quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:46 schreef Bjoro het volgende:
nou ben benieuwd hoe lang deze open blijft
Mogguh Konijn en de rest
nog niet, maar de dag is nog niet voorbijquote:
nou hequote:Op woensdag 22 februari 2006 09:09 schreef clauwheee het volgende:
Altijd lachen met Konijntje!
koffie over je toetsenbordquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:02 schreef DeTolk het volgende:
Gpede,prge
alcohol in het bloed zou ook nog kunnenquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alcohol in het bloed zou ook nog kunnen
Succesquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:25 schreef DeTolk het volgende:
UPC opzeggen
Hoezo?quote:
weer een nare droom gehadquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:33 schreef AirRaid het volgende:![]()
![]()
representing the Netherlands ...... AirRaid
![]()
![]()
![]()
mogguh
bij mij ging dat niet zo makkelijk, maar misschien kwam dat omdat ik nog geld van ze kreeg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoezo?
Kan toch gewoon bellen, zeggen dat ik die tyfustroep van ze niet meer hoef en dan ophangen?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:55 schreef Bjoro het volgende:
iemand een bakkie ?
hhhhhooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:55 schreef Bjoro het volgende:
iemand een bakkie ?
quote:Rijkaard is Mourinho voor
MADRID (ANP) - Frank Rijkaard besloot dit keer zijn collega Jose Mourinho van Chelsea voor te zijn. ,,De Noorse scheidsrechter is een goede vriend van mij. We spreken elkaar bijna dagelijks en als het even kan eten we samen'', spotte de coach van Barcelona dinsdag in een Catalaanse krant.
vanmorgen weer geen internet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:23 schreef Lionheaad het volgende:
Is het zo erg dan??
Golf Hotel India Julliet Kilo Lima Mike ..... moet deze ex-beroeps-militair doorgaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:26 schreef Bluezz het volgende:
Alpha Bravo Charlie Delta Echo Foxtrot G..... verder kom ik niet
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Golf Hotel India Julliet Kilo Lima Mike ..... moet deze ex-beroeps-militair doorgaan
November Oscar Pappa Quebec Romeo....ja, dag ik lijk wel gek !quote:
Das wel klote....quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
vanmorgen weer geen internet.
Modem gereset ( 3 keer) , nog steeds niks.
Bel chello op: "Ik heb geen verbinding! En o ja nu ik jullie toch aan de lijn heb wil ik meteen opzeggen!."
Toen verbond ze me door![]()
Maar over 3 a 4 weken dan heb ik Wanadoo ADSL Familyquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:02 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Das wel klote....
Heb eigenlijk altijd verbinding....op 1 keer na, toen had ik de modem op stand-by staan...![]()
Alleen kon je dat niet zien op de modem zelf![]()
Krijg je de hele tijd naar je hoofd "hee Bert, leuk dat jij er bent"quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar over 3 a 4 weken dan heb ik Wanadoo ADSL Family
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Krijg je de hele tijd naar je hoofd "hee Bert, leuk dat jij er bent"
Sierra Tango Utrecht Victor W....????quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
November Oscar Pappa Quebec Romeo....ja, dag ik lijk wel gek !
Lekkerrrrrrrrrrrrrre arrogante rotkop heeft ie tochquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:47 schreef Bjoro het volgende:
Bluezz hier kun je ff soppen:
Evers in Turijn topic
Whiskey Xray Yankee Zuluquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sierra Tango Utrecht Victor W....????
Ik klik op het linkje Bjoorrrrrrrrrrr maar ik heb steeds telefoon
We zijn al een eind op weg gelukkig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nog niet, maar de dag is nog niet voorbij
Ik zag zaagmans net al de straat in komen rijden,quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We zijn al een eind op weg gelukkig.
vakantiemanquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:34 schreef dndiek het volgende:
Wat was dat een saai college
Is er koffie?
Lion zit in de bediening vandaag !quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:34 schreef dndiek het volgende:
Wat was dat een saai college
Is er koffie?
Is de koffie nog vers? ik begin een beetje te twijfelen door Bjoroquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
tuut tuut.....dat is snel....lijkt lionheaad wel![]()
Senseo is altijd vers....als je tenminste bij elk bakkie nieuwe pads gebruiktquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is de koffie nog vers? ik begin een beetje te twijfelen door Bjoro
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is de koffie nog vers? ik begin een beetje te twijfelen door Bjoro
quote:1 I 37 OLTEAN Daniela ROM
2 I 76 ZHANG Xiaolei CHN - O 32 NEMOTO Nami JPN
3 I 1 ABRAMOVA Yekaterina RUS - O 23 LAMB Maria USA
4 I 44 REMPEL Shannon CAN - O 34 NOH Seon Yeong KOR
5 I 25 LEE Ju-Youn KOR - O 57 TIMMER Marianne NED
6 I 47 ROKITA Anna Natalia AUT - O 29 MARRA Adelia ITA
7 I 73 YAKSHINA Valentina RUS - O 38 OPITZ Lucille GER
8 I 5 BJELKEVIK Hedvig NOR - O 13 HAUGLI Maren NOR
9 I 17 ISHINO Eriko JPN - O 69 WOJCICKA Katarzyna POL
DWEILPAUZE
10 I 43 RANEY Catherine USA - O 4 BJELKEVIK Annette NOR
11 I 40 OTSU Hiromi JPN - O 28 LOBYSHEVA Yekaterina RUS
12 I 53 SIMIONATO Chiara ITA - O 18 JI Jia CHN
13 I 2 ANSCHUETZ THOMS Daniela GER - O 64 WANG Fei CHN
14 I 3 BARYSHEVA Varvara RUS - O 60 van DEUTEKOM Paulien NED
15 I 11 GROENEWOLD Renate NED - O 12 GROVES Kristina CAN
16 I 46 RODRIGUEZ Jennifer USA - O 33 NESBITT Christine CAN
17 I 9 FRIESINGER Anni GER - O 20 KLASSEN Cindy CAN
18 I 71 WUST Ireen NED - O 56 TABATA Maki JPN
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SCHeet, ik werk met een lekkere vent
Is wel goed dat zo'n ontwikkelingsland ook een beetje mee gaat doen iddquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:10 schreef DIGGER het volgende:
Die Italiaanse heren pakken meer goud bij het schaatsen dan de NL heren![]()
![]()
![]()
![]()
of je daar blij mee moet zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar over 3 a 4 weken dan heb ik Wanadoo ADSL Family
Italianen en Inter? Die combi gaat al ff niet meer op, er staan gewoon louter Zuid Amerkinanen en een Afrikaan op het veld.quote:
kan me voorstellen dat de zenuwen goed gaan toeslaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
O, net bevestigd: Kady wordt maandagmorgen opgenomen, dinsdagmorgen geopereerd
*zenuwachtig*
Oei, sterkte met het kleine meisjequote:Op woensdag 22 februari 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
*zenuwachtig*
sterkte voor jullie allen !quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
*zenuwachtig*
ik ook...zullen we samen ff een tukkie doen ?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ook...zullen we samen ff een rukkie doen ?
wandelzequote:Op woensdag 22 februari 2006 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Stelletje ouwe rukkers, tante gaat ff met lunsjwandelpauze
dan mis je een hoop podia op Lowlandsquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:26 schreef Bluezz het volgende:
Alpha Bravo Charlie Delta Echo Foxtrot G..... verder kom ik niet
succesquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
*zenuwachtig*
Blubquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:39 schreef rubbereend het volgende:oi
dan mis je een hoop podia op Lowlands
moet lukken er zit 2,5 minuut tussen de rittenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als ik om 17.10 thuis ben haal ik Marianne dan?
ja die rijdt de 5e rit!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als ik om 17.10 thuis ben haal ik Marianne dan?
de podia op Lowlands heten Alpha, Bravo, Chalie etc. etc.quote:
je SCHoonouders hebben WEL humor dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:57 schreef SCH het volgende:
Ik gaat naar mijn SCHoonouders, kippenpoten eten tijdens de 1500 meter
heb je hem: poten die poten eten
wanneer ga je de cursus POTTEN bakken volgen??quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:57 schreef SCH het volgende:
Prachtig - straks weer snowboarden en ijshockey en schaatsen en voetbal en....wauw, druk hoor.quote:
Snel fietsen dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet lukken er zit 2,5 minuut tussen de ritten
zit zuslief er nog ?
Of stiekum een paar minuttjes eerder wegquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Snel fietsen dus
Nee dies alweer terug!
Koude douche werkt voor mij meestal veel beter....quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wauw, een lekkere warme douche is nog steeds een van de beste antikatermiddelen ... je voelt je namelijk weer kiplekker. Voor een half uurtje
ook moequote:Op woensdag 22 februari 2006 12:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ook...zullen we samen ff een tukkie doen ?
jammer voor haar !quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:26 schreef VoreG het volgende:
wow ik heb opeens internet als ik op deze stoel zit. Vooral niet bewegen
Mag ik al bewegen, ik moet naar de wcquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:26 schreef VoreG het volgende:
ik ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:30 schreef golfer het volgende:
Goede middag.
Ik kan haast niet wachten tot de 1500 meter.
maar curling zenden ze weer nergens uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Prachtig - straks weer snowboarden en ijshockey en schaatsen en voetbal en....wauw, druk hoor.
OWS is toch op NL2??quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:37 schreef VoreG het volgende:
Kut!
Ik heb alleen maar nederland 2 en 3 op deze Tv. Dan moet ik naar de andere kamer voor nederland 1 en dan heb ik geen internet meer
ja zeg moet ik de hele tijd aan de lamp blijven hangen met mijn kleine teenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:26 schreef VoreG het volgende:
Hebben die poten wel opgehokt gezetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:57 schreef SCH het volgende:
Je weet zeker dat je in Nederland woont en niet een of ander derde wereldland?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:37 schreef VoreG het volgende:
Kut!
Ik heb alleen maar nederland 2 en 3 op deze Tv. Dan moet ik naar de andere kamer voor nederland 1 en dan heb ik geen internet meer
lamp loslaatquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef VoreG het volgende:
Kut nu is het weg.... dan maar weer zo
Als ik die afwas zo bekijk. Neuj ik kan goed etenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je in Nederland woont en niet een of ander derde wereldland?
lionheaad wil wel komen afwassenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ik die afwas zo bekijk. Neuj ik kan goed eten
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:52 schreef AirRaid het volgende:
[..]
lionheaad wil wel komen afwassen![]()
Maud slaapt de laatste tijd het klokkie rond...van half 8 tot half 8....en dat is best prettig kan ik je zeggen !quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook moede gebroken nachten beginnen me nu toch wel op te breken
deed mijn vrouw dat ook maarquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maud slaapt de laatste tijd het klokkie rond...van half 8 tot half 8....en dat is best prettig kan ik je zeggen !
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
deed mijn vrouw dat ook maar
Breng Axel ff lekker een weekend naar oma of opa?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:03 schreef Againzender het volgende:
Ik ga mij steeds beroerder voelen
Hoe is het met Bjoroo vandaag?quote:
op zich wel lekker, heb alleen gen zin meer ....ik wil naar huis !quote:
ja ook wel goed.. zit een beetje te denken wat ik ga eten vanavond... heb jij een idee?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op zich wel lekker, heb alleen gen zin meer ....ik wil naar huis !
en met u ?
mijn opa&oma zijn ziek, die van mijn vrouw zitten in een verbouwingquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Breng Axel ff lekker een weekend naar oma of opa?
Kan je even bijtanken
gisteren zelf shoarma gemaakt...op zich wel lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:31 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja ook wel goed.. zit een beetje te denken wat ik ga eten vanavond... heb jij een idee?
Briljante oplossingquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ga wel tijdens Ajax-Inter slapen
ja ,maar dat heb ik al op van de week..quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gisteren zelf shoarma gemaakt...op zich wel lekker![]()
was erg leuk inderdaadquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:51 schreef tong80 het volgende:
Twee Zwitserse broers tegen elkaar in de finale van het snowboarden
komt omdat er daar veel minder kunstschaatsen is,.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
Op één of andere manier vind ik de OWS altijd minder boeiend dan de OZS
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:06 schreef methodmich het volgende:
Ik denk omdat alleen het schaatsen écht interessant is.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:19 schreef Bluezz het volgende:
*telefoontje van net*
Messie, mot je es luistereee, ik wilt ff een afspraok af annuleringen.
Die dokter het me zo te paake gehaat, op me rugg messie, ut leek wel of ie er met een harrek overheejn ging waor, niet normaol!
En die aandere dokter die an me mannelukhait zit bevalt ook niet. Ik gaot wel naor een aander ziekehuis. Goeiemiddag.
Rugmassage was dus niet goed bevallen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:19 schreef Bluezz het volgende:
*telefoontje van net*
Die dokter het me zo te paake gehaat, op me rugg messie, ut leek wel of ie er met een harrek overheejn ging waor, niet normaol!
En die aandere dokter die an me mannelukhait zit bevalt ook niet. Ik gaot wel naor een aander ziekehuis. Goeiemiddag.
quote:[04:16pm]maotn eje voe heel je levn, echte maotn staon oltiet paraot (L) love ya schatje: ik heb je net zien staan op de forum.fok
[04:18pm]maotn eje voe heel je levn, echte maotn staon oltiet paraot (L) love ya schatje: hallo ik hoor niemand
[04:19pm] bjoro: hallo !
[04:19pm] bjoro: en jij bent ??
[04:19pm]maotn eje voe heel je levn, echte maotn staon oltiet paraot (L) love ya schatje: gwenny maar je kent mij niet
[04:20pm] bjoro: oh oke ....hoi gwenny !
[04:20pm]maotn eje voe heel je levn, echte maotn staon oltiet paraot (L) love ya schatje: hallo kan dat zijn dat ik je op de fok zien staan hebben
[04:21pm] bjoro: dat kan zit wel op fok !....jij dus ook ?
[04:21pm]maotn eje voe heel je levn, echte maotn staon oltiet paraot (L) love ya schatje: nee kan toevallig op die website
[04:22pm] bjoro: en toen dacht je, ff toevoegen aan m'n msn ?
[04:22pm]maotn eje voe heel je levn, echte maotn staon oltiet paraot (L) love ya schatje: ja is het erg of niet
[04:22pm] bjoro: nee hoor ....wel gezellig !
[04:23pm]maotn eje voe heel je levn, echte maotn staon oltiet paraot (L) love ya schatje: als je iets moet weten van mij moet je het maar vragen hé
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:19 schreef Bluezz het volgende:
*telefoontje van net*
of een mcKroket !quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, dat is toch geen twaalfjarig Amsterdams pijpmeisje dat een lift wil?
Betaalde tienerseks 'normaal' in Amsterdam
Om ff in te haken:quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, dat is toch geen twaalfjarig Amsterdams pijpmeisje dat een lift wil?
Betaalde tienerseks 'normaal' in Amsterdam
Nope, Timmer rond kwart over vijf...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop dat Timmer de 1500 wint. Nederlandse vrouwen pas na zessen zeker?
Goed topic in GC.
snap er niets van....ze wil de vertaling van het italiaanse volkslied...of ik weet waar ze dat kan vindenquote:
Aangezien ik weinig vertrouwen heb ik jouw maagdenvlieSCH ben ik wat minder optimistisch, maar hoop ik er uiteraard wel op.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef SCH het volgende:
Ik voel het aan mijn maagdenvlieSCH, we gaan goud winnen
De arrogantie zeg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:52 schreef tong80 het volgende:
Ik weet het zeker goud en zilver zijn al zeker, waarschijnlijk ook nog brons.
Onterecht, die is echt van hele goede kwaliteitquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Aangezien ik weinig vertrouwen heb ik jouw maagdenvlieSCH
En de dubbele cherryflopquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef popolon het volgende:
Wat is er eigenlijk vandaag?
Alleen toch ijshockey?
Zoalng Verheijen maar niks wint, die gozer mag ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Op alle schaatsafstanden die nog komen winnen wij goud. Wat ik je brom![]()
Friesinger is ziekjes en Klassen is in de heerequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Friesinger en Klassen 1 en 2 worden en dat we blij mogen zijn met plek 3.
Okee, maar zelfs een zieke Anni is snel natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Friesinger is ziekjes en Klassen is in de heere
Eens, dat rottige bekkie.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Zoalng Verheijen maar niks wint, die gozer mag ik niet.
Daar kan ik mee leven.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Eens, dat rottige bekkie.
Sven wint goud en zilver![]()
een 17 jarige belgische !quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Nog fumf minoeten, ik sluit af
Doe je best Bjoor
Schiety op dan zie je Nederland goud winnenquote:
En bij de meisjes Carien Kleibeuker.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Eens, dat rottige bekkie.
Sven wint goud en zilver![]()
Euh ... lopendquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zijn ze om zuurkool Boez? Foto?
Precies.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef SCH het volgende:
BronSCH
Super, had ik niet meer verwacht
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Thuus, en ik ging steeds harder fietsen met het commentaar in mijn oor
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Thuus, en ik ging steeds harder fietsen met het commentaar in mijn oor
Duh. Alsof ik daar op reageerde.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef SCH het volgende:
popolon zit je te bashen tong
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:08 schreef tong80 het volgende:
Brons is knap hoor Klassen was zo enorm goed
Ja uniekquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
die race van Klassen is vergelijkbaar met haar wereldrecord race
Ik open gewoon een realistiSCH topicquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duh. Alsof ik daar op reageerde.
Ik rammel wel met een ouwe pispot als ik iets tegen die ondraaglijke achterbakse gefrustreerde Amerikaan kenbaar wil maken.
Andries Knevelquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef clauwheee het volgende:
Hele goeie race inderdaad.
Komt er nog iets leuks op tv vanavond?
ja het teleurgestelde hoofd van Friesinger in de herhalingenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:13 schreef clauwheee het volgende:
Hele goeie race inderdaad.
Komt er nog iets leuks op tv vanavond?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja het teleurgestelde hoofd van Friesinger in de herhalingen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:09 schreef SCH het volgende:
popolon zit je te bashen tong
ja geweldigquote:
quote:We hebben nu zelfs al 3 x brons, dat hadden we 4 jaar geleden niet eens
Je bent een kloon van Methodmichquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
Dit vond ik wel een leuke post van mezelf:
[..]
Kijk, jij hebt er verstand van. En ik ben in dit opzicht objectiefquote:
Heineken nog iets meerquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef DIGGER het volgende:
Aandelen Grolsch roeleren, kan toch flink wat kratjes kopen van die winst
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
Ik vind Anni ook leuk. Als Ids in je mag, ben je leuk
was het in Abe Lenstra stadion?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:43 schreef Superheld het volgende:
What the fuck, bij Jong SCH- Jong AJAX 18.000 toeschouwers aanwezig geweest![]()
![]()
![]()
Jawohl.quote:
goed dat je het zegtquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Bjoro het volgende:
hopelijk haalt ajax net zo'n goede prestatie als Ireentje
Niet vergeten dat het op nederland 1 komt !!
3e plekken daar nemen wij natuurlijk als Ajacied geen genoegen mee.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Bjoro het volgende:
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Bjoro het volgende:
Wij is meervoud tochquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
3e plekken daar nemen wij natuurlijk als Ajacied geen genoegen mee.![]()
Als ze de klapschaatsen maar aanhebben!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Bjoro het volgende:
Wij als Ajacied?????quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
dat lijkt me op het veld van de Arena geen slecht ideequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als ze de klapschaatsen maar aanhebben!
had het meer over het boven verwachting presterenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
*bookmarktquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef clauwheee het volgende:
Nou, omdat ik de Ajaciedjes hier zo liev vind...
Hup Ajax
ik zag het...het kwam uit het diepste van je hartquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef clauwheee het volgende:
Hup Ajax
*inlijst*quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef clauwheee het volgende:
Hup Ajax
Tot zo!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zag het...het kwam uit het diepste van je hart
veel plezier allen met wat jullie gaan kijken, tot morgen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef clauwheee het volgende:
Hup Ajax
Vriendin van de joooohoooooooden, ze is een vriendin van de .......quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef clauwheee het volgende:
Jajajajajaja...nu weten we het welKun je zien wat ik voor Bjoor, Golfer en co over heb...
tot het moment komt dat je ze in real life leert kennenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:03 schreef clauwheee het volgende:
Jajajajajaja...nu weten we het welKun je zien wat ik voor Bjoor, Golfer en co over heb...
Het helpt meer als je hem even helemaal uit doet en dan de webcam aanzet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:05 schreef clauwheee het volgende:
Zal het helpen als ik m'n Buijs string aan doe?![]()
Inderdaad, dan bezorg je ze gewoon een torenhoge mobiele rekeningquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tot het moment komt dat je ze in real life leert kennen![]()
Ja euh, ik heb genoeg toegegeven. Of met, of niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Het helpt meer als je hem even helemaal uit doet en dan de webcam aanzet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |