4400 is tofquote:
4400 met reclame is niet tof.quote:
4400 zonder reclamequote:
quote:Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
test?
Adium FTWquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:03 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, en dan kap ik ook meteen met heel dat MSN'enStom programma.
crtl+F5 doenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:05 schreef RaymanNL het volgende:
http://img50.imageshack.us/my.php?image=goombabg1dk.jpg![]()
Mijn achtergrond
![]()
![]()
ik gebruik nu imageshack, omdat tinypic de afbeelding resized
Houd ik je aan! Misschienquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, en die reden hoor je nog wel ooit eens ofzo. Misschien
Doe datquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ga ook maar weer opruimen dan
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef disjfa het volgende:
Je mag ook zelf een topic openen waar alleen jij in praat hoor RaymanNL. Zo te zien heb je het naar je zin met jezelf
Doe eens ff normaal tegen Bernie man.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef disjfa het volgende:
Je mag ook zelf een topic openen waar alleen jij in praat hoor RaymanNL. Zo te zien heb je het naar je zin met jezelf
Open dat topic danquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef disjfa het volgende:
Ik gun hem zijn eigen topic. Wat is daar niet sociaal aan![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:22 schreef capibar het volgende:
Lol, we gingen dus zo naar Utrecht he, moest mijn moeder nog even tanken, wij stoppen dus bij dat tankstation, moesten we even wachten omdat er een auto voor ons stond.
Kunnen we eindelijk tanken, begint er ineens zo' n vrouw aan de andere kant van de pomp te schreeuwen, zovan " ja ik sta hier al eeuwen te wachten en jij pikt mijn plaats in enz enz enz. "
Dus mijn vader stapt uit " zeg mevrouw, u staat bij de pomp van [insert brandstof voor mijn moeders auto], voor uw auto moet u waarschijnlijk [insert standaart brandstof voor opel kadet () ] hebben, en u staat trouwens aan de achterkant van de pomp" .
Die vrouw dus weer helemaal schreeuwen, verder geen aandacht aan besteed.
Wij reden weg, mijn vader blij toeteren, iedereen zwaaien, steekt ze heel boos haar middelvinger opiedereen lag echt in een deuk.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]! Mensen zijn gewoon dom.
Ook zoiets; m'n zus moest een tijdschrift terugsturen, dus m'n pa naar het postkantoor om zo'n A4 envelop te halen. Gewogen voor het bedrag aan postzegels enzo, blablabla. Dus m'n vader wilt dus zo'n postzegel van 2,25 erop, vraagt dat mens achter de kassa: "Wilt u hem hier schrijven?"Waarom m'n pa antwoordt: "Nee, ik wil hem thuis schrijven en hem dan op de post doen." Zegt ze, "Maar het mag het pand niet verlaten."
M'n pa vraagt waarom, zegt ze nog een keer "Het mag het pand niet verlaten." Dus m'n pa vraagt dan maar om 6 postzegels van 39 cent, ¤2,34 dus. Zegt ze: "We hebben alleen nog per 50, het ging zooo hard!"
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]! Mensen zijn gewoon dom.
Ook zoiets; m'n zus moest een tijdschrift terugsturen, dus m'n pa naar het postkantoor om zo'n A4 envelop te halen. Gewogen voor het bedrag aan postzegels enzo, blablabla. Dus m'n vader wilt dus zo'n postzegel van 2,25 erop, vraagt dat mens achter de kassa: "Wilt u hem hier schrijven?"Waarom m'n pa antwoordt: "Nee, ik wil hem thuis schrijven en hem dan op de post doen." Zegt ze, "Maar het mag het pand niet verlaten."
M'n pa vraagt waarom, zegt ze nog een keer "Het mag het pand niet verlaten." Dus m'n pa vraagt dan maar om 6 postzegels van 39 cent, ¤2,34 dus. Zegt ze: "We hebben alleen nog per 50, het ging zooo hard!"
![]()
Hoi Chantyquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:59 schreef mordradead het volgende:
* Chantystem opzet
wat leuk Paul wil je die hier ook posten? dan ga ik met je op stap jij sexy tijger.
kwaliteits userquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:59 schreef mordradead het volgende:
* Chantystem opzet
wat leuk Paul wil je die hier ook posten? dan ga ik met je op stap jij sexy tijger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |