Ik vind het hardstikke leuk dat jullie afsprekenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Inderdaad, wat dacht je wel niet.. Dat de jongetjes normaal zouden reageren?
Dat doen we helemaal nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:06 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ik vind het hardstikke leuk dat jullie afspreken
da's
Wel grappig dat 'bijna' iedereen verkeerde dingen denktquote:
Gezelligquote:Dat zal ooooit wel eens komen, Roy wordt namelijk mijn buurman![]()
Kan ik misschien een kopje suiker lenen Buuf?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat doen we helemaal niet![]()
Dat zal ooooit wel eens komen, Roy wordt namelijk mijn buurman![]()
Precies, hoe mensen toch dingen interpreteren he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel grappig dat 'bijna' iedereen verkeerde dingen denkt
[..]
Gezellig
Natuuuurlijk! Maar je komt zeker ook vragen of ik je even help met het verslaan van een eindbaas?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan ik misschien een kopje suiker lenen Buuf?
Zegt er eentje wat. Als er eentje goed is in dingen interpreteren op een verkeerde manier, ben jij het welquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Precies, hoe mensen toch dingen interpreteren he?![]()
Sssst! Mn reputatie, wat doe je?!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Natuuuurlijk! Maar je komt zeker ook vragen of ik je even help met het verslaan van een eindbaas?![]()
Maar dat doe ik dus meestal wel expres.. toch? Hoop ik?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zegt er eentje wat. Als er eentje goed is in dingen interpreteren op een verkeerde manier, ben jij het wel![]()
Wat wordt het thema?quote:
You even make a Goomba look brilliantquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
You even make a Goomba look brilliant
- © Bowser, Mario Party 6
Goomba is de meest geniale vijand ooit, in elke game. Vooral die tand is geniaalquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
!!! IK wou eerst Koopa doen, maar die kijkt wat slimmer, en dat mag niet
![]()
Moet je niet aan mij vragen of je dat expres doetquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar dat doe ik dus meestal wel expres.. toch? Hoop ik?
![]()
Wat Roy zegt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goomba is de meest geniale vijand ooit, in elke game. Vooral die tand is geniaal
die van jou is kwaadquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die van jou kijkt wat dommer :")
Hallo puike user.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:40 schreef RaymanNL het volgende:
HOI AVATAR GENOOT!
* belt dierentelefoon opquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Omdat tie vast zit in mijn Avatar![]()
Niks mis met wat je nu hebt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:52 schreef Tomasso het volgende:
Ik moet ook maar eens een toffere avatar vinden.
Uw nederige dienaar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:54 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat wilde hij gewoon even horen.![]()
Ik kan m wel traceren! Je arm is de bron!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:56 schreef chibibo het volgende:
Trace de mijne ook even, als je toch bezig bent.
Talpaquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:48 schreef taart het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
__[afbeelding]
En daar begint t mee.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat zal ooooit wel eens komen, Roy wordt namelijk mijn buurman![]()
Gevonden!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan m wel traceren! Je arm is de bron!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |