quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat veel mensen op dit soort live-opname's zitten te wachten, zie Pearl Jam een aantal jaren geleden (hoewel dat er wel ineens heel veel tegelijk waren).
Voor de bands is het financiëel interessant en je voorkomt bootlegging.
@ Peaceman: Ik was al bezig het antwoord van Ranja goed te keuren, terwijl ondertussen kennelijk jouw posting verscheen. Zelfde verhaal als wat ik gisteren ongeveer meemaakte...
Dat klinkt wel te gek, ja! En wat kost zo'n CD dan, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:41 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat keur ik goed.
Het unieke is dat ze 10 minuten na afloop van een concert de CD's beschikbaar hebben.
Helaas voor hen worden ze nog niet zo veel ingehuurd, maar vorig jaar bij Moby in de HMH had ik het genoegen om op die manier het zojuist bekeken concert even later in de auto nog eens te beluisteren.
Ik heb zitten kijken, maar voor rust was het toch een prima wedstrijd... dat ze na rust het moeilijk zouden krijgen was logisch. Ik bedoel het is niet fc prutsers die te gast was. Vooraf teken je hiervoor toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:51 schreef MadMaster het volgende:
Ach, Ajax tegenwoordig....![]()
Het begon aardig, zeer aardig zelfs met een 2-0 voorsprong, maar na rust waren ze weg weer eens ouderwets kwijt.
Verder was het vooral zeer koud in de Arena.
Wees blij dat ze niet alsnog verloren hebben!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:57 schreef MadMaster het volgende:
Vooraf teken je inderdaad voor een gelijkspel, maar een 2-0 voorsprong uit handen geven op de manier die Ajax dit jaar siert is teleurstellend. Vlak voor rust zag je de kentering al, hinkend op twee gedachten: blijven aanvallen of de voorsprong verdedigen. En toen werd het vleesch noch visch...
MadMaster +1quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:21 schreef MadMaster het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo, denk ik, die kwamen vaak wel hoog in een korte periode.
WD = Wonderful Days
S = Stars
FW =
HF = Hardcore Feelings
Ik zag laatst een recente foto van Annie Golden: je weet NIET wat je ziet !quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:39 schreef ranja het volgende:
Zou kunnen. Ik zeg nog even The Shirts.
Inderdaad, ja! Ik vond ´r altijd wel leuk, op een Knabbel en Babbel-achtige manier, zegmaar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Sorry voor de vertraging, maar (as almost usual)...
Schaap001 +1
En ja, ik schrik ook van de foto van 'kauwgumpje' Annie Golden.
Wat is daarmee in hemelsnaam gebeurt?
Dit was toch een stuk beter:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |