Jij onderschat hem.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stankovic beter dan Seedorf?
Jezus Christus,.
.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij onderschat hem.
Stankovic is niet te vies om iets te doen.
Kan verdedigend en aanvallend spelen.
Verdedigend valt Seedorf door de mand en aanvallend is Stankovic ook beter
Maar jij als Ajacied kent natuurlijk alleen Seedorf.
Stankovic kon in 2004 naar Juve en daar zou hij nu ook basisspeler zijn geweest.
Hij koos alleen voor Inter.
Volgend seizoen zit RBC niet meer in de eredivisiequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef BitetheBullet het volgende:
Op herhaling dan maar:
4x Huntelaar, 2x Rosenberg![]()
ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop op dikke overwinning Inter
Hoe we toch altijd weer de moed erin houden hèquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Ach, als het allemaal maar meevalt ben ik al blij.
Maar wie weet, als KJH los is......
Arsenal wipt Real Madrid eruit. Die zijn in de competitie ook baggerquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Nee, die tijden zijn lang achter ons vrees ik.
Maar goed, er zijn vreemdere dingen gebeurt in het voetbal.
Eigenlijk jammer dat het 2 wedstrijden zijn..... 1 keer een goeie dag voor ons en een slechte voor hun had nog leuk kunnen zijn. Maar in 2 partijen Inter eruit zie ik niet zo snel gebeuren. Zelfs als WINT Ajax vanavond dan zetten ze het in Milaan vast recht.
Maar goed, durf te dromen!
Uit protest tegen Blind laat je de tv het eerste kwartier uit?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef fadrian01 het volgende:
vetttt ben benieuwd, zit zeker voor de buis om 9 uur
Ik weet het wel tong, en ik WIL ook wel.......quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef tong80 het volgende:
Heatwave ben jij nou een Ajacied ?
We winnen met 3-1. En uit wordt het 2-2. Wij zijn Ajax, remember ?
Ja, ik ook. Maar dan voor Chelsea-Barca.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef fadrian01 het volgende:
vetttt ben benieuwd, zit zeker voor de buis om 9 uur
Ik hoop het ook, maar of het erin zitquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het wel tong, en ik WIL ook wel.......
Maar ik ben ook realist.....
Helaas.
Zal je zien....quote:
Prima zet, creativiteit is gewenst vanavond.quote:
Cruz is slimmer geworden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Cruz loopt tegen een domme rode kaart aan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |