En z'n vieze vuile blanke landgenootquote:
Djem.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie is die doos? Scapino, wel goede smaak trouwens.
wie is je moederquote:
quote:
Zelfverdediging voor meisjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe!
Maar wat een rare gym-opdracht?![]()
[Buup]quote:
Alsof jullie voor een Happy Meal niet al met de benen gespreid liggenquote:
Ik heb er niets mee te makenquote:
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Alsof jullie voor een Happy Meal niet al met de benen gespreid liggen
quote:
Nee sorry, dat gebeurt alleen in a'dam:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef Airelle het volgende:
Ik niet hoor. Zeker voor zo'n broodje rubber
.
quote:Deel Amsterdamse tieners heeft betaalde seks
Een aantal tienermeisjes in Amsterdam vindt het normaal seks te hebben in ruil voor een beloning of geld.
Seks voor McDonald's
Dat blijkt uit een eerste inventarisatie van de GGD Amsterdam. Om hoeveel meisjes het precies gaat, weet de GGD niet. Dat moet uit nader onderzoek blijken. De meisjes, van 12 tot 17 jaar oud, hebben seks in ruil voor een pakje sigaretten, eten bij de McDonald's of een lift naar huis na een feest.
Mannen
De klanten zijn voornamelijk volwassen mannen van 30 jaar en ouder. Volgens de GGD gaan zij goed gekleed, dragen ze opvallende sieraden en beschikken ze over een dure auto.
Subcultuur
Volgens de GGD kwam het verschijnsel eerst vooral in Amsterdam-Zuidoost voor, maar wordt het nu in meerdere stadsdelen waargenomen. Tienerseks als tegenprestatie komt volgens de onderzoekers voort uit een 'subcultuur waarin tieners zichzelf weinig beperkingen lijken op te leggen in hun seksuele activiteiten'.
Overleven
Tieners met een probleemachtergrond lijken makkelijker terecht te komen in de sfeer van betaalde seks en zien het als een manier om te overleven. Echter ook gewone, thuiswonende en schoolgaande pubers kunnen in situaties terechtkomen die leiden tot betaalde seks, signaleerden de onderzoekers.
Whaha.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En misbruik mijn naam eens niet zo, wannabe-grapjurk.
Ik "wannabe" niets jij "wannabe" hier grappig zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
Je zou de grap gemaakt kunnen hebben, Buupquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Novaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee sorry, dat gebeurt alleen in a'dam:
[..]
Er is een verschil tussen willen en zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik "wannabe" niets jij "wannabe" hier grappig zijn
Dude.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zou de grap gemaakt kunnen hebben, Buup.
Ja daar heb je gelijk in, daar zit inderdaad een verschil in. Zeg maar, jij wilt grappig zijn en bent arrogantquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef Bupatih het volgende:
Er is een verschil tussen willen en zijn.
Echt wel!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Dude.
Ik maak alleen grapjes waar ik zelf ook om kan lachen.
Geen Djem-Djim-grapjes.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.
Ik maak alleen grapjes waar ik zelf ook om kan lachen.
Geen Djem-Djim-grapjes.
Wat jij wil, jongenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:38 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, daar zit inderdaad een verschil in. Zeg maar, jij wilt grappig zijn en bent arrogant![]()
Weet niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer?:R :R
![]()
!!!@!!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |