Ow ok. In haar fotoboek staat namelijk iets over een weddenschap, vandaar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:15 schreef Ireth het volgende:
Een ypod-dingesgedoetjeiets...
Weddenschap?? Eerhh.. neuh.. geen weddenschap? Ze zou onder alle stemmers iets verloten als ze zou winnen, maar daar heb ik nog niets over gehoord.. ze is nu ook nog niet online.. dus ff navragen lukt me nie...
Dat was mij dus idd ook al opgevallen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:11 schreef dutchie het volgende:
Goedemorgen!
Wat wordt er hier wat afverhuisd en gesolliciteerd zeg!Valt me ineens op. Maar Poemojn succes met verhuizen en Mamboo gefeliciteerd!
Hij ligt aan de beademing omdat hij zo benauwd was. Ze hebben dat al een beetje terug kunnen schroeven. Als ze hem wakker laten worden moet hij ook weer zelf gaan ademen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:40 schreef sjak het volgende:
Nee dat is ook wel zo. Maken ze hem weer wakker als de longontsteking weer onder controle is en hij zelf zou kunnen ademen? Of ademt hij zelf?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:44 schreef Belana het volgende:
Ik verbaas me altijd over Ian, die is 8 jaar en is nog nooit bij de tandarts geweest. hebben we al eens gevraagd aan zijn moeder en idd, ze zei dat dat er nog niet van gekomen was. Ik snap dat dus niet...
Ineens krijg ik zo'n beeld van je als Sylvie Meis, maar dan in Chicago: Hallo where is Gucci?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:20 schreef DaanBanaantje het volgende:
whoeiiii Rene heeft gister een gesprek gehad in Chicago bij zn nieuwe bas.. ze hebben het over levels en salaris gehad en laat ik het zo zeggen.. WHOEHOEEEEEEEEE nu heb ik nog meer zin om te gaan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |