Arsenal wipt Real Madrid eruit. Die zijn in de competitie ook baggerquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Nee, die tijden zijn lang achter ons vrees ik.
Maar goed, er zijn vreemdere dingen gebeurt in het voetbal.
Eigenlijk jammer dat het 2 wedstrijden zijn..... 1 keer een goeie dag voor ons en een slechte voor hun had nog leuk kunnen zijn. Maar in 2 partijen Inter eruit zie ik niet zo snel gebeuren. Zelfs als WINT Ajax vanavond dan zetten ze het in Milaan vast recht.
Maar goed, durf te dromen!
Uit protest tegen Blind laat je de tv het eerste kwartier uit?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef fadrian01 het volgende:
vetttt ben benieuwd, zit zeker voor de buis om 9 uur
Ik weet het wel tong, en ik WIL ook wel.......quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef tong80 het volgende:
Heatwave ben jij nou een Ajacied ?
We winnen met 3-1. En uit wordt het 2-2. Wij zijn Ajax, remember ?
Ja, ik ook. Maar dan voor Chelsea-Barca.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef fadrian01 het volgende:
vetttt ben benieuwd, zit zeker voor de buis om 9 uur
Ik hoop het ook, maar of het erin zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het wel tong, en ik WIL ook wel.......
Maar ik ben ook realist.....
Helaas.
Zal je zien....quote:
Prima zet, creativiteit is gewenst vanavond.quote:
Cruz is slimmer geworden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Cruz loopt tegen een domme rode kaart aan.![]()
Hij is speler van Inter, niet Feijenoord.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat het die kakkerlak is zal het voor mij iig niet ERGER maken hoor, sorry cart_man.....
Ze hebben al regelmatig wedstrijden zonder een Italiaans in de basis gespeeld hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef Radegast het volgende:
Inter heeft maar liefst 4 Italianen bij.![]()
Weet ik. Ik bedoel te zeggen dat ik vier italianen veel vind voor het huidige Inter.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze hebben al regelmatig wedstrijden zonder een Italiaans in de basis gespeeld hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |