgende:
Heb gisteren de cd maar gekocht aangezien ik hem wel erg leuk vond. Jammer alleen dat de FRS me een kapot doosje gaf
Ik vond het sowieso al bijzonder dat ze de cd van The Infadels hadden liggen. Ik kwam er thuis pas achter dat ie kapot wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Moet je ook je CD's maar niet bij de Free Record Shop kopen. Een fatsoenlijke zaak doet er dan even een nieuw doosje om.![]()
Ze heetten Infadels he, zonder the ervoor. Vandaar ook de titel van hun album: We are not THE Infadelsquote:Op zondag 5 maart 2006 08:59 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso al bijzonder dat ze de cd van The Infadels hadden liggen. Ik kwam er thuis pas achter dat ie kapot was
Sorryquote:Op zondag 5 maart 2006 12:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze heetten Infadels he, zonder the ervoor. Vandaar ook de titel van hun album: We are not THE Infadels
Maakt niet uitquote:
Over welke agenda heb jij het dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:47 schreef Lieke_K het volgende:
Nee, wij gaan 4 april naar The Infadels in Doornroosje (zo staat het in ieder geval in de agenda), ik lees hier net dat dat niet de bewuste types van dit topic zijn?![]()
o. LiveXS is dan ook niet het meest geweldige muziekblad.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:25 schreef Lieke_K het volgende:
Klopt, klopt. Ik had het uit de LiveXS.
Ik ben er in Doornroosje in elk geval bij!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
o. LiveXS is dan ook niet het meest geweldige muziekblad.
maargoed, al kaartjes gehaald?
tot dan!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ben er in Doornroosje in elk geval bij!
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon bestellen op de Doornroosje-site, komen verder geen extra kosten bij kijken. Moet je alleen even kijken of er een betaalmethode tussen zit die je daarbij kunt gebruiken.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Lieke_K het volgende:
Nee, lichtelijk amateuristisch
Nog geen tijd gehad om kaartjes te halen... Woensdag waarschijnlijk.
Ja dat weet ik, maar krijg je dan nog je RU-korting? Iedere euro is meegenomenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:47 schreef Grobbel het volgende:
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon bestellen op de Doornroosje-site, komen verder geen extra kosten bij kijken. Moet je alleen even kijken of er een betaalmethode tussen zit die je daarbij kunt gebruiken.
of zogenaamde HAN-kortingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar krijg je dan nog je RU-korting? Iedere euro is meegenomen![]()
Ja, geen probleem. Je kunt de kaartjes sowieso pas vanaf een dag voor het concert ophalen bij online bestellen, dus dan vragen ze wel een bewijs van je student-zijn aan de kassa.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar krijg je dan nog je RU-korting? Iedere euro is meegenomen![]()
Is dat zo? Bij mij vragen ze daar nooit naar... alleen naar ID; misschien omdat ik er zo ongelofelijk studentikoos uitzie...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, geen probleem. Je kunt de kaartjes sowieso pas vanaf een dag voor het concert ophalen bij online bestellen, dus dan vragen ze wel een bewijs van je student-zijn aan de kassa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |