quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Als je ze toch niet meer keek ga je er alleen maar op vooruit door ze te verkopen. Kun je betere dingen voor terug kopen
Let op uw woorden kutjesmagneetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:37 schreef Dizer het volgende:
Thx!! Een heleboel (op zijn KQ's) bagger dvd's verkochtDus heb nu veel minder als wat ik eerst had
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Let op uw woorden kutjesmagneet
![]()
Dammit.. nou weten jullie het ook! Ja.. ik ben een player. Ja ik ben gek op tieten en zo.. kunnen we dit meenemen naar DVD slowchat anders gaan we hier waaaay offtopicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben jij een kutjesmagneet? Dizer toch!
Dat is al heel lang hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 17:13 schreef kinky_queen het volgende:
Hier staan ze ook...
![]()
Idioot trouwens dat imageshack nu ook geen thumbnails naar Fok! doet
![]()
Damn...quote:
Jeugdsentiment. Ik moet het nog kijken. Nu bijn aklaar met Friends, ben op de helft van de laatste seizoen..quote:Op woensdag 1 november 2006 06:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Al gekeken, of puur voor de heb?
Ook ik, hou af en toe van komedie. En dan echt slappe lach komediequote:Op woensdag 1 november 2006 08:05 schreef slindenau het volgende:
Mooi hoor Dizer, veel series ook.
Maar wat moet jij nu met Scary Movie![]()
.
Iedereen moet ergens beginnen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:16 schreef detoardin het volgende:
jeetje,jaloers..! kom ik aan met m'n 40 dvd's![]()
Joh, wil jij een minderwaardigheidscomplex oplopen ofzoquote:Op donderdag 2 november 2006 10:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thx! Wanneer ga jij eens een update doen KQ
Waarom? Ik weet heus wel wat KQ allemaal voor moois heeftquote:Op donderdag 2 november 2006 18:42 schreef slindenau het volgende:
[..]
Joh, wil jij een minderwaardigheidscomplex oplopen ofzo![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |