MadMaster +1quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:21 schreef MadMaster het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo, denk ik, die kwamen vaak wel hoog in een korte periode.
WD = Wonderful Days
S = Stars
FW =
HF = Hardcore Feelings
Ik zag laatst een recente foto van Annie Golden: je weet NIET wat je ziet !quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:39 schreef ranja het volgende:
Zou kunnen. Ik zeg nog even The Shirts.
Inderdaad, ja! Ik vond ´r altijd wel leuk, op een Knabbel en Babbel-achtige manier, zegmaar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Sorry voor de vertraging, maar (as almost usual)...
Schaap001 +1
En ja, ik schrik ook van de foto van 'kauwgumpje' Annie Golden.
Wat is daarmee in hemelsnaam gebeurt?
Dit was toch een stuk beter:
[afbeelding]
Hee, daar was ik ook nog bij. Maar daarna hadden we ook nog The Pretenders.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef schaap001 het volgende:
[..]
In Tu Nua was 't voorprogramma van U2 in de Kuip tijdens de Joshua Tree tour: maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:30 schreef dolle_hond het volgende:
don mercedes: rocky?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:35 schreef schaap001 het volgende:
Herman van Keeken - Pappie Loop toch niet zo snel ?
Wereldconcerten + top voorprogrammaquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:34 schreef Berkery het volgende:
Hee, daar was ik ook nog bij. Maar daarna hadden we ook nog The Pretenders.
Is het niet tovallig iemand met dezelfde naam dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:41 schreef schaap001 het volgende:
Okee, een moeilijke dan (ik weet wie het is en ik zie het nóg niet, maar goed):
Nee, het is 'm echt (tenzij ze op de betreffende site een verkeerde foto hebben geplaatst natuurlijk). De foto komt van een site van een radiozender die een interview met hem heeft en hem daar een '80's idol' noemt...quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Is het niet tovallig iemand met dezelfde naam dan?
Knap gezien hoor! Deze is wat voordeliger voor onze Nik:quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:14 schreef cafca het volgende:
Nik Kershaw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |