En z'n vieze vuile blanke landgenootquote:
Djem.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie is die doos? Scapino, wel goede smaak trouwens.
wie is je moederquote:
quote:
Zelfverdediging voor meisjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe!
Maar wat een rare gym-opdracht?![]()
[Buup]quote:
Alsof jullie voor een Happy Meal niet al met de benen gespreid liggenquote:
Ik heb er niets mee te makenquote:
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Alsof jullie voor een Happy Meal niet al met de benen gespreid liggen
quote:
Nee sorry, dat gebeurt alleen in a'dam:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef Airelle het volgende:
Ik niet hoor. Zeker voor zo'n broodje rubber
.
quote:Deel Amsterdamse tieners heeft betaalde seks
Een aantal tienermeisjes in Amsterdam vindt het normaal seks te hebben in ruil voor een beloning of geld.
Seks voor McDonald's
Dat blijkt uit een eerste inventarisatie van de GGD Amsterdam. Om hoeveel meisjes het precies gaat, weet de GGD niet. Dat moet uit nader onderzoek blijken. De meisjes, van 12 tot 17 jaar oud, hebben seks in ruil voor een pakje sigaretten, eten bij de McDonald's of een lift naar huis na een feest.
Mannen
De klanten zijn voornamelijk volwassen mannen van 30 jaar en ouder. Volgens de GGD gaan zij goed gekleed, dragen ze opvallende sieraden en beschikken ze over een dure auto.
Subcultuur
Volgens de GGD kwam het verschijnsel eerst vooral in Amsterdam-Zuidoost voor, maar wordt het nu in meerdere stadsdelen waargenomen. Tienerseks als tegenprestatie komt volgens de onderzoekers voort uit een 'subcultuur waarin tieners zichzelf weinig beperkingen lijken op te leggen in hun seksuele activiteiten'.
Overleven
Tieners met een probleemachtergrond lijken makkelijker terecht te komen in de sfeer van betaalde seks en zien het als een manier om te overleven. Echter ook gewone, thuiswonende en schoolgaande pubers kunnen in situaties terechtkomen die leiden tot betaalde seks, signaleerden de onderzoekers.
Whaha.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En misbruik mijn naam eens niet zo, wannabe-grapjurk.
Ik "wannabe" niets jij "wannabe" hier grappig zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
Je zou de grap gemaakt kunnen hebben, Buupquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Novaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee sorry, dat gebeurt alleen in a'dam:
[..]
Er is een verschil tussen willen en zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik "wannabe" niets jij "wannabe" hier grappig zijn
Dude.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou de grap gemaakt kunnen hebben, Buup.
Ja daar heb je gelijk in, daar zit inderdaad een verschil in. Zeg maar, jij wilt grappig zijn en bent arrogantquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef Bupatih het volgende:
Er is een verschil tussen willen en zijn.
Echt wel!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Dude.
Ik maak alleen grapjes waar ik zelf ook om kan lachen.
Geen Djem-Djim-grapjes.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.
Geen Djem-Djim-grapjes.
Wat jij wil, jongenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, daar zit inderdaad een verschil in. Zeg maar, jij wilt grappig zijn en bent arrogant![]()
Weet niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer?:R :R
![]()
!!!@!!!11
Whateverquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.
Geen Djem-Djim-grapjes.
Ik vond hem niet grappig. En daarom zou ik dat grapje ook niet gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whatever. Hij was wel grappig
.
Whehehehe! Dat deed je de vorige keer ook al toen ik opeens over het gesticht begon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:43 schreef Dada het volgende:
Mag ik je Henoch noemen Buup?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehehehe! Dat deed je de vorige keer ook al toen ik opeens over het gesticht begon.
Toch een gevoelig onderwerp, jongen?![]()
Je bent nog doorzichtiger dan een rol huishoudfolie!
Tuurlijk jongen, dat kan zomaar kloppen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:44 schreef Bupatih het volgende:
Je bent nog doorzichtiger dan een rol huishoudfolie!
Pak het dan de volgende keer wat beter aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, nou! Ik zocht een soort van intro, of zo!![]()
En nu dacht de o zo volwassen Dada dat hij me terug kon pakken met het posten van een naam!quote:
Ik pakte het zo aardig aan dat jij weer over dat zogenaamde gesticht begon. Blijkbaar raakte ik een gevoelige snaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:47 schreef Bupatih het volgende:
Pak het dan e volgende keer wat beter aan.
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:47 schreef Airelle het volgende:
Dizzl, heb jij al dvd's van die dreeg?.
b volgende meer mag ook Paltos.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pak het dan e volgende keer wat beter aan.
Mij heb je niet echt met een opmerking over mijn arrogantie over humor-niveau. Ik ben dan ook niet diegene die meteen offline gaat, stampvoetend wegkwijnt of 7 maanden wegblijft.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik pakte het zo aardig aan dat jij weer over dat zogenaamde gesticht begon. Blijkbaar raakte ik een gevoelige snaar
Hij zei tegen mij (via msn) dat ie ze de volgende dag op de post zou doen..quote:
Ik typ echt beroerd op dit moment!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
b volgende meer mag ook Paltos.
Jongen wat weet jij daar nou van. Ik was echt niet 2 maanden weg vanwege iets op Fok! hoor. Als je dat denkt kun je je maar beter gelijk op laten nemen in een gesticht naar keuze.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:49 schreef Bupatih het volgende:
Mij heb je niet echt met een opmerking over mijn arrogantie over humor-niveau. Ik ben dan ook niet diegene die meteen offline gaat, stampvoetend wegkwijnt of 7 maanden wegblijft.
Dát heb ik ook nooit gezegd. Dat verband leg je zelf.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Jongen wat weet jij daar nou van. Ik was echt niet 2 maanden weg vanwege iets op Fok! hoor. Als je dat denkt kun je je maar beter gelijk op laten nemen in een gesticht naar keuze.
De discussie gaat over mijn "lichtgeraaktheid", toch? Dan leg ik dat verband ja. Waarom haal jij anders die voorbeelden aan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Dát heb ik ook nooit gezegd. Dat verband leg je zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |