Hoe is het met je GBA SP?quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:46 schreef philipnorth het volgende:
Zo, klaar
Goeiemorgen dus allemaal
Het is wel handig dat die mensen ook de GBA in bezit hebben om het te reparerenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:15 schreef philipnorth het volgende:
nog steeds niet opgestuurd door mij
Ga ik vandaag regelen.
(gelukkig is er nog een DS)
En goeiemorgen natuurlijk
Ik nader het einde, ik ben nu met wat sidequests bezig. Maar ik kan al naar de laatste dungeon gaan, eerst maar eens even wat summons dwingen om met mij mee te gaan werkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:25 schreef philipnorth het volgende:
Hoe ver ben je nu met FFIV?
"You spoony bard!"quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:26 schreef chibibo het volgende:
Jij lepelige baard!
Gijs, alles leuk en aardig, maar ik HAAT Duitsquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:35 schreef chibibo het volgende:
Der notorischen Roy!
Goedemorgen Nootjequote:Op woensdag 22 februari 2006 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een heel goeie morgen allemaal
Zut alors, c'est Roy notoire!quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, alles leuk en aardig, maar ik HAAT Duits
Frans ook an sichquote:
Ich weiß ... Ik gebruik ook Duitse termen zo nu en danquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:41 schreef chibibo het volgende:
Ik snap je niet, Roy.De Duitse taal heeft al menig prachtig woord c.q. woordcombinatie opgeleverd:
Zwiebel Semmelknoedel Schlampe mit dem Faust gefickt Robin Fut und der Spritzpimmel
Zoiets schoons verloochen je toch niet?
Spread the Happiness en dan doe je zoquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen infantiele klootzak
Link hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:27 schreef RaymanNL het volgende:
Wat een foto's van mij zegIn het vorige topic
![]()
PSV heeft verloren gisterquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom staat er GVD in je ''motto'' op MSN![]()
Hij doet wat ie moet doenquote:
Geruchten gaan er over een vervolg!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]En orgineel vooral! En de multiplayer is het best!
Hey!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]En orgineel vooral! En de multiplayer is het best!
Sorryquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey!Geen grappen over de Cube en de GB Player he!
Waarom zou je nu nog? Revolution kan al die ouwe Nintendo consoles emuleren en is per game waarschijnlijk goedkoper...quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sorry
Ik liet me ff gaan
Ik kan waarschijnlijk aan een SNES komen
Oeeehhwww, wat wil ik dat ding graag zeg![]()
Super Mario Allstars![]()
Halooo..quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen infantiele klootzak
De hebquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom zou je nu nog? Revolution kan al die ouwe Nintendo consoles emuleren en is per game waarschijnlijk goedkoper...
STOER !!!!!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Had ik al verteld dat ik een foto van Tomasso heb gezien..?Ik weet hoe hij eruitziet
Absoluut.quote:
En waarom plaats je die foto niet even hier in dit topic. Dat doen we ook met Bernie en die vindt het schijnbaar ook niet erg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Had ik al verteld dat ik een foto van Tomasso heb gezien..?Ik weet hoe hij eruitziet
Inderdaad, anders moet ik hem toch maar blijven negeren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En waarom plaats je die foto niet even hier in dit topic. Dat doen we ook met Bernie en die vindt het schijnbaar ook niet erg.
Omdat dat niet mag.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En waarom plaats je die foto niet even hier in dit topic. Dat doen we ook met Bernie en die vindt het schijnbaar ook niet erg.
Uit de policy.quote:Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |