quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:13 schreef Herald het volgende:
oh kut, die moest onder een kloon in R&P
Inderdaad, waar blijft deel 2?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:51 schreef Equinix het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:43 schreef Pony-Lover het volgende:
je bent trouwens vergeten haar te slaan
LOL!ashafgafhaggquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ah, vandaar moest ik een paar negerinnen-namen noemen.
dìt verhaal?quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat heeft ie jaren geleden al gedaan.
Nee, columns posten op de FP.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
dìt verhaal?
waarom heeft fok dan niet de primeur?
Ja op die leeftijd vaak wel ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:11 schreef Pony-Lover het volgende:
beugel!!
pwnd!quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef Herald het volgende:
Ze roept de andere twee meisjes erbij en introduceert ze “dit is mijn beste vriendin Sherelle, en dat is mijn zusje Shaneequa”
Ze vertelt dat zij en haar vriendin 15 zijn en het zusje 13.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:43 schreef Pony-Lover het volgende:
je bent trouwens vergeten haar te slaan
quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:11 schreef Pony-Lover het volgende:
Er zullen in de toekomst ook geen mensen meer voor verkrachting worden veroordeeld.
Rechter: Wat u heeft gedaan kan echt niet door de beugel!!
Gedaagde: Maar ik had haar toch gekocht!!
Dat is irrelevant, hij kwam tenslotte alleen voor een pijpbeurt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 03:12 schreef Dagonet het volgende:
De hamvraag voor deel 2, had ze schaamhaar?
De slotconclusiequote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef Herald het volgende:
Genietend van de pijpbeurt vraag ik “waarom draag je geen string?” Ze houdt op met zuigen en kijkt me raar aan. “Ben je gek man? Die mag ik niet dragen van mijn moeder!”
Grappig Herald. Dergelijke stukjes moet je maar vaker schrijven!quote:Uiteraard ga ik voor de jongste...
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef Herald het volgende:
hoewel het natuurlijk veel geiler is als er een 13jarige Fleur of Lieselotte aan je piemel zuigt dan een Danisha met een groot achterwerk.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:11 schreef Pony-Lover het volgende:
Er zullen in de toekomst ook geen mensen meer voor verkrachting worden veroordeeld.
Gedaagde: Maar ik had haar toch gekocht!! Klopt meneer de rechter, daarom deed ze deze dus ook uit.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kut, nu verpest ik de waarheidsgetrouwheid®.
Ik vind het eind juist wat abrupt. Dat is echter het moeilijke van dergelijke stukjes, te komen met een pakkend slot.quote:
hij heeft er toch voor betaaldquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kijken wat de politie ervan zegt ! Je hebt sex gehad met minderjarigen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:54 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
hij heeft er toch voor betaald![]()
als het een 13jarige Fleur of Lieselotte was geweest, dan hadden ze er werk van gemaakt! Nu niequote:Op woensdag 22 februari 2006 12:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:17 schreef BrauN het volgende:
OMFG! Ik krijg er een kloppend harde piesgoot van!
klopt, het is het gebrek aan censuur op MTV dat dit soort zaken mogelijk maaktquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:06 schreef Kered het volgende:
Maar goed dat MTV nog strenger gaat censureren.
quote:
zet je fotoboek foto erbij, dan kom je nog geloofwaardiger over...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:17 schreef speknek het volgende:
Wat! Ik zal jou eens op je giechel rossen. Ik hoop niet dat die Shaneequa een van mijn hoes is.
Wat maakt het uit zolang harold maar geen soa oploopt Waardoor z,n pielemuis eraf valt is er toch niks aan handquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ja, want als die clips niet worden uitgezonden, komt niemand op het idee. Zelfs columnisten niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:09 schreef RM-rf het volgende: [..]
klopt, het is het gebrek aan censuur op MTV dat dit soort zaken mogelijk maakt
Al een tijdje niet meer geneukt, zeker?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:30 schreef Kered het volgende:
[..]
Ja, want als die clips niet worden uitgezonden, komt niemand op het idee. Zelfs columnisten niet.
Zoals mijn eerdere post aantoonde dat de figurerende namen ook uit een dergelijke clip afkomstig waren.
Dus dan kun je het niet eens zijn, met je ongefundeerde mening die niet weg neemt dat ik gelijk heb.![]()
ANders begrijp je eventjes wat bedoeld wordt met deze column.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:17 schreef TrySin het volgende:
kneus
Wat verdiende ze daar? kan ik er alvast rekening mee houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:13 schreef Molluck het volgende:
Mijn zusje is net ontslagen van haar oppasbaantje, ik zal dit topic 'per ongeluk' open laten staan, Herald.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ANders begrijp je eventjes wat bedoeld wordt met deze collum..
Hahahahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geedit.quote:
ja, tot in d'r reet. Pittige tante hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 03:12 schreef Dagonet het volgende:
De hamvraag voor deel 2, had ze schaamhaar?
Hahaquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef DaFan het volgende:
Ja leuk
Zit alleen een grove grammaticafout in. Maar dat mag de pret niet drukken, alsof die kleintjes al kunnen lezen!
Ik voel opeens een leuke (matige) grap op komenquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:11 schreef Pony-Lover het volgende:
Gedaagde: Maar ik had haar toch gekocht!!
Jah, tijdens de germanen kochten we vrouwen en deden we aan maagdenroof.quote:
Toppiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:15 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Jah, tijdens de germanen kochten we vrouwen en deden we aan maagdenroof.
De Sharia wordt toch weer ingevoerd over een tijdje. Dus alles op damesgebied is dan een kwestie van geld.![]()
Als iedereen moslim is hoeven moslims zich niet meer te onderscheiden door geen alcohol te drinken dus biertje geen probleem.quote:
Daar moest ik ook aan denken!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik voel opeens een leuke (matige) grap op komen
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef Herald het volgende:
Ik had het bericht al enkele malen gelezen, en wist niet goed hoe te reageren. Verbaasd dat het gebeurde in Nederland, maar ook enthousiast dat het kon in Nederland. Tienermeisjes die voor een prikkie seksuele daden verrichten. Fantastisch toch. Dat scheelt weer wat ritjes naar de grens van Tsjechië.
Het enige minpuntje, en het is maar een kleine, is dat het voornamelijk allochtone meisjes zijn. Van die hitsige Antilliaanse meisjes met een flink achterwerk. Maarja je kan natuurlijk niet kieskeurig zijn voor die prijs, hoewel het uiteraard veel geiler is als er een 13jarige Fleur of Lieselotte aan je piemel zuigt dan een Danisha met een grote derrière.
Vorige week heb ik dus de stoute schoenen aangetrokken en ben op pad gegaan naar het Mekka van de vrijwillige kinderprostitutie, Amsterdam! Nouja dan doe ik Zwolle of Tilburg te kort natuurlijk, want daar kun je ook weleens een mooi tienerhoertje vinden. Maar die is meestal slachtoffer van een loverboy en dat vind ik zielig. Die A’damse meisjes doen het tenminste omdat ze het zelf willen. En veel goedkoper natuurlijk!
Ik tril helemaal als ik er ben. Pff spannend zeg, ben benieuwd of ik zo’n mokkeltje kan vinden. Voor de gelegenheid heb ik een 3-delig pak van de C&A aangetrokken en draag een groot horloge die het al anderhalf jaar niet meer doet. Het gaat erom dat ze zien dat ik wat doekoes heb, want met mijn reguliere pauperlook zal ik weinig brugklassers kunnen lokken. Aan de andere kant zie ik er nu natuurlijk ook uit als de favoriete prooi van crimineeltjes, maar die gok neem ik maar. Ze zullen vast zien dat ik potentiële klant ben van hun klasgenootjes.
Met bonzend hart sjok ik wat door de volksbuurtjes. Mensen met mokkatintjes kijken me aan. De vies kijkende jongens probeer ik maar niet aan te kijken, voor je het weet rossen ze me op mijn giecheltje. Ik speur wat af naar leuke meisjes.
Vanaf een afstandje zie ik een groepje meisjes staan, heel toepasselijk bij het speeltuintje. Ik loop er naar toe en zetel me op het kapotte bankje wat er bij staat. De meisjes houden op met kletsen en kijken me aan. Ik bekijk hen ook. Het zijn alledrie donkere meisjes, haren gevlecht eentje zelfs geblondeerde stukjes erdoor. Zij draagt ook een neuspiercing.
Als onze blikken elkaar kruisen knik ik even. Het geblondeerde meisje loopt op me af. “Zoekt u iets meneer?” vraagt ze. Kuuut wat moet ik nu zeggen. “Eh nou” stamel ik alsof ik Hugh Grant probeer te imiteren “ik zoek gewoon een beetje vertier…”. “Heb je geld dan?” vraagt het meisje brutaal. “Voor leuke meisjes wel ja” vertel ik haar. Ze roept de andere twee meisjes erbij en introduceert ze “dit is mijn beste vriendin Sherelle, en dat is mijn zusje Shaneequa” Ze vertelt dat zij en haar vriendin 15 zijn en het zusje 13.
Uiteraard ga ik voor de jongste en vraag hoeveel euri zij kan gebruiken. “Ik kan veel beter pijpen dan mijn zusje hoor” zegt het blondje “Ja dat kan ze heel lekker” beaamt Sherelle maar geilaard als ik ben verkies ik toch het jonge meisje boven de ervaren sletjes. Echt knap is het grietje niet met haar brede neus en donkere kroeshaar. Wel dikke lippen waar ze menig piemel mooi mee kan bewerken, maar een lekker ding is ze zeker niet.
De drie meisjes nemen me mee naar een huis waar de deur van open staat “Felix!!” wordt er geschreeuwd, "Shaneeque leent even je kamer” waarmee de kleine meid me meeneemt op de smerige trap naar een verrotte deur van een kamer waarin een gammel bed staat.
“Alleen zuigen” zegt ze nog even ter bevestiging als ik op bed ga zitten. Ik knik en vol expertise graait ze mijn penis uit mijn broek. Terwijl ze begint te sabbelen zit ik met mijn hand aan d’r kont en probeer haar los zittende broek naar beneden te trekken. Om haar flinke bips zit een roze onderbroek. Genietend van de pijpbeurt vraag ik “waarom draag je geen string?” Ze houdt op met zuigen en kijkt me raar aan. “Ben je gek man? Die mag ik niet dragen van mijn moeder!”
leuk dat je reageerd, maar zou je die hele lap tekst er toch nog ff tussenuit willen editten?quote:
Wat ben jij een triest figuur zeg. Dat wat jij nu doet, heet op de man spelen. Of moet ik ook nog uitleggen dat dat laf is? Ja, had nou de middelbare school maar afgemaakt! Dat kan ik ook hoor. Van die scherpe opmerkingen maken. Anyway, het maakt wel duidelijk dat ik gelijk heb, want pas dan wordt er gegrepen naar dat soort middelen. Aan de andere kant is het naief om te denken dat iemand een serieuze discussie kan voeren op Fok! Dat blijkt maar weer eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer geneukt, zeker?
Ga naar A'dam-zuid zou ik zeggen ....![]()
Pot & ketel:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 05:58 schreef Kered het volgende:
[..]
Wat ben jij een triest figuur zeg. Dat wat jij nu doet, heet op de man spelen. Of moet ik ook nog uitleggen dat dat laf is? Ja, had nou de middelbare school maar afgemaakt! Dat kan ik ook hoor. Van die scherpe opmerkingen maken. Anyway, het maakt wel duidelijk dat ik gelijk heb, want pas dan wordt er gegrepen naar dat soort middelen. Aan de andere kant is het naief om te denken dat iemand een serieuze discussie kan voeren op Fok! Dat blijkt maar weer eens.
quote:Dus dan kun je het niet eens zijn, met je ongefundeerde mening die niet weg neemt dat ik gelijk heb
n00b.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:13 schreef Herald het volgende:
n00b nummertje 2.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kut, nu verpest ik de waarheidsgetrouwheid®.
Nee.quote:
For the record: die andere rukker begon met op de man te spelen. Daar ga ik uiteraard niet op in.quote:
Dat is namelijk wél relevant, of had je het juist daarom niet geciteerd?quote:Deze column is trouwens wel goed geschreven fictie. Of beter gezegd: Faction.
Want in delen van Amsterdam is het een realiteit, hoe triest het ook mag zijn.
Het is een feit. Babbelbox-vraag: Wat ga jij doen om deze praktijken te bestrijden?
Vooral dit stukje whahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef Herald het volgende:
Ik tril helemaal als ik er ben. Pff spannend zeg, ben benieuwd of ik zo’n mokkeltje kan vinden. Voor de gelegenheid heb ik een 3-delig pak van de C&A aangetrokken en draag een groot horloge die het al anderhalf jaar niet meer doet. Het gaat erom dat ze zien dat ik wat doekoes heb, want met mijn reguliere pauperlook zal ik weinig brugklassers kunnen lokken. Aan de andere kant zie ik er nu natuurlijk ook uit als de favoriete prooi van crimineeltjes, maar die gok neem ik maar. Ze zullen vast zien dat ik potentiële klant ben van hun klasgenootjes.
Ja, inderdaad. Het nummer eindigde dacht ik met: meisjes van 13, neem een voorbeeld aan een meisje van 6.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:04 schreef Maar-T het volgende:
gister nog mooi liedje bij koppensnellers. Een parodie op meisjes van 13 van paul van vliet.
En vanaf waar voelde Kered zich persoonlijk aangevallen dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 05:03 schreef Kered het volgende:
For the record: die andere rukker begon met op de man te spelen.
Neueueuhquote:Daar ga ik uiteraard niet op in.
Loosen up, man, ik mag toch hopen dat het cynisme van het topic je niet ontgaan is.quote:Ik begrijp dat je zijn geflame probeert te steunen met je overtuigende pleidooi.
Zou je geen uitleg geven bij jou verbluffende inzichten? Ach, laat ook maar zitten ook, want dat is offtopic.
Beter richten je je op de *fantastische* babbelboxvraag:
[..]
Dat is namelijk wél relevant, of had je het juist daarom niet geciteerd?![]()
Nu neem je het weer op voor die troll master. How low can you go?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:48 schreef r_one het volgende:
[..]
En vanaf waar voelde Kered zich persoonlijk aangevallen dan?
Nee, niet meer dan rechtvaardig, nee.quote:[..]
Neueueuh![]()
Loosen up? Omdat anderen er niet om geven, mag ik dat toch wel doen?quote:[..]
Loosen up, man, ik mag toch hopen dat het cynisme van het topic je niet ontgaan is.
Ik ben een idealist, of je dat nu leuk vind of niet.quote:Vandale.nl
cy·nis·me (het ~)
levenshouding waarbij men afwijzend staat tegenover idealisme of geestdrift
Je ontwijkt mijn vraag.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:07 schreef Kered het volgende:
Nu neem je het weer op voor die troll master. How low can you go?
Het zal mij een rotzorg zijn.quote:Ik ben een idealist, of je dat nu leuk vind of niet.
Jij en jou vraag zijn geen antwoord waardig.quote:
Ja, dat snap ik. Cynisme heet dat.quote:[..]
Het zal mij een rotzorg zijn.
Nu ontwijk jij mijn vraagquote:Op maandag 27 februari 2006 03:07 schreef r_one het volgende:
Ga slapen, joh. Je hebt teveel gesnoven.
Was ook een inkoppertje.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:10 schreef boem-dikkie het volgende:
whahah
Probeer het eens, zou ik zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:49 schreef Kered het volgende:
(Of is zelfkritiek ook al verboden hier?)
Inmiddels is het alweer avond geworden zonder ingrijpen van jou. De wereld gaat nog steeds naar de kloten, Kered, doe iets!quote:Op maandag 27 februari 2006 03:44 schreef Kered het volgende:
Maar ik ga inderdaad weg nu, en dan morgen vanmiddag weer verder met de wereld verbeteren
Sorry, zal het niet meer doen!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:02 schreef Luuksor het volgende:
Waaarom zijn er toch mensen die semi-serieus op zo'n topic ingaan.. Vond em briljant trouwens!
Zelf kritiek? - Reactionair conservatief: "Mwa, doe toch maar niet!"quote:
Het is ook veel doelmatiger om contact op te nemen met SuperMan, niet te verwarren met Super7fighter, ghehehehquote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Inmiddels is het alweer avond geworden zonder ingrijpen van jou. De wereld gaat nog steeds naar de kloten, Kered, doe iets!
Shake it, shake shake, shake it!quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Helaas wel, ben zelf ook kind geweest.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:11 schreef Kered het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het nummer eindigde dacht ik met: meisjes van 13, neem een voorbeeld aan een meisje van 6.
Helaas is de praktijk meestal omgekeerd. Namelijk dat kinderen op kijken tegen jongeren, en ze dus na gaan doen.![]()
Dit topic mag op de nominatie lijst grappigste topic ever...quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:13 schreef Herald het volgende:
Probeer het eens, dan weet je hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:46 schreef JohnLennon het volgende:
gaat 't echt zo makkelijk in amsterdam ?
Of je kickt een antiek topic?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
wheheh Shaneeqe whehehe
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:19 schreef roburt het volgende:
ik bedank hem, anders had ik dit mooie stukje gemist
Heb ik ook niet gedaanquote:
Nu is ie echt op zijn plaatsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Of je kickt een antiek topic?
Toen ik BrauN zag posten had ik het door.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:02 schreef BoerBert het volgende:
Mooi zegIk maar denken dat ie recent was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |