Syrena wat een grote kamer
![]()
En een ligbad
![]()
Kan jou die tegeltjes schelen, als ze maar schoon zijn joh! Dan gaat het nu toch echt gebeuren he
![]()
Dutchie nog van bling harte bling he
![]()
Easy going wat een verhaal
![]()
Je verteld het allemaal nogal nuchter en als een relax-oord maar zo zal het vast niet gevoelt hebben. Bij jou heeft het er lekker ff in gehakt zeg!!! Hopelijk blijven de virussen uit jou buurt voorlopig
![]()
De prednison slaat niet aan
![]()
En de kuur ook niet. Ik hoest een ietsiepietsie minder maar dat is te verwaarlozen voor wat ik slik. De koorts is weg maar vanmiddag na t douchen had ik een ondertemp van 34.9!!! (en nee ik douch niet met koud water
![]()
) Onder me arm gemeten. En die heb ik kunnen opbrengen met warme dekens enzo tot 35.8 . En nu net was die voor t eerst weer 36.0 Maar daar schrok ik wel van. Ik ging me koorts dus opmeten omdat ik dacht dat ik koorts had. Ik had het zo warm. Toen voelde ik na het meten aan mezelf (ik dacht thermometer kapot) en voelde ik heel koud aan. Heel eng omdat mijn gevoel dus erg warm zei. Geer zichzelf getempt om te kijken of dat ding t nog wel deed. En ja hoor 38.4 graden (die is ook nog ziek dus) ik weer tempen 35.1
![]()
Als ik de trap op of af moet dan hijg ik. De meiden zijn ook nog goed ziek. Beide koorts, beide hoesten en Jans heeft nog al die tijd pijn in dr hoofd. Morgen met t hele gezinnetje dus naar de dokter. Om half 12 moeten we er zijn.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!