BANaan BANaan BANaan BANaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:58 schreef mordradead het volgende:
censuur censuur censuur censuur
Nee, ik hoop alleen dat Cruz een stuk of 11 joden onderuit schopt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef mordradead het volgende:
Ik voel de pijn van het niet europees voetbal spelen stralen vanaf je post.
Het verhaal van Feyenoord kort samengevat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
boooohooohoooooooFeyenoord is te slecht om te overwinteren boooohooooohooooo zelfs heerenveen is beter boooohoooohooooo kutsupporters van Feyenoord maken er een potje van zodat er geen fans bijd e beslissende wedstrijs zijn boooohooohoo
Wat een liefde weer in het voetbal.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik hoop alleen dat Cruz een stuk of 11 joden onderuit schopt.
Echt serieus mordra, je moet echt een weten wanneer je moet ophouden. Ik verwens je nu echt allerlei dingen in mijn hoofd omdat ik het hier niet mag zeggen. Je bent echt zwaar irritant.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Het verhaal van Feyenoord kort samengevat.
Gelukkig ben jij totaal niet irritant en superrealistisch, daarbij ben je nog eens supersportief ook gelukkig weet jij itt mij wel wanneer je met je sportieve gedrag op moet houden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Echt serieus mordra, je moet echt een weten wanneer je moet ophouden. Ik verwens je nu echt allerlei dingen in mijn hoofd omdat ik het hier niet mag zeggen. Je bent echt zwaar irritant.
Waar baseer je deze mening op?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:08 schreef Roi het volgende:
Ach als een seizoen voor hun goed is als het wat minder gaat met de meest succesvolste club van Nederland
Ik ga tenminste niet triest quotes zitten aanpassen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij totaal niet irritant en superrealistisch, daarbij ben je nog eens supersportief ook gelukkig weet jij itt mij wel wanneer je met je sportieve gedrag op moet houden.
Of dat het altijd maar lucky Ajax is, oh nee wachtquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar baseer je deze mening op?
Och, juich jij nog maar ff voor een kwartiertje, daarna zal je wel weer janken dat de scheidsrechter zo slecht is of wat dan ook en zal je de tv wel uitzetten en alleen nog maar teletekst kijken.
Waarom zit iedereen boos te doen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:12 schreef King_of_cubes het volgende:
Waar is Lani om het relsfeertje wat te onderdrukken..
Ja mordra is ook vervelend bezig, maar als jij er op gaat reageren wordt het alleen maar erger. Want hij wil juist dat jij er op reageert, en dan krijg je weer reacties waar andere users zich aan storen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:14 schreef Tomasso het volgende:
Ik bedoel, ik kan best normaal doen tegen supporters/ "supporters" van een rivaliserende club. Kijk hoe Roy en ik met elkaar omgaan als PSV heeft gewonnen/verloren of als Feyenoord dat heeft gedaan. Ik kan niet normaal doen tegen pubertjes die alleen naar teletekst kijken en als dat clubje opeens heeft gescoord de hele tijd gaan zitten provoceren.
* Sharkdoggie is vrolijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:14 schreef Thomper het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen boos te doen?Ik wil vrolijkheid, nu, of ik haal MMaRsu erbij en dan krijgt ie geen nachtskusje voordat ie de kluwen uit elkaar haalt
Jij ook al.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef MMaRsu het volgende:
Je moet je er niet zoveel van aantrekken Tomasso, tis maar een spelletje hoor.
Je gaat toch niet mensen dingen verwensen in je hoofd omdat ze grappen maken over je favoriete voetbalclubje, beetje triest hoor.
Ow, krijg je dat weerquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:13 schreef MMaRsu het volgende:
Je moet je er niet zoveel van aantrekken Tomasso, tis maar een spelletje hoor.
Je gaat toch niet mensen dingen verwensen in je hoofd omdat ze grappen maken over je favoriete voetbalclubje, beetje triest hoor.
Misschien moeten jullie eens naar een relatietherapeut.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja mordra is ook vervelend bezig, maar als jij er op gaat reageren wordt het alleen maar erger. Want hij wil juist dat jij er op reageert, en dan krijg je weer reacties waar andere users zich aan storen.
Dus kappen beide.
Mordra mag ook best wel eens weten dat hij soms erg irritant is hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja mordra is ook vervelend bezig, maar als jij er op gaat reageren wordt het alleen maar erger. Want hij wil juist dat jij er op reageert, en dan krijg je weer reacties waar andere users zich aan storen.
Dus kappen beide.
He daar was ik ook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:15 schreef Thomper het volgende:
[..]
Jij ook al.
Hup, lief doen, nu. De eerste die ophoudt krijgt een EA sticker die ik vorig jaar kreeg van een DSG-crewlid die op EA World was.
Ik ga hier zometeen een slotje zetten hoor. Stuk of 20 posts nog, als ze niet ophouden met flamen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef King_of_cubes het volgende:
Als we nou gewoon ophouden over voetbal? Hoeven jullie elkaar ook de hersens niet meer in te slaan.
Weet die best wel, maar jij mag het ook wetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mordra mag ook best wel eens weten dat hij soms erg irritant is hoor![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
18
Dan ook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef Roi het volgende:
Dat geldt toch niet ook tijdens het WK he?
Ban1!!!! Ban!!1!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef mordradead het volgende:
Alsof ik niet weet dat ik irritant bezig ben zeg
Ik heb nooit problemen met je hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef mordradead het volgende:
Alsof ik niet weet dat ik irritant bezig ben zeg
Moet jij geen slotjes zetten op ds-gamer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:18 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik ga hier zometeen een slotje zetten hoor. Stuk of 20 posts nog, als ze niet ophouden met flamen.
Fok is geen democratie.quote:
Ik had gisteren serieus even zin om een slotje te tiefen op dat hele forum en de boodschap erbij "Kutforum, slotje". Maar ik was wat depri.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Moet jij geen slotjes zetten op ds-gamer?
Engelandquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:19 schreef Roi het volgende:
Dat geldt toch niet ook tijdens het WK he?
Prtscn&post@DSgamerquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik had gisteren serieus even zin om een slotje te tiefen op dat hele forum en de boodschap erbij "Kutforum, slotje". Maar ik was wat depri.
Dat is meer een MMaRsu aktie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik had gisteren serieus even zin om een slotje te tiefen op dat hele forum en de boodschap erbij "Kutforum, slotje". Maar ik was wat depri.
Als het net zo'n relnichten forum is als fok had je wel bewaking in mogen huren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:22 schreef Thomper het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |