Hoe is het met je GBA SP?quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:46 schreef philipnorth het volgende:
Zo, klaar
Goeiemorgen dus allemaal
Het is wel handig dat die mensen ook de GBA in bezit hebben om het te reparerenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:15 schreef philipnorth het volgende:
nog steeds niet opgestuurd door mij
Ga ik vandaag regelen.
(gelukkig is er nog een DS)
En goeiemorgen natuurlijk
Ik nader het einde, ik ben nu met wat sidequests bezig. Maar ik kan al naar de laatste dungeon gaan, eerst maar eens even wat summons dwingen om met mij mee te gaan werkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:25 schreef philipnorth het volgende:
Hoe ver ben je nu met FFIV?
"You spoony bard!"quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:26 schreef chibibo het volgende:
Jij lepelige baard!
Gijs, alles leuk en aardig, maar ik HAAT Duitsquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:35 schreef chibibo het volgende:
Der notorischen Roy!
Goedemorgen Nootjequote:Op woensdag 22 februari 2006 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een heel goeie morgen allemaal
Zut alors, c'est Roy notoire!quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, alles leuk en aardig, maar ik HAAT Duits
Frans ook an sichquote:
Ich weiß ... Ik gebruik ook Duitse termen zo nu en danquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:41 schreef chibibo het volgende:
Ik snap je niet, Roy.De Duitse taal heeft al menig prachtig woord c.q. woordcombinatie opgeleverd:
Zwiebel Semmelknoedel Schlampe mit dem Faust gefickt Robin Fut und der Spritzpimmel
Zoiets schoons verloochen je toch niet?
Spread the Happiness en dan doe je zoquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen infantiele klootzak
Link hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:27 schreef RaymanNL het volgende:
Wat een foto's van mij zegIn het vorige topic
![]()
PSV heeft verloren gisterquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom staat er GVD in je ''motto'' op MSN![]()
Hij doet wat ie moet doenquote:
Geruchten gaan er over een vervolg!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]En orgineel vooral! En de multiplayer is het best!
Hey!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]En orgineel vooral! En de multiplayer is het best!
Sorryquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey!Geen grappen over de Cube en de GB Player he!
Waarom zou je nu nog? Revolution kan al die ouwe Nintendo consoles emuleren en is per game waarschijnlijk goedkoper...quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sorry
Ik liet me ff gaan
Ik kan waarschijnlijk aan een SNES komen
Oeeehhwww, wat wil ik dat ding graag zeg![]()
Super Mario Allstars![]()
Halooo..quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen infantiele klootzak
De hebquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom zou je nu nog? Revolution kan al die ouwe Nintendo consoles emuleren en is per game waarschijnlijk goedkoper...
STOER !!!!!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Had ik al verteld dat ik een foto van Tomasso heb gezien..?Ik weet hoe hij eruitziet
Absoluut.quote:
En waarom plaats je die foto niet even hier in dit topic. Dat doen we ook met Bernie en die vindt het schijnbaar ook niet erg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Had ik al verteld dat ik een foto van Tomasso heb gezien..?Ik weet hoe hij eruitziet
Inderdaad, anders moet ik hem toch maar blijven negeren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En waarom plaats je die foto niet even hier in dit topic. Dat doen we ook met Bernie en die vindt het schijnbaar ook niet erg.
Omdat dat niet mag.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En waarom plaats je die foto niet even hier in dit topic. Dat doen we ook met Bernie en die vindt het schijnbaar ook niet erg.
Uit de policy.quote:Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.
Paultje!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:53 schreef Tomasso het volgende:
Hallo FastChat mensen!
Het mag als de foto's door betreffende user al een keer op Fok! zijn gezetquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Omdat dat niet mag.
[..]
Uit de policy.
Het maakt mij niet uit als ze foto's van mij zien, dat schrikken de mensen tenminste niet op meets!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Omdat dat niet mag.
[..]
Uit de policy.
Maar dat is dus niet gebeurd..quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Het mag als de foto's door betreffende user al een keer op Fok! zijn gezet
OF als de foto niet duidelijk maakt dat het een Fok! User betreftquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Het mag als de foto's door betreffende user al een keer op Fok! zijn gezet
MUWHAHAHAHAHHAquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:01 schreef mordradead het volgende:
Niels, upload die foto ergens... pass op msn de link aan mij en ik zet hem wel in dit topic.
Dat kan natuurlijk ooK!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:09 schreef Tain het volgende:
Gewoon een gemeenschappelijke kloon aanmaken en via een proxy de foto posten
Yesssquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:13 schreef Tomasso het volgende:
Ik bepaal zelf wel wie m'n foto mag zien
Kom maar op!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:12 schreef Tomasso het volgende:
Ik ga zoiezo geen foto zitten in m'n FB. Dat heeft zo z'n redenen.
Na die ene avond?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
YesssIk maak abernatürlich kans op het bezichtigen van je foto!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja lani, ik moet zeggen toen heb je niet echt geholpen.Ik ook niet maar dat maakt niet uit.
![]()
En die reden weet ik ook, daarom post ik zijn foto niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:12 schreef Tomasso het volgende:
Ik ga zoiezo geen foto zitten in m'n FB. Dat heeft zo z'n redenen.
Ach.. hij moet toch iemand de schuld geven?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Jahoor, ik heb het weer gedaan![]()
Banaanvraag!!!11!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:21 schreef mordradead het volgende:
Wat een gejank om een foto zeg, ik post hem wel:
[afbeelding]
Tss, nee, met alleen sorry zeggen verdwijnt het probleem nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar daar kon ik echt niets aan doen..Sorrrryyy
![]()
Paultjjeeequote:Op woensdag 22 februari 2006 11:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tss, nee, met alleen sorry zeggen verdwijnt het probleem niet
Een beetje jezelf in de slachtofferrol plaatsen
En je doet erg wanhopig Lani.![]()
![]()
![]()
disclaimer: ik heb geen msn maar windows messenger wat deze post dus legitiem maaktquote:Douwe/wat ziekjes men zegt:
Paultje, post foto nu
Paultje zegt:
ik ben te lelijk om een foto te posten
Douwe/wat ziekjes men zegt:
niks mee te maken
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
PaultjjeeeHerken je jezelf een beetje in mij?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alleen dat truitje staat me niet.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders kreeg ik nu alweer een heel compleet ander beeld van jou
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani?
Dat ene, gaat definitief niet door nuWe gaan weer een nieuwe datum prikken nu
Nee, niet datquote:
Oeeehwwwwwwwww GEHEIMPJESquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:51 schreef mordradead het volgende:
Het is helemaal geen geheim dat Laniboekje nog een keer een film bij Roy gaat kijken.
Dat komt wel goed Nootjequote:Op woensdag 22 februari 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani?
Dat is geen geheim nee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:51 schreef mordradead het volgende:
Het is helemaal geen geheim dat Laniboekje nog een keer een film bij Roy gaat kijken.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had gewoon niets moeten zeggen he?![]()
Ik hoop hetquote:
Ik vind het hardstikke leuk dat jullie afsprekenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Inderdaad, wat dacht je wel niet.. Dat de jongetjes normaal zouden reageren?
Dat doen we helemaal nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:06 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ik vind het hardstikke leuk dat jullie afspreken
da's
Wel grappig dat 'bijna' iedereen verkeerde dingen denktquote:
Gezelligquote:Dat zal ooooit wel eens komen, Roy wordt namelijk mijn buurman![]()
Kan ik misschien een kopje suiker lenen Buuf?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat doen we helemaal niet![]()
Dat zal ooooit wel eens komen, Roy wordt namelijk mijn buurman![]()
Precies, hoe mensen toch dingen interpreteren he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel grappig dat 'bijna' iedereen verkeerde dingen denkt
[..]
Gezellig
Natuuuurlijk! Maar je komt zeker ook vragen of ik je even help met het verslaan van een eindbaas?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan ik misschien een kopje suiker lenen Buuf?
Zegt er eentje wat. Als er eentje goed is in dingen interpreteren op een verkeerde manier, ben jij het welquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Precies, hoe mensen toch dingen interpreteren he?![]()
Sssst! Mn reputatie, wat doe je?!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Natuuuurlijk! Maar je komt zeker ook vragen of ik je even help met het verslaan van een eindbaas?![]()
Maar dat doe ik dus meestal wel expres.. toch? Hoop ik?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zegt er eentje wat. Als er eentje goed is in dingen interpreteren op een verkeerde manier, ben jij het wel![]()
Wat wordt het thema?quote:
You even make a Goomba look brilliantquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
You even make a Goomba look brilliant
- © Bowser, Mario Party 6
Goomba is de meest geniale vijand ooit, in elke game. Vooral die tand is geniaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
!!! IK wou eerst Koopa doen, maar die kijkt wat slimmer, en dat mag niet
![]()
Moet je niet aan mij vragen of je dat expres doetquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar dat doe ik dus meestal wel expres.. toch? Hoop ik?
![]()
Wat Roy zegt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goomba is de meest geniale vijand ooit, in elke game. Vooral die tand is geniaal
die van jou is kwaadquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die van jou kijkt wat dommer :")
Hallo puike user.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:40 schreef RaymanNL het volgende:
HOI AVATAR GENOOT!
* belt dierentelefoon opquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Omdat tie vast zit in mijn Avatar![]()
Niks mis met wat je nu hebt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:52 schreef Tomasso het volgende:
Ik moet ook maar eens een toffere avatar vinden.
Uw nederige dienaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:54 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat wilde hij gewoon even horen.![]()
Ik kan m wel traceren! Je arm is de bron!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:56 schreef chibibo het volgende:
Trace de mijne ook even, als je toch bezig bent.
Talpaquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:48 schreef taart het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
__[afbeelding]
En daar begint t mee.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat zal ooooit wel eens komen, Roy wordt namelijk mijn buurman![]()
Gevonden!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan m wel traceren! Je arm is de bron!
4400 is tofquote:
4400 met reclame is niet tof.quote:
4400 zonder reclamequote:
quote:Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
test?
Adium FTWquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:03 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, en dan kap ik ook meteen met heel dat MSN'enStom programma.
crtl+F5 doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:05 schreef RaymanNL het volgende:
http://img50.imageshack.us/my.php?image=goombabg1dk.jpg![]()
Mijn achtergrond
![]()
![]()
ik gebruik nu imageshack, omdat tinypic de afbeelding resized
Houd ik je aan! Misschienquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, en die reden hoor je nog wel ooit eens ofzo. Misschien
Doe datquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ga ook maar weer opruimen dan
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef disjfa het volgende:
Je mag ook zelf een topic openen waar alleen jij in praat hoor RaymanNL. Zo te zien heb je het naar je zin met jezelf
Doe eens ff normaal tegen Bernie man.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef disjfa het volgende:
Je mag ook zelf een topic openen waar alleen jij in praat hoor RaymanNL. Zo te zien heb je het naar je zin met jezelf
Open dat topic danquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef disjfa het volgende:
Ik gun hem zijn eigen topic. Wat is daar niet sociaal aan![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:22 schreef capibar het volgende:
Lol, we gingen dus zo naar Utrecht he, moest mijn moeder nog even tanken, wij stoppen dus bij dat tankstation, moesten we even wachten omdat er een auto voor ons stond.
Kunnen we eindelijk tanken, begint er ineens zo' n vrouw aan de andere kant van de pomp te schreeuwen, zovan " ja ik sta hier al eeuwen te wachten en jij pikt mijn plaats in enz enz enz. "
Dus mijn vader stapt uit " zeg mevrouw, u staat bij de pomp van [insert brandstof voor mijn moeders auto], voor uw auto moet u waarschijnlijk [insert standaart brandstof voor opel kadet () ] hebben, en u staat trouwens aan de achterkant van de pomp" .
Die vrouw dus weer helemaal schreeuwen, verder geen aandacht aan besteed.
Wij reden weg, mijn vader blij toeteren, iedereen zwaaien, steekt ze heel boos haar middelvinger opiedereen lag echt in een deuk.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]! Mensen zijn gewoon dom.
Ook zoiets; m'n zus moest een tijdschrift terugsturen, dus m'n pa naar het postkantoor om zo'n A4 envelop te halen. Gewogen voor het bedrag aan postzegels enzo, blablabla. Dus m'n vader wilt dus zo'n postzegel van 2,25 erop, vraagt dat mens achter de kassa: "Wilt u hem hier schrijven?"Waarom m'n pa antwoordt: "Nee, ik wil hem thuis schrijven en hem dan op de post doen." Zegt ze, "Maar het mag het pand niet verlaten."
M'n pa vraagt waarom, zegt ze nog een keer "Het mag het pand niet verlaten." Dus m'n pa vraagt dan maar om 6 postzegels van 39 cent, ¤2,34 dus. Zegt ze: "We hebben alleen nog per 50, het ging zooo hard!"
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]! Mensen zijn gewoon dom.
Ook zoiets; m'n zus moest een tijdschrift terugsturen, dus m'n pa naar het postkantoor om zo'n A4 envelop te halen. Gewogen voor het bedrag aan postzegels enzo, blablabla. Dus m'n vader wilt dus zo'n postzegel van 2,25 erop, vraagt dat mens achter de kassa: "Wilt u hem hier schrijven?"Waarom m'n pa antwoordt: "Nee, ik wil hem thuis schrijven en hem dan op de post doen." Zegt ze, "Maar het mag het pand niet verlaten."
M'n pa vraagt waarom, zegt ze nog een keer "Het mag het pand niet verlaten." Dus m'n pa vraagt dan maar om 6 postzegels van 39 cent, ¤2,34 dus. Zegt ze: "We hebben alleen nog per 50, het ging zooo hard!"
![]()
Hoi Chantyquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:59 schreef mordradead het volgende:
* Chantystem opzet
wat leuk Paul wil je die hier ook posten? dan ga ik met je op stap jij sexy tijger.
kwaliteits userquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:59 schreef mordradead het volgende:
* Chantystem opzet
wat leuk Paul wil je die hier ook posten? dan ga ik met je op stap jij sexy tijger.
Gefeliciteerd ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:00 schreef mordradead het volgende:
TAIN TAIN TAIN
ik heb een creative ddts-100![]()
![]()
Jij bent een kwaliteits userquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:03 schreef Gamedemon het volgende:
Tomasso is een kwaliteits user
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:05 schreef mordradead het volgende:
Gamedemon.. GAMS GROOTSTE EN BESTE USER ALLER TIJDEN.
Ik hou van jullie allemaalquote:
oi m8, ja ik ga zo weg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:17 schreef mordradead het volgende:
HA DIE TAART
ga jij vanavond ook met Bernie enzo naar de film?
Doe eens rustig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef mordradead het volgende:
GA EVEN MARJAN EN BERNIE AAN ELKAAR KOPPELEN EH
dat hoeft niet, bernie heeft van zichzelf al veel versier-skillzquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef mordradead het volgende:
GA EVEN MARJAN EN BERNIE AAN ELKAAR KOPPELEN EH
Gaat ie Step right up zingen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:21 schreef taart het volgende:
[..]
dat hoeft niet, bernie heeft van zichzelf al veel versier-skillz![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef taart het volgende:
hij komt zaterdag gratis de buitenwacht in omdat hij als jamai verkleed gaat
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Avond
Moet gebeuren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:00 schreef Tomasso het volgende:
20.00 uur post.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef taart het volgende:
hij komt zaterdag gratis de buitenwacht in omdat hij als jamai verkleed gaat
Eindelijk! Verlos onsquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:23 schreef peristilius het volgende:
Hey bitches, wat nou een halve week zonder mij.
* MMaRsu haalt Roy uit zijn msn lijstquote:
Dat is stap 1 en dan heeft Peri nog niet eens iets gedaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
* MMaRsu haalt Roy uit zijn msn lijst
Hey Coming To America is erop, kijken dus!quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is stap 1 en dan heeft Peri nog niet eens iets gedaan
wellicht de beste film van Eddie Murphyquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey Coming To America is erop, kijken dus!
Eddie Murphy
Die heb ik pas 739,63 keer gezien ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey Coming To America is erop, kijken dus!
Eddie Murphy
Sneeuw is/was top, lijkt nu wat minder te gaan worden, heb al lekker gevlogen de afgelopen dagen en ben vandaag keihard op mijn plaat gegaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef philipnorth het volgende:
Peri
Hoe is de sneeuw?
Of ben je al terug??
Goed man, wil de video dan wel zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Sneeuw is/was top, lijkt nu wat minder te gaan worden, heb al lekker gevlogen de afgelopen dagen en ben vandaag keihard op mijn plaat gegaan.
Hoop dat de sneeuw een beetje lekker blijft, dan kan ik nog wat op video vastleggen.
BANaan BANaan BANaan BANaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:58 schreef mordradead het volgende:
censuur censuur censuur censuur
Nee, ik hoop alleen dat Cruz een stuk of 11 joden onderuit schopt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef mordradead het volgende:
Ik voel de pijn van het niet europees voetbal spelen stralen vanaf je post.
Het verhaal van Feyenoord kort samengevat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
boooohooohoooooooFeyenoord is te slecht om te overwinteren boooohooooohooooo zelfs heerenveen is beter boooohoooohooooo kutsupporters van Feyenoord maken er een potje van zodat er geen fans bijd e beslissende wedstrijs zijn boooohooohoo
Wat een liefde weer in het voetbal.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik hoop alleen dat Cruz een stuk of 11 joden onderuit schopt.
Echt serieus mordra, je moet echt een weten wanneer je moet ophouden. Ik verwens je nu echt allerlei dingen in mijn hoofd omdat ik het hier niet mag zeggen. Je bent echt zwaar irritant.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Het verhaal van Feyenoord kort samengevat.
Gelukkig ben jij totaal niet irritant en superrealistisch, daarbij ben je nog eens supersportief ook gelukkig weet jij itt mij wel wanneer je met je sportieve gedrag op moet houden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Echt serieus mordra, je moet echt een weten wanneer je moet ophouden. Ik verwens je nu echt allerlei dingen in mijn hoofd omdat ik het hier niet mag zeggen. Je bent echt zwaar irritant.
Waar baseer je deze mening op?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:08 schreef Roi het volgende:
Ach als een seizoen voor hun goed is als het wat minder gaat met de meest succesvolste club van Nederland
Ik ga tenminste niet triest quotes zitten aanpassen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij totaal niet irritant en superrealistisch, daarbij ben je nog eens supersportief ook gelukkig weet jij itt mij wel wanneer je met je sportieve gedrag op moet houden.
Of dat het altijd maar lucky Ajax is, oh nee wachtquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar baseer je deze mening op?
Och, juich jij nog maar ff voor een kwartiertje, daarna zal je wel weer janken dat de scheidsrechter zo slecht is of wat dan ook en zal je de tv wel uitzetten en alleen nog maar teletekst kijken.
Waarom zit iedereen boos te doen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:12 schreef King_of_cubes het volgende:
Waar is Lani om het relsfeertje wat te onderdrukken..
Ja mordra is ook vervelend bezig, maar als jij er op gaat reageren wordt het alleen maar erger. Want hij wil juist dat jij er op reageert, en dan krijg je weer reacties waar andere users zich aan storen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:14 schreef Tomasso het volgende:
Ik bedoel, ik kan best normaal doen tegen supporters/ "supporters" van een rivaliserende club. Kijk hoe Roy en ik met elkaar omgaan als PSV heeft gewonnen/verloren of als Feyenoord dat heeft gedaan. Ik kan niet normaal doen tegen pubertjes die alleen naar teletekst kijken en als dat clubje opeens heeft gescoord de hele tijd gaan zitten provoceren.
* Sharkdoggie is vrolijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:14 schreef Thomper het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen boos te doen?Ik wil vrolijkheid, nu, of ik haal MMaRsu erbij en dan krijgt ie geen nachtskusje voordat ie de kluwen uit elkaar haalt
Jij ook al.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef MMaRsu het volgende:
Je moet je er niet zoveel van aantrekken Tomasso, tis maar een spelletje hoor.
Je gaat toch niet mensen dingen verwensen in je hoofd omdat ze grappen maken over je favoriete voetbalclubje, beetje triest hoor.
Ow, krijg je dat weerquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef MMaRsu het volgende:
Je moet je er niet zoveel van aantrekken Tomasso, tis maar een spelletje hoor.
Je gaat toch niet mensen dingen verwensen in je hoofd omdat ze grappen maken over je favoriete voetbalclubje, beetje triest hoor.
Misschien moeten jullie eens naar een relatietherapeut.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja mordra is ook vervelend bezig, maar als jij er op gaat reageren wordt het alleen maar erger. Want hij wil juist dat jij er op reageert, en dan krijg je weer reacties waar andere users zich aan storen.
Dus kappen beide.
Mordra mag ook best wel eens weten dat hij soms erg irritant is hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja mordra is ook vervelend bezig, maar als jij er op gaat reageren wordt het alleen maar erger. Want hij wil juist dat jij er op reageert, en dan krijg je weer reacties waar andere users zich aan storen.
Dus kappen beide.
He daar was ik ook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef Thomper het volgende:
[..]
Jij ook al.
Hup, lief doen, nu. De eerste die ophoudt krijgt een EA sticker die ik vorig jaar kreeg van een DSG-crewlid die op EA World was.
Ik ga hier zometeen een slotje zetten hoor. Stuk of 20 posts nog, als ze niet ophouden met flamen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef King_of_cubes het volgende:
Als we nou gewoon ophouden over voetbal? Hoeven jullie elkaar ook de hersens niet meer in te slaan.
Weet die best wel, maar jij mag het ook wetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mordra mag ook best wel eens weten dat hij soms erg irritant is hoor![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
18
Dan ook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef Roi het volgende:
Dat geldt toch niet ook tijdens het WK he?
Ban1!!!! Ban!!1!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef mordradead het volgende:
Alsof ik niet weet dat ik irritant bezig ben zeg
Ik heb nooit problemen met je hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef mordradead het volgende:
Alsof ik niet weet dat ik irritant bezig ben zeg
Moet jij geen slotjes zetten op ds-gamer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:18 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik ga hier zometeen een slotje zetten hoor. Stuk of 20 posts nog, als ze niet ophouden met flamen.
Fok is geen democratie.quote:
Ik had gisteren serieus even zin om een slotje te tiefen op dat hele forum en de boodschap erbij "Kutforum, slotje". Maar ik was wat depri.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Moet jij geen slotjes zetten op ds-gamer?
Engelandquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef Roi het volgende:
Dat geldt toch niet ook tijdens het WK he?
Prtscn&post@DSgamerquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik had gisteren serieus even zin om een slotje te tiefen op dat hele forum en de boodschap erbij "Kutforum, slotje". Maar ik was wat depri.
Dat is meer een MMaRsu aktie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik had gisteren serieus even zin om een slotje te tiefen op dat hele forum en de boodschap erbij "Kutforum, slotje". Maar ik was wat depri.
Als het net zo'n relnichten forum is als fok had je wel bewaking in mogen huren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Thomper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |