Ja 2xquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
Heeft Inter al gescoord? (ik kijk Chelsea)
Wel mooi om weer te zien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
zo goede sfeer heb ik al jaren niet meer bij ajax gezien.![]()
0-4.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
Hou ons op de hoogte?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
Als ik ga sta ik op de F-side, en zelfs daar wordt amper meer gezongenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ben dit seizoen naar Ajax - Sparta Praag geweest
En toen zong zowat iedereen gewoon mee
Ook in die kut vakken
Joh, die mensen zitten voor de buis. Moeten afgaan op wat er gebeurd op televisie en baseren daarop dat de sfeer geweldig is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gaat het daar om dan? Ik zeg gewoon dat de sfeer daar kut is. Al dat hypocriete gedoe om te roepen "geweldige sfeer!" als er tegelijkertijd met een vlaggetje wordt gezwaaid![]()
.
Overigens is de sfeer bij FCDB ook kut, voordat daar weer domme opmerkingen over gemaakt gaan worden.
Jij zit de laatste jaren ook altijd op dinsdag en woensdag thuis ofniet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Joh, die mensen zitten voor de buis. Moeten afgaan op wat er gebeurd op televisie en baseren daarop dat de sfeer geweldig is.![]()
Nou en.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij zit de laatste jaren ook altijd op dinsdag en woensdag thuis ofniet?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef bolivian het volgende:
Die Rosales is toch wel een matige voetballer,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |