abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35387056
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef jessie het volgende:
En wist je dat je opgenomen ging worden? Ik ging toen naar de dokter en kwam niet terug. Als ik nu naar de dokter gaat zeg ik dus eigenlijk ook nooit meer dat ik zo weer terug ben. Dat vond ik namelijk toen zo erg.
Moet je nu nog op controle komen? En wat hebben ze met je holtes gedaan? Was vast ook geen pretje.
Sven was dinsdag naar opa en oma gebracht omdat ik zo beroerd was. Leo was die dag voor het eerst weer werken ( hij had een voorhoofdsholteontsteking gehad en was die dag voor het eerst weer werken sinds anderhalve week) Om een uur of 10 zag ik het niet meer zitten en had de dokter weer gebeld ( ik was al 2x geweest in de dagen ervoor) Na wat heen en weer gebel met de huisarts moest ik langs het ziekenhuis en voor de zekerheid een tas met spullen meenemen. Ik moest dus blijven.
De eerste keer op bezoek wilde hij ook niets van me weten, hij wilde alleen maar naar huis, de andere keren ging het beter gelukkig.

Mijn holtes zaten helemaal dicht (de huisarts had het daar steeds al over, maar ik was meer met beroerd zijn bezig) en ze stuurden me dus ook even langs de kno-arts. De holtes zijn dus doorgespoeld (is trouwens niet pijnlijk, werd verdoofd)

En ik moet volgende week op controle bij de kno-arts (ze hebben maandag nog een ct-scan gemaakt van die holtes) en over 3 weken naar de internist (eerst bloedprikken, maar dat ben ik nu wel gewend, dat deden ze in het ziekenhuis iedere dag bij me)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_35387235
Ah voor Sven was je dus ook ineens in het ziekenhuis. Moeilijk hoor. En heerlijk he dat je hem nu weer elke minuut van de dag kunt knuffelen
En de rest klinkt maar eng
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35387335
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef jessie het volgende:
En de rest klinkt maar eng
Ja, het ontbijt op bed beviel wel, maar die enge dingen die ze iedere keer met je willen doen
pi_35387474
Ja dan maar geen ontbijt op bed hoor
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35387767
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef jessie het volgende:
Ja dan maar geen ontbijt op bed hoor
en vergeet de warme maaltijd niet .......... om half 12 's morgens
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:19:25 #136
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_35388669
Oh Jessie, wat naar! Succes morgen..

Dank voor jullie duimen, even een update: was een waanzinnig leuk gesprek voor een waanzinnig leuke en diverse functie. Ik word deze week gebeld, maar de directeur was enthousiast... We hebben eigenlijk alleen nog een twistpunt wat het aantal uren betreft, ik wil namelijk ook nog wat tijd voor mijn meissie overhouden.

Ik heb er geen oplossingen voor, maar ik vind problemen prachtig.
Meer zien van mijn Bo?
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:56:12 #137
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35390365
spannend dus Mamboo

iew warm eten smiddags ik vind dat zo niet lekker
pi_35396283
Het ziet er leuk uit Syrena. Die tegeltjes hadden wij ook in de keuken, badkamer en wc in onze flat. De badkamer hebben we op een gegeven moment opnieuw betegeld. Supermooi is het niet, maar als het schoon is dan ben je al een heel eind toch? En zet er wat leuke dingetjes in en het lijkt ook alweer heel anders. Heel veel succes met spulletjes en kleurtjes uitzoeken enzo!

Dutchie, fotoooo. Ik ben wel benieuwd hoe je blinkbling eruit ziet? 28, oudje (ik mag nog ruim 7 maanden genieten van het 27 zijn ).

Jessie wat balen zeg dat je zo aan het hoesten en kwakkelen blijft. Veel succes straks met zn allen bij de huisarts. Ik hoop dat hij nu eens echt actie onderneemt en dat hij je doorstuurt (en dat je dan ook enigzins vlot terecht kan daar), want dit schiet toch ook niet op.

Spannend Mamboo, ik hoop dat jullie iets overeen kunnen komen wat betreft de uren. Het klinkt als iets waar je erg veel zin in hebt!

Ik heb gisteren een sollicitatieformulier ingestuurd via internet voor oproepkracht op oa kinderdagverblijf enzo. Ben heel benieuwd of en wat ik ervan terughoor...
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 februari 2006 @ 09:28:12 #139
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35396765
Slecht nieuws hier: mijn vader is gisteravond erg ziek is geworden, hij lag natuurlijk al in het ziekenhuis maar hij kreeg het erg benauwd en ze hebben hem aan de beademing moeten leggen. Hij heeft of longontsteking, of vocht achter zijn longen. Hij wordt nu in slaap gehouden en was gelukkig wel stabiel verder. Frank is gisteravond nog hiernaartoe gekomen. We zijn vannacht niet gebeld, dat is alvast een redelijk goed teken. Ik heb me maar weer afgemeld voor mijn werk (gisteren net een half dagje geweest) en straks gaan we naar hem toe. Gisteren overhaast Christan uit bed geplukt en naar oma gebracht, want hij heeft nog school vandaag. En nu de vakantie dus maar annuleren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 09:31:13 #140
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35396822
he getver nee zeg. wat akelig voor jullie (en je vader natuurlijk)
sterkte ermee.
heb je hem al gezien aan de beademing? zo niet dan moet je niet schrikken, dat kan er heel akelig uitzien.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 februari 2006 @ 09:37:07 #141
13151 crew  Rewimo
pi_35396910
Ja, ik ben gisteravond meteen naar het ziekenhuis gegaan. Het zag er inderdaad akelig uit, zeker omdat hij 's middags nog prima aanspreekbaar was, al was hij niet lekker.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:41:47 #142
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35396996
Jessie, . Ook ik vind het eigenlijk veel te eng klinken allemaal. Hoop echt dat het nu snel veel beter gaat met je!

Rewimo, sterkte met je vader (alweer!). Rot.

Jessie, de stickers die ik heb zijn dus met vunzige plaatjes en ooit besteld via viva.nl. Nu zijn ze er niet meer (zie ik net), maar denk ook niet dat je die wilde in je keuken?

Syrena, ik vind het er leuk uitzien, man! En idd, lime is gewoon voor mietjes. Doe dan maar aardetinten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_35399114
Ah getsie Rewimo, lijkt me een grote tegenstelling 's middags nog prima aanspreekbaar en dan 's avonds aan de beademing.
Sterkte met je vader!
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:29:30 #144
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35399684
Jessie toch! Ik schrik van je bericht, ik had niet verwacht dat je zooo ziek zou zijn. Heel veel succes!
Rewimo, wat een schrik... sterkte..

Syrena, ik ben blij dat je toch gedurft hebt!! Wat een mooi appartement, en een heerlijke oude badkamer. 1-2 voor de lime, ik hou ook niet zo van dat rare rood. Succes met klussen. (En veel plezier natuurlijk)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:40:16 #145
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35400085
Jessie, wat een lieverd is Jans toch. Zo zorgzaam. Maar ook bezorgd blijkt wel. Er moet nu echt wat gebeuren volgens mij, want dit trek je toch niet veel langer zo?

Rewimo, ookal zorgen en weer je vader. Heel veel sterkte.

Nijna, dit is mijn blingerdiebling horloge:

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_35400682
Jessie en Rewimo

Dutchie, gaaf horloge !
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:00:04 #147
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35400885
Nice Dutchie

Rewimo sterkte

Nu al voor de tweede keer een mietje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 februari 2006 @ 12:05:41 #148
13151 crew  Rewimo
pi_35401102
Bedankt voor jullie lieve wensen, dat doet me goed. We zijn net even bij hem geweest, er is nog niets veranderd, alleen weten ze nu dat hij inderdaad longontsteking heeft. Hij slaapt nog steeds en ligt er vrij rustig bij. Hij krijgt nu permanente dialyse (normaal 3x per week) omdat dat beter voor zijn lichaam is. Koorts heeft hij niet meer, dat is gunstig.

Ons weekje Portugal is natuurlijk van de baan maar ja, mijn vader is oneindig veel belangrijker. Al is het wel jammer dat we nu mijn schoonouders niet kunnen zien, bij wie we een weekje in zouden trekken.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:10:06 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35401258
Rewmo, sterkte met je vader.

En Jessie, ik hoop toch echt dat de HA vandaag met iets anders, werkends op de proppen komt of een flink snelle doorverwijzing. Dit kan toch zo ook niet heel veel langer...

Dutchie, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
En wat een super blingbling horloge zeg! Maar goed, ik hou dan ook echt helemaal niet van glimmertjes enzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 23-02-2006 12:24:38 ]
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 12:11:33 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_35401307
He bah rewimo dat zijn klote berichten... Sterkte voor je vader en jezelf natuurlijk. Denk er wel aan dat je jezelf niet voorbij loopt

Wij hebben weer wat met onze alco-lesbo-buurvrouw De politie belde mij vanmorgen of ik even een verklaring af wilde leggen dat "achterbuurman" de vuilcontainer van alco-lesbo over de straat gegooid heeft Waar ik dus niks van gezien of gehoord heb, maar alco-lesbo heeft verklaard van wel
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:15:09 #151
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35401421
Dat horloge inderdaad! Wat vind je er zelf van, Dutchie?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 12:23:26 #152
7074 moussy
kuttekop
pi_35401720
Ik vind het wel leuk al die glim en bling Maar zo'n duur horloge ben ik niet nut, ik mag graag wisselen
pi_35402296
Wauw, dutch. Wat een volwassen horloge! Absoluut blingerdiebling . Je schitterd nu zeker helemaal .
Zit ik net wat swatches te bekijken op internet en ik val dus echt voor die kleurige kinderdingen , maar ja ik ben ook nog maar 27 .
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:43:40 #154
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35402413

Sugar, wat een diplomatieke vraag: "Wat vind je er zelf van?"
Ik vind hemzelf dus echt heel gaaf. Soms moeten dingen gewoon lekker groot en opvallend. Het leuke is dat je het eik bijna niet ziet. Af en toe piept ie onder je mouw uit en dat vind ik juist leuk. Stiekeme blingbling.
Af en toe komt de ekster in mij naar boven. En niet denken dat je me nu in een hokje kunt stoppen, want dit horloge kan je goed misleiden.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:47:09 #155
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35402536
Ik heb jou allang in een hokje gestopt, Dutchie.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:50:33 #156
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35402638
Haha, weet ik Sjoeg, daar moesten we het nog maar een keer over hebben op MSN.

Mag ik hier trouwens even gruwelijk trots zitten wezen op mijn vent? Hij heeft vanmorgen het eindgesprek gehad over zijn afstudeerproject en meneer mag zich vanaf nu drs. noemen.
Zijn afstudeerproject is gewaardeerd met een 8 en hij is ook gevraagd om een gastcollege te gaan geven in mei. Wel voor een paar 100 studenten, dus dat wordt nog even slikken voor hem.
Maar dat is toch een geweldige eer? Ik ben zooo blij voor hem. Heb hem net toen ie even snel tussendoor thuiskwam bijna platgeknuffeld.
'Drs. het mannetje.'
  donderdag 23 februari 2006 @ 13:12:04 #157
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35403356
meneerdutchie, gefeliciteerd!
Gaaf horloge! Heb er hier ook nog eentje van 't zelfde merk liggen.. stof te happen (vind wel grappig hoe ze de datum-aanduiding op een chrono hebben willen laten lijken)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 23 februari 2006 @ 13:13:26 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_35403398
meneerdutchie van harte!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 23 februari 2006 @ 13:14:16 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_35403428
niks voor mij zo'n horloge, maar ik vind hem wel mooi
stormy waters...
sailin'
pi_35405195
Rewimo wat erg Sterkte joh

Dutchie wat goed van je vent

2 maart moet ik bij de longarts zijn. Mijn longfoto was wederom goed. Maar de hoest na deze kuur en prednison kon dus echt niet. De huisarts heeft geen middeltjes meer en wil niet met nog meer kuren gaan rommelen die toch niet aan blijken te slaan. Deze kuur en de prednison wel afmaken. De dokter heeft zelf een afspraak gemaakt in t ziekenhuis anders had ik nog langer meoten wachten. Nu dus nog anderhalve week door zien te komen. En dat proberen op te vangen met codeine. Dit gaat een lastige anderhalve week worden.
Jans heeft een verwijzing voor de kno. Daar moet ik zo zelf nog even een afspraak voor gaan maken. Beide dames moeten verder uitzieken die hebben een "gewone" griep nu.

Hoe moet ik dit in hemelsnaam volgende week doen als de kids weer naar school kunnen als ze beter zijn? Hoe doen jullie dat ervaren mama's als jullie zelf heel erg ziek zijn?

En Sugar nee die vunzige tegeltjes van jou hoef ik niet in mijn keuken
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35405580
Tjemig jessie, dat schiet niet op zo
Ik vond het al een probleem om het met 1 kind op te lossen, jij hebt er 2 rondlopen. (de week dat ik ziek thuis was had ik dus de "mazzel" dat Leo ook ziek thuis was) Hier hebben opa en oma nog wat extra opgevangen.
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:13:12 #162
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35405615
Jessie, even snel (want ik zit op mijn werk). Toen John zo beroerd was van dat hoesten en zo heb ik zelf Katja naar school gebracht en gehaald en daar uren verlof voor opgenomen. En de buurvrouw heeft ook bijgesprongen.

Misschien is er zo iets mogelijk bij Geer?

En nogmaals heel veel en vooral heel snel beterschap gewenst. Ik vind het zo erg voor jullie allemaal. Ik weet dat John het op een gegeven moment ook helemaal niet meer zag zitten en bij hem heeft de antibiotica uiteindelijk wel geholpen, dus dat is echt totaal niet vergelijkbaar met jou. Dat hoesten is zo verschrikkelijk slopend en pijnlijk. Hopelijk gaat die Prednison toch aanslaan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:13:43 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_35405632
jessie, meid, dat schiet allemaal echt niet op zeg
Ik vraag dan meestal opa's en oma's.
sterkte!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:14:07 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35405649
Drs. Dutchie-man, gefeliciteerd!

En Jessie, ben benieuwd dan wat de longarts ervan gaat maken. En hopelijk lukt het een beetje om die tijd nog door te komen...
pi_35405808
Onze oma's en opa's werken nog. Niet elke dag, dus af en toe zullen ze wel kunnen. Maar 1 heeft er geen rijbewijs dat is degene die t misnte werkt. En Bo dr school zit verder. Nu is Bo zelf nog ziek, maar die zal volgende week wel opgeknapt zijn. En ik zal zo eens aan Geer vragen wat er op zijn werk te regelen is. Die is nu zelf ook nog ziek thuis,(in zijn vrije dagen zoals altijd) maar ik verwacht dat hij voglende week wel weer kan werken.
Maar ja ik heb ook wel weer geleerd niet te druk maken van te voren als de tijd daar is komt het meestal toch altijd wel weer goed. Alleen heb ik het toch altijd maar weer helemaal van te voren geregeld
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35406032
Jessie wat een kl*te zooi.
En idd als het zover is dat Bo weer naar school moet dan is daar ook een oplossing voor.

Dutchie mooi horloge!

Ik heb een horloge gewonnen op vrouw.nl een USB horloge
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 14:26:36 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_35406093
Is er geen moeder die Bo even op kan komen pikken?
pi_35407186
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Ladybos het volgende:

[..]

Ik wil er een tegeltje van maken Sugar Zou je hem naar me willen mailen ?
Sugar had je mijn berichtje nog gezien ?
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:08:36 #169
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35407706
Ja, maar ik heb hem niet op mijn werk (waar ik nu zit) en op viva.nl staan ze dus niet meer... Komt, komt!
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:29:19 #170
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35408479
Jessie, wat een zorgen... Sterkte hoor
Rewimo, nogmaals sterkte met je vader, wat eng ellemaal...
Dutch, je bent goed verwend door je Drs!! Gefeliciteerd voor je meneertje.
Mijn meneertje (voor het eerst in colbert, van ribstof, dat wel) had vandaag een orienterend gesprek. Vandaag of morgen horen we meer. Oehoe, ik vind het hartstikke spannend. Hij zit wel goed op zijn huidige werk, maar soms is iets nieuws wel goed denk ik.
Ladybos, kun jij overal tegeltjes van maken?
pi_35409055
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:08 schreef Sugar het volgende:
Ja, maar ik heb hem niet op mijn werk (waar ik nu zit) en op viva.nl staan ze dus niet meer... Komt, komt!
Nee is prima hoor, geen haast, vroeg me alleen af of je het gezien had
pi_35409093
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef Lishe het volgende:
Ladybos, kun jij overal tegeltjes van maken?
jaaaaaa Leuk he, ik heb al zoveel ideetjes !!
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:47:45 #173
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35409292
Lalala never mind al gevonden.

[ Bericht 91% gewijzigd door Luchtbel op 23-02-2006 15:58:43 ]
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:48:21 #174
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35409322
Ja! Zijn het echte tegel-tegels? of geborduurd? want daar hou ik nie zo van. (Luuke heeft op haar nieuwe kamer een wastafeltje dusch wie weet.
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:55:35 #175
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35409618
Oh een wastafel lief! met een spiegel ook?
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:58:09 #176
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35409716
Nou, die ga ik zelf ophangen. (nu hangen er van die tegel-spiegels, die vind ik lelijk). Ik heb een superstoere wasbak uitgezocht, maar ik weet nog niet of dat kan.
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:59:03 #177
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35409753
Foto?
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:10:27 #178
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35410238
wasbak Hopelijk werkt 't!
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:14:03 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35410375
Oeh, wat een leuke mooie!
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:15:11 #180
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35410421
Hehe grappig.
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:17:34 #181
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35410530
Ik word er zelf nogal enthousiast van. Alleen geen idee of de oude eraf kan, dat mag d'r papa doen.
pi_35410592
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:48 schreef Lishe het volgende:
Ja! Zijn het echte tegel-tegels? of geborduurd? want daar hou ik nie zo van. (Luuke heeft op haar nieuwe kamer een wastafeltje dusch wie weet.
Nee echte echte, in mat of glans, en de bedrukking zit onder het glazuur, dus kan er ook niet afgewassen worden.
pi_35410610
Gave wasbak trouwens
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:20:49 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35410665
Die wasbak is leuk!
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:28:38 #185
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35410930
Leuk Ladybos! Ik weet je tegen die tijd te vinden .
Ik had 'm ooit in een boekje zien staan, en na heel wat speurwerk vond ik ze eindelijk op internet. Voor in de woonkamer laat ik 3 dezelfde vormen maken voor aan de muur boven de eettafel. Heerlijk, dat gedroom over een nieuw huisje.
pi_35413652
middag/avond dames/meiden

Nou zo opgeruimd is het hier thuis momenteel niet (reactie op topic titel)
Valt best wel enorm tegen het aantal uren werken combineren met huishouden, maar goed dat komt later wel weer.
Heb nu iig al weekend en ben er enorm blij om, want ik ben kapot op

Jessie en Rewino sterkte
BE ik hoop dat de kijkers ook kopers worden ik duim
Syrena gefeliciteerd
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_35416179
Lishe wat appart. Heb je een linkje?

BE spannend hoor! Hier nog steeds geen kijkers. En is nu maar goed ook. Ik zie ons al helemaal zielig en ziek op straat staan
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35416389
Rewimo, sterkte met je vader!

Jessie, het schiet niet op zeg. Ik kan me voorstellen dat je helemaal niet goed wordt van dat gehoest. Je wordt er doodmoe van. Ik hoop echt dat het snel beter gaat
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_35418360
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:40 schreef dutchie het volgende:
Jessie, wat een lieverd is Jans toch. Zo zorgzaam. Maar ook bezorgd blijkt wel. Er moet nu echt wat gebeuren volgens mij, want dit trek je toch niet veel langer zo?

Rewimo, ookal zorgen en weer je vader. Heel veel sterkte.

Nijna, dit is mijn blingerdiebling horloge:
[afbeelding]
Oeh, die is mooi. Die houd ik in gedachten als ik zaterdag met m'n juwelier-vriendinnetje op zoek ga naar een nieuw horloge!
  donderdag 23 februari 2006 @ 20:25:32 #190
3011 E.T.
pi_35418944
Ik ben traktaties aan 't maken.. en ik vind dat eigenlijk helemaal geen leuk klusje (geen inspiratie, geen zin enzo)..
Nu gewoon zakjes smoeltjes emt een vingerpoppetje in een cellofaantje

toch maar weer verder.. heb er al 6.. nog 19 te gaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator donderdag 23 februari 2006 @ 20:37:36 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35419453
Succes ET

Jessie dat klinkt onvoorstelbaar klote! Beterschap is zo ontoereikend... Kan Geer geen zorgverlof opnemen hiervoor?

Rewimo wat naar en eng! Sterkte

* Lois gaat even de Superhuisvrouw kijken*
Dan krijg ik vast weer een goed gevoel over mijn opruimkwaliteiten
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:27:19 #192
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35421605
Jessie: www.bloempot.nu
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 21:29:57 #193
81992 Githa
pi_35421708
Die wasbak is gaaaaaaaf! en die bloempotten ook, maar zoooo duur
Ik ben heel benieuwd naar jullie nieuwe huisje Lishe

Rewimo, heel veel sterkte met je vader
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:36:51 #194
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35421968
rewimo sterkte met je vader
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:51:11 #195
3011 E.T.
pi_35422579
He, mijn buren hebben sinds kort twee van die bloempotten Wel een gave wasbak trouwens Lishe!

Lois, 't was een oude aflevering

Rewimo, sterkte!
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:52:07 #196
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35422613
Voor diegenen die nog gestemt hadden, Tamara was er eerst tussenuit gehaald (samen met de nr 2) wegens verdenking van valsspelen. bedelen om stemmen mag volgens hun eigen regelementen, dus het hoe en waarom is me nog even onduidelijk. Echter hebben ongeveer 40 mensen van iedereen die had gestemd verontwaardigd gemaild en kreeg Tamara vandaag een brief dat ze de situatie verkeerd beoordeeld hadden. Degene die er nu staat als winnaar kunnen ze niet weghalen (die heeft tenslotte niets fout gedaan!) maar Tamara kreeg ook alsnog de hoofdprijs!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:53:36 #197
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35422670
Haha Ireth wat een bizar verhaal
heb je mijn mail gehad? over zondag?
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:00:02 #198
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35422931
eehh.. nee maar nog niet gecheckt, ben net voor dit berichtje online gekomen.. ik doe ff sjecken!

Geen mail....

*msn omhoog gooit*
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:00:53 #199
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35422962
Ik heb vandaag een nieuwe outfit gekocht
en zo leuk totaal niet wat je verwacht
normaal koop ik altijd broeken en heb dus nu een rok

had er eerst een aan en toen zei kyllian van mama koop maar een broek
en toen had ik deze en een 2 truitjes en toen zei hij koop die maar dat staat mooi ..
wat een scheet is het toch
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:09:51 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35423290
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:52 schreef Ireth het volgende:
Voor diegenen die nog gestemt hadden, Tamara was er eerst tussenuit gehaald (samen met de nr 2) wegens verdenking van valsspelen. bedelen om stemmen mag volgens hun eigen regelementen, dus het hoe en waarom is me nog even onduidelijk. Echter hebben ongeveer 40 mensen van iedereen die had gestemd verontwaardigd gemaild en kreeg Tamara vandaag een brief dat ze de situatie verkeerd beoordeeld hadden. Degene die er nu staat als winnaar kunnen ze niet weghalen (die heeft tenslotte niets fout gedaan!) maar Tamara kreeg ook alsnog de hoofdprijs!

En wat was die hoofdprijs dan? Ik heb eigenlijk niet eens gekeken.
Enneh... hoe zit het nou met die weddenschap?
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:15:39 #201
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35423507
Een ypod-dingesgedoetjeiets...

Weddenschap?? Eerhh.. neuh.. geen weddenschap? Ze zou onder alle stemmers iets verloten als ze zou winnen, maar daar heb ik nog niets over gehoord.. ze is nu ook nog niet online.. dus ff navragen lukt me nie...
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:44:48 #202
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_35424643
Jihoe! Ik heb de baan!! Maandag alleen nog even afstemmen, puntjes op de i, en dan ben ik weer officieel van dat kl***n UWV af... Heerlijk. Eerst werken voor 32 uur, maar de nieuwe baas staat open voor een duo-baan (ik wil namelijk graag 24 uur, de baan is eigenlijk 40 uur), en daarnaast ook nog eens 2 avonden naar school, en dan nog ergens studeren. Mannetje gaat echter zijn beste beentje voorzetten in het huishouden heeft hij al beloofd.

Nadeel is wel dat ik mijn meissie zo ontzettend vreselijk ga missen en dat ik daar nu alvast mee ben begonnen.
Ik heb er geen oplossingen voor, maar ik vind problemen prachtig.
Meer zien van mijn Bo?
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:48:57 #203
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35424805
gefeliciteerd mamboo
pi_35432824
Gefeliciteerd Mamboo

Jessie, beterschap en sterkte!!

Ik ben niet helemaal bijgelezen maar hier is alles zo opgeruimd als maar mogelijk is. De dozen staan klaar, over een half uurtje arriveert de verhuiswagen en dan gaan wij ervandoor. Tot ziens dus!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 07:52:39 #205
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_35432839
succes met verhuizen Poemojn
patat ftw :)
pi_35432866
Mamboo gefeliciteerd!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  vrijdag 24 februari 2006 @ 08:31:18 #207
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_35433103
Gefeliciteerd Mamboo!

Poemojn, succes met verhuizen!
pi_35433684
Gefeliciteerd Mamboo.

Verhuis ze Poemojn!

Ik ga zo een gezellig dagje met mn beste vriendinnetje stadten, oa op jacht naar een nieuw horloge...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 februari 2006 @ 09:15:14 #209
13151 crew  Rewimo
pi_35433747
Gefeliciteerd MamBoo
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:35:06 #210
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35434141
Succes met verhuizen poemojn.

Rewimo, hoe is het nu met je vader?
Lekker douchen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 februari 2006 @ 09:38:33 #211
13151 crew  Rewimo
pi_35434218
Mijn vader is nog steeds stabiel, de komende 2, 3 dagen moet er verbetering in komen volgens de arts. Hij wordt nog steeds in slaap gehouden en dat is maar goed ook. Van al die toeters en bellen en slangen aan je lichaam kun je maar beter niks merken...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:40:59 #212
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35434262
Nee dat is ook wel zo. Maken ze hem weer wakker als de longontsteking weer onder controle is en hij zelf zou kunnen ademen? Of ademt hij zelf?
Lekker douchen!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:44:56 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35434368
Succes Poejmon!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:44:58 #214
24188 Belana
kloon van belana
pi_35434369
mamboo gefeliciteerd

rewimo, sjees zeg, weer je vader in het ziekenhuis... .... sterkte hoor!

Hier zijn we net naar de tandarts geweest op controle, mijn tandarts behandeld geen zwangere vrouwen namelijk en Liam heeft ook even in de stoel gelegen
Ik verbaas me altijd over Ian, die is 8 jaar en is nog nooit bij de tandarts geweest. hebben we al eens gevraagd aan zijn moeder en idd, ze zei dat dat er nog niet van gekomen was. Ik snap dat dus niet...
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:45:21 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_35434381
oe poemojn, succes met verhuizen!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:45:30 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35434385
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:15 schreef Ireth het volgende:
Een ypod-dingesgedoetjeiets...

Weddenschap?? Eerhh.. neuh.. geen weddenschap? Ze zou onder alle stemmers iets verloten als ze zou winnen, maar daar heb ik nog niets over gehoord.. ze is nu ook nog niet online.. dus ff navragen lukt me nie...
Ow ok. In haar fotoboek staat namelijk iets over een weddenschap, vandaar.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:47:56 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35434439
En Mamboo! Gefeliciteerd! Super!
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 10:05:40 #218
81992 Githa
pi_35434890
Mamboo gefeliciteerd met de nieuwe baan!

Poemojn, heel veel verhuis plezier vandaag
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:11:15 #219
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35435036
Goedemorgen!

Wat wordt er hier wat afverhuisd en gesolliciteerd zeg! Valt me ineens op. Maar Poemojn succes met verhuizen en Mamboo gefeliciteerd!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:11:22 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35435042
Even een vraag: wat is jullie ervaring met cursussen EHBO voor kinderen? Ik wil zoiets gaan volgen, maar weet niet of de normale instanties die ook bijvoorbeeld de gratis zwangerschapsgym aanbieden, goed zijn in cursussen EHBO. Ik vond het zwangerschapsgym-niveau erg laag en de cursus dus ook niet goed. Heeft iemand ervaring met dit soort EHBO-cursussen (die uiteraard wel geld kosten)?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:18:35 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35435203
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 10:11 schreef dutchie het volgende:
Goedemorgen!

Wat wordt er hier wat afverhuisd en gesolliciteerd zeg! Valt me ineens op. Maar Poemojn succes met verhuizen en Mamboo gefeliciteerd!
Dat was mij dus idd ook al opgevallen.
Zou dat dan toch bij een bepaalde fase in het leven horen? Alles omgooien?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:20:15 #222
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35435256
Hee Sugar, ik zou in ieder geval kijken of ze gecertificeerd zijn.
Als je meer informatie wilt, kun je ook eens op deze site kijken: www.ehbo.nl
Je kunt hier zelf gratis de checkers downloaden (die dingen die je bv aan je koelkast kunt hangen):
deze bv.: http://www.ehbo.nl/Brochures/EHBOcheckerKids.pdf

Ik heb nog nooit zelf een EHBO cursus gevolgd, ik weet wel dat de instructeurs van het rode kruis en van het oranje kruis regelmatig bijgeschoold moeten worden (minimaal 1 keer per jaar) om les te mogen blijven geven. Ik weet alleen niet of dat ook geldt voor de kinderEHBO.
Lekker douchen!
pi_35435268
whoeiiii Rene heeft gister een gesprek gehad in Chicago bij zn nieuwe bas.. ze hebben het over levels en salaris gehad en laat ik het zo zeggen.. WHOEHOEEEEEEEEE nu heb ik nog meer zin om te gaan
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:21:17 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35435293
Lachen Daan!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:22:09 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_35435316
hahahahahaha daanbanaantje, dat klinkt goed
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:25:17 #226
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35435414
Lekker Daan!

Edit: ik moet werken maar heb geen zin, het is hier veel te rustig en ik kan me niet concentreren. Bleeeeghhhh!
Lekker douchen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 februari 2006 @ 10:27:41 #227
13151 crew  Rewimo
pi_35435489
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:40 schreef sjak het volgende:
Nee dat is ook wel zo. Maken ze hem weer wakker als de longontsteking weer onder controle is en hij zelf zou kunnen ademen? Of ademt hij zelf?
Hij ligt aan de beademing omdat hij zo benauwd was. Ze hebben dat al een beetje terug kunnen schroeven. Als ze hem wakker laten worden moet hij ook weer zelf gaan ademen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:39:33 #228
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35435835
Nou, maar hopen dat hij snel opknapt. Dat soort comlicaties wil je er helemaal niet bij hebben zeg!
Nogmaals sterkte!
Lekker douchen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 februari 2006 @ 10:40:07 #229
13151 crew  Rewimo
pi_35435852
Dank je wel
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:14:59 #230
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_35436822
Rewimo !!

Mamboo !

En Babyfeet.. een rok ! STOER!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 11:16:47 #231
43556 miss_dynastie
pi_35436891
Rewimo, heel veel sterkte, hoop dat het snel een stuk beter met hem gaat
pi_35437735
oh rewimo wat naar, en wat een schrik voor jullie. veel sterkte, en snel beterschap voor je vader gewenst!
pi_35437792
en arme jessie, ik vind 't zo rot dat het nog steeds niet veel beter gaat. ook jij nu toch ook echt snel & veel beterschap gewenst! en voor die lieve grieperige meisjes van je ook.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 11:52:23 #234
7074 moussy
kuttekop
pi_35438083
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:44 schreef Belana het volgende:

Ik verbaas me altijd over Ian, die is 8 jaar en is nog nooit bij de tandarts geweest. hebben we al eens gevraagd aan zijn moeder en idd, ze zei dat dat er nog niet van gekomen was. Ik snap dat dus niet...
dat kan je toch niet menen?!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:22:15 #235
24188 Belana
kloon van belana
pi_35438965
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:52 schreef moussy het volgende:

[..]

dat kan je toch niet menen?!
nou, geloof het maar. idioot gewoon he?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:26:38 #236
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35439074
Ons buurmeisje van euh negen heeft al een beugeltje, kan me niet voorstellen dat je nooit met je kind naar de tandarts gaat.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:30:05 #237
24188 Belana
kloon van belana
pi_35439159
tja, ik snap het dus ook echt niet, maar zo zijn er wel meer dingen...
we hebben er zo weinig invloed op helaas.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:39:54 #238
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35439412
Bah vervelend en moeilijk lijkt me dat. Kan me voorstellen dat je je toch zorgen gaat maken enzo!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:48:46 #239
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35439668
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 10:20 schreef DaanBanaantje het volgende:
whoeiiii Rene heeft gister een gesprek gehad in Chicago bij zn nieuwe bas.. ze hebben het over levels en salaris gehad en laat ik het zo zeggen.. WHOEHOEEEEEEEEE nu heb ik nog meer zin om te gaan
Ineens krijg ik zo'n beeld van je als Sylvie Meis, maar dan in Chicago: Hallo where is Gucci?

Rewimo, nogmaals sterkte.

Belana, wat lijkt me dat moeilijk. Kunnen jullie het niet zo regelen dat Ian bij Kbot op de verzekering komt en als hij bij jullie is eens een afspraak maken bij jullie tandarts? Zijn toch wel belangrijke dingen, ik vind dit wel een beetje onverantwoordelijk van moeders eerlijk gezegd.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:51:07 #240
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35439740
Dankjewel voor de info, Sjak.

Heeft er verder niemand goede ervaringen met bepaalde cursussen of instanties op kinder-EHBO-gebied?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:01:18 #241
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35440040
Sorry Sjoeg. Maar je hebt me wel op een idee gebracht, vind dit ook wel belangrijk om te kunnen eigenlijk.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:02:35 #242
24188 Belana
kloon van belana
pi_35440082
sorry sjoeg, geen enkele ervaring hier met EHBO

ja, ik heb daar ook wel eens aan gedacht, om hem dan maar op onze verzekering te gooien, maar eigenlijk is het toch achterlijk? Ik ga haar trouwens ook gelijk eens even mailn hierover. Liam gaat nu al mee om te wennen notabene. Zij heeft gellof ik de instelling, het is toch maar melkgebit, maar inmiddels is hij flink aan het wisselen natuurlijk. het maakt me heel boos en machteloos, zo ook kbot. Het is moeilijk uit te leggen, maar er is dus ook heel moeilijk te praten met haar...
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:04:08 #243
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35440123
Lastig. Vooral omdat het best een ouderwetse gedachte is van 'het is maar een melkgebit'.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:04:56 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_35440145
ja dat slaat natuurlijk helemaal nergens op!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:08:06 #245
24188 Belana
kloon van belana
pi_35440255
zow, even gemaild.....
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:11:26 #246
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35440358
Goed zo Belana.
Lekker douchen!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:12:00 #247
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35440372
Goedzo, Banaantje! (Belaantje dus, maar ik zeg in mijn hoofd altijd banaantje dan) Aanpakken die dingen!

Maria was zo lief vanochtend. Ze mochten verkleed naar het kdv vandaag en ze had dus een kieltje met versieringen (en belletjes!) aan. Hetzelfde kieltje droeg ik vroeger ook, zo lief. Ze was zo trots en toen ik ook nog haar neusje rood had geschminkt en clowns-streepjes boven en onder d'r oogjes had gezet, wilde ze van spiegel naar spiegel in het hele huis. "Mauw" zei ze (mooi).
pi_35440419
Sugar, ik zou idd informeren bij het Oranje kruis, die link van Sjak.
Ik heb in groep 7 of 8 een cursus gedaan (maar da's een andere kinder EHBO )
Als je een diploma hebt om hulp te verlenen, moet je idd 3 of 4 keer per jaar nog een update doen. Anders is je diploma niet meer geldig.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:13:40 #249
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35440438
Heb je een foto Sugar? Ik wil ook wel zien hoe mauw ze eruit ziet
Lekker douchen!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:25:48 #250
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35440825
Nee, ik heb nog geen foto, maar we gaan zondag echt carnavallen (ja, ja, komt u maar), dus dan maken we zeker foto's! En dan wordt ze precies zo mauw als vanochtend.

Ik bel inderdaad wel even naar dat Oranje Kruis, da's slim.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:41:14 #251
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35441265
Zoë gaat ook altijd mee met ons naar de tandarts en we gaan gewoon steeds een stapje verder daarin.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 februari 2006 @ 13:44:54 #252
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35441382
Carnaval is cool

Ik heb een EHBO diploma, tijdens de cursus werd er bij ons ook behoorlijk veel aandacht aan kinderen besteed. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik diploma de eerste keer gehaald heb vie zwembad waar ik destijds werkte. Dus ik kan me voorstellen dat ze extra aandacht aan kinderen besteedde omdat dat in een zwembad natuurlijk wel eens voorkomt.

Ik ben overigens erg blij met mijn EHBO, het maakt me een stuk zekerder naar Isa toe zeg maar...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 13:54:15 #253
7074 moussy
kuttekop
pi_35441673
Ik ga dinsdag carnavallen op school en verkleed als heks

B, misschien kan je je tandarts eens bellen en het uitleggen, ik denk dat hij dan wel ff bij Liam wil kijken. Of hij is hij nooit op een doordeweekse dag bij jullie? Tegen de moeder zou ik dan zeggen dat we toch allemaal moesten en hij ook ff voor het wennen even op de stoel mocht zitten.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:13:04 #254
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35442266
Jee, Belana, wat lijkt me dat moeilijk. Niet alleen dit geval, maar gewoon; als je de zorg moet delen en daarover verschilt van mening.
Daan Whiehoe!!!
En carnaval... ik ga dit jaar weer voor het eerst sinds 3 jaar. Ik heb er zooooveel zin in. Moet alleen nog een groene maillot voor Luuke, mijn zonnebloem . Iemand enig idee waar die verkocht worden?
pi_35442336
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:54 schreef moussy het volgende:
zal ik hem inkoppen?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:18:57 #256
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35442445
Hee, lishe! Ik ga ook een groene maillot zoeken, maar dan in mijn maat. Ik ga als bloem, heb ik zojuist besloten. Ik denk gewoon bij Hema ofzo, maar ja, die kleine maatjes weer niet. Moeilijk! Misschien echt een sokkenwinkel?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:21:00 #257
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35442523
Bij Hennes heb je groene maillots, Jolie heeft er één.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:24:26 #258
24188 Belana
kloon van belana
pi_35442633
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:54 schreef moussy het volgende:

B, misschien kan je je tandarts eens bellen en het uitleggen, ik denk dat hij dan wel ff bij Liam wil kijken. Of hij is hij nooit op een doordeweekse dag bij jullie? Tegen de moeder zou ik dan zeggen dat we toch allemaal moesten en hij ook ff voor het wennen even op de stoel mocht zitten.
ja dat zou kunnen idd, ga ik wel in gedachte houden. Eerst maar eens afwachten wat voor antwoord ik krijg. Ik heb het vriendelijk gevraagd, in de trant van: het kan ook zijn dat ian het vergeten is... omdat het toch moeilijk is om commentaar te leveren op haar manier van opvoeden en ik ook weer vind dat ik daarin netjes moet blijven. Maar kbot heeft het al eens eerder gevraagd en toen heeft ze al toegegeven dat hij nog nooit geweest was.

Wij nemen Liam dus ook mee, dit was de 2e keer dat ie mee was en dit keer wilde hij wel in de stoel even. Nou, das mooi. Mijn tandarts gaat kijken vanaf zijn 3e, dus zo kan ie mooi voor die tijd nog een keer mee om te oefenen. Ik wil dus niet dat mijn kinderen dezelfde angst als ik krijgen. Ik zal ze trouwens ook niet meenemen naar mijn behandeling, omdat ik dus echt moet janken van angst altijd, das geen reclame
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:25:09 #259
24188 Belana
kloon van belana
pi_35442658
wat een carnaval allemaal, dat houd mij helemaal niet bezig
En we zitten nog wel in zuid Limburg volgende week
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:26:26 #260
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35442708
Stom, stom, hier hebben ze geen Hennes.... Dan ga ik morgen in Eindhoven nog even proberen, dank voor de tip!
Sugar, mijn vriendin is ooit als kamerplant gegaan... Die had ook groene kleren aan en daaromheen van die nepklimop gemaakt. Bloem is natuurlijk wel vrolijker!
Ik doe het dit jaar met een afdankertje van mijn zus. Geen puf en geld om iets nieuws te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')