Dat laatste is ook wel zo, maar vooral in het eerste gedeelte na de openingsnummers leken de verschillende nummers erg veel op elkaar, zat er gewoon weinig dynamiek in - als ze iets subtieler gebruik weten te maken van die beats (al is het maar om wat vaker crescendo/descendo of beatloze intermezzo's toe te passen) denk ik dat ze als band nog behoorlijk kunnen groeien.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:11 schreef thaleia het volgende:
Ze hebben het geluid ook dusdanig staan dat de nadruk op de beats ligt....althans vooral in het begin viel dat ons op. Tegen het eind hadden ze dat ofwel aangepast, ofwel het maakte niet meer uit omdat de tent toch al op z'n kop stond.
Maar ik zie ze ook helemaal niet als liedjesschrijvers. Ze moeten het toch ook gewoon van de beats hebben? Niets mis mee imo, voor prachtig gecomponeerde melodieen hebben we weer andere bands
Lucky you!quote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef Grobbel het volgende:
En nee, ik lijk niet echt op Giel Beelen.![]()
Gemquote:Op woensdag 5 april 2006 10:15 schreef thaleia het volgende:
[..]
Het een hangt wellicht met het ander samen. De band deed vanaf het begin nl wel hard zijn best, maar door het geluid kreeg je aanvankelijk een afstandelijk "wat staan die lui daar nou overdreven hun best te doen"-gevoel. Totdat de beuk er wel echt in ging, en dat gebeurde bij elk nummer weer ietsje meer.
Ik ben wel enthousiast, want na John Cale en Gem was dit het eerste concert in lange tijd waarbij we niet voortijdig zijn weggegaan omdat we vonden dat het nu wel lang genoeg had geduurd![]()
ja, idd.. behóórlijk doorweekt!quote:Op woensdag 5 april 2006 17:02 schreef MaJo het volgende:
Jammer dat het toch wat tegenvielHet publiek klinkt ook wel erg leip... Is wel belangrijk bij een optreden vind ik, of het publiek een beetje actief is. Als ze er bijstaan als een stel zoutzakken dan is het gelijk een stuk minder leuk...
Die toetsenist is echt fucking mental heViel me ook op van zijn overhemd, dat ding was HE-LE-MAAL doorweekt, freaky...
Ik zeg niet dat hij niet kan zingen, alleen dat 'ie het niet zó geweldig doet. De band moet het daar niet van hebben. Dat akoestische nummer van de toegift klonk wel goed! Daar bewijst 'ie wel weer dat 'ie niet alleen schreeeuwerig kan doen, en dan klinkt het ook best oké. Maar ik had het vooral over het feit dat hij zo overstemd werd, idd.quote:Trouwens dat de zanger niet kan zingen ben ik niet mee eens, hij bewijst in de toegift dat wel degelijk te kunnen. Tijdens het optreden komt dat helaas niet uit de verf omdat hij overstemd wordt.
Gisteren was het rood! nouja.. euhm..we stonden bijna vooraan, en het leek toch écht rood. Al wist ik niet dat roze 'de kleur van Infadels' is.quote:Jammer dat je niet meer echt de behoefte hebt om ze nog een keer te gaan zien, denk dat je het een stuk leuker had gevonden in Amsterdam
Nog twee opmerkingen: roze is de kleur van Infadels dus niet zo vreemd dat ze allemaal roze details hebben (vond het sjaaltje van de zanger en de bretels van de gitarist wel degelijk roze, maar weet niet wat ze gister aanhadden ))
Nee, dat wist ik nog niet, zegquote:En dat je "we are not the Infadels" voorbij zag komen kan ook aan het feit liggen dat hun cd zo heet![]()
Die mogen nog wel een keer naar Nijmegen komenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:34 schreef DonStefano het volgende:
Publiek in Nijmegen als altijd vrij lam en tam. Behalve als Mando Diao optreedt, maar dan zijn er eigenlijk ook alleen maar Duitsers.
Dat is niet echt hun website, maar ze hebben dat adres ook opgekocht om mensen zo veel mogelijk door te schakelen naar het identieke http://www.infadels.co.uk/ .quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:37 schreef Evertje het volgende:
Als ze er zo mee zitten dat er The voor Infadels wordt gezet, waarom hebben ze dan als website www.theinfadels.com ?
Ja zag het ookquote:Op zondag 16 april 2006 18:01 schreef Lieke_K het volgende:
Net MTV gekeken? Was niet zo heel boeiend... Vraag me af wanneer ze het volledige optreden uit gaan zenden..!
He makes my dayquote:Op maandag 17 april 2006 16:58 schreef Lieke_K het volgende:
Nou het hele concert(je) werd dus gisteravond uitgezonden...Ik dacht zal wel dezelfde avond rond 0:00 zij, maar toen was het dus net afgelopen, heb alleen I Can't Get Enough gezien... En weer die zeiknatte toetsenist!
![]()
Die clip doet een beetje moeilijk hierquote:Op woensdag 19 april 2006 17:14 schreef MaJo het volgende:
Check de clip van Love like Semtex op http://www.myspace.com/infadels en dan naar beneden scrollen. Richie (keyboard gozer) is weer lekker fanatiek bezig, net als de rest overigens
Heel veel plezier morgen! Je gaat je wel vermaken heb ik zo'n vermoedenquote:
Wat een vet programmaquote:Op maandag 24 april 2006 16:31 schreef XxxPimxxX het volgende:
www.bevrijdingsfestivaloverijssel.nl
5 Mei in Zwolle, gratis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |