The Matrix reloaded ook iig, in de zonnebril van morpheus tijdens een speechquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:02 schreef Bigfoot414 het volgende:
Ik weet ff niet meer hoe de film heet, maar ik heb wel es een film gezien waar 1 hele scene lang de schaduw van de geluidshengel in beeld hangt. Best wel storend
In 'the white squall' zitten een aantal Nederlandse meisjes. Zij spreken iets van Zweeds of Noors.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:17 schreef OFfSprngr het volgende:
In Hitman (of hoe die film ook heet met Syl Stalone en Antonio Banderes) heeft de vrouwelijke hoofdpersoon een deal met Nederlanders waarna een mobiel afgaat in hun kamer en een van de handlangers zegt: "das ist nicht meiner mobiel".
spaceballs... dat is ook een parodiequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:40 schreef dragon25 het volgende:
trouwens, in Spaceballs heeft de alien die uit iemands buik scheurt een duidelijk zichtbare stang waarmee ze hem bewegen
briljante film.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:40 schreef dragon25 het volgende:
trouwens, in Spaceballs heeft de alien die uit iemands buik scheurt een duidelijk zichtbare stang waarmee ze hem bewegen
Ook in een van de laatste Malcolm in the Middle afleveringen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
In 'the white squall' zitten een aantal Nederlandse meisjes. Zij spreken iets van Zweeds of Noors.
Shit we hebben de dubbelgangersquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:23 schreef rammes het volgende:
[..]
spaceballs... dat is ook een parodie
het autotje en de appel met sticker zijn me wel bekend, maar nooit opgevallen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:54 schreef Gripper het volgende:
De Jerrycan die bij Gladiator ergens in beeld ligt tijdens de veldslag aan het begin, de vliegtuigstrepen in de lucht, en het autootje wat in LOTR I door dat maislveld rijdt zijn natuurlijk ook al wel bekend?![]()
In Gladiator zie je op een gegeven moment, ook iemand in een spijkerbroek staan. Als je goed oplet, zie je hem.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:54 schreef Gripper het volgende:
De Jerrycan die bij Gladiator ergens in beeld ligt tijdens de veldslag aan het begin, de vliegtuigstrepen in de lucht, en het autootje wat in LOTR I door dat maislveld rijdt zijn natuurlijk ook al wel bekend?![]()
je ziet toch ook een camaraman weerspiegelen in een schildquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:08 schreef BobRooney het volgende:
[..]
In Gladiator zie je op een gegeven moment, ook iemand in een spijkerbroek staan. Als je goed oplet, zie je hem.
Volgens mij is dat weggehaald. Er valt mij ieder geval niets op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:54 schreef Gripper het volgende:
[...] en het autootje wat in LOTR I door dat maislveld rijdt zijn natuurlijk ook al wel bekend?![]()
Dat gebeurt inderdaad wel vaker en heeft meer te maken met het proces van het overzetten van de film naar dvd of tv. Amerikaanse films worden namelijk normaal opgenomen op normaalbeeld (4:3, dus tv-formaat) en de beelden komen zo ook op de eigenlijke film. De film is bedoeld om op 1:1,85 te worden vertoond, dus minder hoog dan normaalbeeld. Dit wordt bij het projecteren bewerkstelligd door middel van een masker in de projector, die van de boven- en onderkant van het beeld een strook afdekt. Als je dan zo'n film overzet naar een digitale master, kun je dus de fout maken om het normaalbeeld overzetten, inclusief dingen onder- en bovenin het beeld die nooit bedoeld zijn om vertoond te worden. Daarom zie je bij films op tv die op normaalbeeld worden uitgezonden nog wel eens een microfoon bovenin beeld hangen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:47 schreef Berkery het volgende:
In 'Telefon' - B-film met Charles Bronson en Donald Pleasance - zie je in een scene heel duidelijk een microfoon boven in beeld hangen (maar dit kan ook met opzet zijn geweest, die scene speelt zich af op een CIA kantoor)
klopt, dat is op de dvd verwijderd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:42 schreef Doff het volgende:
[..]
Volgens mij is dat weggehaald. Er valt mij ieder geval niets op.
Welk deel?, dr zijn er namelijk wat meer gemaakt..quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef Arjan79 het volgende:
In star Wars als de stormtroopers de kamer met die 2 droids binnenvallen, knalt 1 van die stormtroopers met zijn kop tegen de deurpost.![]()
weet niet of ze die in de gedigitaliseerde vernieuwde versie er uit hebben gehaald
Het is nou niet echt een film waarbij het voor je kijkgenot uitmaakt of dingen kloppen. Waarschijnlijk kon het de heren van Monty Python ook niks schelen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:44 schreef webfreak het volgende:
In "The Meaning of Life" (van Monty Python) zag ik laatst een mooie.
Die scene waarin Eric Idle's been eraf is gebeten door een tijger, zie je Terry Jones links in beeld komen met een baard. Als je goed kijkt, zie je dat de baard een beetje loslaat, en je ziet zelfs het plakbandje zitten
Die staat nog niet op 'Movie Mistakes'.. Misschien maar es inzenden
Ik heb ergens gelezen dat ze een geluidseffect juist hebben toegevoegd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef Arjan79 het volgende:
In star Wars als de stormtroopers de kamer met die 2 droids binnenvallen, knalt 1 van die stormtroopers met zijn kop tegen de deurpost.![]()
weet niet of ze die in de gedigitaliseerde vernieuwde versie er uit hebben gehaald
De Nederlandse bad-guy op klompen-rolschaatsen in Austin Powers in Goldmember praat ook heel apart Nederlands.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
In 'the white squall' zitten een aantal Nederlandse meisjes. Zij spreken iets van Zweeds of Noors.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:36 schreef Arjan79 het volgende:
En dat is nog wel het minst slechte aan die film....quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:43 schreef CrazyPhunk het volgende:
narnia: After falling through the wardrobe the first time, when Lucy places her hands on the snow covered lamppost, she leaves marks on it which repeatedly change in the following shots.
ik vond het wel een hele mooie film hoor!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:47 schreef Dandelion het volgende:
[..]
En dat is nog wel het minst slechte aan die film....
Een 20e eeuws horloge.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:17 schreef PrinceLu het volgende:
In Charlie's Angels roept Drew Barrymore op een gegeven moment "Lucy" naar Lucy Liu.. Maar in de film heette ze echt niet zo.
En in Ben Hur, zie je opeens een 20e eeuws horloge voorbijkomen.
over gebrek aan smaak valt niet te twisten hequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:48 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik vond het wel een hele mooie film hoor!
inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:49 schreef Dandelion het volgende:
[..]
over gebrek aan smaak valt niet te twisten he
![]()
En dus? Moeten wagons per se op numerieke volgorde achter elkaar gekoppeld worden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:19 schreef Aagje75 het volgende:
gisteren bij coming to america
Het metrostel waar eddie in stapte was nr 4033 dit liep terug naar rechts op nummer (4032-4031-4030).
Ze lopen drie wagons door en stappen in nr 3972 weer uit.
:-)quote:Mijn man zei "waar hou jij je mee bezig zeg, wordt je daar nou niet moe van, hahaha"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:52 schreef rekenwonder het volgende:
En dus? Moeten wagons per se op numerieke volgorde achter elkaar gekoppeld worden?
Ik vermoed dat ze inderdaad op volgorde waren gekoppeld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 07:19 schreef Aagje75 het volgende:
Het metrostel waar eddie in stapte was nr 4033 dit liep terug naar rechts op nummer (4032-4031-4030).
Wisselspeler?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:46 schreef LSS het volgende:
In Saving Private Ryan heb je op een gegeven moment een scene waarin één van die acht Rangers neergeschoten wordt door een Duitse sniper. Een paar scenes daarna zie je ze weer vrolijk met zijn achten door een veld lopen.
Klopt, en ze vechten af en toe ook in de lucht. Dat kan helemaal niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:31 schreef PrinceLu het volgende:
In de Matrix zie je Neo en nog iemand (ben even kwijt wie) vechten in een eethuisje, chinese stijl.. Ze springen al vechtend op de tafel, en van alles flikkert van die tafel af.. Volgende shot ligt het er weer op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |