Jij onderschat hem.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stankovic beter dan Seedorf?
Jezus Christus,.
.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij onderschat hem.
Stankovic is niet te vies om iets te doen.
Kan verdedigend en aanvallend spelen.
Verdedigend valt Seedorf door de mand en aanvallend is Stankovic ook beter
Maar jij als Ajacied kent natuurlijk alleen Seedorf.
Stankovic kon in 2004 naar Juve en daar zou hij nu ook basisspeler zijn geweest.
Hij koos alleen voor Inter.
Volgend seizoen zit RBC niet meer in de eredivisiequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef BitetheBullet het volgende:
Op herhaling dan maar:
4x Huntelaar, 2x Rosenberg![]()
ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop op dikke overwinning Inter
Hoe we toch altijd weer de moed erin houden hèquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Ach, als het allemaal maar meevalt ben ik al blij.
Maar wie weet, als KJH los is......
Arsenal wipt Real Madrid eruit. Die zijn in de competitie ook baggerquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Nee, die tijden zijn lang achter ons vrees ik.
Maar goed, er zijn vreemdere dingen gebeurt in het voetbal.
Eigenlijk jammer dat het 2 wedstrijden zijn..... 1 keer een goeie dag voor ons en een slechte voor hun had nog leuk kunnen zijn. Maar in 2 partijen Inter eruit zie ik niet zo snel gebeuren. Zelfs als WINT Ajax vanavond dan zetten ze het in Milaan vast recht.
Maar goed, durf te dromen!
Uit protest tegen Blind laat je de tv het eerste kwartier uit?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef fadrian01 het volgende:
vetttt ben benieuwd, zit zeker voor de buis om 9 uur
Ik weet het wel tong, en ik WIL ook wel.......quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef tong80 het volgende:
Heatwave ben jij nou een Ajacied ?
We winnen met 3-1. En uit wordt het 2-2. Wij zijn Ajax, remember ?
Ja, ik ook. Maar dan voor Chelsea-Barca.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef fadrian01 het volgende:
vetttt ben benieuwd, zit zeker voor de buis om 9 uur
Ik hoop het ook, maar of het erin zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het wel tong, en ik WIL ook wel.......
Maar ik ben ook realist.....
Helaas.
Zal je zien....quote:
Prima zet, creativiteit is gewenst vanavond.quote:
Cruz is slimmer geworden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Cruz loopt tegen een domme rode kaart aan.![]()
Hij is speler van Inter, niet Feijenoord.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat het die kakkerlak is zal het voor mij iig niet ERGER maken hoor, sorry cart_man.....
Ze hebben al regelmatig wedstrijden zonder een Italiaans in de basis gespeeld hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef Radegast het volgende:
Inter heeft maar liefst 4 Italianen bij.![]()
Weet ik. Ik bedoel te zeggen dat ik vier italianen veel vind voor het huidige Inter.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze hebben al regelmatig wedstrijden zonder een Italiaans in de basis gespeeld hoor.
Boukhariquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:51 schreef marsu het volgende:
AJAX: 1 Stekelenburg; 2 Trabelsi, 4 Heitinga, 15 Vermaelen, 28 Boukhari; 8 Maduro, 21 Lindenbergh, 19 Emanuelson; 7 Rosales, 25 Huntelaar, 24 Rosenberg
Inter doet zijn naam FC Internazionale zo eer aanquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Weet ik. Ik bedoel te zeggen dat ik vier italianen veel vind voor het huidige Inter.
Soms mag hij spelen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef F1Bas het volgende:
Sinds wanneer staat Toldo steeds weer in de basis.
Cruz ipv Martins, mooi.
Fijn, hou dit gevoel vast (waarvoor je waarschijnlijk dan beter je TV uit kan zetten).quote:
Mooie rondetijd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:00 schreef HeatWave het volgende:
24-8!
Die arrogantie weer. Waar jij altijd zo'n hekele aan zegt te heben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Fijn, hou dit gevoel vast (waarvoor je waarschijnlijk dan beter je TV uit kan zetten).
DIGGER ik heb het gevoel dat Inter dat Ajax gaat sparen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Fijn, hou dit gevoel vast (waarvoor je waarschijnlijk dan beter je TV uit kan zetten).
Als Boukhari Ajax maar spaartquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
DIGGER ik heb het gevoel dat Inter dat Ajax gaat sparen.
Zie Burdisso ook wel een fout maken.
Inter ziet het als een oefenpotje.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef F1Bas het volgende:
Sinds wanneer staat Toldo steeds weer in de basis.
Cruz ipv Martins, mooi.
mooiquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inter ziet het als een oefenpotje.
Laten we het hopen jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inter ziet het als een oefenpotje.
Why?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Die mensen die achter Johan staan nu op NL2 hebben geld teveel
Oh ik dacht dat Juanfran het weer een keer mocht proberenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:20 schreef jobosrulez het volgende:
Urby staat wel in de basis als Linksachter :S
't zou wat zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Radegast het volgende:
Hup Boukhari, hij gaat de winnende maken!![]()
Er werd een vraag gesteld, hij gaf antwoord.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
Cruijff moest toch nog even tegen de organisatie van Ajax aan trappen.
als het 3-0 wordt, welke is dan de winnende?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:24 schreef Radegast het volgende:
Hup Boukhari, hij gaat de winnende maken!![]()
De 1-0...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:36 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
als het 3-0 wordt, welke is dan de winnende?![]()
Belgie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
CRUZ BASIS
ben benieuwd naar de samenvatting na chelsea-barcelona
Weet iemand hoe dat lied heet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef Max-Westerman het volgende:
jalalallalal
laaaaaaaaaaalalallalaaalala
ja, zondag na de wissel ook al.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef JoleX het volgende:
Lindenbergh aanvoerder?
Tijdens CL heb je altijd geweldige sfeerquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef stefmans het volgende:
we maken die Italianen af.Met de geweldige sfeer in de Arena voor deze ene keer.
![]()
Wehehehequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tijdens CL heb je altijd geweldige sfeer
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef Roi het volgende:
Goede sfeer!
Niet?quote:
Idd, dacht ik net ook aan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Toldo heeft goeie ervaringen in de Arena
gelukkig speelt jaap nog niet bij Ajaxquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Toldo heeft goeie ervaringen in de Arena
Over een jaar of 15 roeleren Emmen en Den Bosch in de Champions League. Trek je niks aan van die gek.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niet?Ik ben al een aantal keer bij een CL-wedstrijd geweest, waaronder Ajax-Arsenal van dit seizoen, maar de sfeer bij Ajax is de laatste jaren echt gewoon kut
.
Nog 85 te gaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
De eerste 5 minuten in ieder geval zonder schade doorgekomen.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
De eerste 5 6 minuten in ieder geval zonder schade doorgekomen.
Gaat het daar om dan? Ik zeg gewoon dat de sfeer daar kut is. Al dat hypocriete gedoe om te roepen "geweldige sfeer!" als er tegelijkertijd met een vlaggetje wordt gezwaaidquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Over een jaar of 15 roeleren Emmen en Den Bosch in de Champions League. Trek je niks aan van die gek..
zo goede sfeer heb ik al jaren niet meer bij ajax gezien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gaat het daar om dan? Ik zeg gewoon dat de sfeer daar kut is. Al dat hypocriete gedoe om te roepen "geweldige sfeer!" als er tegelijkertijd met een vlaggetje wordt gezwaaid![]()
.
Overigens is de sfeer bij FCDB ook kut, voordat daar weer domme opmerkingen over gemaakt gaan worden.
Bij Emmen ingeslijks. Maar laten we het houden bij de wedstrijd van vanavond. Tenzij de wedstrijd het niveau GGD haalt natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gaat het daar om dan? Ik zeg gewoon dat de sfeer daar kut is. Al dat hypocriete gedoe om te roepen "geweldige sfeer!" als er tegelijkertijd met een vlaggetje wordt gezwaaid![]()
.
Overigens is de sfeer bij FCDB ook kut, voordat daar weer domme opmerkingen over gemaakt gaan worden.
Ben dit seizoen naar Ajax - Sparta Praag geweestquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
.
Heeft Barca al gescoord ik kijk Ajaxquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
Heeft Inter al gescoord? (ik kijk Chelsea)
Ja 2xquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
Wel mooi om weer te zien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
zo goede sfeer heb ik al jaren niet meer bij ajax gezien.![]()
0-4.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
Hou ons op de hoogte?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
Als ik ga sta ik op de F-side, en zelfs daar wordt amper meer gezongenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ben dit seizoen naar Ajax - Sparta Praag geweest
En toen zong zowat iedereen gewoon mee
Ook in die kut vakken
Joh, die mensen zitten voor de buis. Moeten afgaan op wat er gebeurd op televisie en baseren daarop dat de sfeer geweldig is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
.
Jij zit de laatste jaren ook altijd op dinsdag en woensdag thuis ofniet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Joh, die mensen zitten voor de buis. Moeten afgaan op wat er gebeurd op televisie en baseren daarop dat de sfeer geweldig is.![]()
Nou en.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij zit de laatste jaren ook altijd op dinsdag en woensdag thuis ofniet?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef bolivian het volgende:
Die Rosales is toch wel een matige voetballer,.
Inderdaad. Ik ben alleen nog altijd op de glory aan het wachtenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Yeahinho de glory hunter van ajax?
Ik heb de TV pas na de 1-0 aangezet hoor, dat je het even weet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:02 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik heb Inter nog niet zien aanvallen, en waar the fuck is Adriano
Wat zeur je dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb de TV pas na de 1-0 aangezet hoor, dat je het even weet.
Hier... als in 'bij ons in de huiskamer'quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Het stadion is niet uitverkocht, maar hier is het wel druk...
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef bolivian het volgende:
Die Rosales is toch wel een matige voetballer,.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef snellejelle het volgende:
jij mag dat soort dingen vaker zeggen![]()
Ik ben de nieuwe Ajax-mascotte,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |