abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35381991
Ja, iid hoe is het met Jessie?
Hopelijk wat beter
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_35382232
Ik heb nog aan Jessie gedacht vandaag, hopelijk gaat het echt al wat beter! Niet dat ze dalijk ook in het zh ligt, net zoals Easy

Ff mijn woonkamer+keuken showen

Mijn vader is de badkamer aan het bekijken en Ozzie had al een rol wc-papier geshred
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 21:20:25 #103
7074 moussy
kuttekop
pi_35382364
Mooie kapstop Syrena leuk kleurtje ook

Hoe heb je het nu met die vloer geregeld?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_35382384
Dat ziet er best groot uit Syrena! Leuk.
  Jubileum moderator woensdag 22 februari 2006 @ 21:21:21 #105
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35382415
Leuk Syreen! Gooi je jas maar over het muurtje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_35382485
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:20 schreef moussy het volgende:
Mooie kapstop Syrena leuk kleurtje ook

Hoe heb je het nu met die vloer geregeld?
Voor de vloer heb ik 200 euro betaald (hij ligt in woonkamer, beide slaapkamer en de berging).

De rooie muur gaat er trouwens uit Ik heb alleen geen idee wat ik dan ga doen Denk lime ofzo. Of blauw. Of eehhhhh... misschien wen ik wel aan 't rood...
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 21:22:44 #107
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35382611
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:21 schreef Lois het volgende:
Leuk Syreen! Gooi je jas maar over het muurtje
Ik had nog ZO foto's willen maken van alles toen het nog leeg was Maar ja, de oudjes wilden vandaag perse al wat kratten enzo afleveren.

Oja en hier een picje van de tegels op de badkamer....

Ik ben helemaal vergeten foto's van plee nr. 2 te maken
pi_35382872
quote:
ahahahahha en ik dacht nog wel dat ik veel tegen mn computer aan het praten was
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 21:31:16 #110
7074 moussy
kuttekop
pi_35382998
Leuk hoor Syrena en dat met die vloer is ook goed opgelost! Ik zou dat rode wel laten zitten, maar goed, ik hou van rood
pi_35383048
Oh zo erg zijn die tegeltjes toch niet Syrena? Ziet er erg leuk uit verder!
pi_35383168
Ziet er leuk uit Syrena. Je hebt het dus genomen (ik heb alles niet teruggelezen, weet wel dat je er mee bezig was).
En wat lekker, een bad!!!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:38:09 #113
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35383384
Syreen leuk hoor, wordt vast mooi.
Gelijk een goede kadotip voor de housewarming; een kapstok!

Zo, hier is het zootje opgeruimd, stofgezogen, het geld geteld en alle kado's uitgepakt. Ik heb mijn nieuwe blingbling-horloge om, dus ik weet hoe laat het is!
Goh, alweer 28 geworden.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 21:56:29 #114
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35384332
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:38 schreef dutchie het volgende:
Syreen leuk hoor, wordt vast mooi.
Gelijk een goede kadotip voor de housewarming; een kapstok!

Zo, hier is het zootje opgeruimd, stofgezogen, het geld geteld en alle kado's uitgepakt. Ik heb mijn nieuwe blingbling-horloge om, dus ik weet hoe laat het is!
Goh, alweer 28 geworden.
voor de hoeveelste keer?
pi_35384413
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef moussy het volgende:
Leuk hoor Syrena en dat met die vloer is ook goed opgelost! Ik zou dat rode wel laten zitten, maar goed, ik hou van rood
Ik denk dat ik de slaapkamer rood maak (of roze ). Kom net ff naar boven gerend om de
post-its te pakken zodat ik die op bep. bladzijdes in de Ikea gids kan plakken, want ik blader me suf

Voor nu wordt de woonkamer iets met aardetinten. Een uur geleden wilde ik nog lime

Dutchie: Gefeliciteerd! Alweer 28 Net als ik....
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:59:29 #116
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35384467
gefeliciteerd syrena ziet er leuk uit zeg
veel geluk in je nieuwe woning
pi_35384905
Syrena wat een grote kamer En een ligbad Kan jou die tegeltjes schelen, als ze maar schoon zijn joh! Dan gaat het nu toch echt gebeuren he

Dutchie nog van bling harte bling he

Easy going wat een verhaal Je verteld het allemaal nogal nuchter en als een relax-oord maar zo zal het vast niet gevoelt hebben. Bij jou heeft het er lekker ff in gehakt zeg!!! Hopelijk blijven de virussen uit jou buurt voorlopig

De prednison slaat niet aan En de kuur ook niet. Ik hoest een ietsiepietsie minder maar dat is te verwaarlozen voor wat ik slik. De koorts is weg maar vanmiddag na t douchen had ik een ondertemp van 34.9!!! (en nee ik douch niet met koud water ) Onder me arm gemeten. En die heb ik kunnen opbrengen met warme dekens enzo tot 35.8 . En nu net was die voor t eerst weer 36.0 Maar daar schrok ik wel van. Ik ging me koorts dus opmeten omdat ik dacht dat ik koorts had. Ik had het zo warm. Toen voelde ik na het meten aan mezelf (ik dacht thermometer kapot) en voelde ik heel koud aan. Heel eng omdat mijn gevoel dus erg warm zei. Geer zichzelf getempt om te kijken of dat ding t nog wel deed. En ja hoor 38.4 graden (die is ook nog ziek dus) ik weer tempen 35.1
Als ik de trap op of af moet dan hijg ik. De meiden zijn ook nog goed ziek. Beide koorts, beide hoesten en Jans heeft nog al die tijd pijn in dr hoofd. Morgen met t hele gezinnetje dus naar de dokter. Om half 12 moeten we er zijn.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35385062
Jessie, dat klinkt nog steeds beroerd zeg! Die dokter moet nu echt wat doen vind ik! Succes morgen.
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:13:37 #119
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35385199
Het wordt vast hartstikke mooi Syrena. Ik kwam hier ook in een heel rood huis terecht en het went echt, ik vind het inmiddels zelfs mooi. Ik zou er nog even overnadenken als ik jou was. En ik vind lime echt groen voor mietjes Oh en rood voor je slaapkamer is niet goed he! Rood maakt onrustig, kan je niet meer slapen.

Jessie echt nog steeds zo ziek, wat rot echt!
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:13:39 #120
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35385207
Jessie je weet dat als je onder je arm meet er sowieso een halve graad bij op moet tellen? Dan nog, klinkt het niet goed.
pi_35385294
Jeetje jessie het schiet helemaal niet op bij jullie he
Sterkte en ik hoop dat de dokter nog wat kan verzinnen morgen.
Het ziekenhuis kan je beter maar uitblijven. (Alhoewel me het vorige week geen ene bal meer interesseerde dat ze me op wilden nemen, als er tenminste maar wat gebeurde)
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:16:06 #122
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35385348
jeetje jessie schiet ook niet op bij jullie
heel erg veel beterschap
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:20:58 #123
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35385653
Jessie veel beterschap voor jullie

Hmm Lb bedankt, ben een mietje

Syrena gave muur leuk stekkie
pi_35385763
Ja ik zou een verwijzing van voor de longarts krijgen. Maar daar zit je ook niet in 1 dag. En ik hoest nog wel elke dag en nacht stug door. Ik weet ook niet wat ze nog voor me kunnen toveren nu.
Dutch van die halve graad weet ik, maar mijn normale temp is juist aan de hoge kant, dus best raar. En ook gek omdat het de dag ervoor nog boven de 39 was.
En easy jou kleine lettertjes heb ik nu ook in me hoofd. Ik doe en accepteer alles als dit maar over gaat.
Maar eigenlijk wil ik ook weer helemaal niet opgenomen worden ofzo. Die meiden van mij hebben het daar zo moeilijk mee. We wisten al dat Bo dat verschrikkelijk vond. Maar bij Jans merken we nu ook dat die echt wel heeft meegemaakt dat ik een tijdje in t ziekenhuis lag hoe klein ze toen ook nog was. Dat gevoel voelt ze gewoon. Normaal heeft ze nooit moeite om even bij of met oma te zijn. Toen ik deze week een paar keer naar de dotker of naar t ziekenhuis moest was het drama. En van de week was mijn moeder hier en lag ik op de stoel wat te slapen (rechtop ) Mijn moeder zij dat Jans een hele tijd zomaar naast me heeft gestaan. Gewoon bij me. Ze wilde niet bij oma. Nee alleen bij mij. Ze stond daar maar te staan en naar me te kijken. Ik moet weer huilen nu ik dit tik. Af en toe legde ze haar handje op me been en was dus niet bij me weg te krijgen.

Maar buiten t feit dat ik zelf zo ziek ben die meiden van mij dus ook. En dat breekt je hart. Ze hebben koorts, slapen of hoesten, of hebben hoofdpijn.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35386140
Moeilijk is dat he jessie. En dat Janneke dat nog weet Ik moest trouwens best nog aan jou denken toen ik in het ziekenhuis lag, dat ik het in mijn geval een voordeel vond dat Sven wat groter was en dat je dan relatief wat minder van zijn ontwikkeling mist.

Hier was het zondagavond dat er voor het eerst iets bij Sven uit kwam. Papa had hem naar bed gebracht en toen kwam het ineens. "ik ben boos" Op wie? "op mama" en waarom dan? "ziekenhuis" Gelukkig kwam ik toen de volgende dag eruit. En nu ben ik heel de week al met hem aan het knuffelen en de schade in aan het halen ( hoewel dat soms best nog wel vermoeiend is, ik ben er nog niet)
pi_35386163
Beterschap Jessie, en ook voor de rest van je gezinnetje. Ik zou er idd maar eens goed naar laten kijken.

Dutchie gefeliciteerd met je verjaardag!

Syrena, gefeliciteerd met je huis! Ziet er leuk uit, ik vind die rooie muur wel mooi eigenlijk.
Voor in je slaapkamer is rood ook leuk, of roze... Ik heb een hele rode/brique slaapkamer, inclusief rode, doorzichtige gordijntjes... Dus tis bijna een peeskamertje, maar oh zo gezellig
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_35386402
Ik denk ook niet dat ze het nog bewust weet hoor. Maar ik heb het gevoel dat dat ze dat gevoel herkent ofzo. Misschien zit ik er helemaal naast hoor en vind ze me gewoon lief. Maar toevallig zeiden Geer en ik dat tegen elkaar toen we naar de dokter gingen en t dus zo drama was.

Wel knap dat Sven zijn gevoelens daarin uit. Bo is ook heel boos geweest toen. In het ziekenhuis wilde ze soms niet eens bij me zitten.
En wist je dat je opgenomen ging worden? Ik ging toen naar de dokter en kwam niet terug. Als ik nu naar de dokter gaat zeg ik dus eigenlijk ook nooit meer dat ik zo weer terug ben. Dat vond ik namelijk toen zo erg.
Moet je nu nog op controle komen? En wat hebben ze met je holtes gedaan? Was vast ook geen pretje.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35386433
Oh, nog ff over die rooie muur De kleur vertekend erg op de foto's, in het echt is het heel anders rood (en erg slordig geschilderd....). De laminaat is ook stukken lichter.

Ik zal vriendje eerdaags eens de foto's laten bijwerken. Nu ga ik slapen, ben doooooood. Dat gaat nog leuk worden de komende weken

Jessie ik hoop dat de dokter morgen toch met een goeie oplossing/remedie komt zeg! Vreselijk als iedereen zich zo rot voelt.
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:34:39 #129
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35386456
jeetje jessie, wat een getob

Syrena, ziet er goed uit (en die tegeltjes vallen nog wel mee hoor.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_35386473
Weet iemand een link met Delftsblauwe stickers voor op de keukentegels Nee hoor ik ben geen meeloper
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35387056
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:33 schreef jessie het volgende:
En wist je dat je opgenomen ging worden? Ik ging toen naar de dokter en kwam niet terug. Als ik nu naar de dokter gaat zeg ik dus eigenlijk ook nooit meer dat ik zo weer terug ben. Dat vond ik namelijk toen zo erg.
Moet je nu nog op controle komen? En wat hebben ze met je holtes gedaan? Was vast ook geen pretje.
Sven was dinsdag naar opa en oma gebracht omdat ik zo beroerd was. Leo was die dag voor het eerst weer werken ( hij had een voorhoofdsholteontsteking gehad en was die dag voor het eerst weer werken sinds anderhalve week) Om een uur of 10 zag ik het niet meer zitten en had de dokter weer gebeld ( ik was al 2x geweest in de dagen ervoor) Na wat heen en weer gebel met de huisarts moest ik langs het ziekenhuis en voor de zekerheid een tas met spullen meenemen. Ik moest dus blijven.
De eerste keer op bezoek wilde hij ook niets van me weten, hij wilde alleen maar naar huis, de andere keren ging het beter gelukkig.

Mijn holtes zaten helemaal dicht (de huisarts had het daar steeds al over, maar ik was meer met beroerd zijn bezig) en ze stuurden me dus ook even langs de kno-arts. De holtes zijn dus doorgespoeld (is trouwens niet pijnlijk, werd verdoofd)

En ik moet volgende week op controle bij de kno-arts (ze hebben maandag nog een ct-scan gemaakt van die holtes) en over 3 weken naar de internist (eerst bloedprikken, maar dat ben ik nu wel gewend, dat deden ze in het ziekenhuis iedere dag bij me)
pi_35387235
Ah voor Sven was je dus ook ineens in het ziekenhuis. Moeilijk hoor. En heerlijk he dat je hem nu weer elke minuut van de dag kunt knuffelen
En de rest klinkt maar eng
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35387335
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef jessie het volgende:
En de rest klinkt maar eng
Ja, het ontbijt op bed beviel wel, maar die enge dingen die ze iedere keer met je willen doen
pi_35387474
Ja dan maar geen ontbijt op bed hoor
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35387767
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:54 schreef jessie het volgende:
Ja dan maar geen ontbijt op bed hoor
en vergeet de warme maaltijd niet .......... om half 12 's morgens
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:19:25 #136
134348 MamBoo
't is wat je wilt
pi_35388669
Oh Jessie, wat naar! Succes morgen..

Dank voor jullie duimen, even een update: was een waanzinnig leuk gesprek voor een waanzinnig leuke en diverse functie. Ik word deze week gebeld, maar de directeur was enthousiast... We hebben eigenlijk alleen nog een twistpunt wat het aantal uren betreft, ik wil namelijk ook nog wat tijd voor mijn meissie overhouden.

Ik heb er geen oplossingen voor, maar ik vind problemen prachtig.
Meer zien van mijn Bo?
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:56:12 #137
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35390365
spannend dus Mamboo

iew warm eten smiddags ik vind dat zo niet lekker
pi_35396283
Het ziet er leuk uit Syrena. Die tegeltjes hadden wij ook in de keuken, badkamer en wc in onze flat. De badkamer hebben we op een gegeven moment opnieuw betegeld. Supermooi is het niet, maar als het schoon is dan ben je al een heel eind toch? En zet er wat leuke dingetjes in en het lijkt ook alweer heel anders. Heel veel succes met spulletjes en kleurtjes uitzoeken enzo!

Dutchie, fotoooo. Ik ben wel benieuwd hoe je blinkbling eruit ziet? 28, oudje (ik mag nog ruim 7 maanden genieten van het 27 zijn ).

Jessie wat balen zeg dat je zo aan het hoesten en kwakkelen blijft. Veel succes straks met zn allen bij de huisarts. Ik hoop dat hij nu eens echt actie onderneemt en dat hij je doorstuurt (en dat je dan ook enigzins vlot terecht kan daar), want dit schiet toch ook niet op.

Spannend Mamboo, ik hoop dat jullie iets overeen kunnen komen wat betreft de uren. Het klinkt als iets waar je erg veel zin in hebt!

Ik heb gisteren een sollicitatieformulier ingestuurd via internet voor oproepkracht op oa kinderdagverblijf enzo. Ben heel benieuwd of en wat ik ervan terughoor...
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 februari 2006 @ 09:28:12 #139
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35396765
Slecht nieuws hier: mijn vader is gisteravond erg ziek is geworden, hij lag natuurlijk al in het ziekenhuis maar hij kreeg het erg benauwd en ze hebben hem aan de beademing moeten leggen. Hij heeft of longontsteking, of vocht achter zijn longen. Hij wordt nu in slaap gehouden en was gelukkig wel stabiel verder. Frank is gisteravond nog hiernaartoe gekomen. We zijn vannacht niet gebeld, dat is alvast een redelijk goed teken. Ik heb me maar weer afgemeld voor mijn werk (gisteren net een half dagje geweest) en straks gaan we naar hem toe. Gisteren overhaast Christan uit bed geplukt en naar oma gebracht, want hij heeft nog school vandaag. En nu de vakantie dus maar annuleren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 09:31:13 #140
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35396822
he getver nee zeg. wat akelig voor jullie (en je vader natuurlijk)
sterkte ermee.
heb je hem al gezien aan de beademing? zo niet dan moet je niet schrikken, dat kan er heel akelig uitzien.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 februari 2006 @ 09:37:07 #141
13151 crew  Rewimo
pi_35396910
Ja, ik ben gisteravond meteen naar het ziekenhuis gegaan. Het zag er inderdaad akelig uit, zeker omdat hij 's middags nog prima aanspreekbaar was, al was hij niet lekker.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:41:47 #142
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35396996
Jessie, . Ook ik vind het eigenlijk veel te eng klinken allemaal. Hoop echt dat het nu snel veel beter gaat met je!

Rewimo, sterkte met je vader (alweer!). Rot.

Jessie, de stickers die ik heb zijn dus met vunzige plaatjes en ooit besteld via viva.nl. Nu zijn ze er niet meer (zie ik net), maar denk ook niet dat je die wilde in je keuken?

Syrena, ik vind het er leuk uitzien, man! En idd, lime is gewoon voor mietjes. Doe dan maar aardetinten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_35399114
Ah getsie Rewimo, lijkt me een grote tegenstelling 's middags nog prima aanspreekbaar en dan 's avonds aan de beademing.
Sterkte met je vader!
Fake it till you make it...
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:29:30 #144
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35399684
Jessie toch! Ik schrik van je bericht, ik had niet verwacht dat je zooo ziek zou zijn. Heel veel succes!
Rewimo, wat een schrik... sterkte..

Syrena, ik ben blij dat je toch gedurft hebt!! Wat een mooi appartement, en een heerlijke oude badkamer. 1-2 voor de lime, ik hou ook niet zo van dat rare rood. Succes met klussen. (En veel plezier natuurlijk)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:40:16 #145
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35400085
Jessie, wat een lieverd is Jans toch. Zo zorgzaam. Maar ook bezorgd blijkt wel. Er moet nu echt wat gebeuren volgens mij, want dit trek je toch niet veel langer zo?

Rewimo, ookal zorgen en weer je vader. Heel veel sterkte.

Nijna, dit is mijn blingerdiebling horloge:

pi_35400682
Jessie en Rewimo

Dutchie, gaaf horloge !
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:00:04 #147
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35400885
Nice Dutchie

Rewimo sterkte

Nu al voor de tweede keer een mietje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 februari 2006 @ 12:05:41 #148
13151 crew  Rewimo
pi_35401102
Bedankt voor jullie lieve wensen, dat doet me goed. We zijn net even bij hem geweest, er is nog niets veranderd, alleen weten ze nu dat hij inderdaad longontsteking heeft. Hij slaapt nog steeds en ligt er vrij rustig bij. Hij krijgt nu permanente dialyse (normaal 3x per week) omdat dat beter voor zijn lichaam is. Koorts heeft hij niet meer, dat is gunstig.

Ons weekje Portugal is natuurlijk van de baan maar ja, mijn vader is oneindig veel belangrijker. Al is het wel jammer dat we nu mijn schoonouders niet kunnen zien, bij wie we een weekje in zouden trekken.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:10:06 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35401258
Rewmo, sterkte met je vader.

En Jessie, ik hoop toch echt dat de HA vandaag met iets anders, werkends op de proppen komt of een flink snelle doorverwijzing. Dit kan toch zo ook niet heel veel langer...

Dutchie, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
En wat een super blingbling horloge zeg! Maar goed, ik hou dan ook echt helemaal niet van glimmertjes enzo.

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 23-02-2006 12:24:38 ]
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2006 @ 12:11:33 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_35401307
He bah rewimo dat zijn klote berichten... Sterkte voor je vader en jezelf natuurlijk. Denk er wel aan dat je jezelf niet voorbij loopt

Wij hebben weer wat met onze alco-lesbo-buurvrouw De politie belde mij vanmorgen of ik even een verklaring af wilde leggen dat "achterbuurman" de vuilcontainer van alco-lesbo over de straat gegooid heeft Waar ik dus niks van gezien of gehoord heb, maar alco-lesbo heeft verklaard van wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')