Belgie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
CRUZ BASIS
ben benieuwd naar de samenvatting na chelsea-barcelona
Weet iemand hoe dat lied heet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:37 schreef Max-Westerman het volgende:
jalalallalal
laaaaaaaaaaalalallalaaalala
ja, zondag na de wissel ook al.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef JoleX het volgende:
Lindenbergh aanvoerder?
Tijdens CL heb je altijd geweldige sfeerquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef stefmans het volgende:
we maken die Italianen af.Met de geweldige sfeer in de Arena voor deze ene keer.
![]()
Wehehehequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tijdens CL heb je altijd geweldige sfeer
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef Roi het volgende:
Goede sfeer!
Niet?quote:
Idd, dacht ik net ook aan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Toldo heeft goeie ervaringen in de Arena
gelukkig speelt jaap nog niet bij Ajaxquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Toldo heeft goeie ervaringen in de Arena
Over een jaar of 15 roeleren Emmen en Den Bosch in de Champions League. Trek je niks aan van die gek.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niet?Ik ben al een aantal keer bij een CL-wedstrijd geweest, waaronder Ajax-Arsenal van dit seizoen, maar de sfeer bij Ajax is de laatste jaren echt gewoon kut
.
Nog 85 te gaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
De eerste 5 minuten in ieder geval zonder schade doorgekomen.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
De eerste 5 6 minuten in ieder geval zonder schade doorgekomen.
Gaat het daar om dan? Ik zeg gewoon dat de sfeer daar kut is. Al dat hypocriete gedoe om te roepen "geweldige sfeer!" als er tegelijkertijd met een vlaggetje wordt gezwaaidquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Over een jaar of 15 roeleren Emmen en Den Bosch in de Champions League. Trek je niks aan van die gek..
zo goede sfeer heb ik al jaren niet meer bij ajax gezien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gaat het daar om dan? Ik zeg gewoon dat de sfeer daar kut is. Al dat hypocriete gedoe om te roepen "geweldige sfeer!" als er tegelijkertijd met een vlaggetje wordt gezwaaid![]()
.
Overigens is de sfeer bij FCDB ook kut, voordat daar weer domme opmerkingen over gemaakt gaan worden.
Bij Emmen ingeslijks. Maar laten we het houden bij de wedstrijd van vanavond. Tenzij de wedstrijd het niveau GGD haalt natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gaat het daar om dan? Ik zeg gewoon dat de sfeer daar kut is. Al dat hypocriete gedoe om te roepen "geweldige sfeer!" als er tegelijkertijd met een vlaggetje wordt gezwaaid![]()
.
Overigens is de sfeer bij FCDB ook kut, voordat daar weer domme opmerkingen over gemaakt gaan worden.
Ben dit seizoen naar Ajax - Sparta Praag geweestquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
.
Heeft Barca al gescoord ik kijk Ajaxquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
Heeft Inter al gescoord? (ik kijk Chelsea)
Ja 2xquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
Wel mooi om weer te zien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
zo goede sfeer heb ik al jaren niet meer bij ajax gezien.![]()
0-4.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |